Gå til innhold

dreamer, im just a dreamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe;)

Det hang seg opp igjen her, så svaret mitt kommer litt sent. Men det gjør jo ikke noe siden du la deg;)

Irriterende at jeg ikke får opp det du skrev da..

Morro å eksprimentere litt, kunne nesten vært konditor du. Jeg hadde nok prestert å helle glovarm fudge oppå igjen;P

Hehe, så gøy at vi tenkte på teppet samtidig. Kanskje det er et tegn på at vi blir gravide nå.

Da må det skje igjen snart da, så det blir 3 ganger i år og;) Ja må dra med M til syden litt oftere, hihi. Bare irriterende at han har en tendens til å besvime på fly, så jeg synes det er ekkelt å reise med han.

Hvis jeg tar utgangspunkt i lutealfasen min, så har jeg ikm på julaften;) Men kan hende TR kommer litt før siden jeg hadde EL så sent, da får jeg veldig kort LF. Men spennende at vi har ikm omtrent samtidig da, kanskje det er meningen at vi skal få verdens beste julegave samtidig.

Skal mye til å inbille seg de symptomene da, satser på at du er gravid jeg;)

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper at det er ferdig med og henge seg opp nå... at alt er i orden... På den positive siden syntes jeg det går fortere og komme inn på de enkelte sidene... det er bra..

jaja, står som sagt ikke noe spennende..

konditor, tvilsomt.. syntes liksom ikke det vil stivne, så har vel ikke kokt massen lenge nok.. det er no dritt... får la det stå en stund til, kanskje det blir litt bedre...

Ja vi får satse på at det er et tegn det med teppene.. At det er en del av den dere rede greia som gravide får... hehe

Særlig at han kommer i sånnt humør igen, HA.. as if.... Besvimer?? Jiiizzz det var jo dramatisk da.. er det no grunn? er han super redd for og fly?

Ja vi pleier jo å ha ikm ca samtidig på tross av mine teite sykluser....... Jeg vet ikke helt hva jeg skal tru eller tenke om denne pp jeg.. Har liksom vært så mye frem og tilbake.. opp og ned med temper.. jeg har hatt stikkinger i underlivet og kvalme som kommer og går.. Alle gode tegn, men så er det plutselig borte og jeg tenker jeg kun har innbildt meg det hele.... forferdelig og gå rundt sånn og lure... blir gal! + at jeg ikke har noen billigtester, er litt sent og bestille dem også nå.. kommer til og ta for lang tid før jeg får dem.. grr... blir gal

Klæm

Skrevet

Får håpe det er ferdig med å henge seg opp nå da:) Men når de har fiksa det, så blir nok alt raskere.

Så dumt at det ikke har stivnet enda, kanskje det bare trenger et døgn til på seg. Blir nok bra til slutt:) Gleder meg til å lage det jeg og!

Hehe, ja får satse på at det er sånn redegreie;)

Kan jo hende han overrasker en gang til;)

Ja han besvimer. Han er ikke redd for å fly i det hele tatt. Det er bare noen som reagerer sånn på å fly. Det skjer stort sett når vi sitter midt i flyet og han sover, så vi prøver å unngå det.

Stikkinger og kvalme er jo kjempelovende! Og det er helt vanlig at symptomer kommer og går når man er gravid. Og at tempene er så annerledes denne pp´n kan jo være et godt tegn:) Kanskje du kan dra på meny eller vita, de har tester som er litt billigere enn CB tror jeg. Bestilte tester i natt jeg, spent på om de kommer fram til julaften.

Klæm

Skrevet

Da var jeg omsider hjemme etter nattåpent på stovner.. Utrolig kjipt og bruke så mye av natten på å stå i butikk=(

Men fikk gjort unna de siste gavene.. bare 1 igjen så er jeg i boks for denne gang... Jeg trur ikke jeg overdriver når jeg sier jeg har brukt rundt 10 000 på gaver i år.. det er HELT sykt... sukk

Ja håper de stivner, men jeg trur feilen ligger i eventuell for kort koketid! Det er nok viktig for at det skal stivne... Men har det ikke stivnet i morgen får jeg nok rydde kjøleskap og se om det stivner om det står litt kaldere...

uff det hørtes kjedelig.... Men det har vel kanskje noe med adrenalin og trykk og gjøre da...

Ja det er jo spennende.. Men hvorfor skulle det klaffe denne gangen? Jeg trudde jo det forige pp også... Det som er kjipest med at det ikke klaffer er at da har jeg tr på besøk i maaange uker igjen.... usj, det er såå dritt asså.... Men guri og samkjørte vi har blitt da, bestillte tester i morges.. så er spent på om jeg får dem jeg også... hehe

Nå ser jeg på psyko og slapper av... wuhu,.... ikke spess spennende.. du da? noe spennende som skjer?

Skrevet

*sukk* så slitsomt det må være med nattåpent!:( Var det mange kunder der? Bra du så og si har fått gjort unna de siste gavene, det gjorde jeg og i går:) Uff, det var mye penger!! Har du så mange du skal kjøpe til? Tror jeg har brukt rundt 4000 jeg. Foreldrene mine er så snille at de kjøper til besteforeldre, tanter, onkler, kusiner, og stefamilie fra meg og lillebror. Hvis ikke hadde nok jeg vært oppi 10 000 jeg og.

Hvordan er fudgene i dag? Godt å vite at man må passe på og koke de lenge nok. Vi skal jo servere de dagen etter vi har laget dem, så da må de bare være ferdige;P

Jeg har også pleid å tenke: Hvorfor skal det klaffe denne gangen når det ikke har gjort det før? Men egentlig hvorfor skal det ikke klaffe? Det er jo rundt 25% sjans til å bli gravid hver pp (hvis ikke det er noe galt riktignok), men da burde det jo bli vår tur snart;) Det må være veldig frustrerende å få tanta på besøk så mange uker av gangen! Når tenker dere å starte utredning hvis det ikke klaffer? Hehe, så gøy det med testene, da håper jeg at vi får dem til julaften!

I dag skal jeg skrive litt på oppgaven tenker jeg, men blir nok mye tid her inne og;P Du da?

Skrevet

Ja natt åpent var ikke direkte morro nei.. Men det er ca 2 ganger i året... hehe...

Jeg telte i stad 21 personer og kjøpe gaver til... sukk og da har jeg kortet ned listen fra 30 i fjord =( Nå skal det jo sies at jeg har hatt æren og kjøpe til begge familier da... Min og Anders sin..

Ja det er jo som du sier, hvorfor skulle det ikke klaffe.. men man blir liskom veldig vant til at det ikke klaffer da... Jeg vet ikke helt når jeg vil starte utredning.. helst aldri.. hehe.. Men jeg tenkte kanskje ca i Mars eller noe, for da har jeg prøvd 12pp'er tenker jeg. Og har hatt like mange muligheter som folk med 28dagers sykluser,., Får se..

Regner med at vi har dem tidlig neste uke jeg... håper det..

I dag gjør jeg ikke stort... Pakker inn julegaver, jiiiiizzz det tar utrolig lang tid,, Men vi må ut med noen gaver i dag for broren til A og familie reiser til Trøndelag i morgen... så dah...

Ellers skal jeg straks ut med vovvoven i vinden og gå tur... whuhu

klæm

Skrevet

Det går jo når det bare er 2 ganger i året, også får du vel ekstra betalt:) Det var mange!! Men når du kjøpte til begge familier, så er det kanskje ikke så rart.

Ja man blir alt for vant til at det ikke klaffer. Skulle ønske jeg kunne hoppe tilbake til 1pp igjen der jeg hadde masse håp. Får håpe du er gravid innen mars, og slipper utredning:)

Ja det tar laang tid å pakke inn gaver. Koselig med de 2-3 første, så blir det bare kjedelig. Feier du og A jul sammen?

Klæm

Skrevet

nei jeg får anntakelig ikke ekstra betalt... så jeg er ganske forbannet på det...... Jeg trudde det, derfor syntes jeg det var greit..

Ja er ganske mange man skal kjøpe til... sukk

uff nei 1 pp vil jeg virkelig IKKE tilbake til, den syntes jeg var verst! alt for mye forventninger... Ja håper jeg er gravid innen det.. du også...

Ja ble ganske kjipt til slutt... Nei vi feirer på hver vår kant så lenge vi ikke har unger.. og det syntes jeg er veldig greit altså.... Dere da?

nå er det finalen på unkaren... jippi

Skrevet

Så dårlig!!!:( Da hadde jeg blitt sinna!

Sukk, ja kjempemange! Har dere felles økonomi siden du kjøpte til alle?

Vi har en felleskonto til regninger og mat vi, også har vi resten hver for oss:P

Hehe, ok, 3-4pp da;P Ja får håpe vi er det, kanskje vi er gravide allerede;) Fortsatt symptomer?

Vi feirer også på hver vår kant, og jeg synes det er veldig greit:) Kan ikke tenke meg å feire jul uten familien min, så lurer på hvordan det ordner seg når vi får barn..

Hihi, kos deg med ungkaren;)

Skrevet

Jeg er sinna!!!!!!!!

Ja vi har felles økonomi kan man si... han betaler alle regnigner osv jeg bruker pengene mine på mat og andre felles ting... Men vi har ingen felles konto nei...

Ja satser på det.. Jeg har mye vondt om dagen i grunn, i korsrygg og underliv.. Er også av og på uvell...... Men alt i alt ikke noe annet en hva som var forige pp, så regner nok me at tr er på vei desverre...

Jeg har tenkt at de 3 første åra feirer vi med familie... Hos mamma, hos pappa og hos svigers.. Der etter blir det og starte egne tradisjon hjemme hvor familie gjerne må komme og feire med oss.. For jeg klarer ikke velge.... Det blir for vanskelig siden jeg har skilte foreldre... Regner meg at du kjenner litt på det også...

Han valgte feil... jiiizzzzzz går det ann og være så teit!!!!! uff.... jeg er opprørt

Skrevet

Nå har jeg vært flink å jobbe lenge med oppgaven:) Men det går saaakte framover, er så vanskelig å formulere meg kort og presist slik at jeg får med alt det sentrale inn på 6 sider. Syykt vanskelig. Må velge en mye mindre omfattende problemstilling neste gang!

Såå spennende med de symptomene dine!! Aldri lett å vite om det er PMS eller spire, men krysser fingrene for at det betyr spire for deg denne gangen:)

Det var jo en god idé å gjøre det sånn de første årene. Men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å feire en jul uten familien:( Er kjempekomplisert å få opp kabalen når man har skilte foreldre ja. Heldigvis har mamma og pappa blitt venner, slik at det går an at begge to kommer til oss etterhvert. På pappa sin side er vi veldig mange på julaften, men man kan vel ikke feire med alle tanter, onkler, kusiner, fettere og deres barn gjennom hele livet..

Æsj, så dumt!!!!:(

Skrevet

såååå flink du er.... sku ønske jeg også klarte og være så flink.. sukk...

Jeg håper det går enklere etter hvert...

Nei det er vanskelig og vite... men jeg håper i det lengste... Jeg ønsker meg virkelig sterkt en spire denne pp'en.. Kjenner litt ¨på det at savnet er litt sterkere i dag en andre dager om mulig... det bir som en fysisk smerte man ikke helt kan forklare... er ikke så greit...

Det blir nok vanskelig og ikke feire med familie ja, og kanskje spess med svigers, siden jeg kjenner litt på det at jeg gruer meg til og tilbringe akkuratt den kvelden med dem.... Men det kommer jo det også... sånn er det jo bare.... En må jo vike for barnas lykke... Det er jo dem som teller når de blir litt eldre.. Og da er det jo greit og lage sine egne tradisjoner.. Trur det skal gå greit jeg, kanskje litt vanskelig de første åra, så blir det bedre.....

du gjør i dag da? oppgaven? Jeg skal på jobb jeg=( skulle i utgangspunktet jobbe fra 6-9, så kom sjefen på at de hadde sagt feil, fordi senteret stenger jo 10... så ble spm om jeg kanskje kunne komme litt tidligere.. så nå må jeg jobbe fra 4-10... er det mulig liksom? men men, det er penger da.. og når jeg først sku jobbe var det kanskje like greit..

noen symortomer enda da?

klæm

Skrevet

Det går nok enklere etterhvert, når man først kommer i gang går det stort sett greit:)

Kjenner alt for godt til den smerten:´-( Det er færlt å ønske seg noe så sterkt uten å kunne kontrollere det. Får håpe at ønsket snart går i oppfyllelse!

Ja man må nok vike for barnets lykke ja. Ting blir kanskje litt annerledes da. Gleder meg veldig til å lage egne tradisjoner. Jula er en tid hvor jeg savner barn ekstra mye. En liten man kan lage pepperkaker med, pynte treet med osv.

Så kjedelig at du måtte jobbe dobbelt så lenge! Skal jobbe samtidig vi da, for jeg skal også jobbe 4-10, synd vi ikke jobber på samme sted;) Når du skal dit så er det kanksje greit ja, ihvertfall deilig når lønningen kommer.

Ikke noe særlig med symptomer. Litt stikkinger i underliver + såre brystvorter, men det har jeg hatt før og uten at det har betydd noe. Hvordan er det med dine symptomer?

Klæm

Skrevet

Det er sant, men likevell utsetter jeg... uff

Jeg tenker liksom at dette er siste julen uten barn jeg.. hehe... det håper jeg hvertfall.. Men det er jo noen år til de kan være med og lage pepperkaker liksom... hehe.. Men enig med deg, det er tungt og gå julen i møte uten og ha fått det til... sukk

Ja kjempe synd vi ikke jobber sammen.. hehe... hadde vært noe det.. men spørs vel om kanskje ikke det hadde blitt mer skravling enn jobbing, hehe....men jeg må nok komme meg av gårde, pratet akkuratt med A og han sa det var KAOS på senteret... så blir sikkert ikke lett og finne parkering osv... uff... slitsomt... men kanskje tiden går fortere da.. hehe

Du får kose deg masse på jobb da.. I know i want... weeee... bare i dag og i morgen da så blir det bra... da er det JUUUUUUL hihi

klæm

Skrevet

Hehe, kjenner til det utsettelsesproblemet;P

Jeg håper også at dette er siste julen uten barn, men klarer ikke helt tro på det. Håpet jo det sist jul og, og jula før der.. Hehe, joda, det er en stund til det. Men det er liksom sånne familieting som jeg savner. Baby kan få ligge ved siden av meg mens jeg baker;P

Hehe, er nok fare for at det hadde blitt mer skravling enn jobbing, med det hadde vært såå koselig! Uff, så slitsomt med så mange folk! Du får ha en fin kveld på jobb, håper tiden går fort.

Jaa snart er det juul! Jobber som vanlig i jula jeg da, men har jo mye fri og:)

Klæm

Skrevet

ahhhhhhhhhhh da var jeg endelig hjemme....utrolig deilig, bare så synd at jeg snart skal opp igjen.. hehe... men skal vel ikke klage..

Da jobber du natt til julaften du da? kjipt, men greit kanskje? Godt ikke det var på julaften da...=)

Ja man kan lage kaker osv med baby ved siden av seg... sukk.... Jeg håper og håper men kommer til og bli skuffet tenker jeg... Aurora hadde svart meg og hun følte fortsatt sterkt at Desember var min mnd... wuhu.. en kan jo håpe

Fikk som sagt testene i posten i dag, rakk ikke svare deg på mld din jeg.. hehe... Men vet ikke om jeg skal teste jeg... trørr ikke.. Det er så avgjørende.. tør ikke,, jeg er faktisk redd!!!!

Fikk du dine tester da?

Mamma kom på jobben i dag da... var jo kjempe koslig... hun spanderte mat i pausen og greier... luksus.. hihi

klæm til deg snupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...