Gå til innhold

:-)****SKRAVLETRÅD UKE 4****:-)

jobber med saken har klart det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei annikken24!

Jo da, går bra med prøvinga.. Har hatt kosestunder annenhver dag samt noen perioder med hver dag siden den 30.des.. Så håper på klaff selvfølgelig:) Håper jeg har hatt el da... :S

El-slim med blod har jeg også lest er veldig gunstig. Skal visst være veldig fruktbar da... Så håper og tror det klaffet for dere i helga:)

Jeg har litt stikking/riving ved hø eggstokk... Det vet jeg at jeg har kjent mange ganger før.. Så om det betyr el løsning er i gjære, pågår eller etter el vet jeg ikke... For har ikke brukt el test eller tempet...

Uansett er dette en veldig spennende tid for oss alle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei håperpå baby09!

Ja vi får håpe det har klaffet nå i helga for oss begge:) er også usikker på om det var el i helga, men det har vært veldig ømt, ja nesten litt vondt under sex og det har jeg ikke opplevd før..litt ømt i nederst i magen ellers også, så håper på at spiren sitter. Skal alikevel fortsette å kose oss i fall EL er senere i syklusen, for jeg vet ikke hvor lang syklusen min er....:/

Jeg har heller ikke tempet eller brukt el-test, men jeg håper jeg slipper det for jeg tror stresset rundt prøvinga øker noe voldsomt. Vil ikke at sex skal bli noe vi MÅ gjøre bare fordi man har EL...

Samboeren min er vel ikke like gira som meg, han mener at det som skal skje skjer.....så det er godt å ha et sted å få ut litt tanker, ellers tror jeg at jeg ville blitt gal!!!

Blir spennende å se om tr kommer i neste uke da...forhåpentligvis ikke... :o)

Skrevet

Jeg hadde utroolig ømme brystvorter på søndag og mandag.. de er enda ømme, men ikke så vonde som de var i går.. Kan dette han noe med EL å gjøre tro?? :D Hadde regnet meg frem til IKM 23 januar, men da er den vel kanskje senere da om jeg hadde el i går? :o

Skrevet

Heisann:)

Jeg som trodde alt håp var ute for min del. Fikk el slim i helgen, mannen kom hjem på mandag. Da er det vel fortsatt et bittelite håp for at jeg kan bli gravid denne pp??

Litt usikker på ikm siden el kom senere enn planlagt

Skrevet

annikken24!

Jeg er også som du usikker på om hadde el i helga..Jeg var også øm på søndag, slik at det var nesten litt vondt å ha sex. brystvortene mine er ikke så ømme som de var i helgen, men fortsatt litt øm.. Jeg er så spennt!!!!!... Pinefull lang ventetid til ikm.. Og i uke 4 er jeg i sydenland... Så da blir det ikke no testing før jeg kommer hjem... og da er jeg minst 4 dager over ikm... for nekter å få besøk av tante rød i sydenland nemlig!!!!!!

Her ble kosen opphørt søndag, da kjæresten min reiste på jobb... så håper el var på fredag eller no... hehe

Skrevet

desperate housewife!

Jeg hadde ømme brystvorter fra fredag, fortsatt øm, men ikke sånn som de var... Håper det har noe med el å gjøre... Jeg kan alt for lite om dette, men vet ikke helt om jeg vil vite så mye mere heller... enda... er redd jeg blir for stressa... Krysser fingrene for at du hadde el da, og at en liten spire er under modning... :)

jobber med saken!

Så lenge dere har hatt sex, er det håp... hihihi

det er mitt nye motto... :) krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Hvordan går det jenter?? noen symptomer ute og går?? :D

Skrevet

Hei håper på baby 09:)

så lenge dere har hatt sex, er det håp... hehe kjempe bra motto!!!!

Jeg tror egentlig ikke at det er noe håp denne pp.. men men ... det vil jo tiden vise om en stund....

Ellers har jeg ingen symptomer på noe som helst..

Skrevet

Ingen symptomer her heller.. skikkelig kjeeedelig!

Skrevet

Hmmm.. ingen symptomer desverre. Hadde ømme pupper i helga da.. men det var sikkert i forbindelse med eggløsning... Og det er jo bra:)

Skrevet

Jeg har masse symptomer denne mnd. så ventetiden blir laaaang. har IKM 24 eller 25

Er det for tidlig til at dette ubehaget i kroppen min (kvalmebyger, trøtt og VELDIG ømme bryst) kan være graviditet?

Skrevet

Satser på at det rett og slett er for tidlig til å få symptomer...

Skrevet

Jeg har ingen symptomer jeg heller.. blæ.. meen, skal prøve å ikke tenke så mye på det denne gangen :P (yeah right!)

Skrevet

tjuhuuu...

sitter her og fryser, mens fingrene løper nesten løpsk over tastaturet her... :S

nesten så de bestiller el tester og grav tester.... men jeg har heldigvis klart å stoppe de desperate fingrene til nå...

Jeg har egentlig bestemt meg for ikke å teste før jeg kommer hjem fra sydenland... jeg reiser neste uke, og har IKM i løpet av sydenuka... Derfor tenker jeg at jeg ikke vil drive med testing der nede, og bli skuffet....

Men vanskeligt!!!!!

flere som kribber etter å få testa litt eller?

*smekker fingrene*

Skrevet

Hei håperpåbaby09!

Ja det er vanskelig å skal la være å teste..er jo så spent på om det har klaffet:o) så ventetida blir jo litt lang, men jeg tror det er fornuftig av deg å vente til du kommer hjem. Blir jo ekstra spennende og da!:)

Håper du får en fin tur til sydenland, og at TR ikke kommer:)))))))

Skrevet

Ja, vanskelig å ikke gå helt banans med testinga... Jeg har bestilte nye gr tester her om dagen... Drar på jobbtur til Polen til uka, men ender nok med noen gr tester i kofferten... Håper virkelig det har skjedd noe denne mnd...

(9pp)

Skrevet

Skogshuldra!

Ja det er ikke bare bare..hehehe..blir jo litt småsprø av denne prøvinga, og ikke minst all ventinga!!!!

Håper spiren sitter hos oss alle her denne pp..det er jo lov å drømme...:o) tror muligheten er der for meg denne pp, forutsatt at jeg har hatt EL da..slutta nemlig på p-pillen 24 des..

Hvor gammel er du da Skogshuldra? Ser du har prøvd i 9pp, så håper spiren sitter hos deg:o)

Skrevet

annikken24 !

Takk, satser på å kose oss max... :)

Det var vanskeligt, men jeg klarte å IKKE bestille tester:) Så da blir det så jeg klarer å vente til etter sydenturen... :) hihihi

Satser på at Tante Rød er på en laaaang ferie!!!

Skrevet

Håper på baby 09!

Sitter her å hutrer å fryser, og misunner deg som skal på sydenferie..skulle ønske vi hadde tid og råd til det:/ jeg har ikke noe stor fast stilling, så jeg er avhengig av alt jeg får av ekstraarbeid..

Vi får satse på at TR tar en laaaaang ferie ja!!! Det hadde vært herlig:o) Selv om vi bare er i 1pp er det lov å håpe...

Hvor i syden skal dere da? Håper det er godt å varmt, og at dere får en fin tur:-)))))

Skrevet

hei hei :)

Er så kjedelig og trøttsomt og gå å vente på IKM.... Særlig når jeg har en god følelse for at det har gått bra nå!

Må vente til lørdag neste uke...

Har veldig ømme bryster, og tappen min er annerledes enn vanlig...

*drømme drømme*

Krysser fingrene! Håper at alle med ikm uke 4 er blitt gravide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stoooooor klem med masse babystøv til alle sammen, inkludert meg selv!§

Skrevet

Heii!! Eg e heilt ny her. Prøver for første gang!! :) Slutta på pilla i slutten på november, beg. på desember...huske ikkje heilt. Men! Hatt min første pillefrie syklus så nå e me begynt på neste! Drit at gubben måtte jobba vekke neste uka..Men men! E så spent! Har aaaldri drømt om at eg sko få lyst å få unger. Sko vær singel..så traff eg kjæresten min.. så nå planlegge me bryllup og baby! :)

Lykke til alle dåkker andre!! :D

P.s. Eg syntes heile prøveprosessen blei litt mere spennande når venninna mi sa at en bør få orgasme ette kvar gang me har sex for å øke sjangsen...knis!

Skrevet

Masse forskjellige kjerringråd for å øke fruktbarheten.. men det som hjeloer er vel egentlig å ikke tenke så mye på det å la det gå sin gang ;)

Denne mnd har jeg egentlig ikke tenkt så mye... gjør det ikke nå heller.. så får vi se da, om tr dukker opp til fast tid.. eller om hun reiser på ferie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...