Gå til innhold

:-)****SKRAVLETRÅD UKE 4****:-)

jobber med saken har klart det

Anbefalte innlegg

Skrevet

I`M in!

IKM torsda uke 4...

er bare inne i vår 3.pp men jeg håper jo like mye for det! God øving til alle så lenge :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi prøver nå for 6-måned da.... kjenner jeg begynner å bli litt lei. sist måned fikk jeg mens julaften, 4-6 dager for sent. Å den var veldig merkelig... grumsete og brunt ( sorry detaljer) og mindre enn normalt. + litt blodtilblandet slim... så har jeg jo lest her om folk som har mensen selv om de er gravid.. men orker ikke håpe på d engang, å ser ikke noe vits i å ta noen test. Testa jo på julaften får mensen kom, å da var den jo negativ. Så det blir som å håpe på julenissen. Så får vi se hva som skjer i 2009... har ikke brukt eggløsningstest, men kanskje det hadde vært en tanke... har ustabile sykluser... hva gjør dere ?

Skrevet

oi babyklar ..

Jeg har akkurat samme situasjon som deg... noen dager orskinket mensen, og kun blod i 1 dag, og så litt småblødning (så vidt det var) i 2 dager etter på.... Testa også samme dag som jeg skulle ha mensen... men så hører jeg om mennesker somikke har fått utslag før de har vært 6-9 uker på vei... tror kanskje jeg begynner å bli psyko i hjernen av all håping og drømming.... :(

Skrevet

hei gullet!

hos meg varte det mere enn en dag, kanskje to... men mengden var ganske så liten... åsså bare litt å litt å litt i kanskje tre dager til etterpå. så tok altså ca 5 dager før jeg var helt ferdig... har ikke vært sånn ved tidligere graviditeter heller, så jeg orker ikke å gruble mer på d... kanskje det bare var lite slimhinner i livmor den måneden, hvis det kan variere. Og da er d jo ikke rart at det ikke ble noen graviditet heller...

Skrevet

Huff ja... vi får krysse fingre og tær for at det klaffer denne pp :)

nå skal jeg gå meg en tur, og lufte tankene litt :) Tror det er effektivt!

Skrevet

Da tror jeg alt håp er ute for min del:( Har en mann som jobber i nordsjøen. Nå fikk han igjen en hastejobb. Skulle bare være vekke noen dager, men har nå fått høre at det er ganske sannsynlig at han blir vekke i 14 dager...

Godt nytt år forresten!!:)

Skrevet

er i vårt første forsøk på å bli gravid nå, så håper selvfølgelig veldig, men har vel ikke helt den store troen på at det vil klaffe første gang. Spesiellt ikke etter at jeg sluttet akkurat med pillen... (22.des) har ikke hatt en normal mens etter det...

vet heller ikke når har el... så derfor hopper vi i halmen anenhver dag nå, og håper på resultat.... .. ;) (hvis 28 dagers syklus, skal jeg ha el ca den 6.jan) *krysser fingrene*

Skrevet

Du skal se at du plutselig er gravid "håper på baby 09":)

Nå nærmer deg seg vel eggløsning for de fleste av oss....

Skrevet

hipp hurra! snart el :)

Ny e.l, nye muligheter

GOd heLG

Skrevet

Takk for det *jobber med saken* Håper det samme til deg og alle andre:)

Selv om mannen må dra ut på jobb, kan dere lykkes likevell.. de små svømmerene kan jo leve opp til 5 døgn... så da vet dere hva dere skal gjøre rett før han må reise... :P

Jepp EL nærmer seg.... Så her skal det koses!!!! :)

Skrevet

Takk for det "håper på baby09":)

Vi hadde mange stunder før han reiste, men tror ikke jeg har el enda:( Så jeg tror ikke cellene hans lever lenge nok:( Håper han kommer hjem snart..... vi kan vel enda rekke det?? Usikker på når el pga ustabil syklus.

Skrevet

Det er tiden etter el som er værst.. venting og veeeenting... MEN, det er bare å krysse fingrene og håpe på det beste. Lykke til til alle som venter el i løpet av nærmeste uka.

Og godt nytt år forresten, har ikke vært her inne på en stund.:)

Skrevet

Hvordan går det med dere??

Skrevet

Hei alle sammen! Har nettopp meldt meg inn på BIM og er endelig prøver jeg også :-D Etter å ha slutta med p-pille julaften tror og håper jeg på EL nå i helgen;o) tror IKM er lør/søn i uke 4, så får vi satse på at den ikke kommer..hehhe..

Vi får kose oss med prøvinga alle sammen;-)

Skrevet

annikken24..

Samme som deg jeg, sluttet på pilla 22.des...

spennende tid vi har forann oss:)

Skrevet

Håper på baby09..

Ja ikke sant! Er litt godt at vi er flere som er i samme situasjon :o) Sitter å venter på at samboeren skal komme hjem..hvis EL kommer når den skal er jeg i min "fruktbare periode" nå..hehe..må bare stå på nå ja! vet jo at sjansen ikke er alt for stor for at det klaffer med en gang, men man kan jo håpe:)

Ser at vi er noenlunde jevnaldrende hvis jeg ikke husker feil? Jeg er 24 og samboer er 34..

Kos deg masse med prøvinga og kryss fingrene for at spira sitter!!!!

Skrevet

annikken24!

Ja, kjekt at vi er flere i samme situasjon.. Jeg er så spent.. Håper så veldig at vi lykkes fort.. Kunne svært gjærne tenkt meg en oktober baby...

Tenker veldig mye på dette for tiden.... Litt ensporet... hehe

Jeg er usikker når el kommer, men hvis den kommer som normalt, er det denne uken her... Så vi har koset oss mye denne måneden her, siden vi ikke helt vet når el kommer.. håper virkelig jeg har el denne måneden.. :S

Er vel nå jeg skal angre fordi jeg ikke har kjent på symptomene på kroppen min når hadde el løsning... Har liksom aldri tenkt så mye over dette med prøvinga... Håper en liten spire sitter fort for alle her inne... :)

Skrevet

Håper på baby09!

Ja håper det klaffer fort for oss også..jeg tenker nesten ikke på annet for tiden..hehe..blir litt smårar ja..

Venter EL denne helga, men hadde litt brun utflod/spotting sent i går kveld...kjente noen murringer i magen, men ellers ingenting.

Så nå aner jeg ikke hva som foregår lenger :-/ er litt i villrede nå, hadde jo gledet meg sånn til helg med EL og prøving for alle penga..!

Vet ikke hva dette betyr, er usikker på om det i hele tatt blir EL i helga:-((((( Sånn er det vel kanskje når man har gått på p-piller i mange år, så får bare ta det som det kommer.. God helg til deg da, og kos dere med prøvinga:o)

Skrevet

Har hørt at noen kan få litt blod i EL-slim dersom de er veldig fruktbare akkurat den mnd. Kanskje det er det du har annikken:) Tror jeg leste om en her inne som hadde det og hun ble ihvertfall gravid da

Skrevet

Får håpe det er det!!!!!! Var ikke noe mye, og har kun vært "spor" i dag, så satser på det beste:o)

Tar utgangspunkt i at jeg har EL, så får vi se hva som skjer videre..Takk for svaret cilleb og ha ei god helg:-)))))))

Skrevet

Sniker meg forsiktig inn her, nettopp meldt meg inn men vært sniiktitter i noen mnd;)

Jeg har tr 22 jan men har allerede hatt murringer, ømme pupper og stikk i magen siden nyttårsaften. Hadde nesten ikke mensen heller så lurer på om jeg skal teste idag, blir gal av å gå å lure..hehe. Blir jo noen tester i løpet av prøveperioden. Har prøvd i 5 mnd nå og er ufattelig utålmodig..arg arg. Men har en flott jente fra før av så er ikke noe synd på meg, men vil jo så gjerne ha en til..

Blir spennende å se om noen av oss tester positivt denne mnd da, vi får krysse armer og bein:) eh, kanskje ikke beina!! hoho

Skrevet

Sniker meg forsiktig inn i uke 4 jeg oxo.. Tror jeg har IKM rundt 23 januar :)

Skrevet

Jeg har også IKM 22 januar, og dette er også vårt 5 pp ( Etter SA ). Kjempespennende !! Vi hadde sex 5 av 7 gode dager, hvor EL testen slo ut på syklusdag 15. Da hadde vi sex 3 dager på rad. Så hååååååååååper den kan sitte nå.- Begyner også å bli UTOLMODIG !! :0)

Skrevet

Jeg aner ikke når hadde el... men kanskje fredag?? Fikk ihvertfall ømme brystvorter da, og er det fortsatt... så da blir vel min IKM slutten av uke 4.. sier lørdag til meg selv. Da er det 32 dager siden siste mens.. og så lenge har jeg aldri gått før... *krysser fingrene for alle*

Skrevet

Hei håperpåbaby09!

Hvordan går det med prøvinga?:) Tror jeg også hadde EL i helga, men er usikker..hadde noe brun utflod/spotting på torsdag kveld med stikkinger/murringer i magen. Aner ikke hva dette var, men noen sa at man kunne få litt blod i EL-slim når man var ekstra fruktbar...Håper det var det og at jeg dermed har hatt EL.. Har i hvertfall hatt sex hver dag i helga og skal fortsette med det, så får vi se:o)

Vanskelig når man har gått på p-pillen så lenge...:/ jeg var så ung når jeg begynte at jeg husker ikke hvordan syklus var, hadde vel knapt hørt ordet eggløsning..hehehhe:)

Går det bra med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...