*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2008 #101 Skrevet 11. desember 2008 Så koselig at du skal til mamma´n din:) Vet hun at dere prøver? Yey, så bra at mannfolka var mer velvillige i går! Skal få med Marius i dag og, for EL-testen var superpositiv i sta! Ja en gang i mnd er alt for lite, men Marius har kommet seg, så det blir ihvertfall 3-4 ganger. Ikke at det er så mye å skryte av, men jeg er fornøyd med det jeg. Har du skrevet inn tempene på FF? Blir litt lettere å se hvis jeg kan se på charten din:) Irriterende at det har begynt å snø igjen. Du får kose deg masse hos moren din, så snakkes vi hvis du sitter noe på bim mens du er der:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #102 Skrevet 11. desember 2008 ja hun vet det... Men hun mener at jeg stresser for mye med det og at det ikke er helt sundt og bare gå å tenke på det... så jeg gidder ikke prate med henne om det. åååå så utrolig bra at du fikk pos el test i dag også... jippi.... da var det kanskje like greit at du ikke fikk med deg M forige dagen... da krysser jeg fingrene for en liten jule baby på deg... Nei jeg har ikke skrevet inn på FF, jeg burde jo helt klart ha gjort det.. Men jeg har ikke giddet og fornye vip medlemskapet og har ikke sett nytten av det ordinære.. så her er det bare tolk i vei.. hehe.... Jeg får vel være tolmodig og se på tempen i morgen.... Går det ikke denne pp så får jeg vel fonye medlemskapet tenker jeg.... syntes du det er irriterende? ååå jeg elsker snø... spess når det faktisk holder seg kaldt så den ligger der så fin og hvit... også er der jo bare to uker til jul, så kanskje vi faktisk får ha snø på julaften... klart jeg er på bim... hehe klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2008 #103 Skrevet 11. desember 2008 Da skjønner jeg at du ikke gidder å prate med henne om det. Hun skjønner vel ikke hvordan det er siden hun ble så lett gravid. Ja, jeg ble veldig glad når den var pos!! Krysser fingrene for julebaby for oss begge! FF funker fint uten vip altså. Den finner jo EL for deg, og det er det viktigste:) I morgen finner du nok ut om du har hatt det eller ikke. Får ihvertfall ikke håpe at det er mens du er hos moren din. Jeg synes at det som er nå kan holde seg, men jeg har ikke behov for noe mer;P Men stemmer for snø på julaften ja:) Hehe, så bra! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #104 Skrevet 11. desember 2008 Nei jeg trur virkelig ikke at hun skjønner hva det er og ikke få det til... siden hun brukte ca 2sekunder på og lage oss alle tre.... noen som har det altså.. sukk je julebaby Ok jeg kan sjekke jeg om jeg skjønner noe av det... om ikke hadde jeg tenkt og ta det neste pp hvertfall.... Nei er det nå mens jeg er hos mamma blir jeg sprø... Men jeg har på en måte sikret meg også... Vi hadde jo oss i går, også kommer jo Anders hit i morgen, så da får jeg voldta han, men kanskje jeg er heldig... Av og til er han ganske villig når han har drukket... Jeg elsker snø... Jeg vil ha masse masse masse snø!!!!!!!!!!! Metervis med brøytekanter... Gjør jo ikke no at det kommer mye snø om man ikke må ut og kjøre.... hihi Fått gjort noe med oppgaven da? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2008 #105 Skrevet 11. desember 2008 Sukk, det er noen som har det ja. Kanskje du er like heldige med de neste babyene:) Hehe, det er bra at du har sikret deg. Da er det ikke krise om du har EL mens du er der da. Tror det er ganske vanlig å bli villig når man har drukket;) Hvis jeg ikke måtte kjøre så hadde jeg nok elsket snø jeg og, men jeg må jo stadig vekk måke ut bilen. Så da er det greit med bare litt;P Nei det har jeg ikke, æsj. Kanskje jeg begynner på den i morgen, hihi. Nå skal jeg snart en tur på ikea, og så skal jeg bake julekaker med mamma og kusine. Hva skal dere i kveld? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #106 Skrevet 11. desember 2008 Nå har jeg plottet inn ¨på FF=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. desember 2008 #107 Skrevet 11. desember 2008 Supert! Skal se etterpå
monca*84*j12 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #108 Skrevet 11. desember 2008 jah en kan jo alltids håpe... hehe Ja er vel ganske vanlig og ha lyst da, men bare om man ikke er FOR full... hehe... Jeg er jo stadig ute og kjører jeg også da.. hehe... Liker det ikke når det snør masse... Men jeg liker liksom snøen så godt at jeg glemmer alt det kjipe i mellom liksom.. hehe Jeg gidder ikke jeg.. hehe.. har ferie... hvertfall denne uken. kos med ikea og julekaker da.. Vi skal drikke vin vi.. hihi og spise middag... ikke noe med.. hehe men bare kose oss litt.. klæm
monca*84*j12 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #109 Skrevet 12. desember 2008 Hei hei, dytter oss litt opp jeg... ser du på FFen min? Jeg vet ikke om jeg kan regne med at den var så høy tempen på ordentlig.. Så må fortsatt vente til i morgen for og se... guuuud så frustrerende.... Jeg ble nemlig vekt i 5tiden, jeg sto ikke opp eller noen ting, men våknet8sovnet kanskje etter 1min).... + at jeg drakk 1.5galss rødvin i går.... trur du det har noe og si? målet forresten .53''' klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2008 #110 Skrevet 12. desember 2008 Av de tempene du har satt inn så ser det ut som EL var på mandag. Men du har fler tempmålinger? Hvis du våknet 5 og sovnet igjen med en gang, så har det ikke noe å si. Tror ikke at så lite vin har noe å si heller, det er mer hvis man drikker seg på en snurr. Så det ser lovende ut ihvertfall:D Har du det fint hos moren din? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #111 Skrevet 12. desember 2008 Hei hei... Nei jeg har desverre ikke noen flere temper... det har jo bare vært masse kluss denne pp... Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. hater og ikke ha kontroll... Jeg har hatt det kjempe fint i dag... Jeg har vært på Sandvika Storsenter med mamma , Sola og hun mamma er støttekontakt for.. Vi var der i over 5 timer... ganske slitsomt, for skal si deg det var mye folk der! Grufullt.. Ellers har jeg vært hos pappa og spist middag, var også kos... Selv om det er aaaaalt for tidlig og starte symptomjakta må det bare påpekes at jeg bemerkelsesverdig uvell i dag..... I magen og kvalm... Har hatt løs mage og i det hele tatt... Kan jo helt klart være noe annet da... Men tidligere har jeg aldri faktisk vært plaget av kvalme på symptomjakta.. Har ønsket det merklig nok, men aldri vært det.. Du gjort noe spennende i kveld da? Jeg sitter og venter på at A skal ringe og ville hjem fra byn... håper virkelig at han ringe snart... Begynner og bli trett... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2008 #112 Skrevet 13. desember 2008 Ikke noe gøy å ikke ha kontroll nei:( Men dere har hatt sex såpass ofte denne mnd at du har nok truffet EL uansett. 5 timer, det var lenge!!! Skjønner at det var slitsomt, må være sinnsykt mange der på en lørdag midt i julegavetiden. Har vært masse med familien i dag du da, koselig:) Så spennende med symptomer! Håper at det er graviditetstegn, kan jo hende at du hadde EL kort tid etter TR. Blir spennende å se om det fortsetter, for da er det nok en spire:) Får bare ikke håpe at du blir syk. Jeg har bare slappet av med Marius. Laget baby og sett på film. EL-testen var enda mer positiv i dag, også hadde jeg tempdipp, så nå håper jeg at tempen stiger i morgen. Skulle egentlig sove for en time siden, men så ringte en kamerat, også skravla vi en times tid. Så nå skal jeg sove;) Håper A har ringt, slitsomt å sitte oppe sånn og vente. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #113 Skrevet 13. desember 2008 Ja, vi har stått på denne pp.. Men det hjelper ikke no særlig om ikke el har vært... Men den har jo helt sikkert vært.. Trur faktisk ikke jeg gider og tempe så mye lengre.. Det som skjer det skjer... Jeg tipper at jeg har så rare temper fordi jeg er gravid alt... hoho ja det var lenge, og det ble ikke bedre i dag... Jeg har vært og kjøpt juletre i dag jeg da... Ble veldig fint... også har jeg kjøpt noen julegaver til.. så nå mangler jeg nesten bare til mamma og pappa, så er alt i boks.... åå så bra at dere treffer så bra denne pp... håper det klaffer.... steg tempen i dag? Ikke min, den sank litt igjen... men likevel ikke så lav som forran "normal" el... så da... ein får vel bare vente og sjå Jeg dro og hentet A kl 1... Så ble ikke så veldig lenge nei.. det var bra.. Skal si deg han var i gått humør... hihi... ganske artig.. Vi er hos mamma i dag og vi.. drar hjem i morgen... så nå skal vi lage taco og kose oss=) Håper dagen din har vært fin og at du koser deg i kveld.. klæm te dæ snupp
monca*84*j12 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #114 Skrevet 15. desember 2008 oppopp med oss... bissi gørl du
monca*84*j12 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #115 Skrevet 16. desember 2008 http://matmons.net/visoppskrift.asp?id=252 dette er oppskriften på fløtekarameller... Den er helt klart enklest.. http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Dessert/Konfekt/Fudge Dette er oppskriften på fudge... Den er jeg litt mer usikker på og vet ikke resultatet før i morgen=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. desember 2008 #116 Skrevet 16. desember 2008 Har alt det vi skrev i sta blitt slettet?:-S Tusen takk for oppskriftene! Gjett om jeg og pappa skal lage det på lille julaften, vi er karamellelskere. Du får si hvordan fudgen blir:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. desember 2008 #117 Skrevet 16. desember 2008 Altså, nå er det noe tull her igjen. Jeg skriver, innlegget blir lagret, men den kommer ikke på topp med mitt nick så du ser det... Håper den kommer seg opp nå da;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. desember 2008 #118 Skrevet 16. desember 2008 Næmmen, der kom den opp. Rare bim
monca*84*j12 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #119 Skrevet 16. desember 2008 jeg kanke se at noe av det jeg har skrevet har blitt slettet... hmmm merkelig... bare hyggelig det vet du... skal si fra om fudgen blir bra.. hehe... Men husk, det trenger god tid til og stivne! Jeeg er som du ser opp og ikke gråter etter en runde i halmen... hihi.... Han hat tatt av i dag altså.. først rett etter jobb, så når vi la oss.. Men er ikke kjempe trøtt.... snur døgnet litt når man har ferie altså.. Du er på jobb og koser deg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. desember 2008 #120 Skrevet 16. desember 2008 Jeg får ikke opp noe av det vi har skrevet i dag annet enn oppskriftene:-S Fundgen så heeelt nydelig ut, må nesten lage begge deler jeg og. Hvor lang tid bruker de på å stivne? Hihi, så heldig du er som har hatt en så ivrig kjæreste i dag! Misunner deg på den fronten altså Ja jeg har blitt helt døgnvill, får ikke sove for tiden.. Man snur døgnet litt ja, men da blir det lettere å ha nattevakt, hihi. Jeg er på jobb og koser meg ja. Skravler her og på msn, og etterpå skal jeg se mange episoder av one tree hill. Har akkurat kjøpt meg ny sesong. Nattevakt er en finfin måte å tjene penger på
monca*84*j12 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #121 Skrevet 17. desember 2008 så merkelig... Jeg får opp alt.så det kommer sikkert til deg også etter hvert.. hehe Fudgen har ikke stivnet ordentlig enda, og den var vel ferdig i halv5 tiden trur jeg... så over natten kanskje? jeg har laget med sjokkolade fudge, men vurderer og lage dobbeldekker med sjokolade på bånn og wisky eller noe på bånn... får se om den vil stivne... Vet ikke helt om jeg kokte den lenge nok, det gjenstår og se... Tru du meg, er ikke ofte han trår til på den måten.. kanskje 3ganger i året liksom.. hehe... Greit med nattevakt ja! gode penger det! kjenner til det ja.. hehe Ellers da? noen symptomer enda? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. desember 2008 #122 Skrevet 17. desember 2008 Veldig rare greier.. Har du skrevet noe som jeg ikke har svart på da? Oki, da satser jeg på at det blir ferdig til julaften hvis vi lager det dagen før:) Det hørtes så godt ut med dobbeltdekker! Har du laget det før? Høres ut som du har peil;) Strikket noe mer på babyteppet? Fant det fram igjen her om dagen jeg, på tide å strikke litt igjen følte jeg.. Hehe, men det er ikke så lenge siden sist du hadde en heftig natt;) Liker sydenturer jeg, da er Marius sånn hver dag:P Hehe, ja nattevakt er supert;) Ingen symptomer, er bare 3 dpo, så litt tidlig enda. Er du fortsatt uvell? Klarer du å vente helt til julaften med testingen? Når er ikm egentlig? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #123 Skrevet 17. desember 2008 trur jeg hopper i køya nå jeg... lese litt så sove... kos det med one three hill du=) prekas ii morgen.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. desember 2008 #124 Skrevet 17. desember 2008 Den er grei, sove godt schnupp:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #125 Skrevet 17. desember 2008 Bare svare på denne før jeg hopper i loppekassa...hehe Ja skrevet no greier, men ikke noe spennende.. hehe.. Er vel pga alt tullet som har vært..... Nei har ikke laget det før, men det slo meg da jeg hadde vanskeligheter for og velge smak at jeg kunne jo lage to på en gang, så må jo prøve... Liker og eksperimentere litt... Men må vente med neste smak til den andre er helt stiv, + at jeg kan ikke helde på veldig varm fudge åppå igjen da smelter jo den første igen, så blir nok bare søl-... hehe Merkelig at du sku nevnte teppet... tok det frem igjen rett før jeg dro til mamma... følte også det var på tide=)' Nei er faktisk ikke så lenge siden... Men det var første gang i år, og dette var 2 gang... så skjer ikke veldig ofte... hehe Reise til syden oftere dere da... nei 3dpo er jo kanskje litt tidlig ja... Når ikm er? nei den som viste det... jeg har satt min egen ikm jeg på julaften... haha... Ja kommer nok til og vente med og teste... I dag har jeg faktisk vært en del uvell... Ikke kvalm og ikke svimmel men alikevell nesten begge deler... Kommer i bølger og varer ganske lenge... Men er nok bare inbildte symptomer........ hehe nå skal jeg legge meg.. hehe nattiatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå