meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #51 Skrevet 3. oktober 2008 Ny dag og nye muligheter eller hva jenter? I dag er jeg på dag 14. Skal selvfølgelig herje (mitt nye favorittord). Men først er det jobb, henting av gutt i barnehage, gå en tur, middag, lese pensum:) he he. Hva med dere andre?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 3. oktober 2008 #52 Skrevet 3. oktober 2008 Sitter på jobb og sniker meg inn her litt.. (Mon tro om det er et tegn på avhengighet..hehe--) Tror kanskje jeg har ikm i starten av uke 43 for jeg har ikke hatt el enda, men synes det kjennes ut som om det skjer noe nå.. Er øm nederst i magen og på høyre siden bak i ryggen.. Har bare sånne billig- el tester fra e-bay og jeg får ikke noe utslag på de.. Tenkte å kanskje kjøpe en digital el-test i dag for å se om det er noe på gang. Hadde oss både i forrigårs og i går, noe som er mye til oss å være.. hehe. Så vi får vel kjøre på i helgen også, så kan det hende det holder.. Syklusen min har forresten bare blitt kortere og kortere fra 30 til 28 til 26 dager, så det er ikke helt lett å si når ikm er.. Men, men.. spennende uansett.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. oktober 2008 #53 Skrevet 3. oktober 2008 God morgen jenter! Tror nok det var eggeleveranse i natt, eller at det blir i dag ja... Føler meg egentlig mer guffen i dag enn jeg var i går, så det blir nok i dag, tror jeg... Haha, jeg klarte å forføre mannen i går kveld, så det ble litt herjing på oss! Og nei, jeg angrer ikke....:-D Lurer på om vi skal gjenta i kveld? :-D Jeg har, som sagt, IKM i midten av uke 42, men jeg NEKTER å flytte meg. Er det rart jeg blir gal, når jeg må forholde meg till nye gærninger hver enste periode? :-D Jada, fint å skylde på andre gærninger... er ikke meg det er noe i veien med... neida.... :-D Klem
Icerus Skrevet 3. oktober 2008 #54 Skrevet 3. oktober 2008 Oi.... her var det liv. Har sett etter en ikm uke 43 tråd i noen dager men har ikke fått den med meg før i dag. Jeg regner med EL på lørdag og hadde en runde i høyet allerede 1.10. Men sambo er borte frem til lørdag så håper at el ikke kommer før. Detter er nå 10 pp og vi begynner å bli litt desperate for å si det mildt:D
birma og tredjemann Skrevet 3. oktober 2008 #55 Skrevet 3. oktober 2008 Har plutselig fått et infall av hukommelsessvikt her. Når man har 26 dagers syklus, hvilken dag starter man da med EL-tester? Visste jo dette forrige måned ,men nå var jeg plutselig helt blank. Lykke til til alle dere som har EL i løpet av helgen! Jeg må nok vente i nesten en uke til tror jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #56 Skrevet 3. oktober 2008 Her også ser det ut til at noe skjer el-messig... tror jeg. Tør nok ikke drikke mer salviete denne måneden i tilfelle el kommer før jeg tror, er jo på dag 14 og alt. Herjing her også. Skal i dag og i morgen og søndag og mandag og tirsdag også.. Da må vi vel treffe:) Nei, A1973 du trenger ingen andre gærninger enn oss vet du;) Holder lenge det! he he:D Heng med oss du:)
påtjukken Skrevet 3. oktober 2008 #57 Skrevet 3. oktober 2008 uff.. kjenner det klør i fingrene etter å teste etter el.... men har jo planer om å ikkje teste denne pp...!! uff.. ikkje lett.. hehe... eg gjør alt for ikkje å tenke på baby hele tiden, så vasker hus kvar dag, hele dagen.. sjøl om eg ikkje treng.. hehe.. men men.. håper sånn at det klaffer snart.. vil at vanessa skal bli storesøster før ho fyller 3 år...!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #58 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg håper min gutt får søsken før han er 3 også
☆chiquita☆ Skrevet 3. oktober 2008 #59 Skrevet 3. oktober 2008 Diamanda Galas: Utrolig som jeg surrer! Har funnet ut at jeg har EL 11 okt og IKM 25 okt. Det skal stemme. Har sittet å undra meg og lest og regne på kalender i hele dag:) Så da er vi nesten i samme syklus. Og hadde foresten også første blødningsdag i siste mens fredag 26 sept. Men jeg har 29 dagers syklus, tror jeg:) Surrehue meg altså
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. oktober 2008 #60 Skrevet 3. oktober 2008 FY F**** så sinnsykt vondt jeg har! El-smerter må være den beste, naturlige, prevensjonsmetoden. Har kjempevondt i magen i tillegg til at jeg er kvalm og guffen. Føler meg litt tufs, kan man si... Haha, kom på noe... Da min sønn var liten og han var syk sa jeg til ham: "Stakker deg, du er litt tufs i dag!" Hvorpå han begynte å hylgrine: "Jeg er ingen tufs mamma!" :-D Jaja, det er vel over til i morgen, da er løpet kjørt gitt! :-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. oktober 2008 #61 Skrevet 3. oktober 2008 God ettermiddag jenter og gooood helg Endelig helg!!! Ble ingen herjing på oss i går..jeg var helt utkjørt etter å ha vært oppe tidlig..så sovnet før sambo kom å la seg jeg.. Men, har ikke merket noe til el før i dag..så blir herjing i kveld Regner med el kommer i løpet av et par dager. Hvis det er el jeg kjenner nå da...ikke bare luft i magen eller noe.. :-P Nå skal jeg lage middag til meg og min kjære, rydde litt i leiligheten..og så er det sofa, Skal vi danse og Senkveld Så må vi ikke glemme herjinga da..
