jobber med saken har klart det Skrevet 27. desember 2008 #1 Skrevet 27. desember 2008 Heisann:) Da har tr meldt sin ankomst:( På tide å lage en ny skravletråd:)
*Bambi + spire* Skrevet 27. desember 2008 #2 Skrevet 27. desember 2008 Hei:) Uff så trasig da.. Jeg følger nok straks etter. Jeg har hatt varierende sykluser de siste mnd., har hatt 28-30 dager. Derfor er jeg usikker på om jeg er over ikm (skulle hatt ikm 25 des. hvis syklusen er 28 dager), hvis 30 så har jeg ikm idag. Har ikke fått besøk av tanta enda, men har masse murringer så regner med hun er på vei.. HVor lenge har dere prøvd da?
Har to herlige jenter!=) Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Carro....? Hvor i landet er du fra? Vet av ei som kalles det, bare lurer på om du er "henne" liksom.. hehe...
jobber med saken har klart det Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2008 Carro: Håper ikke hun finner frem til deg:) Vi har prøvd siden mai. En sa i juni. Er jo egentlig ikke så lenge, men begynner å bli litt lei. Litt usikker på om vi skal fortsette å prøve, eller om vi skal ta en pause. Hvor lenge har dere prøvd?
Bare blåbær Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 Sluttet med p-pillene for 6 dager siden.. så jeg er ganske fersk i dette... Første gang jeg prøver på å bli gravid... spennende.... Så da blir ikm i uke 4... hvis ikke p-pillene har tullet for mye med syklusen... Så jeg skravvler med jeg...
Prosjekt_baby84 Skrevet 28. desember 2008 #6 Skrevet 28. desember 2008 Slenger meg på her. Selv om jeg frykter at denne pp går i vasken. Samboeren min skal på weekendtur med gutta den helgen jeg tror jeg har EL. Pokker pokker pokker. Syklusen min varierer med noen dager, så jeg kan være heldig å ha før eller etter. Og dissa soldatene kan jo slå leir mens de venter på egget, så heeeelt i vasken går den jo ikke. Får kose oss masse før og etter:) Hvor lenge har vi prøvd her? 3. pp oss. Derav nicket:)
*Bambi + spire* Skrevet 28. desember 2008 #7 Skrevet 28. desember 2008 Vi mistet 9 +1 i ma 30 juni... Vi har trengt litt tid på å komme over det hele, så vi er i 2 pp. Skal begynne på 3pp hvis den tanta kommer! Håper det klaffer for oss alle. Trist å hører at dere mistet:( Har dere barn fra før?
*Bambi + spire* Skrevet 28. desember 2008 #8 Skrevet 28. desember 2008 Hvor er du ifra da? Tror de fleste som heter Karoline kalles for Carro her i landet da, men jeg er fra Nord Norge;)
*Bambi + spire* Skrevet 28. desember 2008 #9 Skrevet 28. desember 2008 Hei:) Vi ble uplanlagte gravide i vår, mistet i juni. Vi har hatt en lang pause og når er vi i 2pp, skal snart gå inn i 3 pp:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 28. desember 2008 #10 Skrevet 28. desember 2008 Da melder meg meg på her ... TR kom 4 dager for sent ... Men den kom. Så da er det nye forsøk...Da blir dette vårt 5 pp etter SA. Mistet uke 10 i januar. Hadde da pause en god stund før vi satte i gang igjen. Så nå har jeg EL rundt 9 januar, så da er det bare å forsette prøvinga. Hadde så trua denne gangen, men dei da. Enda jeg VET vi hadde sex på den rette dagen.( dagene). Men det er jo ingen garanti uansett.
Bare blåbær Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Krysser fingrene og håper at 2009 blir et babyrikt år:) Og at tanta bare kan holde seg borte i lang lang fremtid....
jobber med saken har klart det Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2008 carro: jeg har et barn fra før, han har ingen. Er det noen som har prøvd eggløsningstester? Tenkte jeg skulle prøve med det denne måneden. Hvor mange tester trenger jeg??
*Bambi + spire* Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Da var tanta her igjen..forbanna røde kjærring!! Jeg har faktisk bestillt EL tester idag, kjøpte 3 sett, 21 stk. Så kan jeg teste litt uten å gå fri på en stund!
klar for 3? Skrevet 29. desember 2008 #14 Skrevet 29. desember 2008 Jeg slenger meg også på her. Trodde egentlig at jeg hørte hjemme i uken før denne, men så kom tr 5 dager for sent. Tror nok det skyldes at jeg sluttet på hormoner for litt over en måned siden og ikke er helt i rute enda. Hvis ikke syklusen min har tullet seg helt til da. Er i 2pp nå. Har dere andre holdt på lenge?
Enitsirk79 Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 I går kom mensen og jeg gikk inn i pp8. Det var som et slag i tryne. Var så klar for å bli gravid denne syklusen (eller det er man vel alltid når man bevisst prøver da). Har vært veldig lite på BIM etter at jeg ble prøver igjen (var her mye før og under forrige sv.skap), men nå tror jeg at jeg kommer til å vanke litt mer her igjen, var hyggelig her i dag! Skal sende avgårde en bestilling til billige tester i kveld:) Satser på IKM i slutten av uke4.
Prosjekt_baby84 Skrevet 29. desember 2008 #16 Skrevet 29. desember 2008 Det er kjipt med den mensen, den er veldig lite velkommen. Jeg har prøvd eggløsningstester, de digitale fra cb. Funka dårlig for meg. Jeg ble bare kjempestressa av å drive med det, og da er det jo ikke så lett å bli gravid. Jeg trodde jeg skulle være med avslappet når jeg kunne følge med på hva som skjedde i kroppen min, men det var rett og slett stikk motsatt. Så jeg har gitt det opp. Men det funker jo for veldig mange, så det er jo opp til hver enkelt. Tror jeg har ikm i slutten av uke 4 jeg også. Lykke til alle sammen. Vi får følge med på hverandre litt:)
jobber med saken har klart det Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 29. desember 2008 Håper jeg slipper å bli kjempe stresset av el tester... Er så lei av å ikke bli gravid, så nå tror jeg at jeg bare må prøve disse testene:( Kanskje det rett og slett ikke er meningen at jeg skal bli gravid?? Lykke til alle sammen:) Noen av oss må jo bli gravide:)
jobber med saken har klart det Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #18 Skrevet 30. desember 2008 Dytter litt på denne:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 1. januar 2009 #19 Skrevet 1. januar 2009 Carro: Hvor bestilte du de EL testene?? Kunne tenke meg å bestille noen som kanskje var litt billigere enn de på apoteket...
SuperKlar86Gravid Skrevet 1. januar 2009 #20 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har veldig god erfaring med EL tester ( selv om jeg ikke har blitt gravid da...)... Men enig i at de kan jo stresse det litt, men jeg stresser litt med det uansett Jeg kjenner syklusen min så godt, at jeg vet jo uansett når uka mi er, og da syns jeg det er veldig ok å kunne peile inn de 2 beste dagene. Dessuten har EL`en min tydligvis en tendens til å enten komme litt tidlig eller seint, og da er det kjekt å vite det Jeg har brukt CB sine digitale tester, og de er veldig greie. Det som ikke er såå greit er at de koster litt da men, jeg er villig til å bruke litt penger på dette "prosjektet" for å si det sånn Det viktigste tror jeg er at man velger en måte som passer en godt, og som man kan trives med. Merker at jeg blir litt lei prøving, vil bare BLI GRAVID. Men vi tenker som så at det skjer når det skjer, men at vi hjelper litt ekstra til med å teste EL og sånn. Gode bebiønsker til alle :0)
makkapakka med spire Skrevet 1. januar 2009 #21 Skrevet 1. januar 2009 Heisann vi går nå inn i 4pp. Og håper denne gangen at det klaffer. Har en mann som jobber offshore og sist mnd var han ute i hele den fruktbare fasen min og mnd før var han ute rundt den tiden. MEN denne mnd har jeg han hjemme helt til slutten av jan. Så nå blir det mye kos i de kommende ukene. Er ikke helt sikker når jeg har el, men tror det er sånn omtrent midt i syklusen. Har en ganske stabil syklus på 29dager. (denne mnd var det 28) Så dette blir veldig spennende... Lykkeønskinger til dere elle....:;O)
Bare™ Skrevet 1. januar 2009 #22 Skrevet 1. januar 2009 Er i 5. pp med nr 4. Mistet i beg. av oktober, og fikk mensen igjen på julaften. Kunne tenkt meg og pakket inn en positiv test til mannen min, men?! Det slapp jeg gitt.. Syklusen har tidligere vært på 31 dager, med el på ca dag 12/ 13.. Pga SA, så tar jeg ingen sjanser på å gå glipp av en el, så jeg tester fra søndag av som er dag 10..eller 11, blir det! Og helt til neste søndag. Da håper jeg jakten på egget er over for mitt vedkommende!!
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #24 Skrevet 2. januar 2009 jeg er med krysser fingrene for at januar 2009 er rett! lykke til!
*SmurfeMamma* Skrevet 2. januar 2009 #25 Skrevet 2. januar 2009 hører vel til her inne jeg også... fikk besøk av tr rundt 27 tror jeg.... hele 8 dager over tiden.... nå håper jeg spiren sitter i januar, viss ikke venter vi et par mnd, så vi slipper å få et november desember barn... syns liksom det blir så tidlig å begynne på skolen når de bare er litt over 5 år... så blir ikke januar vår månde, håper jeg april blir det.. hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå