AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 3. oktober 2008 #76 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, satser på at den kommer snart, da. Så dumt å ha så vondt da A1973.. Men en får vel bare stå på når det gjelder noe så fantastisk som en liten en! )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. oktober 2008 #77 Skrevet 3. oktober 2008 Nå tror og håper jeg eggløsningen kommer til å skje i løpet av helgen!! Fikk kose med en baby på ca. 4 måneder i dag! Kanskje det gjorde susen ;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. oktober 2008 #78 Skrevet 3. oktober 2008 Åååååååh, baby-lukt er sååååå godt! I kveld var egget borte, så da regner jeg med at forløsningen er skjedd, men får gjøre en siste innsats i kveld...:-D Hihi, den der digitale el-testen er så søt! Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. oktober 2008 #79 Skrevet 3. oktober 2008 Skal snart gjøre litt innsats selv her..hehe.. Bare logge av her og stelle meg litt på badet.. Lykke til!! Hva slags el-test bruker du?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. oktober 2008 #80 Skrevet 4. oktober 2008 Puh! Ferdig på trening! Nå kan jeg kose meg resten av dagen! Ble herjing i går kveld..og nå sparer vi oss til i morgen.. Jeg tror el kommer til å skje i løpet av helgen.. Kjenner at det stikker litt mer på venstresiden i dag..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 4. oktober 2008 #81 Skrevet 4. oktober 2008 Før har jeg brukt vanlige billigtester, men har hatt litt problemer med å tyde strekene. Denne gangen har jeg brukt CB-digital og da vet det veldig lett å tyde. Når el-testen er pos kommer det opp et egg! :-D Har også tatt billigtest, bare for gøy, for å se forskjellen. Billigtesten og CB'en viste pos. i forgårs og i går formiidag. I går kveld viste billigtesten pos, mens CB'en var neg. Det vil altså si at man ikke kan stole helt på billigtestene, fordi det er vanskelig å tyde streken. Jaja, da er el over for meg. Da er det 14 laaaaange dager igjen og jeg kan allerede føle at jeg holder på å forandre personlighet...:-D Det ble ikke noe herjing i går kveld fordi jeg var så utrolig kvalm og guffen. Hadde ikke ork. Mon tro om det er for sent nå? Haha, mannen mener at det ikke er for sent, desuten synes han at han må sende inn noen svømmere for å rekognisere der inne.... :-D Dream on....:-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. oktober 2008 #82 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det er vel litt så som så med disse billigtestene.. Jeg har hatt god erfaring med de og resultatet stemmer bra med el-smertene. Men, nå gidder jeg ikke teste mer.. Kjører bare på annenhver dag så og si hele syklusen.. Roer kanskje litt ned etter el..når jeg kjenner at el-smertene er heeeelt helt borte..
meg & to små vampyrer Skrevet 4. oktober 2008 #83 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg tester ikke. Men ser jo ikke ut som det hjelper uansett, så gidder ikke teste hller:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. oktober 2008 #84 Skrevet 5. oktober 2008 Denne hadde havnet på side nr.2 nå..så jeg henter den fram igjen
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. oktober 2008 #85 Skrevet 5. oktober 2008 Føles ut som om vi har flere skravletråder her nå jenter Har noen av dere sett Flax-reklamen med alle de som får firkløverhoder? Og på slutten av reklamen svømmer en liten sædcelle formet som en firkløver inn i en eggcelle "Med flax kan man komme langt" Jeg håper en av sambo sine svømmere har sånn firkløverhode ;-) Kanskje jeg må begynne å gå med firkløverkjedet mitt hver dag nå... Fikk et gullkjede med firkløveranheng til dåpen min. Og det har jeg enda. Et flott kjede jeg kan videreføre til mitt første barn :-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. oktober 2008 #86 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg fikk positiv el-test nå ,av den digitale typen, så da er det jo bare å gjøre en god innsats! Dvs at ikm blir 20. oktober.. ikke sant? Akkurat innenfor denne gjengen her, da. ) Spanande!! :-)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 5. oktober 2008 #87 Skrevet 5. oktober 2008 *stikker hodet forsiktig frem* heihei.. så var jeg tilbake igjen.. beklager(til de som la merke til det) at jeg ble brått borte forrige pp/mnd. Jeg var og er vel ikke den mest aktive her inne, men følte da en liten kontakt her inne:) Etter Sa'en forrige mnd gikk jeg litt ned i kjelleren og tok en lang pause fra DiB mest for å fokusere på alt annet en baby laging. Har vært til legen og fått klar signal til å prøve igjen. Så nå er vi i gang igjen, rikelig utrustet med el tester og graviditets tester av det billige slaget da.. Håper de er like sikre som andre.. Har hatt svake streker et par dager nå, også ikveld men nå kjenner jeg el smerter så spørs om noe er på gang.. ble langt dette, men følte jeg skylder dere - spes A1973 - en forklaring selv om dere kanskje ikke savnet noen forklaring. Lykke til alle sammen. Håper det klaffer for samtlige denne mnd så kan vi lage en kjempe klubb på 1 tri. klem fra meg som har kommet sterkere tilbake:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #88 Skrevet 5. oktober 2008 velkommen tilbake;-) vet hvor kjipt det er med SA, og hvor etterlengtet det da er at det skal klaffe fort igjen... vi får krysse fingrene for oss alle denne pp;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. oktober 2008 #89 Skrevet 5. oktober 2008 Hei snuppalita! Godt du er tilbake og klar for ny pp da! Trist med SA.. Huff..men trøster deg med at mange blir raskt gravide igjen etter SA og MA..og da er sannsynligheten for at spiren sitter betydelig høyere Og du vet jo at du kan bli gravid! Kjemien stemmer Lykke til og kos deg med babymaking sammen med din kjære
birma og tredjemann Skrevet 6. oktober 2008 #90 Skrevet 6. oktober 2008 Hei Mammatil SnuppeLita Hadde selv en MA for halvannen måned siden så vet hvor forferdelig det er. Kjekt å se at vi er flere i samme situasjon som prøver igjen. I følge kalkulatoren på babyverden begynner jeg på mine fruktbare dager i dag så nå får vi se hva vi greier denne perioden :-) Skal så mye på reise både jeg og mannen min denne uka at jeg egentlig har mine tvil. MEN: det er lov å håpe! Lkem
Babylove og knøttet Skrevet 6. oktober 2008 #91 Skrevet 6. oktober 2008 Hei alle sammen! Så.. da var jeg tilbake fra den datafrie helgen. Hehe.. Har lovet meg selv at i ukedagene får jeg lov å være her på BIM, men i helgen holde meg unna. Det for å ikke "ta helt av"! hihi Har ikke merket noe til eggløsning denne syklusen, men er jo ikke sikkert jeg kjenner det uansett.. Så vi har hvertfall hatt oss annenhver dag:) Er på dag 11 av syklusen idag, så håper det skjer noe snart. Har også et spørsmål. Noen som har fått veldig hard mage av å ta folat? Ha en fin mandag!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 6. oktober 2008 #92 Skrevet 6. oktober 2008 hei igjen dere=) Så koselig at flere svarer, blir da litt rørt jeg. Ja som pfeew sier vi vet jo at vi kan bli gravide så vi får se på det positive i det. kjedelig at vi er flere som har vært gjennom helvete med SA/MA, men vi får trøste oss med at vi ant blir forte gravide igjen(*****) og at den sitter godt neste gang****. Forresten så har jeg en form for hormonmangel eller noe i kroppen som gjør at jeg fort aborterer og må gå på progestron tilskudd under de tre første mnd av svangerskapet. Har nå fått resept fra legen min på dette tilskuddet slik at jeg har de klart ved evt ny pos test. Så skulle jeg få tett oppfølging på sykehuset med tidlig ul fra uke 6/7. krysser alt jeg har (unntatt beina:P) for at det blir klaff for alle!! =) har forresten hatt noen rare el tester i det siste.. kan jo være sa'en , men jeg tok jo ny grav test her som var neg for å se at alt var ute igjen. tok noen el tester som så neg ut(nå etter jeg var ferdig med mens). men så var det en jeg glemte en stund, og etter en time eller to så jeg den på badet og da var det svak strek? tok opp de to gamle fra dagene før(ja æsj men hva er det vi ikke gjør??) og de var også to streker på, den eldste var sterkest!? men den var jo fra sånn ca dagen etter mens? tok flere i helga med svaak strek på som nesten ikke synes. El smerter i går?? skjønner meg ikke på meg.. i følge normal syklus skal jeg ha el mellom idag og onsdag eller noe..er kanksje ikke lurt å se på el testene etter så lang tid?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #93 Skrevet 6. oktober 2008 hei jenter;-) kroppen min er hvertfall litt snodig etter sa'en, snuppalita! har hatt mensen 2 ganger akkurat på dag 28, men jeg har begynt å spotte endel i etterkant.. jeg har el på fredag, men spotter fortsatt etter at jeg fikk mensen 26.9..kjipt..frister liksom ikke med for mye herjing da.. for alt jeg vet er det ikke sikkert el kommer til fredag siden jeg fortsatt spotter.men jeg tester ikke uansett, så... får satse på at det gir seg, så blir det hardkjør opp mot EL;-)
påtjukken Skrevet 7. oktober 2008 #94 Skrevet 7. oktober 2008 ååå så seint tiden går for tiden.. ikkje kjekt en gang.. har fortsatt holdt meg fra å teste, men tror eg hører en el-test som roper på meg i dag.. hehe.. kjennes ut som el er her no.. håper syklusen min holder på å stabiliserer seg da:) virker sånn om el kommer no i morgen eller torsdag.. så må nok bli mye herjing her fremover... men han jobber natt så kan bli litt vanskelig.. uff, men skal nok klare det på ett vis:)
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 7. oktober 2008 #95 Skrevet 7. oktober 2008 EL i dag, sex i forgårs... Håper det holder! Skal ta en omgang til i kveld også, kan jo være det hjelper.. Håper det er noen som svømmer iherdig inni meg IKM 21. Oktober, tiden kommer til å gå ufattelig seint!!
påtjukken Skrevet 7. oktober 2008 #96 Skrevet 7. oktober 2008 ja tiden mellom el og ikm går såå seint.. håper sånn det klaffer her snart!! begynner å bli veldig utålmodig no.. uff...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #97 Skrevet 7. oktober 2008 begynner å kjenne symp. på at el nærmer seg( fredag)..men problemet er at jeg fortsatt spotter endel etter mensen.snakket med gyn. idag, og hun regnet med at det bare var litt surr etter Sa'en...satser på at jeg får El som vanlig( kanskje jeg bør teste?), men det frister ærlig talt ikke med sex når jeg blør litt fortsatt;.(
☆chiquita☆ Skrevet 7. oktober 2008 #98 Skrevet 7. oktober 2008 Så rart altså. Akkurat sånn er det med meg også. Spotter etter mensen enda. Har aldri gjort det før. Bør jeg gå til legen?? Merker ikke noe til EL enda, men har igrunn sjelden merket EL før. Kanskje jeg burde kjøpt noen tester??? Syns uansett tida går veldig seint nå. Kjedelig!!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 8. oktober 2008 #99 Skrevet 8. oktober 2008 Heisann!! Jeg hiver meg på lasset her jeg! Har vært prøver i over 1,5 år og denne pp har jeg tatt PERGO!Håååååper det hjelper... Grunnlaget for at jeg tok pergo var at jeg sjelden har EL.. Dvs at jeg kun har hatt skikkelig EL 2 ganger i 2008 tror jeg (hvertfall som jeg har fått påvist med EL tester).. Så har tatt El tester denne pp, og kommet frem til at jeg hadde EL rundt mandag/igår. Fikk positiv El test søndag, mandag og på morgenen i går.. (Har bare tatt de fra billigetester.no) Vi hadde sex på søndag kveld og i går, tror dere det skulle holde??? Jeg hadde virkelig håpet på at vi kunne koset oss litt på mandag for å være sikret, men samboern var så sliten!=o Men håper at annenhverdag holder?? Jeg kjente nå hvertfall godt at jeg hadde EL, for i hele går var jeg skikkelig øm der inne! Men det jeg syns er litt rart er at jeg kjenner en slags stikking inni der idag..Hmm, kan det være positivt?? Men da venter jeg hvertfall IKM rundt den 20 okt., så om ikke TR har dukket opp da, så blir det full testing! Kjøpte 21 EL og 5 GR tester fra billigetester.no i september.. Hehe.. Litt testoman bare! Så da er det bare å gå å vente da.... Denne ventingen kan man bli gal av altså!!! Får bare prøve å la være og håpe for mye, for den skuffelsen blir så stor da IKM kommer og testene er neg.! Men jeg har hørt om så mange som har lykkes ved å bruke pergotime, så nå har jeg liksom veldig troen på dette selv, men.. Hvem vet? Vi får bare ta tiden til gode (det begynner vi å bli gode på)! Håper at vi alle sammen her inne har blitt/er gravide denne måneden!! Klem
påtjukken Skrevet 8. oktober 2008 #100 Skrevet 8. oktober 2008 hei jenter:) i dag har eg endelig fått el.. kjenner det så vanvittig godt!!! masse med el-slim (aldri hatt det før som eg har sett) og masse med el-smerter!! så i dag skal det bli herjing ja!!! hihi... denne pp SKAL det gå... greit eg har ikkje noe å klage på i forhold til dei som har prøvd over 1 år osv, men det gjorde eg sist, og vet kor fælt det er.. er i 5 pp no!! håper det blir siste!! såå gøy at syklusen min stabiliserer seg og!! den har vært sååå ustabil etter eg fikk tr igjen etter p-sprøyta!! skal iallefall aldri ta den igjen!! ønskerbaby09*18pp-aug08: håper denne pergokuren hjalp da!! krysser fingrene for deg!! vet kordan det er å prøve lenge (fra sist gang) og ikkje noe kjekt i det hele tatt!! masse masse lykke til... masse lykke til til oss andre og:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå