meg & to små vampyrer Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #126 Skrevet 5. oktober 2008 Sjekket? Hvordan mener du? Jeg har hatt probleme i snart 15 år og legene sier litt forskjellige ting. Er under utredning hos en lege nå. Forrige uke var det 14 dager med melkefri diett. det hjalp ikke. Nå prøver jeg et fiberpreparat i 14 dager, men foreløpig er resultatene veldig vonde. Så jeg har kontakt med legen jevnlig og han følger opp og skal sende meg videre om vi ikke finner ut noe lurt sammen.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. oktober 2008 #127 Skrevet 5. oktober 2008 Ååååå...jeg vil ha sommerbaby!!!! Kiler i magen bare av å tenke på det! Men, får bare vente et par uker å se om det har blitt en fulltreffer eller ei...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 5. oktober 2008 #128 Skrevet 5. oktober 2008 god kveld jenter;-) lille vampyr: satser på at det bare er spotting jeg har..har aldri hatt det før, men den kroppen, den kroppen... håper du finner ut av magetrøbbelet ditt.vet hvordan det er, har selv hatt kronisk tarmbetennelse siden 1990, men er( bank i bordet) veldig bra om dagen... SOMMERBABY..det vil jeg også ha!!!!! har begynnt å trene igjen, og kjenner det hjelper på kroppen, og man klarer å fokusere litt på andre ting enn baby...for en liten stund hvertfall;-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #129 Skrevet 5. oktober 2008 Da satser vi på sommerbabyer ;-) Og husk, dersom det ikke klaffer denne pp'en så har vi alltids neste.. Juli babyer er jo ikke å forakte de heller.. Ehrm - jeg var jo en juli baby jeg og mamma sa at jeg var den søteste hun noengang hadde sett :-D Men det sier vel alle mammaer til sine små søtnoser ;-) Skal begynne på trening igjen til uka, har vært veldig slapp i det siste og føler at det er på tide å komme meg litt i form igjen. Gikk meg en to timers tur i dag for å varme opp til treningen imorgen og jeg ble skikkelig sliten av det *rødme* Lurer på hvordan jeg skal takle en time med spinning imorgen. Kommer vel til å ramle av sykkelen etter 5 minutter rmed oppvarming
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. oktober 2008 #130 Skrevet 5. oktober 2008 Spinning er rågøy twigsy! Selv går jeg på spinning minst et par ganger i uka. Hvis jeg blir veldig sliten tenker jeg på at en sunn kropp er et bedre utgangspunkt for både fruktbarheten og svangerskapet ;-) Vi kan pushe hverandre litt her... Skrive innlegg hver gang vi har vært på trening..så spiller vi litt på samvittigheten til den andre ;-P
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #131 Skrevet 5. oktober 2008 Høres bra ut! Jeg trenger motivasjon og pushing jeg altså Har meldt meg på boxing vs spinning klasse til torsdag... Fant ut at jeg måtte bare melde meg på timen for da kan jeg liksom ikke la være å dra!! Tenkte å starte slow i starten... 2 ganger i uken eller noe. Skal se om jeg klarer å komme meg på den klassen som er før jobben.. Grøss, må stå opp tidlig, men da er jeg sikkert sånn i ørska at jeg ikke merker at jeg spinner engang.. hehehe Når det er sagt så skal jeg pakke treningsbagen min nå allerede!! Ingen vei tilbake da :-D
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #132 Skrevet 5. oktober 2008 Da er bagen pakket... hihihi gleder meg til å starte med treningen igjen jeg altså. Leeenge siden jeg har vært motivert til det!!! Logger meg av nå for skal se to serier på tv før jeg kryper til køys =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. oktober 2008 #133 Skrevet 5. oktober 2008 Lykke til på trenings i morra da To ganger i uken er en fin start God natta!!
Veresa Skrevet 7. oktober 2008 #134 Skrevet 7. oktober 2008 DOP SEX OG ROCKEN ROLL hær.. men nei d blir vel ikke d...ler.. denne månten e æ så dritt lei alt av prøving å testing. fikk i tillegg brev fra fertilitetsklinikken denne uka. å dær står det at det er 7 MÅNA...... vente tid.. ikke rart folk mister motet.. har prøvd i 16pp fra før.. aaaa grrrrr.. d æ vet e at æ skal egentlig starte sestinga i dag me EL.. men gidder æ.. vet ærligtalt ikke.. e så skikkelig deppa å nede denne månten.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #135 Skrevet 7. oktober 2008 Hei hei Veresa! Det var jammen litt av en ventetid! Ikke mist motet. Tester du etter el hver måned? Jeg blir nesten stresset bare av tanken jeg. Hva med å ikke teste etter el, bare ha sex annenhver dag, slappe av, kose dere. Kanskje fokusere litt ekstra på kos-delen? Gå ut og spis, kino, noe romantisk osv?
Veresa Skrevet 7. oktober 2008 #136 Skrevet 7. oktober 2008 hei hei meg&lille vampyr alene i 43 ja hær i sør e vis ventetiden lang.. tru om d ikke er noen privatklinikker hær (telemarkområdet) nei har egentlig nettopp starta testinga, men blei bare mere frustrert da. å sex har æ jo vertfal ikke lyst på no.. føle d bare blir pliktsex,så nei.. men legen har sakt det er normalt når man har prøvd så lenge.. har ikke lyst til noe før tia, har bare lyst å være litt alene før tiden. nei må ikke tru at d skrangler mellom oss, blir bare mere å mere gla i gubben før han har en slik fantastisk tolmodighet med at dette.. så forholdet e æ helt trygg på.. å vi prater om alt. starta med el testinga før æ begynte jo å lure på om vi hadde regna helt feil hær.. syns å d e surt at man skal prøve så lenge før man kan komme til en skjekk. kan jo hende d e noe i veien men en av oss. skal man da ha prøvd i 2-3år før man får vite det.. duste norge.. må jo bare ønske dæ lykke til med deres prøving. å håper d klaffer snart klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå