choette Skrevet 16. januar 2009 #76 Skrevet 16. januar 2009 Det skal din og gjøreee :) så får den vakre sønnen din en bror el søster
megogknotten Skrevet 16. januar 2009 #77 Skrevet 16. januar 2009 ja, ho kan reise på ferie, men den kan etterlate seg en spire først! hvis ikke så kan ho jaggu komme til tida, syns jeg! hehe
choette Skrevet 16. januar 2009 #79 Skrevet 16. januar 2009 Den er jeg enig i!! hadde en syklus på 63 dager, og det var IKKE gøy!!!
choette Skrevet 16. januar 2009 #81 Skrevet 16. januar 2009 Skjer det igjen så klikker jeg! Fuckings drittp-piller! skal aldri gå på det igjen:( tuller opp suklusen helt!
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. januar 2009 #82 Skrevet 16. januar 2009 Anine_håper: Me 2 ! Eller jeg er sånn 22-24`ish.. Jeg har veldig såre brystvorter, og mer utflod en vanlig... Hvordan burde tappen kjennes ut om man er gravid da...??
Bare blåbær Skrevet 17. januar 2009 #84 Skrevet 17. januar 2009 hmmm... Her går det bra, men har ingen symptomer på graviditet... sluttet som sagt tidligere på p-piller den 22. des. fikk mensen 24. des. og trodde jeg hadde el ca den 6-7 jan.. (før p-piller har jeg hatt syklus på ca 27 dager de siste gangene før begynnte på p-piller, men har hatt syklus på 32 dager en gang). Fikk smerter i området der hø. eggstokk er, stikking/riving, samt ømme brystvorter den 9-10-11 jan. og smerter/ømmhet midt i underlivet ved sex den 11. .. hva tror dere? tror dere de smertene jeg hadde var el? og når tror dere el var? bruker smertene å komme før/under eller etter el?? selvfølgelig måtte sambo reise på mandags morgen( den 12) men håper el var før den tid... hadde derfor sex mye før den 12, men ikke etterpå... :S noen som kan gi litt råd??? Sjønner at dere ikke vet sikkert da, men hadde vært kjekt med litt synsing...
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 17. januar 2009 #85 Skrevet 17. januar 2009 Hei håper på baby 09! Er litt grønn på dette selv, men svarer ut i fra det lille jeg vet.. Jeg sluttet på pillen 24 des, og skulle etter utregning ha EL ca 10-11jan. Så det virker jo som det kan stemme med tidspunkt hos deg da:o) Har lest at om man har smerter/ømhet varierer. Du kan ha smerter i dagene før, under og etter el. MEN, du kan også ha smerter i alle tre fasene. Jeg selv tror jeg har hatt EL, og hadde smerter/ømhet/stikking fra 9-12 jan, altså 4 dager.. Så forhåpentligvis har du hatt EL, og at spira sitter:o)
SuperKlar86Gravid Skrevet 17. januar 2009 #86 Skrevet 17. januar 2009 Nå er det ikke lenge til uka vår er her!! Gud det blir spennende ! Føler faktisk at det kan ha klaffet denne gangen... Har KJEMPE såre brystvorter, og humørsvingninger.... Håpe håpe :) Har Ikm tors-fredag, så da skal jeg ha testen klar !!!
Bare blåbær Skrevet 18. januar 2009 #87 Skrevet 18. januar 2009 annikken24!! Takker for svar, føler meg helt grønn på syklusen min, angrer selvfølgelig nå, men en lærer så lenge man lever.. Fant dette når jeg googlet litt, http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=335956 og håper det er det samme med meg også.. ellers så snegler timene av gårde her... tiden står jo nesten stille når en venter sånn... på den ikke kommende tante rød... hihi
Suprise! Skrevet 18. januar 2009 #88 Skrevet 18. januar 2009 Hei,sniker meg inn på tråden for jeg har og ikm i uke 4:) Kjøpte en pakke quikrespons her om dagen som jeg skulle ha til ikm,men den fristet såååå fælt at jeg tok den på fredag. Allllt for tidlig men men. Fikk en skygge strek ....så jeg går å titter på testen flere ganger om dagen bare for å se om jeg fortsatt ser den,hehe. Blir spennende,men husfreden blir vel forstyrret nok en gang regner jeg med:s
jobber med saken har klart det Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #89 Skrevet 18. januar 2009 Snart er det tid for testing... jeg har en test liggende. Den har jeg planer om å spare til jeg blir gravid... (he he lov til å håpe..) En ting er sikkert, noen av oss må bli gravide:) Tror ikke det blir meg, siden jeg ikke har symptomer i det hele tatt:( Ønsker alle lykke til:)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 18. januar 2009 #90 Skrevet 18. januar 2009 Hei alle sammen! Ja nå begynner spenningen å stige kraftig her..Jeg har ømhet/murringer nederst i magen og har siden i går hatt såre brystvorter.. Har IKM 24 el 25 jan, og det virker som en evighet til!!! Har både god å dårlig følelse..føler meg egentlig litt annerledes pga murringene i hvertfall, men er litt redd for at forhåpningene er litt store og at jeg kommer til å bli kjempeskuffet hvis tr kommer.. Vi får krysse fingrene for positive tester neste uke:o)
SuperKlar86Gravid Skrevet 18. januar 2009 #91 Skrevet 18. januar 2009 Ja, i morgen starter UKA VÅR !! Gud, det blir spennende ! Jeg har også veldig såre brystvorter. Har aldri hatt det i hele lutefasen, men det har jeg denne gangen. Kjenner lite i magen egentlig, men føler at det strammer litt av og til. Også har jeg mer utflod enn vanlig, men det er sånn annenhverdag... Jeg er 9 DPO i dag ca.. Så har IKM tors-fredag... JEG KRYSSER ALT JEG HAR FOR OSS ALLE !! :0)
mean_yean Skrevet 18. januar 2009 #92 Skrevet 18. januar 2009 Endelig vår uke. Har nada symptomer men så har jeg aldri hatt pms symptomer heller så er litt usikker på hva jeg kan forvente. Himmel og hav denne uka kommer til å bli analysert opp og ned. Er jo rene julaften. Spennende å se om man får de gamle kjipe sokkene eller en mer spenstig julegave :-) Lykke til jenter ! ! ! Krysser fingrene for at det dukker opp mange hurra-rop utover uken
Skogshuldra Skrevet 19. januar 2009 #93 Skrevet 19. januar 2009 Da er uka her og de første har vel begynnt å legge frem testen... Håper virkelig at dette er min mnd, syntes det er på tide nå!!! Men har ikke IKM før i slutten av uka så det er fortsatt bare å vente litt til... Håper vi får mange possitive tester denne uka!! (9pp.)
choette Skrevet 19. januar 2009 #94 Skrevet 19. januar 2009 Ja, jenter da er uka her !! Har ikke IKM før 23-24 jeg, så har litt tid på meg enda:P Heh Har fortsatt veldig ømme brystvorter, hatt det siden EL.. Ellers har jeg litt stikkinger i området rundt livmoren.. men det kan jo være noe helt annet også! Lykke til alle sammen!
makkapakka med spire Skrevet 19. januar 2009 #95 Skrevet 19. januar 2009 Ja dette blir jammen ei spennende uke. Jeg har IKM på søndag så d er jo litt lenge til. Denne mnd er jeg veldig usikker, vet vi har hatt sex rundt el, hatt en del mer utflod enn jeg pleier. I går begynte puppene å bli ømme, de pleier ikke å bli ømme før nærmere IKM. Er litt trøtt og får kvalmebyger. Men analyserer jo hvert eneste symptom. Må nok bare vente til søndag å se hva som skjer:O) Gleder meg... Dette er 4pp (egentlig bare 2pp fordi sambo har vært offshore de to siste mnd me el)
jobber med saken har klart det Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #96 Skrevet 19. januar 2009 Det blir veldig spennende. Sambo har vært mye bortreist denne pp, så jeg har egentlig ikke det helt store håpet om at det har skjedd noe... Men nå kjenner jeg at håpet stiger for hver dag som går
SuperKlar86Gravid Skrevet 19. januar 2009 #97 Skrevet 19. januar 2009 Min tilstandsrapport pr dags dato er: - Såre brystvorter ( hatt det i hele lutefasen) - Humøresvingninger - Litt mer utflod enn vanlig I dag tidlig var jeg faktisk litt kvalm.. Men det kan komme av for rask frokost og for tidlig kaffi også... Men jeg har en bedre følelse denne pp`en. Kanskje fordi vi aldri har hatt så mye sex som denne pp. Hadde El på den 9 januar, og hadde sex 6,7,8,9,10,. Fikk positiv ELtest på den 8. Tror jeg hadde EL den 9. for det kjentes veldig sånn ut.... ÅÅ... vente vente..... Kjenner jeg blir SUR om jeg ikke er gravid nå.,.. Men på den annen side, er det jo bare å prøve videre om ikke. Lykke til alle sammen !! KRYSSER ALT JEG HAR.
SuperKlar86Gravid Skrevet 19. januar 2009 #98 Skrevet 19. januar 2009 Glemte å nevne at jeg også har veldig urolige bein når jeg skal legge meg, og har sovet relativt dårlig de siste nettene.... Ja, da har jeg oppdatert meg.. hehe
jobber med saken har klart det Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #99 Skrevet 19. januar 2009 Håper du er gravid superklar:) Du har iallefall noen symptomer:) Lykke til
Bare blåbær Skrevet 20. januar 2009 #100 Skrevet 20. januar 2009 Da har jeg fått tantebesøk.. buhuuu Så da får jeg bare ønske dere andre lykke til... Men vet no ihvertfall at jeg har 28 dagers syklus... Da blir det MYE sex fremmover i den førstkommende måneden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå