Gå til innhold

2xgull, Katsi, Kumilla, Tullemor1, og alle andre :o)) egen tråd for oss med kort livrmohals...


Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Heisann 2xgull;)

Lenge siden nå ja, men skjønner deg godt... Har liksom ikke like god tid nå selv om babyene er rolige;) Godt å få en eksemplarisk baby, etter våre svangerskap fortjener vi det!;)

 

Tullemor fødte en liten prins på mandag! Hun ville blitt 38 uker på onsdag så den ble ikke prematur utrolig nok!! Håper vi får fullt referat når hun kommer hjem:)

 

Jeg koser meg hjemme med lille Gabriella;) Hun sover fremdeles veldig mye men har nå våkenperiode en halv time på formiddagen og halvannen på kvelden. Veldig rolig baby som sovner nesten uansett hvor jeg legger henne fra meg. Har slitt litt med amminga denne gangen. Hun styrer sånn ved puppen at vi bruker ekstremt lang tid på måltidene og så er det gjerne hyling fra ende til annen. Har blitt litt bedre de siste dagene, har vært hos kiropraktor og det viste seg at det var låsning 2 steder i ryggen, stivt bekken på ene siden og noe i nakken også. Sannsynligvis derfor hun styrer sånn. Bare utrolig at hun er så rolig og sover så mye, ville trodd at hun skulle være urolig ellers også av det og ikke bare ved måltidene...

 

Lurer også på hvordan det går med deg og lillegutt Kumilla!!

 

Klem;)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Akkurat ja, slit med amming...jeg styrte veldig med det sist, faktisk så mye at mye av babytiden ble ødelagt rett og slett. Pumping, nan, flasker, vannkoking...et styr og grining uten like.

 

Denne gangen valgte jeg å la være, turde ikke en gang til så vi kjører bare nan og flaske her.

 

Nå skal jeg på helsestasjonen med lillegutt, det er satt opp barseltreff så det blir spennende. Må løpe. Som vanlig...he he.

 

Tullemor, gratulerer!!!! Gleder meg til å få alle detaljer, til lykke!!!

Lenke til kommentar

Jeg tror omsider jeg er kommet meg på msn nå, mener brukernavnet mitt skal være 2xgull (uten mellomrom)., kan dere kontakte meg så jeg finner ut av det? Jeg er så ny at jeg skjønner ikke helt hvordan det fungerer....

Lenke til kommentar

hehe, nei det har jeg ikke, tror postkassen din er full...

 

Men jeg kan gi deg mailadressen min på pm og så kan jeg legge deg til og da kan du akseptere invitasjonen. Eller du kan gi meg mailadressen din på pm så kan jeg invitere deg;)

Lenke til kommentar

Hmmm vet sannelig ikke om jeg har fått det til likevel, jeg skjønner ingenting av det msn greiene....hvorfor skal det være så vanskelig å komme seg på sånne ting?

 

Send meg mail adressen din på BiM PM du så kanskje jeg finner deg....jeg sender min også på pm til deg

Lenke til kommentar

Annonse

Hei jenter.. endelig hjemme :o) men veldig rart og ha lille gutt her hehe helt uvirkelig. Det er virkelig et mirakel barn.. og han er sååååå skjønn..

Kort fortalt...

Vannet gikk søndagsnatt kl 01..dvs 5 jan. kom på føden, rier startet ca rundt 04. Men tok seg veldig opp rundt 06 og det var drit vondt.. au

Men utover formiddagen stoppet det litt opp, så jeg gikk i gangene frem og tilbake hehe. Hang over stoler når de endelig kom. Men tiden gikk og når det kun var et par min mellom hver spurte jeg om lystgass, da var det jævlig.. men det funket ikke på meg helt merkelig.. og smertene var ikke til å holde ut, så da ble det epudural. Ble jo helt slått ut og sov meg igjennom fra 6cm til 10.. men da måtte de slå den av for jeg kunne jo ikke trykke når jeg ikke hadde følelse. Kan ikke si noe annet enn at fytti å jævlig vondt. Har ikke ord!! Gutten kom 20.52 mandag 5 jan . Kunne ikke ha han hos meg den natten, hadde så vondt og var jo helt borte.. Klarte ikke stå på beina, så fikk han inn om morran og da lå vi og kosa oss hele dagen sammen.. nå skal vi nyte tiden fremover..

 

klemmm

Lenke til kommentar

Hei Tullemor og gratulerer så mye med gutten!!!!

Nå er du endelig i mål og alt har gått bra. Har forstått at du har prøvd lenge, så dette fortjener du virkelig nå!

Kanskje blir det som med meg - ble gravid uten å tro jeg hadde muligheten til det uten hjelp med andremann. Den første gutten min er akkurat fyllt 2 år - og her sitter jeg - helt sprekkferdig............

 

Har termin på torsdag, så nå er jeg utålmodig!!!!!!!! Og gruer meg forferdelig. Sist hadde jeg en rask fødsel - rakk nesten ikke frem.

 

Kos deg med gutten. Du har en fantastisk tid i vente!

 

Klem fra

Lenke til kommentar

hei tullemor:) gratulerer såååå masssse med lillegutt!! er vel godt for deg å se framover nå, at du slipper å ligge på sofaen hele dagen.

 

har dere funnet navn til lille gullet?

 

masse lykke til i tiden framover:)

Lenke til kommentar

Heisan tullemor, så koselig! Da endte det bra likevel etter alle de laaaaange månedene på sofaen og fram og tilbake til legen.

 

Fødsel er f....s...h...vondt, jeg har ikke ord!!!!!

Kommer ikke over hvor vondt det er.

 

Jeg jobber med saken om å komme meg på msn, men har ikke helt fått det til tror jeg.

 

Vil gjerne ha alle detaljer om forløpet, gjerne på pm, alltid gøy å høre hvordan ting forløp.

 

Vi må treffes snart da!!

Lenke til kommentar

Gratulerer Tullemor;) Tenk nå er gullet ditt endelig hos deg og den vonde ventetiden er over. Høres ut som en tøff opplevelse ja, er jo forferdelig vondt og når det varer så lenge... Du hadde jo ikke så mye krefter å ta av heller! Godt det er over;)

Ble det ambulanse til føden? Eller hadde hodet festet seg?

 

Kos deg med prinsen din og nyt tiden, det går så utrolig fort! Jenta mi er 6 uker på mandag, fatter ikke hvor dagene blir av;)

 

Lykke til Torro, da var det bare deg igjen av gjengen vår her inne?? Om ikke lenge har du enda et mirakel hos deg;)

Lenke til kommentar

Alt bra her, lillegutt er fortsatt på sykehuset og jeg deler tiden min ¨så godt jeg kan mellom han og guttene hjemme. han øver på å amme, klarer litt men blir fort sliten så han må få mye i sonden enda. Men så fort han kan spise helt selv kan vi reise hjem, de tror om max to uker.

Han veier nå ca 2300 g og er blitt stooor gutt!

 

Lykke til, Torro, du er jo den eneste igjen.

 

Og summerheat, tror ikke jeg har gratulert deg men lykke til.

 

Og gjett om vi må ha barseltreff etterhvert ja, det blir koselig, vi som bor i nærheten av hverandre :)

Lenke til kommentar

Annonse

Så bra at alt går fint med dere Kumilla! Godt at det går framover med spisingen. Kan tenke meg det blir deilig å få han hjem!! 2300g er det snuppa mi veide ved fødsel;)

 

Lykke til videre;) Klemm

Lenke til kommentar

godt å høre at det går så bra for dere alle!! Håper vi som bor i nærheten av hverandre kan treffes snart, når alle føler de har hodet over vannet!

Lenke til kommentar

Hei jenter... ja i dag er gutten 14 dager alt og har også navndag :o))

Han er veldig snill, spiser og sover.. men holder mamma mye våken om natten uff... hehe men alt går. Han sliter litt med magen så nå har jeg kuttet alt av melkeprod.. for å se om han blir bedre.

Må nyte tiden nå, det går fort..

 

Håper alt er bra med alle sammen.. og vi som bor i nærheten må møtes snart.. nå har jo Kumilla også kommet hjem så vi får snart ta et treff.. bare vente til ting har roet seg litt og i dette været vil ikke jeg ut på veien hehe..

 

Klem til alle sammen..

Lenke til kommentar

Hei, nå er vi også hjemme og det er helt nydelig, etter 5 uker på nyfødt intensiv. Ville er en sprek liten baby som ikke plager oss stort, han spiser og sover.

Vi vil gjerne møtes etter hvert som vi har kommet oss litt...jeg må ta det litt med ro pga infeksjonsfare for lille Ville, men etter termindato (6 feb) er det bedre visstnok...

 

Lenke til kommentar

Hei vennen... så godt å høre at alt er bra i heimen :o))

Ja vi bare venter litt, er jo ikke noe kos å trille om dagen heller i dette snø kaoset!!

 

Jeg har jo egentlig termin i morgen hehe merkelig når jeg sitter her med lillegutt på fanget :o)

 

Han er ikke helt enig at han skal sove om natten så mor er litt sliten... men han sover godt på dagen så jeg prøver å sove så mye som mulig selv når han slokner i vuggen sin på dagtid..så sliter han også litt med mye luft i magen, og han er super glupsk når han eter så jeg får prøve å holde litt igjen, jeg har jo så mye melk også. Og hikker i hytt og pine..

 

Men alt bra med oss da :o))) kleem

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

På fredag kom jeg hjem igjen etter å ha fått en stor gutt på tirsdag den 20. Vitale mål: 3805g, 50cm.

Jeg var akkurat 41 uker den dagen og var på sykehuset for overtidskontroll. Var livredd for å bli sendt hjem igjen, fordi jeg rakk nesten ikke frem til sykehuset når jeg fødte første gang.

 

Uten at jeg visste det, hadde jeg 4cm åpning. Det endte med at de tok vannet og 32 min etterpå var gutten ute. Intense minutter - men en denne gangen føltes alt trygt og greit.

Jeg tenker med skrekk og gru på om jeg hadde vært hjemme hvis vannet hadde gått - jeg har ca en time å kjøre og det har vært det drittværet her den siste tiden!

 

Nå koser vi oss alene de første dagene, mens storebror er hos dagmamma og pappa er på jobb.

Den første natten hjemme var jeg ikke i seng før kl seks på morgenen, men har hatt to gode netter nå, så jeg håper det blir slik fremover!!!

 

Håper alle har det bra og at dere koser dere sammen med de små nurkene!

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Hei Torro.. og gratulerer så mye med gutten, så herlig!!!!!!!!!! Og så flott alt alt gikk bra og at han er frisk og rask. Min sov også bra i starten med det er det jaggu slutt på hehe nå er han 3 uker og han sovnet ikke før 5.30 til morran så mamma er veldig trøtt nå, så hun går rett i seng når pappa kommer fra jobb i dag hehe.. men alt går!!

 

Kos deg masse med prinsen og nyt tiden.. kleeeem

Lenke til kommentar

Hei på dere jenter, jeg har kommet meg på msn nå omsider!!! Send meg en pm så skal jeg gi mail adressa.

 

Har alle fått gutter her eller? :-) Katsi har vel eneste jenta så vidt jeg husker nå.

Lenke til kommentar

Gratulerer Torro, hørtes ganske intenst ut det ja!

 

Da var vi ferdige alle sammen;) Ser at det er en skjevfordeling på kjønn ja, litt snodig med så mange gutter og bare en jente;) Håper det går bra med dere alle sammen!

 

Klem ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...