Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tror det blir fint med KS jeg. Også får vel V være med også, når det er "planlagt"?

Og enerom er flott, litt lettere med besøk og sånn også da.

Jeg er ved godt mot og gleder meg til KS i morgen. tror det blir bra jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har fulgt med litt i smug i tide og utide den siste tiden for å se hvordan det hele arter seg med MTG, men jeg må si som Herk - denna kroppen din er jommen sta...

I samme slengen kan jeg si litt om mine KS (som begge har vært planlagte) :o)

Med C var jeg skikkelig skrall og kunne knapt komme meg opp av senga alene før det var gått 4-5 dager og gikk som ei kråke den første uka... På bakgrunn av den opplevelsen gruet jeg meg skikkelig til KS med A og håpet i det lengste at jeg også skulle kunne føde på "urkvinnevis" jeg også, men akk.

Uansett så kom jeg inn med bange anelser om hvordan den kommende tiden ville bli. Nå var jo C 5 år og trengte ikke bæres "så mye", men allikevel.

Det hele gikk bare så utrolig bra og lett... Jeg leverte C i barnehagen fredag morgen, kl 1212 ble A tatt ut og på kvelden ville jeg opp og gå. Hadde planlagt å i alle fall ligge inne til onsdag (for å hvile), men ville hjem allerde lørdag, men ble til søndag. Mandag morgen tok jeg med vogna og gikk med C til barnehagen (bare 5 min å gå da)... Så da A var en uke, lempet jeg combivogna i bilen og dro på Ahus å besøkte ei venninne som hadde født. Vet du, jeg var bare så utrolig pigg...

Mulig kroppen reagerte litt annerledes i og med jeg hadde vært igjennom det før, jeg vet ikke - men jeg tok i alle fall sorgene veldig på forskudd den gangen. Nå sier jeg selvfølgelig ikke at du nødvendigvis kommer til å være tipp topp dag 2, alle er jo forskjellige - men det er ikke sikkert det blir så galt, selv om du hadde en skrall opplevelse sist. Tror nok jeg hadde gått for planlagt KS i stedet for å risikere et haste...

Uansett må du ha masse lykke til i helgen, uansett hva din beslutning blir :o)

God helg til alle dere andre også!

Skrevet

V får forresten være med så lenge det er planlagt :o)

(og her kom den gode gamle etterslenger'n...)

Skrevet

Hehe, takk:)

Tror nok det blir bra jeg. Nå gruer jeg meg ikke mer:)

MtG gleder seg til i morgen!!!!!

Skrevet

Skulle det være at du lurer på noe vedr planlagt KS i løpet av kvelden, er det bare å sms'e meg, så skal jeg svare som best jeg kan. Har jo erfaring fra to runder :o))

Skrevet

Du kan forandre nicket ditt til MTG-perfekt rede-;)

Lykke til i morgen-jeg tror det går strålende.

Skrevet

Ja du det høres ut som du har fått en del råd -fra erfarne damer- det er bra.

Jeg vet bare det at de aller fleste jeg kjenner som har hatt planlagt ks har vært pigge rimelig kjapt etterpå.

Du har altså ikke tegn på rier?? så rart, du har jo hatt det før altså sist, så kroppen vet jo hva rier er.. ja ja.

Fødsel er jo alltid spennende, man vet jo aldri hvordan det blir.

Lykke til i morgen, ja i natt også. nå ER han snart her så det vet du i alle fall. Prøv å hygg dere litt ekstra i kveld da. Går det bra med V eller er han stressa?

Hei på deg Pt. Alt bra?

Skrevet

Ikke fått vært på dib i dag, for har sittet litt overalt og mange rundt meg. Skvatt til litt da jeg møtte Mtg på senteret. Skal ikke du ligge å føde nå liksom? Er du her helt alene? så da passet det jo bra med en is:D Var så koselig å se deg MtG!! Selv om jeg skulle ønske jeg ikke traff deg for du skulle drevet med helt andre ting... :)

Sulten. Sliten. Helg? Ja dem sier så.

Skrevet

Finner ikke moben min,

Mtg lykke til i dag

Håper du har det bra og at alt går supert fremover nå

Nå må jeg løpe opp til en stakkarst liten jente

klem klem

Skrevet

Lykke til!

Snart på jobb jeg.

Skrevet

Møkk!!! Nå har jeg snart vært gravid i 10 mnd...

Hadde ikke kapasitet til KS i dag, men har tatt blodprøver og fått blodfortynnende sprøyte og fått med klyx og en pile for ett eller annet hjem. I morgen MÅ det skje!!

At det går an... Nå har vi jo venta på han siden tirsdag..

Skrevet

Så dritt da! Men det forundrer meg ikke, nye ahus har tydligvis ikke forbedret seg nevneverdig fra gamle!

Men i morgen skjer det jo, og den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vettu:) Men skjønner du er drittlei nå, får da være måte på venting!! Han blir sikkert en gutt som kommer til å ha gooooooood tid her i livet;)

Nå skal jeg faktisk snart på jobb..

Skrevet

Herregud ja altså tilbyr deg et valg og så kan de ikke gjenomføre, det irriterer meg. Her har du faktisk tenkt frem og tilbake og falt ned på din avgjørelse og så betyr det ikke en dritt for dem , neida bare sende deg hjem!!!!

Grrrr

Ja ja du er en fin dame du tar det virkelig med fatning må jeg si.

ha ha nå håper jeg du føder i NATT plopp ut kjapt og enkelt.

Cat skulle jo tro at jenta mi var født med gooood tid også, men hun har i alle fall 4 ganger så dårlig tid når det gjelder mat

Plutselig sulten MAT NÅ!!!

Ellers er hun faktisk utrolig snill, hun sover og ligger og koser seg og er aldeles ikke krevende eller masete på mammaen sin, Ååå hun er så god. Jeg må bort og nusse litt thihi.

YES gutta vant den forbanna håndballkampen . Det var godt,

Mtg mange klemmer til deg på deg :) tenker på deg hele tiden

Lykke til masse masse lykke til

Skrevet

Jeg vil ha sånn baby som Eline:) Hun virker så god og snill. Også er hun jo ulidelig søt da:)

Tenk om det kommer ut en jente av meg da? Sjokk! hehe.

Nei, men i morgen kan de vel ikke utsette det mer? Trur det må bli ny tipp. Er jo nesten en uke siden han skulle ha den vekta vi har gjetta alle sammen:) Hehe, treigingen min.

Skal ta Klyx etterpå jeg. Lurer på hvordan jeg skal klare å spraye alt det greiene oppi rompa på meg selv:D

Tusen takk for is i går, Molle. Var på senteret og kjøpte meg et par joggedresser så jeg har noe som ikke strammer på magen.

Nå er det Grand Prix!

Skrevet

Ja ikkesant hun er søt:):):)

Klyx ? det er det en sån liten sak til rumpa?

Har tatt ifb. med røgnten Vil tro det er lettere uten diiiiger mage!!

Leste akkurat om en som måtte ha hjelp av mannen sin til å sette klyster (er det det samme eller er det ikke det samme)

He he skulle tatt en titt på deg nå altså sett om du er noe stor.

Sover du noe om natten nå da? Kan ikke tenke meg noe annet enn at du er spent!

E er friskere og det er bra. Nå sovnet hun i vippestolen foran gp.

O også første dag med tilnærmet gutten min tilbake, smil og humor.

Cat jeg må skrive under på at jeg ikke er imponert over Ahus; kjenner en som lå på gangen der nå og det etter at hun hadde prøvd å gjøre ende på det hele. Forøvrig noe som preger oss fortiden, har valgt å ikke skrive så mye her.

Vi rakk akkurat bare å få med oss vinnerne i GP vi da, men takk for påminnelsen mtg.

Skrevet

Nå skulle jeg gjerne ha byttet med deg mtg, ikke det at jeg vil ha ks men jeg vil ha babyen ut snart... *sukk* Er litt lei jeg... Men det er vel mest pga bekkenet.

Siden det var skikkelig møkkete og ekkelt her hjemme måtte jeg jo bare være flink og jobbe meg gjennom møkklag og hybelkaniner, noe som resulterte i en kropp som absolutt ikke funker resten av kvelden og dagen idag. Har seriøst vondt (og jeg brukte bekkenbelte i tillegg så har vel vært litt forebyggende).

Og det igjen resulterer jo til at jeg sover skikkelig dårlig....

Tiril har sin 4 natt uten bleie nå i natt, de 3 andre har gått kjempefint og hun har vært på do en tur før vi har lagt oss!!! *Stoltmamma*

Kan ikke si jeg er meget imponert over Nye Ahus nei... Jm skulle til å skryte veldig av ahus før jul, men jeg kom henne i forkjøpet med noen historier fra real life... Hadde ei venninne som fødte der i desember og hun lå på føden i over 7 timer etter fødselen og fikk ikke slappe av eller sovet noe der (var inne på det registreringsrommet). Fikk ikke overflyttes til barsel pga underbemanning på "hotellet" og full sengepost. Når hun først ville hjem fikk de ikke fatt i en lege som kunne se på babyen... Reiste hjem 14 timer etter fødsel, ganske sliten.

Jeg skal ikke ha det sånn!!!!!

Lykke til imorgen mtg, har du fått noe tidspunkt? Når kan vi komme på besøk??

Skrevet

Huff da, Tiny. Ikke noe gøy med dumt bekken. Får håpe du blir som meg, at bekkenet blir bedre på slutten. De siste 2-3 ukene har mitt stort sett bare vært vondt når jeg ligger:)

Jeg synes nye Ahus virker veldig fint, så lenge de har plass til deg, men det har for liten kapasitet.

Jeg skal på kontroll klokka 9 i morgen tidlig og regner med at ungen kommer i 11-tiden. Er nok ikke klar for besøk før på mandag. Er jo sengeliggende og mamma og Gabriel kommer nok i morgen ettermiddag. Og kanskje foreldrene til V. Men på mandag er jeg nok klar:)

Skrevet

Da kommer jeg nok innom en tur på mandag jeg altså (og da rekker jeg å handle den barselgaven jeg fant istad, men måtte henge fra meg for Tiril måtte tisse)

Håper bekkenet kanskje stabiliserer seg litt når hodet fester seg eller synker mer ned i bekkenet... Men jeg har liten tro på det altså..

StoreT lager ballongdyr her... Han synes han har skikkelig peiling *ler*

Skrevet

Ja mtg, gled deg de vil sikkert stelle pent med deg altså Har hørt mye bra også, men man hører jo så mye negativt Som du sier så er det mest på kapasitet.

Tiny asja bekkenet. Du får bare leie inn en vaskehjelp!!

Jeg sleit ikke ut bekkenet mitt på husarbeid i alle fall, det får noen andre gjøre

Sitter å sjekker flybillettpriser så vi kan reise til Spania

Skrevet

Vaskehjelp ja *drømme*

Men i dette kaoset hadde jeg ikke sluppet inn en vaskehjelp, og har et udugelig mannfolk som ikke ser at det trengs en vask (han rydder litt innimellom da)

Skrevet

Udugelige mannfolk ja he he jeg er vel den udugelige og ikke er jeg så nøye på det heller. Litt derfor jeg ikke sleit ut bekkenet.

Min mann er i alle fall rask på støvsugeren. Det skal han ha

Sitter og lurer på hva jeg skal jeg skal.

Skrevet

Mandag er grei:) Masse lykke til i morgen (dette begynnerr bli en standardsetning for riden..)

Skulle vi samordnet litt? Ønsker du flere små besøk eller skal noen av oss komme samtidig? Besøkstiden er fra 18-19 el? Ellerr ønskes andre tider? Jobber på mandag, men kan jo evt komme i lunchen el no, men da blir det jo kort titt da.

Skrevet

Nå reiser jeg straks.

Jeg kan prate med dere i kveld. Vet ikke helt hvordan det blir ennå. Regner med det er greit med flere besøk samtidig, men vi får se. Ja, som sagt, vi kan prates i kveld når jeg vet litt mer.

Skrevet

Lykke til i dag, MtG!!!! Gleder meg til å høre at han er ute! Kan ikke uttale meg om nya Ahus, men kapasitet vil vel alle sykehus slite med fra tid til annet. Det er bare så sykt irriterende når det rammer en selv!! Men jeg synes nå det er litt rart at du ikke ble prioritert i går. Med tanke på din forrige fødsel hadde det jo vært litt greit om de var føre var så det i hvert fall ikke ble haste ks denne gangen. jaja

Jeg ble sendt hjem fra føden dagen før jeg fødte Linea, med en stikkpille. Hadde rier og trengte søvn. Kan ikke si jeg satte den selv for å si det sånn.... Er jo vanskelig nok å tørke seg mot slutten...

Jeg har kjent det i bekkenet når jeg har måkt i det siste så for dere som sliter mye nå, ha det i bakhodet til neste vinter. Det er dårlig gjort å ha vondt i bekken når man ikke bærer baby!! Var ute og reddet hekken i går, den kneler under snømengden. Må visst ut p redde den i dag også. Må få tatt noen bilder av alt i dag. Sto med snø til midt på låret i hagen i går. Har for første gang på maaaaaange år fått meg ordentlige uteklær så nå erdet jo faktisk litt gøy å være ute.

Skrevet

Ja litt sein her men lykke til ja mtg!

Besøk ja. jeg har lys, men det er jo ikke lov med bebiser på besøk så da kan det bli vanskelig.

Finner ut av det, først må han ut!!!

Ja jeg må ut i snøen i dag! Tenker O er frisk nok, kanskje jeg og O tar en liten tur og så kan pappaen og E være inne.

Sessa hva var det dere serverte i dåpen? Glemt det jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...