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #62 Skrevet 3. oktober 2008 Dere er nesten heldige som merker at den kommer... jegmå bare kikke og kikke etter slimet jeg:( Ikke for det, har magekatarr og vondt hver dag den siste tida uansett, så nok smerter. Men å vite hva det er og å kunne gjøre noe pga det høres fint ut.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. oktober 2008 #63 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, er forsåvidt fornøyd med at jeg merker el..selv om det gjør veldig vondt å ha sex da..dårlig kombinasjon!! Slim merker jeg ingenting til lenger Hadde litt de 4 første månedene bare..
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #64 Skrevet 3. oktober 2008 Det gjør vondt å ha sex med oppblåst mage 15 cm lenger ut enn den er normalt også Men herjer gjør vi fordet;) he he. Ingenting skal stoppe oss i ¨å prøve hvertfall.
påtjukken Skrevet 3. oktober 2008 #65 Skrevet 3. oktober 2008 hehe nei ingenting kan stoppe babyprøvinga:p når blir gutten din 3 år, meg & lille vampyr? vanessa blir 3 i august så føler eg begynner å få dårlig tid:(
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. oktober 2008 #66 Skrevet 3. oktober 2008 Herjing på til.. Jeg bare biter tenna sammen når el er på det vondeste.. Gjør så vondt på livmortappen da! Hele underlivet er "hovent" og skikkelig ømt!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. oktober 2008 #67 Skrevet 3. oktober 2008 Herjing MÅ til..ikke på til..hehe..
påtjukken Skrevet 3. oktober 2008 #69 Skrevet 3. oktober 2008 hehe ja herjing må til:) eg og biter tenna sammen når det gjør vondt:p må ha det, bare må ha det når det er el iallefall!!! hehe
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #70 Skrevet 3. oktober 2008 jeg bestillte 10 tester på nettet, men de har gjort en feil og sendt meg to ganger..dvs 20 tester!!!!! jeg er jo dømt til å svi av enormt mange tester nå;-0
påtjukken Skrevet 3. oktober 2008 #71 Skrevet 3. oktober 2008 hehe ja da er du dømt:) eg prøver å la ver å teste, men vet eg har ca 20 el-tester og 10 graviditetstester i hus så VANSKELIG... men har jo betalt dei så bør jo bruke dei og... ikkje sant? hehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #72 Skrevet 3. oktober 2008 Ånei, så dumt da:) din lille testoman! he he.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #73 Skrevet 3. oktober 2008 skjønner ikke hvorfor jeg bestillte egentlig..har vært gravid to ganger før, og begge gangene tok jeg en test 4 dager over ikm, men visste jeg var gravid...har alltid fått mensen på dagen, så det er jo bare å vente... men det er ikke bare bare...nå er jeg blitt en smule besatt av å bli gravid, og testene får nok ikke ligge i fred... men har egentlig ikke lyst å teste i tilfelle en kjemisk graviditet.. men jeg blir nok ikke enig med meg selv, så når " symptomene" kommer, så går det vel med en test eller to;-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 3. oktober 2008 #74 Skrevet 3. oktober 2008 Den digitale el-testen viste negativ i dag enda jeg har rare vondter og spenn nederst i magen..Pluss at jeg har noe som ihvertfall ligner el-slim. Litt snodig at den var negativ for da har jeg ikke el på et par dager ialllefall.. Stemmer ikke det?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. oktober 2008 #75 Skrevet 3. oktober 2008 AnLin: Da er nok el på vei! Jeg har ihvertfall el-slim i noen dager før jeg får pos. el-test. Har funnet ut at jeg ikke kan ta feil av når jeg har el, for da har jeg grusomt vondt i magen.... Denne gangen har det vært verre enn noen gang. Vet ikke om det er positivt eller negativt...? :-D Jaja, det blir nok litt herjing i kveld også på oss selv om jeg har sinnsykt vondt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå