Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. november 2008 Forfatter #101 Del Skrevet 2. november 2008 Hei jenter.. ny dag og nydelig høstvær og en dag til på sofan hehe for et liv.. Kumilla: så leit å høre at gutten ble syk i går, typisk det når man endelig skal ut en tur og kose seg... men får ta det igjen. 2x gull: håper det går bedre med deg nå.. har tenkt på deg!! Katsi: menn er ikke til å skjønne seg på dessverre, de klarer ikke sette seg inn i vår situasjon, de skjønner ikke at å ligge dag ut og dag inn, være redd og ha så mye bekymringer for neste måling at det er et helvete, de synes sikkert vi er late som bare ligger der.. men fytti vi kan gjerne bytte.. det hadde de aldri fikset.. for da skulle de bare ha ligget og ikke vært hjemme for å gjøre alt mulig annet.. Jeg selv sitter her og gulper, sliter såå med halsbrann om dagen fytti. Ellers har vi hatt en fin helg her med barna, der er ute litt nå men vi har kost oss veldig.. Ellers har jeg fått mail av min svigemor herregud, hun skriver at hun tenker så mye på meg, og håper vi kan ha kontakt og at all den kontakten hun har med min kjæres X er fordi hun har kjent henne fra hun var 16 år da de traff hverandre. Og hun var liksom den datteren hun aldri fikk(min kjære er enebarn)og hun skrev hun hadde mistet når hun var 4 mnd på vei, akkurat som det bryr meg.. nei fytti, jeg har bare lyst å skrive tilbake at jeg gir faan hehe så lenge de ikke kan ha barnebarn på besøk og være mer sosiale en de er, klarer jeg meg fint uten.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal drive å snakke med henne på tlf når hun kan ringe sin sønn og høre hvordan det går.. Nei det var nok fra meg i dag.. ha nok en dag på sofan og hold ut!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139026164
2 x gull Skrevet 2. november 2008 #102 Del Skrevet 2. november 2008 Hei hei, ja Tullemorjeg hørerat du har nådd det punktet med svigers at du bare har lystå brøle dra til h...uansett hva de sier. Sånn er det når man er helt tynnslitt og føler at man trenger støtte og hjelp men så er alle andre totalt egoister. Ja det føles virkelig sånn. Kanskje vi er hormonelle eller kravstore eller egoister selv, hva vet jeg, men uansett er det en fæl følelse å bare ligge der i sin egen sofaverden og fundere og gruble. Ikke lett å holde mot og humør opp da. Jeg orket ikke være hjemme i dag så jeg bare sto opp, spiste og gikk. Har dratt på jobben og sittet der neon timer nå. Rydder i mail og er på nettet og drikker kaffe i fred. Idiotsamboeren kan jo være hjemme og ha "kvalitetstid" med sønnen vår som han så fint kalte det i går. Ha ha, jeg spyr. Han kan jo ha kvalitetstid med han hver eneste ettermiddag fra 4-7 jo!!! Men da er han ute og driver firma og kommer ikke hjem og sånn. Eller han må legge seg nedpå og hvile for han er så sliiiiten stakkars. Jeg spyr. Han får ta de vinduene som er. Sønnen vår er tilgjengelig fra 4-7i ukedagene og dessuten i helgene. Velbekomme, bare å forsyne seg. Men det er jo stort sett jeg som må ta meg av han i disse tidene. Høygravid, men skranglete bekken, åpning i livmoren og steintrøtt. Jada, flotte greier. Skal jammen bli godt når helegen er over og jeg får huset for meg selv igjen, har ikke tenkt å vise meg hjemme før sent i kveld nårfreden har senket seg. Daskal jeg bare gå rett til sengs uten å se på idiotsamboeren akkurat som jeg gjorde i går. Ellers er jo livet bareen jordbær-is. Jippe. Skal være glad når dette er over. Håper å få treffe dere som bor i nærheten, da er vi iallefall en liten gjeng som forstår hverandre. Og Tullemor, du er vel også litt "gammel" som meg? He he. Jeg er 71-modell. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139026377
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. november 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 2. november 2008 Hei 2x gull.. ja er født i 70 og Kumilla er 34 år så vi er nesten i samme båt, så det skal bli veldig koselig å treffes alle sammen når vi får nurkene våre og alt er i orden.. er jo koselig å treffe de man på en måte har delt livet sitt med den siste og den vanskelige tiden i graviditeten som vi har hatt og har.. er ingen andre som forstår.. og det har jeg bitt meg merke i i dag.. sender deg en pm på det!! Ønsker deg masse lykke til, og jeg håper din kjære snart tar til fornuft!! Tenker på deg.. kleem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139026730
2 x gull Skrevet 2. november 2008 #104 Del Skrevet 2. november 2008 Ikke det at alder trenger å ha noe å si...men jeg treffer nesten bare sånne som er 10 år yngre enn meg som er gravide og sånn, så det er VIRKELIG kjekt å snakke med dere som er jevngamle, det er ikke så mange av oss i den båten. Tullemor, jeg har svart deg på PM :-) Skal forresten til ny sjekk hos fødselslegen min på torsdag kl 15:15. Hvem vet, kanskje det har åpnet seg mer i all stillhet....Har en del kynnere i dag, men det trenger jo ikke bety noe som helst. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139026883
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. november 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 2. november 2008 Hei 2 x gull.. Svarte deg igjen på pm. Ja utrolig koselig å snakke med folk i samme situasjon og i tillegg samme alder ca.. blir spennede denne uken, jeg skal på ul på tirsdag og kumilla skal i morgen og du på torsdag!! vi får bare krysse fingre og håpe du snart er i gang, og at vi andre har vært flinke og kan være hjemme leeeenge til .o))) kleeem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139027939
Kumilla Skrevet 2. november 2008 #106 Del Skrevet 2. november 2008 hei dere...jeg er 74 modell,så bare bittelitt yngre enn dere...like gammal kjerring jeg..he he jeg syns også det er utrolig hyggelig at vi har fått så god kontakt her inne, og at vi faktisk bor så nærme hverandre at vi kan møtes etter hvert! Tror vi kommer til å ha en del med hverandre å gjøre fremover. Gull, jeg føler virkelig med deg og det du gjennomgår nå. At han klarer! Å få seg til å holde på på den måten. Hjelpe seg. Håper noe skjer snart da, med fødsel og alt. Men tenker kanskje at det hadde vært greit for dere å fått pratet litt sammen før det hele setter igang. Men du vil kanskje vente og se an hva hans trekk er. Jeg er nemlig litt sånn, at jeg ikke orker å gå sånn lenge og ha noe uoppgjort med mannen min eller hvem det måtte være. Lykke til, uansett hva de nærmeste timene måtte bringe vennen min... Er du forresten på msn? gode klemmer til alle livmorhals-slitere fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139028254
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. november 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 2. november 2008 Ja blir kos å møte hverandre.. I kveld har jeg hatt så merkelig smerter der nede, føler det er veldig press, og akkurat som det stikker til, og det er nærme lysken men samtidig godt innenfor merkelig og vondt.. uff er jo litt nervøs, har ikke vært så flink til å ligge de siste dagene, sliter altfor mye med en rygg og masse muskelknuter. Men jeg har sittet mye i go stolen eller ligget heter det hehe.. jeg ligger jo en del bakover der, men blir jo ikke like bra som å ligge helt flatt. Men faan klarer ikke mer, har ligget 10 uker og kroppen er ødelagt. Jeg skal klare den siste tiden men ikke liggende hele tiden det går ikke... Skal på ny måling på tirsdag så det blir utrolig spennende. Kjenner mye nå så er veldig spent og små redd.. Masse lykke til i morgen Kumilla, vi snakkes kanskje på mns i morgen tidlig før du skal måles.. kleem og god natt alle sammen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139030095
