Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM uke 43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok.... Naa hadde jeg El i dag og da var det ikke paa soendag som jeg trodde.. det hadde jo vaert litt tidlig paa dag 10... MEN det er helt like smerter jeg har i dag borsett fra at jeg ogsaa har EL slim... tror dere at jeg muligens har hatt 2 El???? det er jo mulig aa ha det og kanskje kroppen min er lit forvirret ettr aa ha sluttet med P-ring... Kanskje jeg har dobbel sjanse i foerste PP...

Blir litt forvirret av dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg på skravlings, jeg. Hadde El på onsdag/torsdag ifølge El-test og cervix, men idag (to dager etter) har jeg en gang hatt rosa utflod.. Er det mulighet for at det kan være festeblødning så tidlig? Hvis ikke, hav i heiteste er det da? Ååhh, jeg blir sprø av å tenke på at jeg ikke får vite før om to uker! Har IKM 23.10.

Skrevet

Veldig ny her jeg, veldig greit å kunne snakke med andre i samme situasjon:) Jeg har IKM 22 oktober tror jeg, venter i spenning til den dagen, men tror nok ikke det er noe helt ennå.. Kunne gjerne trengt litt tips til prøvingen:) er det beste å ha sex fra noen dager før EL og frem til den er over?

Skrevet

Nå lurer jeg faktisk på om jeg har El slim:) Etter beskrivelsen på pernille.info, så virker det sånn. Er det sånn at jeg har El nå, eller er kommer det seinere. Hadde defentlig ikke El slim igår ihvertfall. Bare sjekket igår og idag, men var ganske forskjellig. :)

Skrevet

PUUUUHH! Da var el over for denne pp! Og godt er det:P neida men kan bli litt slitsomt i lengden med el testing, sjekking av div sekreter, og til dels press med herjingen for ikke å snakke om små oppblåst mage og el smerter:P du verden nå hørtes jeg kjempe positiv ut hehe!

Men da er ikm om 14 dager er det sånn? fra i dag eller siste pos el test som var i går? hadde kjempe pos el test både i går og dagen før, og nesten pos på tirsdag..

Skrevet

jeg har egentlig ikke peiling på det jeg. men høres jo riktig ut:) Vi skal herje litt i helga, siden jeg tror jeg har el-slim nå. Så håper jeg at at det klaffer og at tida fram til ikm går kjempefort:)

Skrevet

Har hatt en mens etter SA'en. Så dette blir første pp. Vi har rett og slett ikke fått prøvd så mye, for å si det sånn. Mensen varte og rakk denne gangen, og kjæresten har hatt jobbeperiode. Likevel.. Har IKM uke 43, det er en ørliten sjanse for at jeg er gravid. ØRLITEN, men er spent likevel.

Skrevet

Så stille det er her! Hva skjer a?? :)

Skrevet

Skjer det såmye?

Jeg bare venter på ikm:) Litt over en uke. vente vente vente:) he he.

Skrevet

E vett! så kjedelig å vente. 13 dager til ikm her... :) Men ha merket symptomer før ikm de to andre gangene, så kanskje ikke lenge til jeg merker det. Hehe.. Må jo først satse på at jeg faktisk har hatt El i helga da:):)

Skrevet

Forandret litt på nicket mitt oså jeg:)

Skrevet

Jeg prøver meg med denne gangen også jeg :)

Hadde siste mens 23 september, så da er det uke 43 som er IKM etter mine beregninger, hvis jeg for en gangs skyld har en normal syklus..

Håper så inderlig denne gangen at det er det! Hadde stikk i eggstokkene rundt 4-5 oktober, og etter kalkulator skulle jeg ha EL 7 oktober.. Så kanskje det stemmer...

*krysser fingrene*

Skrevet

god morgen;-)

12 dager til ikm!!!!

sluttet heldigvis å spotte kvelden før EL, så da har det blitt litt herjing de siste dagene...

tror seriøst jeg skal bruke ventetiden på å fikse litt i heimen..ha noen prosjekter...

mest sannsynlig ender jeg vel opp her inne, med masse symptomer, og tenkt at hvis at osv...

Skrevet

8 eller 9 dager til ikm her nå! Tirsdag om litt over en uke.

Skrevet

melder meg på her ikm 20,21....

trodde virkelig at det var noe på gang sist mnd:/mye utflod å en del andre ting som minnte om sist jeg var gravid...men testene var neg..fikk tr 5dager forseint ,m mye blod/slim (er det vanlig?)i 2dager også spotta jeg i 8dager..spotter aldri sååå lenge...vore mye kvalm i det siste tilogme spydd 1g,hvis det er noe som går er det jo litt løye at det skal vare så lenge...jaja ..det er nok ingenting hehe..:P

Skrevet

Blør du bare to dager?! Fy, nå ble jeg skikkelig misunnelig...

Har du testa deg to tette?

Skrevet

når kan me kjenne symptomer?? hehe.. eg er såå utålmodig.. hihi..

dåke me skal ikkje lage en ny tråd da.. er så lang denne.. hehe..

Skrevet

Psykisk kan du kjenne symptomer når som helst:) Når har du ikm igjen? Lag en ny tråd du susi.

Skrevet

ikm 22-23 okt.. litt usikker.. hehe men rund der.. ja eg vet eg psykisk kan kjene når som helst, men vil jo ikkje kjenne dei en gang... hehe...

ja da lager eg en ny ikm uke 43 tråd:)

Skrevet

idag har jeg hatt en merkelig dag! Begynte med skikkelig mens-smerter på formiddagen. Hmm, så stilig. Det er EL jeg kjenner. Tenkte jeg. Men neste gang jeg gikk på do, hadde jeg blødd litt. POKKER! Der kom tanta,13 dager for tidlig. Men det var ikke mer enn det lille. Så har jeg fått skikkelig munnsår. Herpes sår??? Var det ikke noen som hadde det som symptom?? Huff, neida, jeg har bare tenkt tanken, men hvor tidlig kan en evt ha festeblødning???? Hvis ikke er det nok sikkert bare psykisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...