Gå til innhold

dreamer, im just a dreamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaaaa, da satser vi på at tanta er borte for denne gangen!!:D Og hun burde holde seg laangt unna de neste 9 månedene.

Jeg vet ikke om du kan ha EL mens du spotter, får satste på at du ikke har hatt det. Skjønner godt at du ikke vil kjøre brannbil:P Tror nok uansett at du ikke har hatt EL enda:)

Så utroooolig spennende!!!! Hørtes kjempegøy ut å få være med på det. Kunne du tenke deg å jobbe i ppt etter du fikk være med?

Hehe, tror nok bare at trøttheten kommer av at jeg er sliten av å stå opp så tidlig. 2 dager igjen...deilig og trist på en gang...

Jeg har ikm om 2 dager, men tempen sank i dag, så da kan det godt hende at TR dukker opp i dag eller i morgen.. Når sånn ca. regner du med å ha EL?

Så bra at du er ferdig med rapporten:) Jeg leverte et utkast på fredag, også fikset jeg på den i går. Så nå er jeg og helt ferdig med den. Da er det bare å begynne på mappeoppgavene:-S

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satser på det ja... fortsatt ikke no tegn til a... jippi... Men har kraftige murringer, så jeg trur hu tuller med meg hele tiden... eller om det er el som er her alt liksom.. skal tempe fra å med i morgen regner jeg med... Om jeg kan regne denne som vanlig har jeg el ca tir/ons neste uke.. så ikke godt å si.. får nok bare kjøre på å håpe vi treffer..

ja kunne nok tenke meg det.. Menorker ikke mer skole nå.. så får se... blir nok ikke om noen år vil jeg tru..

Jeg gruer meg til og slutte.. elevene sier alt at det blir kjempe trist osv... sukk...

kjipt tempen sank da! bedre lykke neste mnd... jaaaa....

her har vi fåt vannlekasje på kjøkkenet, så helvete ta liksom... må antakelig legge nytt gulv og sette opp nytt kjøkken osv... får se hva forsikringen sier... jævelig kjipt... det surkler når vi går på gulvet.. merket det i dag morges... typpisk vår flaks.. ha...

Skrevet

Yey, da er du nok kvitt henne!!:D Krysser fingrene for at murringene betyr EL. Dere får bare stå på framover, dere SKAL få spire i julegave!!:D

Skjønner godt at du ikke orker mer skole nå, vet ikke om jeg har lyst til det lenger jeg heller.. Samtidig så synes jeg at det er mer behagelig en å ha lange arbeidsdager og stå opp tidlig hver dag:P

Så koselig at de sier det! Det sier elevene hos oss og, og det er jo helt herlig å høre. Men jeg må si at jeg gleder meg veeeldig til ferie!

Neeeei!!! Stakkars dere!!!:( Det må jo bli dekket av forsikringen, får bare håpe at det ikke er så høy egenandel. Vet dere hvor lekkasjen kom fra? Typisk at sånt skjer rett før jul!

Skrevet

jeg trur faktisk jeg er ferdig... Men murringene gir seg ikke...

ja det er digg med skole dagene, men det hadde vært digg med penger også... på en måte.. hehe... blir nok mer utdannelse etter hvert, men ikke nå..... men det er klart, får jeg meg ikke jobb så blir jo saken helt annen...

Ja godt og høre at vi har satt et inntrykk.. så blir ikke morro.. men jeg kommer jo helt sikkert til og treffe dem på butikken osv...

lekasjen kom fra blandebatteriet på vasken... tatt ganske av faktisk... Han som bor opp mener vi må ut med en rundt 10 000 i egenandel... weee... mer utgifter.. det trengte vi... ehm NOT... Men det får vel bra tenker jeg... håper jeg hvertfall...

du gjør i kveld da? Jeg har bare lyst å lalle jeg... først og fremst fordi jeg er trett, men også for di det over 4uker siden sist vi hadde sex... hehe... men want.. hihi

klæm

Skrevet

Der kom mensen, og det er faktisk helt greit. For jeg har bestemt meg for at jeg skal teste positivt på julaften:) Og det SKAL skje, rett og slett;) Skal få han med i halmen på dag 14, 16 og 18 (om ikke mer), også skal jeg gjøre som deg og tempe fram til jeg har 3 høye temperaturer. Så skal jeg holde meg langt unna tester fram til julaften, og da skal jeg få et fint blått kryss, JEPP!!!

Når har du ikm? Skal du og teste pos på julaften?:)

Ja er nok kjempedeilig med penger og! Tror faktisk det blir jobbing på meg og hvis jeg får en ok jobb.

10 000!!! Det var syykt mye!!! Får håpe dere slipper billigere unna enn det. Man klarer seg jo alltid, men så utroolig surt da:(

I kveld har jeg bare slappet av, deilig:)

Du er vel i senga og koser deg du nå:P Nå skal jeg legge meg og, men blir ikke noe kos her. Ikke noe brannbil-fan jeg heller, hehe.

Klæm

Skrevet

Så kjipt hu kom, men så bra du er "glad" for det.... tenk å ha ikm på julaften... wow... jeg har vel kanskje ikm uka før jeg... var jo ferdig igår med tr.. men det kan fort forskyve seg å at jeg har ikm julaften me to.. får se...glemte å tempe i dag.. hehe Men tester jeg pos før julaften skal jeg prøve å la være og si noe, så pakke inn testen.. hadde vært såååååå kult..

heia oss og jobb.. hehe

ja er en del penger.. men vi er to enheter om det da... + at vi drar jo inn 5000 i mnd pga hybelen... thank god!!!! så skal vel gå bra regner jeg med...

vi la oss tidlig i går vi.. men trur du det ble no på meg? neh.... duste mikkel... hadde sååå lyst... men han trudde ikke på meg at jeg var ferdig med tr.. har jo vært så mye fre og tilbake... hpmfr

nå er det praksis.. je.... prekas

Skrevet

Da var tiden her for at du ikke henger så mye på bim.. hehe... regner med at tr kom ubudent etter som du ikke har sagt noe annet..

Skriver litt jeg, så kan du jo oppdatere om du er innom før el..

Jeg er da på 4dagen etter tr... `=) Har glemt og tempe hele vegen, så må vel til å begynne med det i morgen tenker jeg.. regner med at el ikke har vært..

Ellers er det ikke noe nytt og spennende i grunn.. vært mye jobbing i det siste, så er ganske sliten! Men penger må man jo liksom ha da.. Og man skulle jo tru at finnans krisen var over oss, men det virker ikke sånn på sentrene skal jeg si deg! jiiiizzz det har vært mye og gjøre de siste dagene, men det er bra da for da går jo tiden fort!

I dag er det vel ikke så mye som skjer, har sovet lenge.. gubben er i skogen... as allways=)

Skal en tur på plantasjen etter på, ha noen sånne julestjerner (planten altså) + at jeg må ha lilla lys., jeg solgte kanskje 1000 lys uten og overdrive i går, men glemte til meg selv.. Ellers skal jeg henge opp jule stjerner og bare ta livet med ro... blir deilig..

Du da? noe spennende som skjer for tiden?

Skrevet

Helluuuu:)

Hehe, ja fram til EL er jeg ganske fraværende;P Men kan jo hende at jeg kommer til å være her mer framover siden vi nesten har juleferie...

Bra at TR endelig forsvant hos deg!! Blir spennende å se hva tempen er i morgen siden den var så lav i dag. Hvis du ikke får med Anders, så er det ikke noe krise når dere har hatt dere de to siste dagene:)

Det hørtes slitsomt ut med så mye jobbing, spesielt nå som jula nærmer seg. Dagene på jobb går i det minste fort vil jeg tro:) Jeg skal jobbe i natt. Spurte om å få nattevakt en dag tidligere, så jeg slipper å jobbe natt til onsdag når vi har praksisseminar. Hva skal dere snakke om?

1000 lys!!!!! Det var mye! Jeg må også få kjøpt med julestjerne, de er så fine!:D Pynta leiligheten med julepynt i går, så nå er det skikkelig julestemning her;)

Ikke så mye spennende som skjer. Har mye å gjøre for tiden da. På fredag jobbet jeg til 22.30, på lørdag var jeg i Sverige, og i går hadde jeg først besøk av en venninne, så var jeg hos pappa, så dro jeg til mamma, og så var vi hos moren til Marius;) Gjorde du noe gøy i helgen annet enn å jobbe?

Skrevet

Ja blir kjempe spennende.. spess siden alle har jo spådd meg gravid i desember.. merkelig hvor samkjørte de har vært disse spå damene... Først trudde alle i mai, så i nov/desember, men stort sett i deseber... Jeg har en god følse denne mnd også.. desember er jo miraklenes tid... hihi.. guuud tenk om vi kunne få den gleden i desember begge to... sukk=) Men tempen MÅ jo stige i morgen med en sånn dipp liksom.. kanke skjønne noe annet.. Jeg ligger jo alltid på 36.27-36.32... den første gangen med klar dipp lå den på ca det samme..

Blir en del jobbing ja,men er jo litt greit det også da.. tjene litt med penger når man faktisk har muligheten.. Og som du sier går jo tiden fort! Så bra du fikk byttet da.. så slapp du enda en dag som du kom til å være død trøtt... Vi skal snakke om skolene generellt og det arbeidet vi så og gjorde.. samt at vi kommer til å prate om ppt også tenker jeg... Vi går vel igjennom en typpisk skole dag...

jeg trur ikke jeg overdriver når jeg sier 1000 lys nei.. hehe...Jeg har startet pyntingen jeg også.. er så kos. men tar litt hver helg tenker jeg..

Nei var vel ikke så mye som skjedde utenom jobbing.. var en tur hos nabon og lærete og lage appelsin marmelade, det var morro.. ellers var jeg på plantasjen og handlet julestjerner(blomseter) og amaryllis... så når er det på plass.. Ellers forsvinner tiden alt for fort.. tenk det 1 desember alt.. sukk...

gleder meg til og se igjen folk på onsdag=)

klæm

Skrevet

Ja helt utrolig hvor samkjørte de spådamene er på deg. Det MÅ jo bare bli positivt resultat!!:D Hadde vært heeelt herlig om vi fikk positiv test denne mnd begge to!! Det er stor sannsynlighet for at tempen stiger ja, men det hender at temperaturen varierer fra mnd til mnd og. Vanligvis ligger jeg på mellom 36,1 og 36,2 før EL, men denne og forrige pp har jeg ligget mellom 36,3 og 36,4... Men blir kjempespennende å se hva tempen din er i morgen:D Spesielt siden du har hatt en sånn dipp tidligere når du har hatt EL!

Ja det er supert å få tjent litt penger. Kan jobbe ekstra jeg og, men vet ikke om jeg orker. Går så utover stipendet siden jeg tjener for mye allerede, dumme grenser:(

Det hørtes gøy ut! Koselig å lage sånne ting selv. Ble det godt da?

Ja tiden flyyyr! Kan ikke skjønne at det er desember alt!

Gleder meg til å se folka jeg og:)

Klæm

Skrevet

Ja jeg håper de har rett altså... om jeg blir gravid denne mnd så skal jeg finne på noe kjempe smart i forhold til å gi han "baby" i julegave.. Samtidig er det litt kjipt om jeg har el i dag altså, for om spira ikke sitter denne gangen kommer jo tr snart igjen og det gruer jeg meg en del til altså... men den tid den sorg..

ja blir en del jobbing ja, men skal nok få tid til å kose meg litt også... Dagene går jo så fort.. Kjipe stipendet som gjør det så vanskelig for deg!

fikk ikke smakt på syltetøyet, sku jo koke i evig mange timer... men sku få til jul da,... så er jo litt morro..

er så sent på om jeg får med meg A i kveld... har ikke helt forhåpninger om det, men men..

klæm

Skrevet

Det er helt utrolig, jeg måtte ikke tvinge Anders i går Han melte seg frivillig til sengevals...

tempen hadde steget i dag ja.. så var nok el... gikk fra .13 til .73

håper den holder seg høy de neste to dagene da... Den ble tatt noe tidligere da... men den var jo så høy at det kan jo ikke ha vært noe annet... Det betyr at vi hadde oss to dager før el og på el dagen... 3 ganger runndt el... utrolig... å det på flaks liksom...

ja da sitter jeg å venter på takstmann og anders... de skal være her kl. 11... spent...

håper du sover godt og drømmer om lille bebissen du snart skal få=)

Skrevet

hmmm... nå har jeg sittet og skrivet flere innlegg og ingen har blitt lagt ut... skjer a?

enyway...

det skulle ikke mye til for og overtale A til litt sengevals i går... Det var ytterts frivillig faktisk... jippi....

Tempen gikk fra .13 til .73 så el var i nok i går ja... Men jeg testet en del tidligere i dag.. ikke fordet en så markant stigning kan jo ikke lyve... Så da skulle vi har truffet godt denne gangen... flaks!!!!!!

Da har vi hatt takst mann på besøk.. Her må gulvet byttes i hele leiligheten, vi får alt dekket via forsikringen.. thank god

Har startet på gulvet på kjøkkenet alt.... sukk

Du da... sliten etter nattens strabaser? ligger å drømmer om lille bebbisen du snart skal få du tenker jeg.... hehe

klæm

Skrevet

oki dette er tredje gangen jeg prøver og skrive innlegg til deg... De blir ikke postet.... skjønner ingen ting...

jippi... Anders ble med frivillig med på sengevals i går.. Nesten han som oppfordret til det faktisk... utrolig....

Tempen steg i dag ja... fra .13 til .73... Endte opp med å tempe ganske tidlig da men, regner ikke med at det kan ha noe veldig mye og si.. Så da skal vi ha truffet ganske godt..

Da har takst mannen vært her... Det blir nytt gulv i hele leiligheten... og kjøkken gulvet er alt revet.... typpisk altså.... Men men.... positivt med nytt gulv da.. hehe

sover vel du regner jeg med.. drømmer søtt om bebbiser. hehe...

skal på jobb kl 4 jeg... sukk.. vil virkelig ikke men.... jeje

klæm

Skrevet

oki dette er fjerde gangen jeg prøver og skrive innlegg til deg... De blir ikke postet.... skjønner ingen ting...

jippi... Anders ble med frivillig med på sengevals i går.. Nesten han som oppfordret til det faktisk... utrolig....

Tempen steg i dag ja... fra .13 til .73... Endte opp med å tempe ganske tidlig da men, regner ikke med at det kan ha noe veldig mye og si.. Så da skal vi ha truffet ganske godt..

Da har takst mannen vært her... Det blir nytt gulv i hele leiligheten... og kjøkken gulvet er alt revet.... typpisk altså.... Men men.... positivt med nytt gulv da.. hehe

sover vel du regner jeg med.. drømmer søtt om bebbiser. hehe...

skal på jobb kl 4 jeg... sukk.. vil virkelig ikke men.... jeje

klæm

Skrevet

Heei:)

Hvordan var tempen i dag? Nå er jeg spent!

Skjønner godt at det er kjedelig hvis EL var i går, og du får mensen igjen om ca 2 uker. Men denne gangen skal ikke mensen komme!! Jeg har også lyst til å gjøre noe kjempekoselig hvis jeg får positiv test på julaften:)

Fikk du med deg A i går?

Jobbet noe med oppgaven? Når skal du ha veiledning? Jeg skal ha det kl 8.45 på mandag. Burde vel jobbe med den nå, men jeg er såå trøøøtt!