2 x gull Skrevet 2. november 2008 #108 Del Skrevet 2. november 2008 Spennende, hold oss oppdatert, hver eneste mm teller!!! Jeg for min del måler jo cm åpning for tiden, er spent på torsdag om 2 cm er blitt til noe mer... Har hatt kynnere/tulle-rier i to døgn nå, tydelig at det er noe som skjer nede i området. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139030143
2 x gull Skrevet 3. november 2008 #109 Del Skrevet 3. november 2008 Ja ja, klokka er 4:30 og jeg er selvsagt våken. Våknet litt før 4 og nå ga jeg opp. Skal se litt TV, for det ser jeg liksom ikke til vanlig eller hva?? Ha ha, søvn er for pyser. I dag er jeg 37 + 0!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139031144
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 3. november 2008 Oppe om natten ja, holdt på å stå opp jeg også men orket ikke og kom meg liksom ikke opp, ryggen krangler.. 37 uker ja, fytti du er heldig.. jeg er 29 men det går fremover!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139032064
Kumilla Skrevet 3. november 2008 #111 Del Skrevet 3. november 2008 Gull...gratulerer, ikke lenger prematur! Jeg gruer meg til måling om en halv time..ugh ugh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139032202
Kumilla Skrevet 3. november 2008 #112 Del Skrevet 3. november 2008 Good news! Nå er livmorhalsen lenger, nå er den gått fra 2,5 til mellom 2,7 og 2,8. Og IKKE nebb lenger! Kan fortsette som nå, dvs. være i litt aktivitet, og får lov å reise til sverige til svigers om halvannen uke. Hvis jeg tar det veldig med ro når vi er der da. Orker ikke skrive så mye mer nå men ble i alle fall overglad og lettet. 2xgull...har du snakket med mannen nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139033409
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #113 Del Skrevet 3. november 2008 Hei snuppa.. som jeg sa til deg på msn, dette er helt fantastisk!!! ble sååååå glad på deres vegne nå.. Ja da er det meg i morgen tidlig.. oioi hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139033464
2 x gull Skrevet 3. november 2008 #114 Del Skrevet 3. november 2008 Bra Kumilla, livmorhalsen din oppfører seg slik den skal!!! Da nærmer du deg 30 uker, som er første kneika, kjenner en jente som har jobbet på prematur og hun sier at de på 30 uker er kjempefine og oftest klarer seg bra. Neste kneik er 33-34 uker, og deretter kan du danse samba og gjøre som du vil...he he, nesten da. Har snakket litt med mannen ja, tror han forsto litt, iallefall ble det ikke noen eksplosjon. Men man må jo bare innse at mennene vil aldri noensinne komme til å skjønne alt vi gjennomgår i et svangerskap, fødselen og tiden etterpå. Og bare sånn av erfaring så driter de fleste langt i om hvordan det står til med livmorhalsene våre. Det er bare vi som egentlig bryr oss, så heldigvis har vi hverandre!!! Lykke til i morgen Tullemor, hver mm teller, jeg venter i spenning på å høre hvordan det går. Hvor mange uker er du nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139034158
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #115 Del Skrevet 3. november 2008 Hei gull.... jeg er nå 29 uker ) det går sakte med sikkert fremover.. nå ser jeg bare frem til å komme til 1 des så jeg kan få pyntet og kosa meg med gløgg og attåt hehe da er jeg jo 33 uker så jeg må være positiv nå.. er spent til i morgen, har jo ikke målt på 14 dager.. Kommer inn og oppdaterer ja.. Så bra at det ordner seg, som du sier, ingen skjønner dette vi er igjennom, og kommer heller aldri til å gjøre det!!!! GODT VI HAR HVERANDRE!! KLEEEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139036068
Katsi Skrevet 4. november 2008 #116 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, nå var det min tur igjen til å være oppe om natta... Har vært våken siden 3.30 igjen. Merkelig det der, som regel da jeg ikke får sove hvis jeg våkner. Håper ikke det er en forberedelse på hvordan barseltiden kommer til å bli!!! Så bra at livmorhalsen er blitt lenger Kumilla, og i tillegg ingen nebb!!! Det var jo virkelig gode nyheter;) Er jo godt å vite da at det går an å gjøre litt utenat livmorhalsen blir kortere. Godt at du har fått pratet med mannen din 2xgull. Er også litt sånn som Kumilla at jeg ikke klarer å gå lenge med noe uoppgjort og iallefall ikke med mannen min. Blir sånn at jeg gnåler hull i hodet på han til vi har gjort opp;) Håper du får ut babyen din snart!!! Så spennende med ny måling idag Tullemor! De stikningene du snakker om har jeg også. Skikkelig ubehagelig. Kjennes ut som det kommer fra livmorhalsen... Håper ikke det har noe å si!!! Gleder meg til å høre fra deg etter målingen!! Mannen min står høyt i kurs her hjemme nå Han tok seg fri fra jobb for å hjelpe meg med overtakelsen av butikken. Hadde varetelling og overtakelse igår så nå er jeg ikke arbeidsgiver lenger! Deilig;) Ble litt svinn da regner jeg med, håper det ikke utgjør så veldig mye. Er blitt nye regler etter jeg tok over for 2 år siden så nå teller vi elektronisk og alt som ikke kan scannes måtte jeg ta med meg. Har 5 store bæreposer stående her nå. Trenger ikke kjøpe parfyme, kremer og sminke på en stund nå Kleeeem;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139038652
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #117 Del Skrevet 4. november 2008 Hei alle sammen.. Da var målingen over, og den var nå 2,4 så det var samme som sist ca.. ingen tegn til nebbing osv. Legen skulle ønske nurket lå litt lenger opp, den ligger nemlig med hodet ned og når den sparker fra seg som den ofte gjør hehe så presser hodet ned mot livmorhalsen, derfor også disse smertene jeg har kjent mente legen. Men har trykket godt og hardt på magen min men livmorhalsen ga ikke etter så det var bra.. da tåler den det iallefall nå. Er 29 uker men gulle viser 30 uker så det er bra den er større.. veier nå 1500 g og legen er veldig positiv.. skal på ny måling 14 nov.. Han sa at nå måtte jeg bare holde ut 4 uker til ca så skulle jeg får slippe og ligge mer, men selvfølgelig ta det med ro.. Da har jeg jo også ligget 14-15 uker på sofan/senga så det holder det gitt hehe.. og tenker da på de 16 første ukene som jeg bare kastet opp så er det jaggu et slitsomt sv.skap hehe.. men gevinsten kommer og da er alt glemt!!! Tenk da kan jeg få kose meg i julen og være litt oppe med mann og barn, pynte og bake åhh nå må jeg bare være flink i 4 uker!!!!! Katsi: gratulerer at du endelig er ferdig hehe nå kan du senke skuldre og slappe av, så snilt av din kjære og hjelpe deg!!! 2x gull: er du fremdeles hjemme? hehe hold ut snuppa... Kumilla: vi snakkes på msn .o))) Summerheat: har lagt deg til på msn.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139039903
Katsi Skrevet 4. november 2008 #118 Del Skrevet 4. november 2008 Sååå flott!!! Tenk bare 4 uker igjen med ligging, det er jo ingenting i forhold til det du har vært igjennom!! Tenk så fort vi glemmer alle vanskene så fort babyen kommer;) Jeg slet med blødninger fram til uke 14 forrige gang og masse bekymringer pga det, og så disse problemene med livmorhals og rier. Sa at jeg aldri skulle bli gravid igjen, men så fort gutten var ute tenkte jeg bare: det var jo ikke sååå slitsomt, det gikk jo helt fint;) Svigermor syntes vi var helt sprøe som ville ha en til, men som du sier, gevinsten er jo bare såååå stor;) Vær flink i 4 uker til, så kan du kooooose deg resten av svangerskapet;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139040075
