Gå til innhold

dreamer, im just a dreamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.. Lager en ny tråd jeg, den andre forsvant så langt vekk... du er jo opptatt tjei.. hehe... Er du lei Bim om dagen kanskje?

Hvordan går det? har el og alt vært som det skulle denne pp?

Her er tanta på besøk enda, sukk... I går var det så mye at jeg nesten ble litt bekymret, jeg må jo ha et høyt blodtap denne mnd... burde nesten tatt jern trur jeg... Men jeg er jo på tredje uken nå, så tidlig neste uke burde jeg forhåpentligvis være ferdig... *glede seg*

Men.. jeg skal jo snekre sammen no for på lørdag som sagt tidligere... fint om jeg får vite hva du tåler og ikke...

klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Litt opptatt og ganske lei av Bim, hehe, så har ikke vært her så mye i det siste. Men nå er jeg i full gang med EL, så kommer vel til å henge her litt framover. Er på CD13, og har hatt EL-slim i 2 dager. Så vi begynte prøvingen i går, så tar vi annenhver dag framover. Er deilig å være litt tidlig ute med EL igjen, siden jeg hadde det så sent sist pp.

Uff, så plagsomt at du har TR så lenge! Og skjønner godt at du blir bekymret når du blør så mye. Er nok en god idé å ta jern. Men du burde jo være ferdig snart, er det ikke 3 uker du pleier å ha? Hvordan går det med deg sånn ellers da?:)

Skal vi se... Jeg tåler ikke egg, fisk, nøtter, erter og bønner. Det er vel hovedtingene tror jeg. Men du trenger ikke tenke på meg altså, kan spise på veien eller noe;)

Klæm

Skrevet

Skjønner at du er lei.. hehe....er ikke her SÅ mye jeg heller... litt da så klart.. hehe..

Spennende med el altså.. hihi...heldig du som er så regelmessig... hihi... Skjønner du syntes det er deilig å være i "rute" igjen..

Ja plagsomt.. men jeg får vel bare være glad for at jeg HAR tr.. og at jeg vet el er ca stabil... Jeg er ferdig tilig neste uke tenker jeg.. så ikm uke 50 håper jeg... I dag er det ikke så mye bløding... gudskjelov... Det var som en boble som sprakk i går altså.. sorry detaljene...

Ellers har jeg det bra.. koser meg masse i praksis... Har vært hjemme i dag da, trengte en dag og slappe av på litt.. vært slapp de siste dagene... (kanskje ikke så rart med all blødingen). Men jeg STOR trives!!!! Ungdomskolen er virkelig mitt trinn altså... jeg som alltid har trudd at jeg foretrakk små barn... men det er så morro med ungdommer, de har litt mer mellom øra liksom...

TULLPI!!!!!!!!!!!!! klart jeg skal vike unda de tingene du ikke tåler.... Hadde uansett tengt og mekke en pizza eller no natcho gryte, å det tåler du jo... (hva ville du foretrukket?)

noen planer for kvelden?

Skrevet

Ja jeg er veldig glad for at jeg er så regelmessig:)

Det er jo ikke rart at vi ikke er her så ofte lenger, ihvertfall ikke før EL. Er jo ikke såå spennende lenger etter så lang tid. Nå er jeg litt på bryllupssidene, for jeg og Marius har tenkt til å gifte oss 5. juni 2010:) Så greit å titte litt... Kan hende vi endrer litt på datoen etterhvert, men jeg har veldig lyst til at det skal bli dagen:)

Det er kjempebra at du klarer å være så takknemlig for at du har TR, men du har jo lov til å bli litt frustrert innimellom og. Det er ihvertfall bra at du ikke blør så mye i dag:)

Så deilig med en avslappende dag. Ikke rart at du ble sliten og slapp når du blødde så mye. Skal du være hjemme i morgen og, eller har du kommet deg litt?

Jeg er sååå enig med deg!! Jeg ELSKER å være på ungdomtrinnet! Det hadde jeg aldri trodd, jeg har alltid villet jobbe på barneskole. Men som du sier har de mye mer mellom øra på ungdomstrinnet, også er det mye roligere enn på barneskolen. I tillegg synes jeg at det er veldig spennende det som foregår oppi hodet deres i den alderen med kjærester, venneintriger osv;)

Ååh tusen takk!:) Begge deler er jo helt nydelig, men pizza er nok mest praktisk hvis det kommer en del folk:)

I kveld har jeg planer om å lese og skrive litt i forhold til praksisen, men den planen har pleid å gå i vasken:P Men skal prøve ihvertfall...

Skrevet

skjønner jo det da...

Stemmer det som silje sier at du fridde? hvordan? når? Sååååå morro! Ja hvorfor ikke ta sakene i egne hender? Hvorfor 5? bare lurer, no spess betydning for dere den daton?

litt frusterasjon blir det jo...

nei jeg skal på skolen i morgen... vi skal til Nrk på opplevelses senteret... trur jeg blir veldig morro...

Ja det er så utrolig mye som skjer på det stadiet... såååå mye humor og alt... kult at du liker det u også.. så syntes du at praksis har blitt bedre regner jeg med...

begge deler er enkelt og lage... trur faktisk nachos er enklest, og at det blir det.. hehe

Fine planer det da.. jeg har så inmari lyst og dra på shopping jeg da.. men trur vel neppe det blir noe av det nei... men men.... Ellers har jeg ingen planer... kanskje fikse noe til middag kanskje...

klæm

Skrevet

Hehe, skrev svar på bryllupsdebatten. Så jeg vil ikke akkurat kalle det å fri;) Men jeg ble så inspirert da Silje skrev at de hadde satt dato, så da sa jeg bare til Marius at vi og måtte finne dato. Og da sa han 1. juni 2010, men det er en tirsdag, så da ble det nærmeste lørdag 5. Det har ingen betydning, jeg ble bare forelska i det;) Hvis vi gifter oss 26. juni så blir det samme bryllupsdag som mamma og pappa hadde, men det er egentlig ikke så stas, for det gikk jo ikke særlig bra med dem..

Du kan jo si til Anders at du vil finne en dato;)

Så gøy! Dere er heldige som får være med på sånne ting:) Har bare vært på skolen vi..

Ja nå synes jeg praksisen er kjempegøy, heldigvis:)

Hehe, nachos er supergodt! Gleder meg masse!!

Hvorfor blir det ikke noe av shoppingen da?;) Hva skal dere spise?

Klæm

Skrevet

Så smart....hehe...endelig!!! Noe som går i orden i hvertfall... hehe... Da har han bare å sette seg på kne og gjøre det eneste riktige!! hehe Skjønner du ikke ønsker lik brylluppsdag som mamman og pappan din.. hehe... vil ikke jeg heller... Man ønsker vel uansett en egen dato... dvs kanskje jeg kunne tenke meg farmor og farfar sin.. Men jeg vil helst ha høst eller vinter bryllupp jeg. kanksje helst det siste, så det ikke går i veien for jakta.. hehe

Nope... han skal få gå ned på kne uten oppfordring, her er det ingen kjære mor.. hehe... vi har jo uansett "bare" tre år bak oss i motsettning til dere... Kunne jo tenke meg det snart, men har jo egentlig ikke dårlig tid... noen av spådamene mente at det ville skje no på den fronten i mars, jeg har jo bursdag da, så hvem vet?

Ja kjempe morro... vi har vært VELDIG heldige.. praksis er morro...

gleder meg jeg å.. vi blir 10 artige jenter...

har ikke penger.. hehe... venter på stipend... I dag blir det tikka lasagne.. hadde det på mat og helse i for i gårs,... var veldig nam...

klæm

Skrevet

Hehe;) Vi har jo snakket om at vi vil gifte oss lenge, så det var bare deilig å ha noe å forholde seg til. Og da blir det kanskje lettere for Marius å få ut fingeren og;) Ååh hadde vært koselig å få dato samme dag som besteforeldrene. Vinterbryllup er nydelig tror jeg, også kan du pynte i fine vinterfarger.

Hehe;) Får håpe han går ned på knær snart da, hadde vært så koselig om vi kunne planlegge bryllup sammen! Så spennende at spådamene sa mars:)

Tikka lasagne hørtes godt ut! Hvordan lager man det?

Klæm

Skrevet

Hei hei....

Jeg kan jo planlegge litt i det skjulte jeg da.. hehe.... så jeg kan helt og holdent engasjere meg i dine bryllupsplaner... hihi...

