Gå til innhold

dreamer, im just a dreamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå så dumt!!!:´-(

Typisk at A skal få sår der akkurat når det gjelder. Men det kan jo godt hende at dere er heldige og at den funker igjen til du har EL. Må tenke poitivt vettu:) Akkurat det skjedde med M en gang og, irriterende greier:-S

Ble ikke noe på meg heller i går, sovnet før han kom hjem;) Nå skal jeg bare leke kostbar fram til neste uke, hehe, for da må han stå på!

ja, det er liksom en skikkelig gulrot den babyen ja.. han kan liksom ikke nekte.. hehe Aha... vin er bra, da blir det nok action...

Digg og slippe eksamen... jippi

Så heldige dere er som har sluppet unna sånne tøffe perioder. Jeg og Marius har vel hatt to skikkelig tøffe perioder, men vi har kommet sterkere ut av dem begge:) Jeg og Marius er egentlig veldig forskjellige, så da blir det noen episoder for man må finne ut av ting.

Haha, kan ikke tenke meg at Danmark og Frankrike var så spennende nei:P Men den Norgeskampen var spennende, og irriterende, idiotiske dommere!

Hva skal du i dag da?

klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja var dumt.. men er jo litt merkelig å få en sånn dipp og stigning rett etter hverandre da... men men.... jeg får bare fortsette å tempe å håpe på at A er klar til og bli med på litt morro igjen snart... Kan jo hende vi har el ca samtidig vi da... hehe.... jeg ør vel kanskje ha den slutten av helgen, tidlig neste uke ca.. trur jeg da... he... ikke godt å vite..¨

godt og sove tidlig ja.... bir ganske ofte tidlig på meg i grunn.. gidder ikke sitte oppe liksom...

Vi har vært veldig heldige ja.. men det er vel fordi vi er ganske like på mange områder + at jeg er veldig opptatt av å prate ut ting.. Er det noe galt så skal det prates om og ikke ligge ogulme til man sprekker... Anders har nok hatt en utfordring der, men han klarer seg ganske bra.. hehe...Seff ar vi hatt våre perioder der vi kanskje krangler litt mer, men ser ikke på det som no tøff periode, skal nok liksom litt mere til da før jeg føler at v har det... kanskje om vi havner p bruddets rann kan jeg si vi har det tøfft... uenigheter vil man jo alltid ha om ting liksom....

Men det er bra at man har sånne episoder før barna kommer da.. hehe... så kjenner man hverandre godt når det virkelig begynner og bli slitsomt.. hehe

Jeg sitter og styrer med forbanna problemstilling og sliter med og velge melleom dysleksi generellt eller spesefikke mattematikk vansker.. sukk... ikke greit dette altså..

Ellers er det julegave shopping på tapetet i dag... må få det ferdig nå snart.. sukk...

du da? noe spennende som skjer?

klæm

Skrevet

Ja det var rart, kanskje hormonene dine er i litt ubalanse. Jeg har det ofte sånn etter mensen, også stabiliserer det seg når jeg kommer nærmere EL. Får håpe du ikke har EL før om noen dager da, så A får kommet seg igjen. Hadde vært gøy å følge hverandre, da skal vi inn i samme terminforum:D

Jeg pleier å være oppe ganske sent jeg, for Marius er så sinnsykt B-menneske, og jeg synes det er koselig å legge meg med han. Men det er bare hvis jeg kan stå opp sent dagen etter da;)

Det er kjempebra at dere prater ut med en gang. Marius synes det er flott å utsette problemene lengst mulig, som f.eks. det med sædprøven...grrrr. De to gangene vi har hatt skikkelige tøffe perioder, så har jeg vært klar til å flytte ut. Men vi har kommet til enighet og fått det mye bedre etterpå:) Tror ikke det er noen store ting vi er uenige om lenger, annet enn sædprøven da.. Er nok bra å ha sånne perioder før det kommer barn ja. Tror ikke vi hadde kommet gjennom det med småbarn.

Jeg har også styrt færlt med å finne problemstilling i dag. Hadde jo en om matematikkvansker, og hadde lest masse og greier. Men nå synes jeg at det er kjedelig, så da ville jeg skrive om noe annet i steden:P Så da blir det om CP og alternativ kommunikasjon. Skal skrive om migrasjonsvansker i bacheloroppgaven, så da kunne jeg bruke alternativ kommunikasjon nå..

Det er vel det jeg kommer til å holde på med i dag egentlig;) Flink du er som skal gjøre deg ferdig med julegavene. Må vel gjøre det snart jeg og..

Klæm

Skrevet

grrrr... møkka hormoner.. men i dag var den normal da... så det er jo bra da...regner med at den holder seg stabil i noen dager nå... hehe

Hadde vært kjempe koslig om vi fikk følge hverandre hele veien... *sukk*

Ja håper at A er bra igjen nå snart...

Jeg er også i grunn ganske B mennesket.. men A er veldig A-mennesket, så da har jeg også begynnt og bli det litt... + at jeg ligger gjerne og leser en del før jeg faktisk sovner... sover stort sett aldri med en gang....

Ja det er ålreight å kunne prate om ting. Men jeg skal si deg det krever sitt... For A er ikke av den pratsomme typen.. han liker i grunn og holde ting inni seg.. men det tillater ikke jeg. han MÅ prate han... hehe

Jeg ender opp på matematikk vansker jeg.. Men er litt usikker på om jeg skal velge årsak eller tiltak... må finne ut av det innen i morgen kl 12.. hehe

Så du har bestemt deg for migrasjon.. Det er også veldig spennende... jeg trur jeg holder meg til autisme jeg... regner med det..

Nå har vi vært og kjøpt julegaver.. ble ikke sånn sykt mye men... er ikke ferdig på langt nær. men men....

Nå blir det bare og slappe av... deeeeilig...

klæm

Skrevet

Får satse på at den holder seg stabil framover ja:)

Bedre å bli påvirket til å bli A-menneske enn B-menneske;) Skulle veldig gjerne ha trengt lite søvn, jeg sover alt for mye, hehe.

Det er jo helt utrolig at du får han til å prate når han egentlig ikke vil da! Tror jeg må bli hardere jeg:P

Hmmm... Du burde jo ha begge deler, men du må jo fokusere mest på en av delene kanskje. Drøfting er jo alltid populært. Skal du opp tidlig i morgen å jobbe med det du da? Ja synes det er ganske spennende med migrasjon, og jeg liker å skrive om noe som ikke så mange skal skrive om. I tillegg så møter man jo så mange minoriteter i skolen, så jeg skulle gjerne kunnet mer om det.

Flink du er som fikk kjøpt litt ihvertfall da:)

Klæm

Skrevet

Tempen hoppet litt igjen i dag til .41.... Men jeg hadde en urolig morgen, ut og inn av søvn. Regner med at det var derfor....

Ja det er ok og bli mer A-mennesket... Men jeg liker og sove lenge jeg også... I dag fks sov jeg til 11, deeeeilig....

a kanskje du bør bli litt hardere? hehe.. Nei da... man er som man er... ikke noe og si på det....

Jeg gjorde meg ferdig i går kveld med prob. stilling osv... så kunne sove lenge og ikke måtte tenke på det i dag... så da...

Ble mer over på tiltaks siden ja, men klart jdet blir litt årsak og.. Man må jo se på årsaker for å sette i gang tiltak... så da...

ja det er deilig og få unna litt, men er en del som gjenstår... så da må man vel ta en runde til på grusomme shopping sentere i desember... hehe

Skrevet

Hvis du hadde en urolig morgen, så kan nok det være årsaken ja.

Jeg sov til halv 12 jeg, men er fortsatt trøtt, for jeg drømte sååå mye. Bl.a. at jeg måtte svømme fra en livsfarlig fisk. De andre i drømmen hyla at jeg måtte komme meg vekk fra smørfisken, haha;P

Så bra at du fikk gjort deg ferdig i går! Hva er planene dine for i dag da?

Jeg skal bare slappe av noen timer jeg, og så er det jobb til kl 22 (er vel mest avslapping det og egentlig, hehe)

Det er bra at vi har så mye fri så vi kan shoppe på hverdager ihvertfall, det verste er vel helgene;)

Skrevet

ja satser på det og at el er rett rundt hjørne... når har du el? Jeg har etter mine utregninger bassert på de forrigje pp har jeg el denne helgen, lørdag eller søndag.. da er det 10 dager siden tr dro...

Du sov ikke så mye lengre enn meg du da... hehe... er litt små trett jeg også... hørtes ikke ut som en særlig trivelig drøm nei.. skumle fisken.. hihi men smørfisk da? hørtes jo ikke så skummelt ut... hva gjorde den? gav deg ekstra kg? hehe...

Jeg skal på jobb jeg da vet du... starter kl 4 og er ferdig 9... og jeg kan si deg så mye at det er IKKE avslapping.. hehe... så er det jobb i morgen igjen.. men bare til 6 da... så er det helg for meg også... neste helg har jeg friiiiiii.... første helg fri på over en mnd.. sukk

Ja thank god for mye fri.. skal bli ytterst godt!

klæm

Skrevet

Jeg burde ha EL rundt torsdag:) Og siden jeg har så kort lutealfase, så får vi vel ikm ganske likt vi da.

Hihi, den var en veldig skummel smørfisk som skulle drepe meg:P Kanskje den egentlig bare skulle gi meg noen ekstra kg ja, haha!

Begynner på jobb likt vi da. Kjedelig å jobbe bort hele fredagskvelden, men men. Synes synd på deg som skal jobbe i morgen og! Du kan bare glede deg til neste helg du da:) Skal du jobbe masse på ukedagene i neste uke da?

Klæm

Skrevet

ja, håper at jeg har regnet ca riktig da... blir spennendeog følge med på tempen fremover... Jeg sa fra til A at han hadde og være "frisk" i morgen... Så håper at han er det... For nå må vi stå på.... Jeg VIL at det skal klaffe denne mnd Silje... For oss begge...

wæææææææææææææ pass deg, n skal jeg gi deg noen kg....

Gikk ganske greit på jobb i dag i grunnen, var faktisk ikke så mange mennesker som var ute i kveld... Må kanskje ha hatt noe med været og håndball kampen.. hehe Ja kjipt at jeg skal jobbe i morgen,.. Men skal bare jobbe på Tirsdag så blir en meget avslappende uke... skal bli SÅ deilig!!!!!!! Men jeg får vel kanskje en tlf etter hvert tenker eg.. hehe Kan du jobbe?? syntes jeg hører det...

klæm

Skrevet

Hahaha, det er bra du er streng mot han;) Krysser fingrene for at han hører på deg og er frisk som en smørfisk i morgen;) Jeg VIL at det skal klaffe for oss jeg og! Det SKAL klaffe for oss!!!! På julaften så har vi hver vår spire i magen<3

Hahahahha, nooooooooooooooooooooooo!!!!!!

Så deilig at det ikke var så mange der. Hadde nok mye med været å gjøre, og sikkert litt med kampen og. Hadde en rolig dag på jobben i dag jeg og, R sov bare, så jeg satt på internett hele vakta:P

Så deilig at du bare skal jobbe en dag. Du får sette foten ned når de ringer, og si at du ikke kan fordi du må jobbe med mappeoppgave:P

Klæm

Skrevet

hehe... I morgen er det forsent... han skal få lov hver dag i helgen han.. hehe... i dag også... heldiggrisen han.. hehe.. Tenk a.... julaften baby... jiiiizzz.. det hadde vært noe det.,,,

moahahahahahaha

Deilig at det var en rolig dag for deg også da...

Ja godt og vite at det ikke er så mye i grunn...

Nå sitter jeg og bare kulern, egentlig planlagt en tur i dusjen men var så digg og sitte og kose seg med tv, mat og rødvin... Så blir vel rett før jeg hopper i seng regner jeg med...

juppjupp.... æsj nå ser Anders trøtt ut... teiting...

klæm

Skrevet

hehe, så heldig han er da;) Dere kommer til å få en veldig koselig helg dere da! Jaaaa, jeg vil ha julaftenbaby!

Det hørtes deilig ut! Jeg vil også ha rødvin!!! Sitter med en pils jeg, godt, men langt i fra like godt som rødvin, hehe. Vurderer å legge meg snart jeg og. Marius er på julebord, så det er ganske stille og kjedelig her..

Teite Anders, du får gå og voldta han før han sovner;P

Klæm

Skrevet

oh yeah.... det blir en kempe koslig helg... hehe....

Baby skal det bli på oss!!!! NÅ

Komme hit da vet du... skal få så mye rødvin atte du ikke kan stå på beina.. hehe... Kjøpte 6 vin for 300kr... var faktisk ganske så god... Skjønner du vurderer og legge deg... Kjedelig og sitte alene... Eller så kan du jo sette på en skikkelig jente film som M absolutt ikke vil se... hehe

Jeg sparket han ut jeg... så fikk han frisk lufti tryne og våknet litt gjen.. hehe... Men han skal voldtas ja.. hihi

klæm

Skrevet

Oh yeah, det skal det!!!:D

Jaaa, kommer løpende, hehe. Skulle ønske jeg bodde rett over deg;) 6 vin for 300, det var billig! Det var vel ikke i Norge? Vurderte å sette på in her shoes, har tatt den opp for lenge siden;)

Hehehe, det var lurt, så er han frisk og opplagt til voldtekten;P

Klæm

Skrevet

det er bra, men eg annbefaler og ta toget, litt langt og løpe liksom... da trur jeg i hvertfall at du mister de kg smrfisken gav deg.. hihi

så usansynelig morro komentar... lo så mye at Anders ville vite hva jeg lo av... men trur kanskje jeg dropper og fortelle han.. hehe

Men nå trur jeg at jeg skal jumpe i seng... jeg skal være på jobb kl-12-- så dah... under 12 timer til.. sukk**

sov godt da... prøv og drøm m babyer i stede for smørfisker... hoho

klæm

Skrevet

Hihi, er nok lurt å ta toget så jeg ikke mister de kg smørfisken ga meg ja! Haha, nå ler jeg meg ihjel!!

Ja kanskje greit at du holder det for deg selv;P

*sukk* stakkars deg, du får jumpe i seng. Og pass deg får smørfisken, har tenkt til å sende han til deg i kveld;) Så i natt blir det bare babydrømmer på meg, hehe.

Sove godt, og god jobb i morgen.

Klæm

Skrevet

stabile tempratuerer? HA jeg LER av stabile tempratuerer.. MOAHAHAHAHAHAHAHa i dag var vi oppe i .56

er det mulig???????????? men kanskje dette er et godt tegn? jeg har jo ikke klart og bli gravid når jeg har hatt det, så kanskje det er ustabile som gjelder? satser på det jeg... haha

nå drar jeg på jobb... ha en superduer dag....

klæm

Skrevet

Næmmen i alle dager!!! Kanskje det er ustabile temper som gjelder ja, hehe. Dere får bare fortsette å stå på annenhver dag framover dere da. Er ikke akkurat lett å finne EL med sånne temper.

Ha en superduper dag du og, håper det ikke er alt for ille på jobb:)

Klæm

Skrevet

ja, det er litt merkelig... men men... satser på at den sitter likevell en gang... kanskje jeg har hatt el for alt jeg vet,,, hehe.....

endelig ferdig på jobb for nå... utrolig deilig og kunne ta det med ro, og det er veldig godt at jeg ikke skal jobbe i morgen heller,,, sukk.... Var ganske greit på jobb, ikke alt for mye og gjøre heller thank god...

du da? hatt en ok dag? styrer med i kveld du da? ut på byn og full fart?

klæm

Skrevet

Jeg tror den sitter for dere denne gangen jeg:)

Endelig kan du få fri, det fortjener du etter så mye jobbing!

Jeg har vært på konsert med fagott-koret. Hvis du sier fagott på engelsk, så skjønner du kanskje hva det betyr - homo;) Så det er et homsekor, og de var superflinke og utrolig morsomme. Nå ha jeg akkurat kommet fra bursdag hos svigersøster, det var helt ok. Hadde egentlig tenkt å møte Mari og de på byen, men det ble visst ikke noe av.

Har du noen planer for søndagen da?

Klæm

Skrevet

håper på det... for dere også.. i dag var tempen lav igjen... .20 snodig,,,, men men

skal bli veldig godt og få litt fri ja... sukk...

så morro med kor da.... her ble det en veldig rolig kveld gitt... ikke noe spennende... bare mat og tv og bim... med andre ord en kveld etter min smak... hvertfall etter en dag på jobb...

Jeg orket ikke julebord greier jeg da... ble for mye styr når jeg måtte jobbe i forkant.. så da...

I dag har jeg tenkt og gjøre klart til jul!! rydde støvsuge, vaske og pynte mens jule musikken kimer over høytalerne.. hehe

du da? Noen spennende planer for dagen?

klæm

Skrevet

Hmm, så rart, kanskje det er i dag du har EL? Får du med A annenhver dag?

Ja det var kjempemorsomt!

Deilig med en rolig kveld da. Skjønner at du ikke orket julebordgreia etter en dag på jobb.

Åååh så koselig! Jeg vil og!!! Men jeg har jo gjort alt klart til jul, og kan ikke spille musikk fordi M leser til eksamen:-S

Klæm

Skrevet

ja kanskje... jeg har kjørt min kjære hardt to dager på rad nå, så trur nok ikke jeg får han med meg i dag og... men vi hadde jo oss i går... og tenkte og prøve meg i morgen og... men jeg har egentlig et ønske om og få han med i dag også, for el smertene mine er borte, de var kjempe intense i går.... og de andre pp har eg jo hatt el etter at smertene har gitt seg... så hva syntes du, skal jeg satse på at det holdt med i går, eller prøve og lure han med i kveld også?

så morro... ja var kjempe deilig..

først nå er det koslig... har støvsuget og tørket støv og styra i hele dag.. er litt lei nå... men nå er jeg stortsett ferdig med og pynte, mangler bare jule tre nå.. Men det blir vel ikke før neste helg eller over helgen tenker jeg.... senest neste helg der igjen....

men nå maser gubbe og hund om og gå tur. så får nok ha meg rundt og ut på tur..''

prekas

Klæm

Skrevet

Hvis det ikke blir dårlig stemning av det, så er det jo bare å prøve seg i dag og. Og hvis han sier nei, så holder det i massevis med de to siste dagene:)

Så flink du er som har som har styra så mye. Gleder meg masse til å få juletreet i hus, da blir det ordentlig julestemning. Har dere ekte tre eller plastikk? Blir nok ekte på oss. I fjor kjøpte Marius DET store treet, tok halve stua og vi måtte klippe av toppen, haha. Han syntes det så så lite ut da han kjøpte det:P

Deilig med litt frisk luft, god tur;)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...