Gå til innhold

dreamer, im just a dreamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

a jeg får vel hinte frempå tenker jeg.... Men er vel kanskje ingen krise om det ikke skjer noe i kveld... Det er jo ikke sikkert at det er el i dag heller... så da er det jo kanskje greit og vente slik at jeg kan ta det annen hver dag.. el kan jo like så greit være på mandag også liksom... Men siden alt av el smerter har forsvunnet har jeg en viss følse...

Haha så morro at han kjøpte for stort.. hehe... Vi er veldig uenige om hva slags juletre vi skal ha,... SELVFØLGELIG ekte!!! Men jeg vil veldig gjerne har edel gran.. Men Anders vil helst ha furu sier han... viste ikke en gang at man kunne ha furu som juletre en gang jeg... kan man det?

Ja deilig med luft.... her er det 10 minusgrader ganske deilig at det er sånn ordentlig kaldt syntes jeg... Nå har vi spist kebab... mmmm... hehe

klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ingen krise:) Og som du sier er det jo ikke sikkert at EL er i dag. Du får ta det litt på sparket. Sexen skal jo ikke bare bli stress.

Hehe, ja holdt på å le oss ihjel av det treet, men det ble fint til slutt når vi hadde fått klippet det til:P Jeg er også veldig for edel gran. Man kan ha furu ja, det drysser litt minde. Men da får man jo ikke den gode gran-lukta. Tror du vinner den kampen jeg;)

Ja i dag er det iskaldt, nesten 10 minus her og. Er egentlig ganske deilig ja. Nam, så godt. Har spist peppes vi.

Når har du veiledning i morgen?

Klæm

Skrevet

Nei, men jeg sier jo streng tatt ikke nei til sex jeg da.. hehe.... Men skal la det være litt opp til han trur jeg...

Jeg håper at jeg vinner i hvertfall... furu er litt uaktuellt... Han mente det har de alltid hatt, men foreldrene hans har hatt gran de siste årene så vidt jeg vet.. så han tar nok feil, vet det, men nekter og innrømme det... Det er min misstanke.. hehe Men edelgran er mye penere, og drysser ikke like mye..

Peppes er digg, men litt dyrt syntes vi liksom...

Jeg har veiledning veldig sent jeg da... kl halv 1 faktisk... litt dumt men.. Tenker jeg tar bilen i morgen så sant det ikke er drit glatt liksom... får se... gjør det jo litt enklere, en og ta toget og tbane for de 15minuttene liksom...

klæm

Skrevet

Hehe;) Da er det greit å la det være opp til han ja.

Typisk at mannfolka skal være så påståelige. Du får ringe å spørre foreldrene hans, hehe. Ja edelgran er mye penere. Hvis han ikke gir seg, så får du bare dra ut i all hemmelighet og kjøpe en gran. Så kan du si til han at det er en furu;P

Peppes er dyrt ja, men vi hadde litt kontanter hver, så da ble det akkurat nok;)

Synes du er heldig som har det på den tiden. Har det 8.45 jeg, gruer meg til å stå opp tiiidlig! Høres deilig ut å bare dure dit med bilen, kjedelig å bruke tid på kollektivt når det bare er for 15 min.

Klæm

Skrevet

ja typisk det, men jeg skal motbevise han jeg... skal spørre mamman hans neste gang vi prates.. Det er vel ingen som har furu som juletre vel? aldri hørt om....

av og til er det godt og unne seg sånnt,,,

Ja er jo forsovet en ok tid.. kunne kanskje vært litt tidligere.. Men jeg slipper jo unna med all trafikk da... så det er jo bra da..

Nå har vi sett Kungfu Panda... Driiiiiit morro... Anbefales på det sterkeste...

Nå skal jeg geslafen, eller om Jeg er riktig heldig lage baby... hehe

nattinatt...

klæm

Skrevet

Helluu:)

Da var jeg straks klar til å dra på skolen, mens du sover søtt i senga di. *Misunnelig* hehe. Sov såå dårlig i natt, så gleder meg til jeg er hjemme igjen om et par timer, og kan sove litt.

Skjønner at du gjerne skulle hatt det litt tidligere, kjedelig tid sånn midt på dagen. Uansett så kan vi snart si at vi har ferie begge to:) Selv om vi må jobbe med oppgavene.

Så gøy, den skal jeg se en dag! Kanskje laste ned og se på nattvakt;)

Ble det babymaking på deg i natt?;)

Klæm

Skrevet

Jah.... Alt jeg ba om var at det ikke sku komme mer snø eller bli glatt fordi jeg skal ut og kjøre igjen... HAHAHAHA Her styrt snøa det i noen timer i morges, så det kom tja 15cm snø som jeg har gleden av og måke fra bilen før jeg skal dra.... grrrr.... kunne det ikke holdt seg fint og kaldt en dag til da? hæ?

Nå er du ferdig du og kanskje til og med hjemme... Men jeg sitter og forbereder meg til og dra... sukk... Men så er det jul!!! Jeg gleder meg sånn... hehe

Ja den MÅ du se... drit festlig... lenge siden jeg har ledd så mye,,, hehe

Jada, her ble det baby making, og det til ingen nytte... sukk... tempen var lav i dag på .24 men kanskje i morgen? Håper det skjer før onsdagen da hverfall.. sånn at jeg kanskje har gledlige nyheter... Eller kanskje helst innen 3juledag.. da har vi treårs dag.. kunne vært koslig og gi han baibi i 3årsgave... hehe.... Men det blir kun annen hver dag nå altså... 3 ager på rad er ganske slitsomt.... hehe

Kom til og tenke på at du er faktisk den personen uten om Anders som har best oversikt ogver sex-livet mitt.. *fnis* litt humor da.... hehe

kos deg... prates senere...

klæm

Skrevet

Åååå stakkars! Er jo så ufattelig kjedelig å grave fram bilen:( Typisk at det måtte skje den dagen du skulle kjøre. Håper det gikk greit å kjøre da, har vært så glatt i dag, så det var skikkelig kaos på veiene i dag tidlig hørte jeg på radioen.

Jeg var hjemme klokka ti jeg, det var deilig. Nå har jeg sittet lenge og søkt etter litteratur som jeg kan bruke i oppgaven, for veilederen mente at to bøker var for lite. Så jeg fant fire bøker som mamma skal låne på biblioteket for meg.

Æsj, så frustrerende at tempen var lav i dag og. Skjønner at det blir annehver dag framover, slitsomt med hver dag. Du er heldig som får han med så mye da:) Tenk så fantastisk om du kunne gi han baby i 3års gave!! Krysser fingrene for det:)

Hahaha, i like måde;P Det er bra å ha oversikt!

Klæm

Skrevet

ja, var litt kjedelig, men det gikk ganske fort... Tonje ringte meg og lurte på hva jeg skulle i dag, så hun ble med til Blindern og ventet på meg de 10 minuttene jeg var inne.... Så dro vi en liten tur på ikea etterpå... var koslig... Veiene var heldigvis ikke glatte nå, på en måte litt glad for at jeg hadde veiledning såpass sent når jeg hørte radion i morges ja.. hehe

Jeg trur jeg klarer meg med den literaturen jeg har jeg da... syntes hun problemstillingen din osv var ok? Hun sa at min var høyst relevant, bare forenklet den litt så var jeg good to go... det er litt deilig og vite at man tenker riktig i det minste...

Ja var dumt, nå skille jeg ønske at den dumme el bare kom... så man ble ferdig med det og kunne kulen... ikke tenke på det mer....

hihi ja greit med oversikt.. en må jo vite hva som foregår...

Du nærmer deg el du nå da.. blir spennende...

klæm

Skrevet

Så koselig at Tonje ble med deg da, alltid gøy med en tur på ikea:) Ja var nok praktisk med sen veiledning når det var så kaos på veiene.

Jeg fikk så hodepine i går kveld jeg, slokna på sofaen kl 9. Har vært tett i bihulene noen dager, så da dro jeg til legen i dag, og har fått bihulebetennelse. Fikk en nesepray som jeg skulle gå på et par uker, og en hestekur med antibiotika som jeg skulle ta om jeg ble verre. Så da er jeg sykemeldt ut uka. Kommer vel bare til å ligge som et slakt på sofaen i dag og i morgen, så skal jeg prøve å jobbe litt med oppgaven på torsdag og fredag.

Så bra at hun var fornøyd med problemstillingen din. Veilederen var fornøyd med problemstillingen og disposisjonen min og, så når jeg er i bedre form igjen, så er det bare å sette i gang;)

Hvordan var tempen din i dag da? Min var veldig lav og EL-slimet er i gang, så nå får vi stå på, selv om det er det jeg har minst lyst til framover. Typisk at man skal bli syk rett rundt EL.

Klæm

Skrevet

ja var kjempe kos...

usja da, bihule betennelse er virkelig ikke noe morro.. og ganske vondt i grunn.... uff syntes synd på deg,,, Greit og bli sykemeldt da... deilig og slippe jobb noen dager.. hehe... Jeg skal på jobb i dag jeg da... sukk....

Ja deilig og vite at man tenker riktikg... Og veileder sa noe veldig smart, hun sa at siden jeg hadde fått veiledning på denne oppgven burde jeg sende de to andre inn til vurdering... smart eh....

tempen hadde steget fra .24 til .44 men syntes kanskje det var litt lite til og ha hatt el er det ikke? skjønner virkelig ikke hvorfor den skulle være så vanskelig denne pp... hva er det med det da? jeg som virkelig hadde tenkt og sette inn et eksta gir denne pp... Men nei det er virkelig ikke lett nei.... Er litt lei meg for det altså.... sukk... what to do

dakar deg som er syk når du må ha sex da... usj a meg... typpisk

klæm

Skrevet

Nei det er ikke noe godt med bihulebetennelse, så det var deilig at jeg slapp jobbing denne uka.

Uff, kjedelig at du skal på jobb da. Du jobber mye for tiden Da får du ihvertfall en super lønning:)

Hvordan går det med gulvet forresten?

Det var veldig lurt, kommer nok til å gjøre det jeg og. Har du tenkt til å skrive ferdig alle oppgavene i ferien?

Det kan godt hende at du hadde EL i går. Det er bare å vente og se de neste to dagene, det er ikke alltid at den stiger så mye de første dagene. Frustrerende at det skal være så vanskelig for deg denne pp´n, får bare krysse fingrene for at tempen fortsetter å stige nå. Skjønner godt at du blir lei deg når du jobber så hardt, og du ikke finner EL. Men kan jo hende at den var i går eller at den kommer snart:)

Hehe, kanskje jeg føler meg litt bedre etter en runde i høyet. Får satse på det;)

Klæm

Skrevet

Ja blir en del jobbing, men ikke sånn ille mye da... det er bra da,,, Men det skal bli godt med lønn ja.... bare litt synd den ikke kommer før 30... sukk

Vi venter fortsatt på svar fra forskikrings selskapet... så alt er på stedet hvil for øyeblikket... håper det skjer noe snart...

Hmmm kanskje jeg hadde el i går ja, får se.... Men jeg har el smerter i dag også faktisk... snodig.. er spent på hvordan tempen er fremover.. håper så inderlig at jeg bare har el snart eller at jeg har hatt det sånn at jeg ¨kan bare kan ta det med ro ikke tenke for mye på det fremover... Men inntill videre får jeg vel kanskje neste ha sex annen hver dag....

Neh, jeg får vel kanskje gjøre meg klar til og dra på jobb... kanskje gjøre litt julegave shopping i forkant... ein får sjå....

klæm

Skrevet

Kjedelig at det ikke er før 30, men da kan du slå deg skikkelig løs på nyttårsaften;) Også får vi jo lån om ikke så lenge.

På tide at det skjer noe snart, er ikke så morsomt med opprevet gulv hele jula kan jeg tenke meg.

Hmm... Ikke lett å vite da. Du får nesten bare vente og se an tempen, og hvis dere orker annenhver dag er det jo supert. Hvis ikke kan dere jo sjanse på hver 3. dag og. Men siden du har EL-smerter så har nok EL akkurat vært eller kommer ganske snart:)

Jeg har også EL-smerter i dag, og fikk akkurat en positiv EL-test. Så lurer på om jeg skal snike meg under dyna til Marius. Han sover enda!!!:-S Lurer på hvor lenge han satt oppe i natt..

Du får ha en fin kveld på jobb, du får sette julemusikken på full guffe og prøve å kose deg:)

Klæm

Skrevet

ja, blir deilig med det store stipendet.. Vet du om man MÅ betale sem.avgift for å få stipendet? husker aldri hvordan det der funker..

Anders skal ringe dem i morgen.. Men jeg regner med at det må være som det er til over jul.. Men det går vel bra...

Nei det er ikke lett.. Men jeg håper jeg får med meg A på en senge runde i kveld... Jeg trur jeg hadde litt slim i stad... Men er ikke sikker... hadde vært fint og kunne være på den sikre siden...

Da blir det ikm på julaften på deg da.. så morro... håper du får pos test til jul og ikke tr... hehe.... Men men... syntes du skal vekke han jeg ja.. hehe..

Det var en helt grei dag på jobb.... utrolig deilig og vre ferdig og vite at jeg har noen dager fri fremover.... kjempe deilig.. sukk

Håper kvelden din har vært bra=)

klæm

Skrevet

Hmm.. det er som til sommeren, husker ikke om det er sånn nå og. Men vil egentlig tro det. Men det er jo vanlig stipend nå da, og det store om en mnd:)

Det er bra at du tar det så greit da, vet ikke om jeg hadde vært like positiv til opprevet gulv hele jula.

Så spennende at du tror du hadde litt slim. I såfall er nok el rett rundt hjørnet. Håper du har fått han med i kveld:)

Heldigvis er ikm en dag eller to julaften, så hvis jeg får tr så blir det forhåpentligvis ikke på selveste julaften.

Deilig med fri ja, nå kan du bare slappe av noen dager:)

Håper kvelden din og har vært bra!

Klæm

Skrevet

ååååååååååååååå nå kan du tru jeg har sovet lenge.... skitt it is på Norsk..... Helt til halv 1.... det er helt sykt.... jiiiizzzzzz

husker ikke helt hvordan det er jeg, men finner vel ut av det.. hehe er jo bare og betale...

Har jo ikke akkuratt no valg da.... hehe... + at det kunne sett veldig mye verre ut, det lå jul gulv under gulvet... så vi overlever... Men værst er det vel egentlig og ikke ha vann i vasken på kjøkkenet, alt må gjøres i den lille vasken på badet.... grrrr

håper jeg ikke får tante besøk på julaften uff... hehe Fikk han ikke med meg i går.. jeg er egentlig ganske sint på han for det... Han viste det var viktig og kjøre på... + at han fikk ikke sove på mange timer fordi han var ehm hard midt på natten.. alikevell ville han ikke... dust... skjønner ikke sånn jeg, at mannfolk kan være harde men ikke ha lyst... bare for og ikke være den som gir seg liksom

Hva trur du... her er de siste dagers temp:

Søn: 22 sex

Man: 24

Tir: .44

ons: .57

Var EL på madagen trur du? I så fall kan det ha gått bra... Men om el var på Tirsdag i går har vi ikke truffet... kommer jo så klart ann på om den er høy i morgen... Men vis den er det var den vel på Mandag?¨

ble litt langt dette... he

klæm

Skrevet

Hehe, jeg sov enda lenger enn deg, helt til ett!!;P Vi sovna kjempeseint i går da. Deilig å sove lenge innimellom. Skitt it is på norsk, hahaha!

Nei dere har jo ikke så mye valg, men det hadde jo vært fint om dere kunne få lagt nytt gulv. Dere trengte bare ta av det øverste gulvet? Så irriterende det må være å måtte gjøre alt i den lille vasken på badet!:-S

Får håpe vi slipper tantebesøk på julaften. Så teit han var som ikke ville bli med, spesielt når han var hard allikevel! Rart at de kan være harde uten å ha lyst ja, men når han først var det, så kunne han jo bare kjørt på fordet. Han hadde sikkert fått lyst underveis;) Ble ikke noe på meg heller i går, ingen av oss hadde lyst, så det gikk litt dårlig. Typisk nok hadde tempen steget i dag, men det var etter bare 2 timer søvn da, så stoler ikke helt på den. Har aldri hatt EL på dag 14 før, så håper ikke at jeg hadde det nå heller. I dag MÅ han bare bli med!

EL var ihvertfall ikke på søndag, men ser ut til at den var på mandag ja:) Du må tempe i morgen og for å være helt sikker. Håper den er høy i morgen og.

Hehe, langt er gøy;)

Klæm

Skrevet

oi, ja det var ganske lenge.. Ble virkelig ikke mye søvn på meg i natt heller... sovnet vel i 3 tiden jeg trur jeg...

Ja så vidt jeg har skjønt hpldt det og bare ta av det første laget... faktisk takket være linoliumen som lå under... og det gjør det veldig mye enklere og legge nytt gulv også...

Ja nei jeg skjønner det ikke.. og jeg skal si deg jeg jobbet virkelig for at han skulle bli med... Jeg trur nok kanskje at han hadde lyst.. men Han hadde jo sagt nei, så han sku være litt vanskelig bare.... utrolig dårlig timing på å være vanskelig... sukk

nei den var ikke på mandag, men det jeg er redd for er at den var i går... og da skal det veldig mye til for at det klaffet.... For stigningen fra mandag til i går og fra i går til i dag er jo ganske like... Jeg håper inderlig det var på tirsdagen altså. For da hadde vi jo dagen før i hvertfall... Men mister sagte men sikkert trua her når det blir så mye tull.. Blir vel ikke jule baby på meg og jeg blir offesiellt "sliter" siden jeg passerer året... sukk

klæm

Skrevet

Kjedelig når man ikke får sove.. Men da var det bra at du hadde fri og kunne sove lenge:)

Så bra at det holdt. Da blir det jo litt enklere, også har dere ihvertfall et gulv. Blir kanskje billigere også.

Haha, mannfolk kan være ganske så kranglete. M har slått seg helt vrang her og, så jeg tror ikke vi kommer til å treffe EL denne gangen. Men det er kanskje like greit. Mye festligheter med alkohol framover, så da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å drikker ihvertfall.

Hvis den fortsetter å stige, så er jeg ganske sikker på at EL var på tirsdag altså. Jeg har ihvertfall tro på at det har klaffet for dere;)

Klæm

Skrevet

Ja utrolig godt og ha fri... Trur nok ikke jeg starter på oppgaven nå denne uken, blir nok neste... hehe

ja det blir både enklerer og billigere.... gudskjelov...

Ja de er RIMELIG teite av og til ja... Men vi elsker dem jo fordi om, det er jo ikke dems feil at de er menn,... hehe....

Om jeg var deg ville jeg sagt at om han ikke får av seg de buksene må han teste seg i januar,,,, moahahahhaha.... Nå har det jo gått 3mnd.... Har dere pratet mer om det?

Jeg har en ganske god følse av at den er høy i morgen også.... håper virkelig det altså, ellers er det jo virkelig ikke no orden i sakene... sukk... Men forhåpentligvis er jeg 2dpo.... time will show...

Og du da, den evige opptimisten på alle andre sine vegne en din egen.. hihi

klæm

Skrevet

Hehe, ser dårlig ut med oppgaveskriving her og;P

Hehe, nei det er ikke dems feil, så vi får vel bare elske dem uansett. Hahaha, det var en god idé, bruker nok den utover kvelden hvis han ikke skjerper seg snart;P

Jeg tok det opp når mensen kom, at etter denne pp´n så må vi snakke om hva vi gjør videre. Og da sa han bare at han ikke kom til å levere prøve i romjula uansett, så vi skulle snakke om det i begynnelsen av januar. Så 1. januar så skal jeg ta det opp, og da kan han ikke utsette det mer!

Jeg tror nok at den blir høy i morgen, blir spennende å se:)

Hihi, ja må jo være det;)

Klæm

Skrevet

Man har jo lov til å ta litt ferie også... og skrive oppgaven går jo kempe fort når man først starter....

ja man må jo bare elske dem... ja det syntes jeg... han kan jo ikke svikte deg nå....

Det er bra at dere har pratet om det da.... han vet nok hva han har og gjøre ja... ikke så mye valg.... Men jeg skjønner jo at han ikke orker i jula liksom... Til og med jeg hadde latt Anders slappe av i julen....

Jeg håper virkelig at den blir det... hadde vært såååå godt og være ferdig med det...

klæm

Skrevet

Ja det går kjempefort når man først starter. Hvis formen min er bedre i morgen, så tenkte jeg å begynne. Men det er fordi jeg synes det er så spennende det jeg skal skrive om, også gleder jeg meg til å begynne og lese om autisme når jeg er ferdig med oppgaven.

Han sviktet meg ikke, jippi!!!:) Jeg bare håper at tempen er lav i morgen, både fordi jeg er redd for at EL var i går, og fordi det hadde vært greit å ha sex litt mer enn en gang når jeg har EL.

Det virker som han vet hva han må gjøre nå ja, får ikke håpe han trekker seg bare. Ja må jo nesten la han slippe i jula. Men jeg håper på verdens største julemirakel, at testen er positiv på julaften.

Nå får jeg sove litt, du drømmer kanskje søtt om små babyer allerede:)

Klæm

Skrevet

flink du er da... jeg stikker til mamma i dag jeg og blir til lørdag, så blir nok ikke no oppgaveskriving på meg nei!!!!

Hurra, så bra at han ikke sviktet deg da... Anders sviktet ikke meg heller... kanskje han hadde dårlig samvittighet for og være så vanskelig. hehe jeg hadde blitt gal om jeg bare skulle hatt meg en gang i mnd... sukk

Klart vi satser på julemirakel!!! Men jeg vet ikke jeg.. mister litt håpet jeg da... tempen var lavere igjen i dag... .47................ Hva trur du? er den for lav eller har jeg hatt el? er jo vel ikke helt bra at den synker vil jeg tru...snufs

nå skal jeg sminke meg og komme meg av gårde trur jeg....... ser det begynner og snø, så kan være greit og dra før det legger seg på vegene... hehee....

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...