Ja, drømmer om vinter bryllupp med is og rødt og hvot trur jeg... får se.. hehe

Jeg har det ikke veldig travelt, men morro hadde det vært...

Ang spå damene.. de er merkelige samkjørte nå... Aurora, Fomle og WhiteLily sier alle desember med en gutt... weeee.... håper de har rett altså... hehe

(Aurora har jo sagt nov/des helt siden jeg ble bimer...)

Kjempe lett med tikka lasagne.. stek kjøttdeig og bland med et tikkamasala glass ... legg lagvis med lasagne plater og kjøtt... strø ost på toppen... inn i ovenen 200g ca 30min.... (prøv deg litt frem)

Vi hadde løk og mais i også, det var veldig godt...

Gjort no spennende i dag? jeg har handla masse til lørdag+ noen julegaver.. så har jeg vært på polet... jupp

Vært på opplevelses senteret på nrk.. morro og dra på tur med folka, men opplevelses senteret var ikke spess bra...

klæm

Skrevet

Hei snuppa!:)

Takk for i går, det var kjempekoselig! Hvordan er formen?

Hihi, ja det var en god idé;)

Is, rødt og hvitt høres kjempefint ut! Har lyst på gull, hvitt og mørk rosa jeg.. Tror jeg, hehe.

Det er sååå spennende med de spådamene! Krysser alt jeg har for at de har rett. Desember er din mnd!!:)

Nam, det hørtes godt ut. Det skal jeg teste ut:)

Har du noen planer for dagen?

Klæm

Skrevet

Ja takk for i går, det var kjempe morro... Jeg og Rita varikke i seng før halv 4 har jeg hørt.. hehe... ble LITT for mye i går asså,.,, hehe

Ble det veldig dyrt med taxi i går?

Jeg kan ikke ta rosa jeg, trur Anders hadde NEKTA... Men det hørtes kjempe fint ut..

Jeg håper jo jeg kan gi Anders en spesiell jule gave da. hehe...

Ingen planer for denne dagen nei! Vi spiste jo frokost sent her da.. alle nabor kom, kjempe koslig.. Ellers har jeg stortsett bare ryddet i hele dag i grunn, ikke veldig spennende, men absolutt nødvendig! hehe Vi er en gjeng griser..hihi

Nå er Anders på vei hjem, så gleder meg til det da.. hihi.. Resten av kvelden går nok til Tv, bim og kebab.. namnam

klæm

Skrevet

Hehe, var på den tiden jeg la meg og;)

Det ble litt dyrt, men siden mamma hadde gitt oss 500 kr så ble det ikke mer enn 300 på hver. Så det gikk fint:)

Var så koselig å se hvor du bor, du hadde det utroolig fint!

Hehe, Marius bryr seg ikke så mye med denne planlegginga han;P

Jaaa, det håper jeg at du kan og!!

Hørtes ut som en kjempekoselig frokost! Uff, vi skulle jo ha hjulpet deg med å rydde. Håper det ikke tok alt for lang tid:(

Det hørtes ut som en herlig kveld! Har vært på sykehusbesøk jeg, utenom det har jeg bare vært hjemme..

Klæm

Skrevet

syntes ikke det ble sååååå dyrt jeg... er jo ganske langt da....

så bra du syntes det var kos.. og takk for det, er veldig fornøgd selv også....

Nei trur ikke A hadde brydd seg så mye heller, men han hadde nok sagt no på rosa...

Ikke no stress med ryddingen... har tatt det veldig med ro, og jeg har fått hjelp... Det er aberet med å ha fest, sånn er det bare... og jeg har jo oppvask maskin.. ting blir lettere da.. hehe

Har vært en fin kveld ja..å nå er den slutt... tidlig kveld på meg. skal bli digg...

god natt sov godt...

klæm

Skrevet

1100 kr.. Ble mer enn jeg trodde, men det gikk jo helt fint siden vi hadde fått penger av mamma:) Så bra at du også var fornøyd!

Hehe, ja oppvaskmaskin er tingen! Det er noe av det første vi kjøpte til leiligheten, hehe. Var bra at du fikk hjelp til ryddingen.

Har du hatt en fin dag?

Jeg blir gaaal, for jeg har fått med meg Marius annenhver dag i en uke nå, og det er sjeldent. Men så kommer ikke den dumme EL!! Er på dag 18 nå, har hatt EL-slim siden dag 11 og positive EL-tester siden dag 13...grrr! Hvis tempen ikke stiger i morgen, så må jeg prøve med å få han med da og, og jeg tror han begynner å bli litt lei. Så vet ikke om jeg skal presse han eller satse på at svømmerne lever i 2 dager?

Klæm

Skrevet

Ja var en del.. men men... digg og våkne i egen seng da..

Dagen min har vært laaaang... Først praksis så jobb etter på... er ganske sliten og gleder meg til og treffe loppe kassa..

Ellers går jeg rundt og er litt spent på om jeg ikke blir kvitt tr snart.. noe jeg trur.. og håper.. hehe

Skjønner du blir gal... Vet ikke helt hva jeg hadde gjort.. kanskje spurt han? Om han orker og si at du skjønner om han ikke orker... trur nok jeg ville gjort det ja... Håper det ordner seg=)

nattinatt..

klæm

Skrevet

Ja det er deilig å våkne i egen seng, men skulle gjerne vært med på den frokosten. Men hvis jeg hadde blitt fyllesjuk så hadde det vært grusomt å kjøre tog og bane siden jeg er så bilsjuk fra før av;)

Uff, det hørtes ut som en lang dag. Skal du jobbe noe mer denne uka? Har sånne dager på fredager jeg, slitsomt..

Jeg spurte han, og han sa at jeg bare kunne prøve meg;) Men da jeg våknet i dag så var tempen skyhøy, og el-testen negativ, så da var nok EL i går. Deilig... Jeg begynte å bli ganske lei av sex nå, hehe. Blir ikke så koselig med "tvangssex". Men jeg er veldig positivt overrasket over at Marius var så villig, og det var jo stort sett han som tok initiativet:) Håper det fortsetter sånn, hehe.

Hvordan har dagen din vært?

Klæm

Skrevet

Utrolig kjipt og bli fylle sjuk altså,.. var noe sliten på søndagen jeg også.. Men det kom seg etter frokost osv....

Var en lang dag ja, men kom igjenom det også jeg.. hehe.... skal jobbe på Lørdagen...

ååå så digg at tempen var høy=) Man kan kanskje bli litt lei ja, spess når man ikke har seg fordi man har lyst men fordi man må liksom... hehe... håper det klaffer denne pp da. tenk for en fin julegave til Marius.. hehe

Her er tanta i full aktivitet enda., 3 uker etter start.. sukk.... i går var det jævelig... begynner og bli bekymret for at a skal bli ekstra lang denne pp... Jeg vil bli feeeerdig... sukk....

Dagen har vært ok... ferdig forholdsvis tidlig i dag også... deilig... Så da blir det bare tv på meg i dag.. jakten på kjærligheten, svenske jordmødre og unge mødre..hehe... kjærlighet og barn=)

Din dag da? hatt en fin dag?

klæm

Skrevet

Hellu:)

Jaa, jeg ble veldig fornøyd da tempen steg. Noe jeg ikke skjønner er at FF har satt opp EL på dag 15 istedenfor dag 18:-/ Men det spiller ingen rolle siden vi kjørte på annenhver dag uansett;) Hadde vært sååå fantastisk om jeg kunne gitt han en spire i julegave!

Uff, så frustrerende at tanta fortsatt er i full gang:( Har du blødd like mye i dag? Skjønner godt at du vil bli ferdig! Synes du er utrooolig tålmodig!

Det hørtes ut som en koselig kveld, jeg gjorde omtrent det samme i går;) I dag har det vært en litt slitsom dag for jeg er såå kvalm! Det går omgangssyke i klassen, men siden jeg ikke har begynt å kaste opp enda så regner jeg med at det blir med kvalmen.. Nå har vi bestilt peppes, og så skal jeg møte en venninne og se fatso..

Har du noen planer for kvelden?

Klæm

Skrevet

ååååå håper du kan gi han en spire... sukk

Hvor mange dpo er du nå?

Her er tanta litt enda.-. det er så lite nå at jeg blir gaaaal... kan det ikke bare gi seg liksom? jeg vil ha sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *frustrert*

Men jeg har skikkelig murringer i underlivet enda.. sukk.. så er redd det skal drøye... eller at jeg får tidlig el... eller noe... vet ikke jeg...

Ble du syk? Hos oss har det også vært kjempe masse fravær denne uken.. pga feber og omgangs syke.. så er nok noe som går... Jeg har klart meg så langt.. *krysser fingre*

Tenk nå er det bare en uke igjen av praksis.. utrolig...

DU styrer meg i kveld da? Jeg er bare hjemme og håper intenst at tanta skal pakke sammen og dra... 3.5uker er nok!! Så blir det gullrekka på nrk da... kos det...

klæm

Skrevet

Jeg tror jeg er 6 dpo;) FF og jeg har ikke vært helt enige denne gangen, den mener egentlig at jeg er 9 dpo. Men jeg juksa litt på charten, så nå er vi enige;P

Så utrooooolig frustrerende at du fortsatt har tanta!!!!!!!!:( Skjønner veeeldig godt at du vil ha sex etter så lang tid. Er det noe mindre i dag da? Får håpe at EL kommer rett etter mensen, så du slipper å vente så lenge!

Jeg ble heldigvis ikke syk, var bare skikkelig kvalm i to dager, også gikk det over. Jeg pleier egentlig bare å bli sånn jeg, jeg kaster aldri opp. Men omgangssyke er tydeligvis noe som går ja, til og med hun jeg er assitent for hadde det stakkars.

Utrolig at det bare er en uke igjen av praksis ja! Det er både deilig og litt trist.

På fredag jobbet jeg, i går var jeg på en kjedelig bursdagsfeiring, så jeg dro hjem tidlig... Og i dag skal jeg til farmor en tur på middag:)

Har du gjort noe gøy i helgen?

Klæm

Skrevet

Hei hei.. her har det vært fullt kjør hele helgen...

På lørdag jobbet jeg på dagen så var det fest i andre etg på kvelden.. På søndag var jeg på varemessen i lillestrøm og på plantasjen sammen nabon tonje... var kjempe koslig=)

Ellers er tr her enda trur jeg.. har bare vært spotting... vil ikke gi seg og det er så lite at jeg har mest lyst å gråte...

nå skal jeg på ppt i dag.... jeee... men må løpe...

kos deg i dag=)

klæm

Skrevet

Så koselig, hatt mye å gjøre i helgen du og da!

Skjønner godt at du bare har lyst til å gråte..:( Har det sluttet i dag?

Misunner deg skikkelig som fikk være med ppt, hvordan var det?

Er kjempetrøtt og sliten i dag jeg.. Kunne gjerne vært ferdig med praksis nå, men skal vel overleve fire dager til;)

Klæm

Skrevet

Ja hadde det veldig hyggelig..

Nå de siste timene virker det veldig som at det går mot slutten. Men hver gang jeg trur det blusser det opp igjen.. sukk.. så vet ikke jeg.. En ting jeg lurer på... Når jeg driver og spotter sånn, jeg kan ikke ha el da? el kommer vel ikke før tr er ferdig gjør den? Nekter kjøre brannbil, da kan hele baby prosjektet drite og dra.. hehe

Det var råååååå bra på ppt.. Fikke være med på team møte, + et møte der de kunne ta opp enkelt saker og få hjelp av de andre... til slutt på dagen var jeg med i en barnehage i nittedal for og rådgive i forhold til enkelt barn... Pedagoger og assistenter som trenkte veiledning.. Følte vi ble skikkelig tatt seriøst og de rådførte seg med oss osv... veldig morro

Sliten og trøtt jeg å,,, Så bra du er det da, kanskje det er fordi du er gravid? hehe.... Er vel ikke lenge til ikm nå? jiiizzzzz tiden flyr! Kanksje vi følger hverandre neste pp.. hehe

jeg koser meg masse på praksis enda jeg.. Men driver med denne dritt oppgaven, sku gjerne driti i den.. sukk.... Du da? levert den enda?

klæm

Skrevet

dytte oss litt opp jeg...

Da var oppgaven levert.. deilig og være ferdig!

Tr har holdt seg borte i hele dag så langt.. teeeeenk oooom... hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...