TORRO Skrevet 4. november 2008 #119 Del Skrevet 4. november 2008 Så fint at livmorhalsen ikke har blitt kortere Tullemor 1 - jeg misunner deg!!! Jeg har såpass mye vondt nå at jeg tror det er et under hvis jeg holder terminen ut. Enkelte dager har jeg masse kynnere til tross for at jeg ligger rett ut. Godt å lese at det er flere av dere som har disse stikkningene... Er forresten 30 uker i dag. Målet mitt i første omgang er å holde til uke 32. Klarer jeg det blir neste mål uke 35 - da kan jeg føde på det sykehuset jeg vil. Da jeg fødte sist, var det bare så vidt vi rakk frem til sykehuset - måtte ha ambulanse imot osv.. Så føder jeg før uke 35, får jeg enda lenger vei til sykehuset. Det blir liksom mange tunge tanker når en ligger og kjeder seg dagen lang. Så godt at enkelte menn begynner å skjønne litt her......... Jeg forstår nå hvor heldig jeg er tross alt. Før klagde jeg over at mannen min jobba så alt for mye. Det gjør han jo fortsatt, men han stiller virkelig opp for meg( vi har gård i tillegg til at han har full jobb.) Han drar med seg den lille to- åringen vår over alt. Passer på at jeg ikke gjør noe jeg ikke har lov til osv((det er jo fristende å gjøre litt småtteri). Heldigvis er gevinsten stor!!! Vår lille 2- åring er et prøverørsbarn. Denne lille babyen er vår store uventa overraskelse! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139040399
Kumilla Skrevet 4. november 2008 #120 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, jenter, det var jo noen gode nyheter her Ser ut til at det går rette veien for oss alle sammen, vi kommer til å føde som perler på en snor etter tur....hvis ingen sniker i køen da....og det skal vi ikke ha noe av. Har vært en liten tur på cafe med en god venninne jeg. deilig å se litt folk igjen. skal en liten tur ut både onsdag og torsdag også blir det helt sofa på fredag, lørdag og søndag. Kjenner at redebyggingsinstinktet mitt setter litt i gang her, vil gjerne få alt ferdig til jul, pluss babyutstyr, rom osv. men noe får vente til over nyttår. Tullemor, ble utrolig glad for at det holder seg stabilt hos deg, tenk nå er du jo snart 30 uker...det kommer til å rase avgårde....du holder ut. Katsi, for en snill mann du har. Han stiller skikkelig opp for deg, bra. Gull, spent på om du fortsatt er hjemme,var det torsdag du skulle på sykehuset? Torro, grattis med 30 uker. Krysser fingrene for at du klarer å knipe igjen en stund til. Og FOR en bonus du har i magen. Vet dere hva dere får? Hva har dere fra før? (ikke det at det har noe å si...jeg har to gutter og venter en til, he he) Katsi: Selger du ut noe av det du måtte ta med hjem eller? Jeg trenger ny parfyme...har ingenting igjen... Summerheat, lenge siden vi har hørt noe fra deg her, åssen går det med deg? Slapp av så godt dere kan, jenter, og hold ut med menn og barn og hva det måtte være...snart er dette over og vi kan trille tur med babyene våre...og jogge, trene, løpe i trapper og jeg vet ikke hva...skal bli fantastisk. Glad vi har hverandre oppi det her, føler dere er de eneste som skjønner. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139041106
Summerheat85 Skrevet 4. november 2008 #121 Del Skrevet 4. november 2008 Er så godt å høre at ingenting er endret hos dere!! Da er vi to stykker som skal inn på torsdag, så det skal bli spennende... Kjenner veldig godt til denne kvalmen og oppkastet først...jeg kastet opp til jeg var 20 uker på vei, og var kvalm resten...så begynte det å bli bedre, og da ble det såklart konstantert kort livmorhals...hjelper heller ikke at jernlageret mitt blir lavere og lavere heller... I går hadde jeg en litt slitsom dag...fikk hard mage og nedpress så snart jeg reiste meg opp...var mye nedpress da...tror jeg egentlig har vært litt for aktiv den siste tiden, men er vanskelig å la være også... I dag endte jeg opp med å støvsuge gang og stue, vaske vasken på badet (vasket badekaret tidligere i uken), og ta oppvask og rydde og vaske kjøkken og stue...så nå kan ikke jeg si at dere skal ta det med ro lengre, når jeg ikke er stort bedre selv... :\ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139041242
TORRO Skrevet 4. november 2008 #122 Del Skrevet 4. november 2008 Kumilla - vi har gutt fra før og får gutt igjen. Håper de får mye glede av hverandre med bare 2 års aldersforsjell! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139041293
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #123 Del Skrevet 4. november 2008 Hei jenter! Godt å høre at det står ok til med dere alle. Jeg kan bare si av min erfaring med skranglete livmorhals, nebb, 2 cm åpning, hodet festet, masse slim, slimproppen gått osv og jeg har kjent masse stikking som jeg mener kommer fra livmorhalsen, som kniver, har hatt kynnere, vinde rier om natten og følelsen av at babyen henger i en tynn hinne.... men til tross...jeg er fortsatt gravid og er altså blitt hele 37 + 1!!! Så det er altså mulit til tross for "dommedags-følelsen" man sitter med i ukesvis (månedsvis). Jeg skal inn og sjekke meg igjen på torsdag ettermiddag, skal bli spennende å se om åpningne har blitt mer enn 2 cm. Vet ikke om hun kommer til å sjekke den da, men jeg vil jo helst at hun gjør det for nå MÅ jeg bare vite ting. Det fortjener jeg etter all denne ventingen, Bekkenet mitt er egentlig det største problemet nå, det er bare så ufattelig vondt, kjennes ut som om noen har saget i det med motorsag. Nå må jeg bare på sofaen fram til lillegullet kommer hjem fra barnehagen. Får forresten besøk av tanten i ettermiddag, så det ser ut til at oppgjøret har hjulpet, hun ville komme her helt av seg selv. Da kan jo hun leke og bygge togbane og sånn, slik hun burde!! He he he. Jeg skal bare ligge og se på. Og mannen skal handle og ordne middag!!! Enda mer he he. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139041450
2 x gull Skrevet 4. november 2008 #124 Del Skrevet 4. november 2008 Ehhh...anonym??? Det var altså meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139041459
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 4. november 2008 #125 Del Skrevet 4. november 2008 Hei jenter:) Så godt å høre at målingene har gått bra! Jeg var til legen idag.. Hun skulle sørge for at jeg fikk flere målinger, syntes det var rart at de mente at jeg ikke trengte flere målinger da jeg var på sykehuset sist.. Så da slipper jeg å uroe meg for det:) Hun bestilte også ny UL til meg, for å sjekke veksten på ungen, siden det var avvik på -9% sist.. Så skal på UL på torsdag.. Har hatt mye hodepine å vært kvalm og kastet opp den siste uken:( Så nevnte det til legen.. Hadde også litt protein i urinen.. Så redd for at jeg har fått begynnende svangerskapsforgiftning:( Tok blodprøver, og fikk beskjed om å ta det enda mer med ro fremover:( Det var en skikkelig nedtur!!!:s Noen av dere som har/har hatt svangerskapsforgiftning? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138970862-2xgull-katsi-kumilla-tullemor1-og-alle-andre-o-egen-tr%C3%A5d-for-oss-med-kort-livrmohals/page/5/#findComment-139042130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå