meg & to små vampyrer Skrevet 2. oktober 2008 #26 Skrevet 2. oktober 2008 Man trenger jo bare å ta folat frem til 12. uke da. 400 er det man skal ta ja. Jeg tar årsstudium i administrasjon og ledelse nå. Hva skal du ta videre?
Babylove og knøttet Skrevet 2. oktober 2008 #27 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, men da tar jeg de. Vet du hvor mye de koster hjemme? Videre tenkte jeg å ta noe innenfor kosthold/fysisk aktivitet/helse. Vet ikke akkurat hva enda. Er også veldig glad i anatomi og slikt... så vi får se hva det blir til.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. oktober 2008 #28 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har noen uten laktose for tiden og de er kjøpt på helsekost og er dyrere enn de på apoteket. Tror de er rundt 100lappen? Kanskje? Husker ikke helt jeg... lenge siden jeg kjøpte de andre.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. oktober 2008 #29 Skrevet 2. oktober 2008 Hei snupper!! I dag er jeg på dag 12 og i dag må det bli sengekos hvis vi skal holde oss til annenhver dag til langt over eggløsning Det er planen!! Har ingen tegn til el enda.....men håper den ikke blir så forsinket som forrige pp!!! Da kommer jeg til å bli lei av sex..hehe.. Men, sambo er veldig fornøyd for tiden Stemmer nok at folat koster rundt 100-lappen. Litt til og fra ut i fra hvem leverandør man kjøper fra.
Babylove og knøttet Skrevet 2. oktober 2008 #30 Skrevet 2. oktober 2008 hei til deg også pfeew!! Ja det er bare å begynne..hihi;) Jeg begynte på dag 6 denne perioden, altså rett etter mensen. Kan aldri være sikker, hvertfall nå når jeg ikke har peiling på hvordan syklusen min ser ut etter p-pilleslutt. Så da er det bare til å kjøre på annenhver dag. Men gøy er det jo også! Man må ikke glemme selve kosen selvom man prøver å få barn... Kjøpte folat-piller her i Tyskland, og betalte 50 kr for 120 stk. Så nå har jeg hvertfall 4 mnd frem i tid:) hehe Har så lyst å gjøre ALT jeg kan for å bli gravid, men vet liksom ikke om det er noe mer jeg kan gjøre... Sikkert mange som er i samme båt, men har MYE større grunn til å være utålmodig. Får vel bare vente å se. Ha en fin dag og helg da jenter, håper det blir befruktet noen egg ved el;);) (nå blir det langhelg med internettpause)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. oktober 2008 #31 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, ja vi er godt i gang! Startet sist søndag Æsj..jeg har så lyst til å trene spinning i dag.. Men, har hatt vondt i halebeinet i kanskje tre uker nå. Har bare blitt verre. Og de siste dagene har jeg fått vondt i korsryggen også. Aner ikke hva det kommer av. Muligens spinningen..men, har aldri fått vondt i halebeinet eller korsryggen etter spinning.. Så får se det an noen dager før jeg evt går til legen for å få en henvisning til kiropraktor..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. oktober 2008 #32 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er vel på dag 13 i dag jeg.. Tror slimet går mot el-slim... ikke helt enda, men nesten.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. oktober 2008 #33 Skrevet 2. oktober 2008 Ingen antydning til slim her... Som vanlig...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. oktober 2008 #34 Skrevet 2. oktober 2008 JIIIIIHAAA! Et egg på el-testen i dag! Fikk el 4 dager før forventet, så dvs. at jeg nå har en syklus på 24 dager. Før jeg ble gravid, for 14 år siden, så hadde jeg også veldig korte sykluser. Mener det var mellom 21-24 dager. Nå føler jeg mer virkelig ovenpå her siden det virker som om kroppen min begynner å bli normal igjen. Litt farlig å bli for ovenpå... fallhøyden blir stor da...:-/ Spørsmålet nå er.... Skal vi ta sjansen på å IKKE hoppe i høyet i kveld? Vi hadde oss (huff...:-)) i går og jeg tenkte jeg skulle praktisere annenhver dag. Men hvis vi ikke har sex i dag, da er jo løpet nesten kjørt til i morgen... Tror det blir litt herjing i kveld ja... Skulle vel også skiftet ikm-uke, men vil ikke... Blir helt ør av å skifte uke hver eneste pp, så jeg tror jeg holder meg her med dere galinger. Må jo følge med hvordan det går! Phu, nå kjenner jeg at galskapen begynner å ta seg opp her... Og så jeg som har vært tilnærmet normal siden mensen.... VRÆÆÆÆÆL kan noen kneble og binde meg fast???? :-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. oktober 2008 #35 Skrevet 2. oktober 2008 Hahaha, nå er du i gang igjen lurekroppen På tide å finne fram tvangstrøya..hehe.. Skal kjøpe meg en jeg også når el er over.. Men, foreløpig ingen tegn til el.. Forventer den i løpet av helgen.. Men, spørs om den kommer i tide.. Synes forresten dere skal herje litt ikveld
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. oktober 2008 #36 Skrevet 2. oktober 2008 Pfeew: Ja, nå kan du le ja! :-D Æsj, jeg håper virkelig at el'en din kommer som bestilt, hvis ikke får du klage... til noen... eh... nekte å betale??? .-D Ja, herjing blir det, bare så synd at sønnen skal ha overnattingsbesøk i natt... Får vel herje litt stille da....:-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. oktober 2008 #37 Skrevet 2. oktober 2008 Ja, jeg ler nå..hehe..helt til jeg selv blir crazy.. :-P Hehe..kanskje en idé å herje litt stille i dag da ja.. :-) Skal herje litt selv i dag..kjører annenhver dag..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. oktober 2008 #38 Skrevet 2. oktober 2008 Du får vel helst be mannen din binde deg fast da, om noen skulle gjøre det, h he. Herjing fra fint ord, bedre enn hekking:) Vi skal herje i kveld vi også Vi praktiserer hver dag nå.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. oktober 2008 #39 Skrevet 2. oktober 2008 Argh.... Problemet er... Hvis vi herjer i kveld, kommer jeg til å angre, siden jeg kanskje tror at annenhver dag er noe å prøve ut... Hvis vi ikke gjør det, kommer jeg antageligvis også til å angre... Æsj, jeg HATER å ta beslutninger, har virkelig beslutningsvegring (haha, kanskje derfor det tok 13 år å bestemme seg for om vi ville ha en ny baby?) :-D Skal, skal ikke..... :-D Klem
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #40 Skrevet 2. oktober 2008 A1973: herj i vei!!! svømmerne fra igår er jo der uansett, og kvaliteten på de blir jo ikke dårligere hvis du herjer nå også...makes sense??? hm...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #41 Skrevet 2. oktober 2008 føler at dere er en evighet foran meg i syklusen, selv om vi har ikm samme uke..har fortsatt bittelitt besøk av TR, men hun reiser vel imorgen...hun snakket om at hun skulle være bortreist ihvertfall 9 mnd tid...
☆chiquita☆ Skrevet 2. oktober 2008 #42 Skrevet 2. oktober 2008 Så vittig da! Det sa ho til meg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #43 Skrevet 2. oktober 2008 haha..kanskje de skal på ferie sammen da???? hohohoho du har vel heller ikke EL før neste uke?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. oktober 2008 #44 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg tror de fra i går trenger selkskap!
☆chiquita☆ Skrevet 2. oktober 2008 #45 Skrevet 2. oktober 2008 Satser på det ja! Er så dårlig på det her EL greiene jeg. Men hadde første blødningsdag i siste mens 26 sept, men hadde en blødning den 22 også. Så har egentlig ikke peiling. Men ca neste uke ja. Var 29 dager etter utskrapingen, til den 26. ihvertfall. det ble kanskje litt surrete skrevet. men men
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #46 Skrevet 2. oktober 2008 ok..jeg hadde også 1.mensdag 26.sept...og pleier å få EL 14 dager etterpå.så det blir fredag om en uke det da. da er vi omtrent i samme syklus, er ikke rart tantene våre kjenner hverandre;-)
☆chiquita☆ Skrevet 2. oktober 2008 #47 Skrevet 2. oktober 2008 Skrev litt feil. første dag i siste mens var 27 eller 24 som jeg hadde en blødning. det var IKM som var 22 eller 26... Gikk inn på babyverden, ser ut som jeg har El rundt 12. oktober.
☆chiquita☆ Skrevet 2. oktober 2008 #48 Skrevet 2. oktober 2008 Men jeg tror likevel tantene våre kjenner hverandre. Godt de planlegger ferie nå. Holder med de i det:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #49 Skrevet 2. oktober 2008 ok;-) blir omtrent det samme da..jeg har ikm 24.oktober, og el 10. oktober..
☆chiquita☆ Skrevet 2. oktober 2008 #50 Skrevet 2. oktober 2008 Spennende! Tida kan ikke gå fort nok nå!!! God natt og sov godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå