jobber med saken har klart det Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #101 Skrevet 20. januar 2009 Nei, så trist håper på baby 09:( Takker for lykke ønskningen:)
tjorven- nr 3 Skrevet 20. januar 2009 #102 Skrevet 20. januar 2009 må bare snike litt hos dere =)) dette er jo uka jeg skulle vært i...hadde mensen kommet som normalt..men enda ikke dukket opp...8 uker etter ikm...og bare negative tester ..... Uansett: LYKKE TIL ALLE JENTENE =)) *** for positive tester***
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #103 Skrevet 21. januar 2009 Er det mange som har testet? Jeg er full av symptomer ømme pupper småkvalm (våknet i natt og var kvalm) trøtt stikk/murringer i magen (innimellom) Tenker jeg tester i morgen eller fredag (ikm 25.01)
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. januar 2009 #104 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kommer ikke til å teste før Fredag. Har IKM i morgen... I dag var jeg nesten sikker p å at TR kom.. Jeg har hatt "mensenfølelse" i magen i dag, og forsåvidt litt i går... Plustelig kjentes det ut som det kom, og jeg sprang på do. Forbredte meg så på at nå kom TR. Men det var bare hvitt.... Så fortsatt håp...Men jeg kjenner en sånn stikking, spesielt på venstre side, ved lysken på en måte....eller "iling" vil jeg heller kalle det... Jeg har nå fått veldig ømme bryster, i tilegg til de såre brystvortene som jeg har hatt nå snart i 2 uker. Veldig ømme på sidene lissom.... Men jeg er ikke kvalm, ikke trøtt, ikke veldig sulten..... Kommer ikke Tr i morgen, tar jeg test på Fredag. Er så lei negative tester....
*Bambi + spire* Skrevet 21. januar 2009 #105 Skrevet 21. januar 2009 Noen av dere som er våkne nå?? Lenge siden jeg har vært innom her.. Nå var uka vår kommet, trodde januar skulle bli en laaang mnd, men synes faktisk denne syklusen har flyddd avgårde;) Jeg har ikm 25 januar, altså på søndag, er så spennt. Har ikke testet ennå, da det sikkert er bortkastet..Håper virkelig at det er en spire i magen min nå Hvordan er det med dere å symptomer da?? Dette er den eneste pp. jeg ikke har hatt et eneste symptom bortsett fra litt stikkning nede på ve. side under EL. Vet ikke om jeg skal ta det positivt eller negativt:p Håper dette er vår uke jenter:) Er det forresten noen av dere som har testet??
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #106 Skrevet 22. januar 2009 NÅ ER JEG LEI MEG Tr kom på besøk i går kveld, og jeg var sikker på at det hadde klaffet denne perioden. Var/er jo full av symptomer, så kommer tanta 4-5 dager før den skal buhuuuu. Så da går jeg over i pp 6 og da skal jeg prøve akupunktur.
Skogshuldra Skrevet 22. januar 2009 #107 Skrevet 22. januar 2009 Måtte ta en test i dag to dager før IKM... Kombinasjon av at jeg ikke klarte å la vær og at jeg skal begynne med akkupunktur i morgen (Tenkte jo at det er jo ikke vits hvis jeg allerede er gravid...) Fikk litt klump i halsen når jeg kunne skimte en skygge strek når jeg holdt den i en riktig vinkel... Men ved nærmere studering fant jeg noen riper i "glasset" som mest sannsynlig ga denne svake skyggen ... ;( Argh... Så da blir det akkupunktur i morgen og se om det setter fart på ting!! Men fortsatt et håp da... tanta har jo ikke kommet ennå... (9pp.)
idamamma-00 Skrevet 22. januar 2009 #108 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har hatt mensmurring i ca en uke, i går hadde jeg menssmerter, og var sikker på at nå kommer den - men nei... Hadde sex i går kveld og etter det fikk jeg skikkelig krampe i magen og det kom litt brunt blod. Var sikker på at det var det - nå kom mensen, men fortsatt ikke kommet. Har IKM i morgen, men aldri hatt sånne smerter i flere dager før. Sikkert bare kroppen som spiller meg et puss, skal holde spenningen oppe en dag til før det braker løs...
bibelbeltet Skrevet 22. januar 2009 #109 Skrevet 22. januar 2009 hei, skjønner jeg ikke er helt inne i sjargongen og aner ikke hva dere mener med pp og ikm. Har ihertfall fått med meg at dere er like klar for baby som meg:) Hadde vært koselig om noen gadd fortelle meg, så kanskje det kanslå ut en positiv test her også snart:)
Skogshuldra Skrevet 22. januar 2009 #110 Skrevet 22. januar 2009 pp = prøve periode IKM = ikke kommende mens
bibelbeltet Skrevet 22. januar 2009 #111 Skrevet 22. januar 2009 tusen takk:) ifølge mine beregninger skulle da IKM være idag! :s var spennende å lese nedover chaten, håpte virkelig det skulle komme et gledesjubel, men får vel bare følge spent med:)
klar for 3? Skrevet 22. januar 2009 #112 Skrevet 22. januar 2009 Lenge siden jeg har vært her inne nå også. Jeg tok en test i dag, en dag før ikm. Den var selvfølgelig negativ. Så nå er det bare å sette seg ned og vente på TR. Litt skuffet selvfølgelig, men var forberedt på det.
klar for 3? Skrevet 22. januar 2009 #113 Skrevet 22. januar 2009 Lenge siden jeg har vært her inne nå også. Jeg tok en test i dag, en dag før ikm. Den var selvfølgelig negativ. Så nå er det bare å sette seg ned og vente på TR. Litt skuffet selvfølgelig, men var forberedt på det.
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. januar 2009 #114 Skrevet 22. januar 2009 Vell- da er dagen her. IKM i dag. Ingen TR foreløpig. I går kveld hadde jeg vanvittig vondt i magen, var hundre prosent sikker på at TR ville komme i løpet av natta.. Men det gjorde hun ikke... Hva kan de smertene være??? Om det ikke er TR mener jeg? Er det livmora da kanskje?... Men men- jeg føler på et vis TR komme.... SÅ gjør den det i dag, går vi inn i vårt 6 pp ettter SA.......
jobber med saken har klart det Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #115 Skrevet 22. januar 2009 Noen av oss må bli gravide denne uken. Ellers er det fryktelig rart.... Jeg er usikker på når jeg har ikm. Syklus har variert fra 23 til 36 dager. Er på dag 27 nå. Ingen tegn til tr, men ingen tegn til noe annet heller...
Izzy74 Skrevet 22. januar 2009 #116 Skrevet 22. januar 2009 Hei. Hadde IKM Man.19 og testet selvfølgelig den dagen, fikk svaaaaaak positiv, men turte ikke helt å stole på den. Testen igjen Ons.21 og nå var streken litt tydligere, men ennå var vi usikkre. Idag testet jeg med CB digital og der sto det GRAVID. ) Hadde legetime idag, så jeg tok med meg en urinprøve dit og den ble også positiv. ) Nå kan vi ikke tvile lengere, vi er gravide. Lykke til alle sammen. ****sender babystøv****
jobber med saken har klart det Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #117 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer:) Viste noen måtte få en positiv test:) Har du noen symptomer?
Izzy74 Skrevet 22. januar 2009 #118 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk. ) Hadde en SA i november, så jeg håper den sitter denne gangen. Har ikke hatt mange symptomer, litt småkvalm, trøtt og tørst. Ellers kjenner jeg ikke så mye. ) Du da?
klar for 3? Skrevet 22. januar 2009 #119 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer med spiren Izzy:) Godt at noen av oss tester positivt.
mean_yean Skrevet 22. januar 2009 #120 Skrevet 22. januar 2009 Grattis Izzy74. Ikke spar på babystøvet, sløs rundt deg og spre glede :-) Personlig gikk jeg akkurat nå i den fella jeg hadde lovet meg selv å ikke gjøre : teste FØR ikm. etter å ha lest om alle de frustrerte som "tolket" svake streker tenkte jeg at jeg ikke ville sette meg i den situasjonen. Enten får den vise en ordentlig strek eller være blendahvit. For første gang på 10 år fikk jeg rare magesmerter i går kveld. Har aldri hatt noe pmsliknende smerter så jeg hadde ingenting å "sammenlikne" med. Så i dag klarte jeg rett og slett ikke dy meg og testet da jeg kom hjem fra jobb.... og hva skjer... en ekstreemt svak strek...eller er det det ? Trøbbelet nå er at jeg glemte å "studere" testvinduet FØR jeg tok testen så jeg vet ikke om jeg kunne skimte samme streken før jeg tok testen. Jeg bare den ene testen (ettersom jeg hadde bestemt meg for å ikke teste) Pokker heller.. nå kommer de neste dagene til å gjøre totalkaos i hodet mitt. Hvordan pleier clearblue å se ut i testvinduet før testen er gjennomført ? Er det noen som har en ny test som kan skimte dustete skyggestreker der ? arrrgh... hadde foretrukket en blendahvit test istedenfor å sitte her og lure på om jeg overanalyserte skyggene og ende opp superskuffet om 2-3 dager
*Bambi + spire* Skrevet 22. januar 2009 #121 Skrevet 22. januar 2009 Er det noen av dere som noen gang har testet positivt på el tester noen dager før ikm (har ikm på søndag)? Har lest her en plass at el tester kan gi positivt utslag også ved graviditet? Tok for morro skyld en el test for en time siden og den var nesten helt positiv, teststreken var litt tynnere enn kontrollstreken, men like sterk på fargen. Kan det være at jeg har el igjen?? Eller kan det være en positiv test? Hva tror dere? Skal selvfølgelig ta en graviditetstest, men hadde ingen nå, da jeg tenkte å holde meg unna testing denne mnd:p Håper på svar:)
jobber med saken har klart det Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #122 Skrevet 22. januar 2009 Hei Izzy74:) Jeg har ingen symptomer, tror jeg. Har holdt på siden mai, så jeg er litt "lei" denne symptomjakten... Blir jo aldri klok på dette. Enkelte måneder har jeg vært full av symptomer på alt mulig, men tr har vært like trofast..... Er på dag 28 nå og ingen tr enda. Men hun kommer nok snart.. Håper virkelig at spiren din holder seg fast denne gangen!! Lykke til
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #124 Skrevet 23. januar 2009 Til Izzy: GRATULERER Til Carro: Jeg har aldri testet el så jeg kan ikke hjelpe deg, men ta en graviditetstest. Jeg trodde jeg hadde fått tr fire dager før jeg skulle. Men i går fikk jeg veldige mage og ryggsmerter og ringte til legen, fikk selvfølgelig ikke time, men hun i skranken snakket med legen, og så sa hu: du har nok hatt en abort, og da er det bare å ta tiden til hjelp!!! Jeg har vært helt knust siden i går. ER det mulig å si noe slikt uten å undersøke, eller å tilby meg en time en annen dag?? Jeg har jo mange spm. men er ikke særlig motivert å få time akkurat nå. Ønsker dere andre all lykke. Håper dere får positive tester.
*Bambi + spire* Skrevet 23. januar 2009 #125 Skrevet 23. januar 2009 Troya 76: Så utrolig urettferdig de behandlet deg. Du har selvsagt krav på å få time en annen dag legen har ledig tid, det er klart man har mange spørsmål, og at man vil ha en skikkelig undersøkelse som kan bekrefte en evt abort. Forige mens hadde jeg også magesmerter og stikniger på ve side i magen. TR kom 4 dager over ikm og det var først 4 dager med brunlig utflod for så 4 dager med skikkelig blødning. Gyn. min sa at det nok var en cyste som hadde sprengtes, men at alt så fint ut nå. Det kan være noe sånnt du også har opplevd. Ta kontakt med legekontoret på nytt og si at du ønsker en time så snart legen har mulighet. De i skranken har ingenitng med hvorfor du skal til legen med mindre du ikke har noe i mot å fortelle det. Mange trøsteklemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå