Gå til innhold

SKRAVLETRÅD IKM uke 43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg også spotter før og etter mensen. Jeg har aldri hatt noen SA (offisielt i hvertfall)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg slenger meg paa her.. Jeg tror i alle fall jeg har IKM uke 43 naermere bestemt 23 okt. Jeg hadde foerste mensdag 26 sept men er nesten sikker paa at jeg hadde EL natt til mandag og det er bare paa dag 10????? Er ikke det litt unormalt? Ser det er flere som hadde 1. dag den 26 og vil gjerne foelge dere for aa se hvordan det gaar for dere.. dette er min foerste pp og ogsaa foerste gangen jeg proever aa bli gravid saa det er greit aa foelge noen som har det likt..

Skrevet

Jeg hadde også første mens dag 26, men tror egentlig ikke jeg har eggløsning før lørdag,(i følge babyverden) Men kjenner på kroppen min idag at den er litt rar. Men spottet litt fram til igår, så det er nok i EL enda.

Er det noen som kan den nett adressen som forklarer mye om el-slim og åssen utfloden er i sklusen og sånt? Har vært inn på en sånn side,men husker ikke adressen...

Skrevet

god ettermiddag;-)

lille skatten: jeg hadde også første mensdag 26.sept og har ikm 24.okt...hvis alt er som normalt( spotter fortsatt etter mensen...)

chiquita: merkelig at vi spotter..har heller aldri gjort det før denne h..*¨"#¤ SA'en..jeg spotter idag også( hadde egentlig stoppet opp litt igår, så vi herjet inatt, og da var det på han igjen..)

men jeg føler likevel at jeg er i rute med EL, for i dag har jeg skikkelige smerter,og litt slim..

jeg lurer på om jeg også skal teste på fredag om jeg virkelig har EL, siden alt er litt snålt;-0

hvis jeg fortsetter med spottinga, tror jeg dette blir en pp med lite herjing, så da spørs det...

Skrevet

Har hatt EL smerter jeg og, og i går var EL testen positiv. Nå starter de lange 14 dagene igjen...Håper virkelig det klaffer denne pp, siden vi har prøvd i 15 mnd...Hvordan skal vi få tiden til å gå?

Skrevet

vi får vel smøre oss med tålmodighet, og skravles litt her inne..jeg har begynnt å hekle..he he..det hjelper litt, men hodet er jo bare sporet inn på å bli gravid;-)

Skrevet

heihei=)

Hvem har el for tida da? Kjempepos el test her idag så da er det vel siste sjans ikveld eller??

Skrevet

Jeg hadde positiv test i går.Du har vel siste sjanse i kveld eller i morgen tidlig.Er det ikke 24-48 timer, men mest sannsynlig er EL over etter 36 timer...Lykke til!

Skrevet

Jeg er ferdig med el og i ventemodus..

Men tror kanskje jeg misforstod, for vi hadde oss de to dagene el-testen var positiv.. Men eggløsningen kom kanskje ikke før den dagen testen igjen var negativ..? Stemmer det?

Hmm.. jaja svømmerne kan vel leve en liten stund og vente på egget, ikke sant? Mannen ropte "heia" og "go go go" (!) til de en liten stund etter at de var levert..hehe. Han har selvsagt ståltro på at de flinke karene hans har gjort meg gravid nå og at vi har en liten en til om 9 mnd.. hehe. Kjekt med god selvtillit gitt! ;)

Hvror tidlig er det faktisk mulig å kjenne symptomer, da? Synes ikke jeg merket noe særlig forrige gang før jeg var en 8 uker på vei eller noe.. Men da kom kvalmen ekstremt også, da.. urk..

Skrevet

Takk! for det, lille skatten Det var den siden jeg mente ja!

Skrevet

Og til du Diamanda: Så bra at du føler El er på vei. Jeg føler ingenting enda, men har sluttet å spotte idag.

Har faktisk funnet en trøst etter MAen idag. At når vi får baby etter 1.juli, får fedrene flere pappa perm uker:)

Må se det positive i alt!!!!

Skrevet

heisann.. bare hiver meg på midt inni her eg :P

Venter Ikm rundt 21 oktober.. er grådig spent, for er ganske sikkert på at vi har klart å treffe ganske bra denne gangen, med tanke på eggløsning :)

driver ikke å tar tester å sånn, men kjenner d på kroppen.. spennende... så nå sitter eg bare her å hååper....

blir spennende å se hvor mange det klaffet for :D

Skrevet

håper det klaffer for ALLE!!!!

hadde vært så koselig å fulgt hverandre inn på 1.trimester...

men, jeg har ikke så store forventninger til denne pp, da jeg føler at hormonene mine er i ubalanse fortsatt etter SA'en...men håper selvsagt jeg tar feil;-)

sambo er selvsagt bombesikker på at det klaffer...han har stor tiltro til troppene sine,-)

Skrevet

Nå begynner lista havne litt langt ned her syns jeg...Vi må vel begynne å skravle om symptomer snart! Jeg har ont i brystene i dag, men kan da umulig være symptom siden det er 2 dager siden EL...

Skrevet

var nok litt tidlig ja:( men kan jo håpe det er symptom likevel da.. hehe

Skrevet

her var det stille..har alle gått i dvale etter EL? og de som ikke har hatt EL er vel opptatt med herjing;-)

regner med at EL er i rute og eggene slippes i morgen.helt grusomme EL-smerter, men fortsatt litt spotting/blødning etter mensen.bare surr!!!

hadde sex natt til onsdag, og det frister ikke å herje mer med denne oppblåste, vonde EL-magen...men jeg klarer nok ikke å la være;-)

Skrevet

el er jo nesten prevansjon i seg sjøl,, hehe..

men biter tenna sammen så går det nok bra.. hehe.. hadde vanvittige el-smerter i går, og litt stikking i dag så må nok herje litt i dag og.. hihi.. håper på at spiren sitter snart!!!

Skrevet

har hatt skikkelig me murringer i dag, og i går.. hoppa i høyet i går og 2 dager før d , og 2 dager før d, så hååper at d hjalp :P

er ganske spennende, for eg må ærlig innrømme at eg ikke har hatt eggløsningssmerter før d, så eg kaan jo håpe på at d er festesmerter da :P (hørt at noen har d også)

men off, denne ventetiden er ikke gøy... går nesten rundt meg selv til tider. hehe

Skrevet

uff, nei det er laaaaange uker når man håper på klaff...man blir så utrolig opphengt i EL, IKM og alskens symptomer;-0

Skrevet

hehe... nettop...... jaja.... er no så vidt begynt prøvinga sånn egentli, men likevel, ... offa

Skrevet

Så spennende! Merker ingenting til El jeg. Tenker på det 24 timer i døgnet, men kanskje jeg har kropp som ikke sier i fra?? Har ikke lagt merke til El før heller. Blir bare så opphengt i det nå. Men satser på å herje litt i helga og at vi treffer El, som etter babyverden er lørdag,så reiser mannen på jobb i noen dager.

Har i de to forrige svangerskapene merket symptomer 1 uker før IKM, så kanskje det bare er litt over en uke til jeg kan merke det skjer noe i kroppen.

Skrevet

Ser at det er flere menn som har trua på troppene sine her, ja. hehe. Litt søtt at de er så engasjerte, da. :)

Det er el på de fleste andre her enda ser jeg.. Kjør på jenter, dette går veien! ;)

Jeg sitter her og begynner å kjenne litt prikking på nesa... og da øker pulsen min skikkelig!... Hvorfor det, tenker dere..?? hehe. Jo.. forrige gang jeg ble gravid fikk jeg herpesutbrudd på nesa mi... Det skjedde ca. 1 uke før ikm....Det fikk jeg også da graviditeten "gikk ut av kroppen", ca. 6 uker etter fødsel.....og har ikke hatt det siden.. Begynner å tenke..tenk om..!! Og det er jo litt skummelt for da kan man bli alvorlig skuffet.. Men, men er jo bare å se.. Om en drøy uke vet jeg..og tida flyr, så da vet vi snart om livene våre blir endret litt igjen.. ! :D

Skrevet

på en måte er du heldig, chiquita, som ikke kjenner el( selv om det er kjekt å vite når den kommer), men det er ikke så behagelig å sex når det er så vondt...

jeg har aldri kjent el før jeg fødte nr 1, men det blir mer og mer merkbart nå, kjenner jeg...

men føles bedre idag, og spotter ikke noe særlig heller..igår lurer jeg på om jeg hadde el-blødning, faktisk..hm..bør vel uansett antaste sambo når han kommer fra jobb;-)

blir spennende om en ukes tid, ja...hvertfall om 2;-)

Skrevet

anlin: er vel eneste gangen et herpes-utbrudd er hjertlig velkommen;-)

tvi tvi!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...