Klæm

Skrevet

jeg lurer på om bim hang seg opp i dag jeg.... ser jo at samme innlegg har kommet flere ganger.,,, dritt....

tempen har som sagt steget... jeg er veldig spent om den er like høy i morgen,,, Håper du har rett å at tr ikke kommer denne gangen.. da kan jeg jo begynne på pilla igjen etter på... sukk... jeg har ikm mandag 16 jeg da....

jaaaaa , Anders ble med.... jippi

jeg har ikke jobbet med oppgaven nei.. ikke tenkt på noe jeg... har ikke orket... skal ha veiledning mandag jeg og, men en del senere på dagen.... Jeg orker ikke jobbe med den i dag... akkurat kommet hjem fra jobb så da...

blir vel snart å jumpe i seng tenker jeg

klæm

Skrevet

opp med oss...

ååååå jeg skulle så inderlig ønske at jeg ble gravid denne pp... sukk** satt å så på jordmødrene i stad... tårene triller og jeg får litt vondt inni meg for ønsket er så sterkt.. Men det er jo så koslig og se på... hihi

Jeg er så spent på tempen i morgen...

her er de siste tre dagers temp

36.13

36.73

36.47

syntes det var litt synd at den sank litt igjen i dag... håper den er litt høyere i morgen... vis ikke har jeg vel ikke hatt el enda da... hmmm... men da er den vel ganske like rundt hjørnet... vet ikke jeg.... får bare passe på å få med meg anders på nattelige aktiviteter annen hver dag...

Ellers er det ikke så mye som skjer om dagen....tar livet i grunn ganske med ro og drømmer masse om babbis... Kjenner litt på det at jeg kan komme til å bli ganske skuffet om det ikke klaffer denne pp... Med tanke på at da runder jeg året.... jeg har vært prøver i 1 år alt... sukk... men sånn er det...

klæm

Skrevet

Hei:)

I alle dager, så rart det var da. Men nå dukka tydeligvis alle opp, hehe. Leste et innlegg fra Jordmor Siri om at de holdt med med noe oppdateringer, og at det kunne gjøre at ting hang seg opp litt. Men nå funker det tydeligvis igjen;) Stakkars deg som måtte skrive det samme så mange ganger da, hehe.

Så bra at Anders ble med uten problem!! Da kunne dere jo ikke truffet EL bedre hvis den var i forigårs, 3 dager på rad!!!:D Heldig du;) Da tror jeg at det blir spire på deg denne mnd! *Kryssekrysse*

Uff, nytt gulv i hele leiligheten!!:( Typisk at det skulle skje rett før jul, men det er ihvertfall bra at du ville ha nytt gulv, og det er kanskje like greit å bli ferdig med det med én gang. Vet du hvor lang tid det vil ta, og hva det vil koste?

Det var litt synd at den sank ja, men du kan ha hatt EL for det. Hva pleier tempen din å være før EL? Blir spennende å se i morgen ja. Annenhver dag er nok lurt hvis det er litt usikkert.

Åååh, jordmødrene er helt nydelig! *Sukk*

Hørte du at Ingvild og Christer har slått opp? Ble helt satt ut jeg. Stakkars, det må være tøft:(

Klæm

Skrevet

ja de dukket opp alle sammen... merkelige greier... Jeg skjønte tegningen, så jeg kopierte teksten.. så slapp å skrive det mange ganger... hehe

ja han var super da altså.. var vel kanskje litt underernært på sengevals han også da.. hehe.... Får se om jeg klarer å dra han med meg i kveld også... håper det.... da klarer jeg å holde det gående annen hverdag..

ja nytt gulv blir det... vet ikke når det skjer, men vi har jo revet opp på kjøkken og i gang alt. må jo lufte seg og tørke og greier... så da.... Vi får alt på forskikringen da.. det er jo bra da... men må vel ut med no egenandel og drit regner jeg med... men men....

jeg har ligget på 36.26-36.33 de andre pp'ene.. det har ikke vært mye avvik på det egentlig.... Så nesten .50 er jo ganske så høyt alikevell da... blir spennende å se i morgen.. om ikke er det nok rett rundt hjørne, har en del "el" smerter... Bare å følge spent med..

Ja jormødrene er super kos,,,

NEI? har de gjort det slutt??? så dumt... Jeg visste jo at de hadde hatt det vanskelig en periode, men de hadde jo ordnet opp i det... De hadde jo fått pusekatt.... er så trist at folk gjør det slutt, syntes at alle slår opp for tiden... er ikke no hyggelig... sukk

klæm

Skrevet

Hehe, bra at du kopierte da;)

Ja du er nok ikke den eneste som blir litt desperat etter 4 sexfrie uker, hehe. Men det passer bra for prøvingen da;) Når han var så villig i går, så blir han nok med i dag og. Kanskje jeg må øve litt med M når han kommer hjem etterpå, blir jo helt påvirket av deg, hehe;)

Så bra at dere får alt for forsikringen, egenandelen blir nok mye mindre enn det dere måtte betalt for det. Så du får kanskje et ganske billig nytt gulv da, hehe. Det kan jo hende at pengene fra leieboeren dekker det:)

Ja det var ganske høy i forhold til det du pleier. Blir den like høy eller høyere i morgen, så vil jeg tro at du har hatt EL:) Jeg får ofte EL-smerter rett etter EL, for eggstokkene skal dytte egget nedover til livmoren.

Ja de har visst det:( Hva har de slitt med? Trodde de hadde det perfekte forholdet jeg, hun virket så lykkelig da hun snakket om han. Og stakkars lille pusekatten. Kjempetrist at folk gjør det slutt ja:(

Klæm

Skrevet

hehe.... ja han hadde vel det tenker jeg... Men vi hadde oss ikke i går da, så må i dag for at det skal bli annen hver dag.. Nesten litt press vøtt. hehe Ja dra med deg M du, det syntes jeg du skal=)

Ja håper nesten jeg har hatt el nå, slippe å tenke mer på det denne pp.. hadde vært litt godt.. Men time will show.. hehe

Jeg trur ikke det var noe spess de slet med, men at de hadde en tøff periode generellt... Ja stakar Ingvild.. ikke noe morro...

Gjør du noe morro i kveld da?

Skrevet

Aha, men da blir han helt sikkert med;) Det er lov å presse når man skal lage baby! Hehe, ja hvis jeg er våken når han kommer hjem, så skal jeg go for it jeg og;P Han er på ost og vinkveld med klassen der de diskuterer pedagogikk, hehe. De skal ha eksamen snart skjønner du..

Ja det er egentlig deilig å ha EL overstått, selv om ventetiden er treeeig og spennende!

Uff, stakkars. Men det er vel i sånne tøffe perioder man finner ut om man er ment for å være sammen eller ikke.

Jeg gjør ikke noe morro. Sitter bare her, selv om jeg hadde store planer om å lese. Men såå kjedelig da! Du da?

Skrevet

ja, det er liksom en skikkelig gulrot den babyen ja.. han kan liksom ikke nekte.. hehe Aha... vin er bra, da blir det nok action...

Digg og slippe eksamen... jippi

Vente tiden er treg ja... SKIKKELIG treg... men, man slipper den "jeg må ha sex tilfelle el" greia.. Har jo ikke noe kontroll på el heller jeg vøtt...den bare kommer uten forvarsel... så er jo bare flaks om jeg treffer...

Ja det er nok det, vi har liksom ikke hatt no sånn veldig tøff periode vi, det er litt deilig...

Jeg gjør heller ikke no morro.. sitter å leser fødsel historier her på bim. A ser håndball... Jeg syntes Norge kamper er morro, men jeg gir jo beng i hvordann Danmark gjør det... så jeg tenkte jeg rett og slett skal jumpe i seng jeg nå.. kanskje jeg kommer meg opp i nogenlunde tid i morgen... hehe... (not)

kos deg masse i kveld da, så prates vi i morgen... natti natt og drøm om baby...

klæm

Skrevet

Snufs, El har nok ikke vrært.... målte 36.29 i dag...

Å nå ser det ut som at det skal bli vanskelig å få med seg A på det nødvendige arbeidet, han har vist fått et sår som er vondt når han ehm, u know...Så han ville ikke i går... Så da har jeg mistet trua på denne pp gitt... jaja... kanskje like greit, da blir jeg ikke så skuffet når tanta banker på for å plage meg i en mnd... sukk

håper dagen din er bra..

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...