Gå til innhold

Dere med IKM uke 43 - slagplan for denne pp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 9 stykk i skuffen, men jeg skal la være å høre når de roper på meg "test meg, test meg, test meg!". Ånei, du, her blir det ande boller;) he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha - kjenner absolutt til det der ja :)

Sammen er vi sterke! Vi må stå imot fristelsen =)

Skrevet

Ja, stå imot! Ikke gjør som stemmene sier: hi hi:D

Skrevet

Hehe..her er vi i slaget i kveld ser jeg :) Jeg kommer helt sikkert til å teste før ikm kjenner jeg meg selv rett.. Men, ikke veldig tidlig..kanskje et par dager før ikm..

Men, satser på at vi får et lite knøtt denne gangen snupper :)

Skrevet

Det er nesten så jeg burde inndratt testene deres og levert de ut etter ikm. he he. ...som om jeg er så mye bedre, ja;) uff.

Skrevet

Er du "testpoliti" nå? :) Hadde vært flott om noen hindret meg fra i å kjøpe tester, så jeg MÅTTE vente å se om tr kom eller ei.. :-P

Skrevet

Herregud, hva er galt med meg..? Nå er jeg så trøtt at jeg bare må sove litt på sofaen. :)

Skrevet

Hehe... Kommer symptomene allerede :)

Skrevet

ja, det gjør de visst. Godt gjort siden jeg ikke har hatt el enda engang. he he

Skrevet

Ja, jeg kan være testpoliti jeg:)

Om behovet skulle melde seg.

Evt kan jeg arrangere kollektive masse-testinger per nett på utvalgte datoer. :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen der ja ;)

Nå er det snart natta her. Har så vondt i korsryggen i dag at jeg tror det er best å bare legge seg.

Skrevet

Oppløftende lesning pfeew:)

Innen 6 måneder er 60% gravide. Det er jo godt å høre:)

Skrevet

min slagplan:

-masse sex, helst annenkvar dag

-tenke mindre på el

-ikkje teste noe før etter ikm om eg går over...

er det noen plass på nettet eg kan kjøpe salviete???

Skrevet

Jeg kjøpte salie på helsekosten. Vet ikke om du kan kjøpe på nettet dessverre.

Skrevet

Jepp, innen 6 måneder viser statistikken at 60 % har blitt gravide.. Det gir meg litt håp i denne sjette pp'n ;)

Skrevet

Er du i sjette allerede? Jøss. Hva er jeg i a? 3.? 4.? hmmm. he he.

Skrevet

Oh yes.. Tiden flyr.. Synes ikke det er lenge siden jeg slutta på p-piller.. :) Håper bare jeg er en av de 60 % som blir gravide etter et halvt år.. ;)

Skrevet

Snart skal du se du er gravid også, vet du:) Innen et år har jo de fleste klart det. Og det er helt normalt at det tar litt tid. Ikke noe galt med oss av den grunn. Bare er sånn:)

Skrevet

håper eg og er en av dei 60 %, men tviler siden eg ikkje var det sist..

er no i 5 pp så nermer seg 6 mnd no.. bare denne og en pp til... HÅÅÅÅPER!!!!!!!

Skrevet

ja ja folkens.. Dagen min har kommet hvertfall! Dukket opp et lite egg på monitoren idag morges så da måtte jeg jo bare legge fyllesjuken bak meg og hoppe til køys. Mener å ha lest et sted at egget slippes rundt 16 tiden så jeg krevde mitt idag tidlig og håper at det skal være nok..

Hadde samtale med bedriftslegen min på torsdag og han hadde jo gode nyheter!! Skulle det vise seg at jeg må inn på flere undersøkelser grunnet muskelknutene så dekker bedriftens helseforsikring utgiftene - og ikke bare det, da får jeg lov til å gå privat istedenfor via det offentlige med laaange ventetider!! Jippi!! Men forhåpentligvis så hopper jeg over til 1.tri om et par uker så det ikke skal bli nødvendig :)

Skrevet

Oi, så bra med både eggløsningen og bedrigshelseordningen;)

Jeg vet ikke når egget mitt slippes. Er det den donna salvia-greia du bruker?

Skrevet

bruker fertilitetsmonitoren fra clearblue.. Prøvde med vanlige el tester men hadde ikke peiling på når jeg skulle teste og fikk kun negative tester :)

Skrevet

Halloen jenter!

Her er også el i gang :D Jeg er overlykkelig over at el kommer til tiden! Forrige pp kom den jo en uke forsinket, og det var da jeg drakk salviete..så jeg tror faktisk den har skylda siden alt er i rute igjen nå..

Regner med egget slippes i løpet av helgen.. Hadde sex i går og blir sex i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...