babyklar er lykkelig :) Skrevet 25. januar 2009 #126 Skrevet 25. januar 2009 hadde IKM onsdag, fremdeles ingen mens. Men pga ustabil syklus kan den egentlig godt være forsinket en uke, så det stresser meg ikke igrunn.. Regner med innen onsdag. Tok test igår, den var negativ. Men håper jo selvfølgelig enda da.... klør på puppene, har hatt masse hvit utflod ( bruker ikke ha utflod), har fått soppinfeksjon( aldri hatt det før), problemer med å sove, og det sikker litt i magen ( kan selvfølgelig være mens som kommer kanskje...) Men har ikke så stor tro på det, sikkert fordi jeg ikke vil bli så skuffa at jeg holder håpe nede. Flere som venter på å få bekreftet/ avkreftet? Dersom jeg hadde eggløsning når jeg tror jeg hadde det, er det to uker siden imorgen. Tenker at dersom det hadde klaffet burde det vel slått ut på test igår??
*Bambi + spire* Skrevet 25. januar 2009 #127 Skrevet 25. januar 2009 babyklar 6 pp: Hei. jeg har ikm idag, har ennå ikke sett noe til TR, men min syklus variere mellom 28 og 30 dager, så kan hende hun ikke kommer på besøk før på tirsdag.. Uansett håper jeg:) Jeg tok en graviditetstest i går som var negativ. Vet ikke hva jeg tror.. Håper selvfølgelig på spire, men tenker at det burde jo slått ut. Det er jo sånn at noen produserer hcg senere enn andre. Sist jeg var gravid (mistet i ma) så fikk jeg kanll positiv test på morgen urin 6 dager etter ikm (stresset ikke med testing, da jeg ikke visste at jeg var gravid). Håper det klaffer for oss!! Hvordan går det med dere andre fra uke 4? Vet alle om dere er eller ikke er gravide, eller venter dere fortsatt på et konkret svar??
mean_yean Skrevet 25. januar 2009 #128 Skrevet 25. januar 2009 Etter to sytråd/skyggetester (cb) gadd jeg ikke vente og analysere symptomene mine lengre. En cb digital viste klart og tydelig gravid :-) Hurra!
Milla_ma Skrevet 25. januar 2009 #129 Skrevet 25. januar 2009 gratulerer!! så deilig å få det bekreftet.. masse lykke til!! jeg har ikm rundt i dag og venter på tr;-(
makkapakka med spire Skrevet 26. januar 2009 #130 Skrevet 26. januar 2009 Der kom tr ja, off nå er jeg veldig skuffa. Har drømt veldig mye i natt. At jeg var gravid f.eks. jaja da er det bare å få denne uka unnagjort slik at prøvingen kan fortsette:O) Skjer mye i februar, så håper jeg kan få tankene vekk fra prøvingen... DA går jeg inn i 4pp
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 26. januar 2009 #131 Skrevet 26. januar 2009 Sukk! Tok test i morges som var negativ...er nå på dag 31 i syklus etter pilleslutt..Har ikke fått tr enda, og begynner å bli litt bekymra for at jeg skal bli gående lenge før mens kommer tilbake.........er det noen av dere som måtte vente lenge på mens etter pilleslutt?
klar for 3? Skrevet 26. januar 2009 #132 Skrevet 26. januar 2009 Nå har jeg også fått TR. 4 dager etter forventet IKM. Selvfølgelig skuffet, spesielt siden jeg allerede nå ser at neste pp sannsynligvis går i vasken. Da er sambo selvfølgelig bortreist. Anniken, jeg har hatt hormonspiral ikke p-piller nå så jeg vet ikke om det blir helt likt (men det er samme hormoner bare litt mindre i spiralen), men min syklus har klusset seg til nå. Før jeg satte inn spiralen hadde jeg 28 dagers syklus. Nå er jeg plutselig oppe i 33 dager. Jeg tror det er ganske vanlig at kroppen bruker litt tid på å normalisere seg når en slutter på hormoner. TR kommer sikkert snart (eller forhåpentligvis ikke...).
babyklar er lykkelig :) Skrevet 26. januar 2009 #133 Skrevet 26. januar 2009 åhh................... nå kjenner jeg at jeg har lyst til å bli gravid jeg også!!!!! Begynner å bli så utålmodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er nå 5 dager siden jeg skulle hatt mens, testet for to dager siden, og det var negativ. så regner ikke med at det er noe annet enn forsinkelse denne mnd... er ikke så regelmessig akkurat... MEN til det motsatte er bevisst går jeg jo å håper håper håper håper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhhh... denne mnd kommer jeg til å få en skikkelig nedtur, bare vet d.... (((( Men er jo greit å være forberedt, så kanskje det går fortere over........ får sikkert mens iløpet av de neste par dagene..... buhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhhh... bare måtte få en utblåsning!! Ser alle som er gravide, og har så lyst så lyst så lyst jeg også!!!! Husker da vi begynte å prøve ordentlig håpet jeg å bli med i mars-klubben, hahahhahahahha!!!! Nå håper jeg oktober!!! Blir vel ikke før 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ok.... nå får d være nok for denne gang Takk til eventuelle tålmodige sjeler som skulle lese dette, for at dere tok dere bryet ))
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 26. januar 2009 #134 Skrevet 26. januar 2009 Hører visst til denne tråden jeg og! Hadde første dag av siste mens 25/12, har hatt litt varierende syklus, men forventet å få ikm. i går. Har tatt 3 neg. graviditetstester, den siste på torsdag forrige uke. Fikk plutselig en sterk følelse at jeg var gravid rundt den 16 januar, har derfor blitt til at jeg har testet, for så å miste den følelsen når testene har vært negative. Har ingen symp. annet enn mensmurringer til og fra, samt vondt i korsryggen. Er nødt for å teste igjen imorgen tidlig. Masse lykke til til dere andre som også går å "venter" i spenning. For de av dere som har fått tr på besøk, håper jeg spiren sitter neste pp!!!
babyklar er lykkelig :) Skrevet 26. januar 2009 #135 Skrevet 26. januar 2009 jeg hadde første dag av siste mens julaften... og nå ser jeg at folk som har termin 10.oktober har fått positivt jo. Jeg skulle isåfall hatt termin 2.oktober, bare negativt her (( buhu!! Men nå har jeg bestilt meg nye bøker på bokkilden, så får jeg noe annet å gruble på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå