Gjest Skrevet 28. september 2008 #26 Skrevet 28. september 2008 Ja det var litt tøft med MA'en. Man tror liksom at alt er supert når man er gjennom de første 12 ukene og har hatt ultralyd og alt var ok.. Det var et slag i trynet å få vite i uke 18 at det ikke var noe mer... Men livet går videre og det som ikke dreper meg gjør meg vel sterkere Bor i London nå, eller rett utenfor da. Bor ikke midt i smørøyet ;-) Ulempen er at her er det søndagsåpent og de selger graviditetstester overalt.. (eller kanskje det bare er jeg som ser de overalt..hehe) Vurderer å flytte tilbake til Norge når vi har et barn som er i skolealder, men kommer litt an på hvilken skole vi får h*n inn på her... Siden vi allerede har barnehageplass så blir vi her hvertfall 4 år til. (Er nemlig så heldig at vi har garantert barnehageplass via jobben min så lenge jeg jobber for samme firma.)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #27 Skrevet 28. september 2008 Godt du er positiv og forstår at livet går videre Og det klaffer nok snart igjen skal du se Hehe..og testene er kanskje ikke like dyre der som i Norge..eller?? Moro å bo der da! Tror jeg hadde blitt rimelig fort blakk med de shoppingmulighetene som er der... Er sambo også norsk eller?
Gjest Skrevet 28. september 2008 #28 Skrevet 28. september 2008 For Clearblue (ikke den digitale) så får du to i en pakke til ca 120 kr. Men de har andre som er billigere, ca 70-80kr for to tester. Jeg bruker de billige jeg da - har ikke råd til å bruke clearblue hele tiden.. hehehe Og de billige er ganske så bra de også. Var det jeg brukte sistgang og det var ikke tvil om at den var positiv 5 dager før IKM.. Så stoler like mye på de billige som de dyre.. Utrolig med shoppingmuligheter her ja - men tro det eller ei, man blir fort lei av det oxo. De første 6 mnd vi bodde her føltes det ut som om jeg bare shoppet, dro inn til London hver helg og brukte penger. Men det dabbet fort av, er sjelden inne i byen nå. Kanskje en gang hver 4-5mnd eller noe sånt noe.. Samboeren er heilnorsk han ja ja søren heller, håper det klaffer igjen fort!! Sambo er også klar for at jeg skal bli gravid igjen - var eneste gangen han kunne kalle meg tjukkebolla uten at jeg ble sur.. hehehehe Før jeg ble gravid nå i våres så var han egentlig ikke så klar. Han sa til meg at han ikke kom til å bli klar før han holdt babyen i armene sine.. Nå så er han helt på tuppa og prater om hvordan han vil at vi skal oppdra ungen og hva vi skal kjøpe av bilseter og diverse.. Han tenker tilogmed på navn :-O Han er nesten verre enn meg.. teehee.. Nei nå må jeg få middagen igang tror jeg... Planen ikveld er biff og sengekos etterpå =) hehehehe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #29 Skrevet 28. september 2008 Lett å bli testoman der med andre ord Bra at sambo er gira da. Så søtt Min sambo snakker ikke om barn han.. Skulle ønske han var litt mer engasjert.. Men, vet jo at han vil ha..vi prøver jo.. Blir snart middag her også. Kyllingfilet i dag. Ha en fin kveld!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 #30 Skrevet 29. september 2008 Jeg blir gal..!!! Hadde menslignende blødning søndag 21.sept+mandag 22.sept. Etter det spottet jeg bare brunt i tre dager. I den tiden jeg spottet var jeg så kvalm at jeg var hjemme fra jobb hele uka. Var mest kvalm morgen og kveld. Kastet ikke opp og hadde ikke diaré. Og siden fredag har jeg hatt murringer. På en måte som mensmurringer..bare uten menssmertene. I helgen og i dag synes jeg at jeg har tisset mer enn normalt. Tester negativt..både sist torsdag og i dag.. Er så forvirret pga den rare menstruasjonen, kvalmen, murringene og tissingen... Prøver å gå videre og tenke på neste pp... Men, det er ikke så lett. Men, hvis jeg får eggløsning til helgen eller i løpet av neste uke, så vet jeg ihvertfall at dette bare har vært en helt rar syklus...
Gjest Skrevet 29. september 2008 #31 Skrevet 29. september 2008 Merkelige greier da! Det er akkurat som kroppen er ute etter å lure oss... Var skikkelig kvalm selv idag tidlig - og overbeviste meg selv om at jeg var gravid... Men det er jo umulig at jeg er!! Har nettopp hatt mensen og venter på el nå... Tiden går sååå utrolig sakte. Kan ikke el komme snart så jeg hvertfall føler at jeg prøver... Hvordan går det med planen da jenter... Holder dere den eller? Jeg har klart å holde planen min hvertfall. Har en 'hviledag' i dag teehehee - vil jo ikke slite ut svømmerne heller =) Eneste ulempen er at jeg må jobbe overtid både imorgen og onsdag så bare håper at jeg har ork til å kose litt med sambo når jeg kommer hjem... Får bare tenke baby baby baby så henter jeg sikkert frem uante krefter.. hehehe
meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #32 Skrevet 29. september 2008 Ja, jeg er i rute foreløpig og er kun på dag 10 av syklusen:)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #33 Skrevet 29. september 2008 Bra!! Denne måneden her skal det klaffe =) Hører du det lille egg - fest deg godt fast og sitt der i 9 mnd!!! hehehehe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 #34 Skrevet 29. september 2008 Hey twigsy! Jeg holder meg til planen, men dropper akupunktur.. Jeg har rett og slett ikke råd til det nå.. Sambo og jeg innviet prøveperioden i går. Så nå blir det pause 1-2 dager..så hekking..pause..og så blir det hekking igjen når jeg kjenner at el nærmer seg.. Ikke ha sex så mange dager på rad som forrige pp.. Du finner garantert krefter til hekking twigsy! Jeg er som regel ikke glad i sex sent på kvelden..rett før leggetid..da er jeg ofte så trøtt at jeg bare slokner.. Men, når jeg har eggløsning så kan jeg ha sex når som helst :-P
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 #35 Skrevet 29. september 2008 Hehe.. "Hører du lille egg...!!!"
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. september 2008 #36 Skrevet 29. september 2008 jeg vil også hekke!!!! er ikke ferdig med mensen enda, jeg..men det er faktisk litt deilig også, ingen bekymringer, ingen jakt etter symptomer...bare lader opp til kjøret liksom;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 #37 Skrevet 29. september 2008 Åja..Diamanda..når man har mensen og VET det er mensen..så er det så deilig å ta en pause fra alt.. Jeg har i løpet av dagen, etter den negative testen, slått meg mer til ro og teller nå ned til eggløsning.. Det hjalp å få ut litt frustrasjon på trening merker jeg
birma og tredjemann Skrevet 29. september 2008 #38 Skrevet 29. september 2008 hei hei Diamanda (og dere andre) :-) Da var jeg her og. Mensen kom på dagen 26 dager etter utskrapingen så da var jeg helt i rute med en gang. Selv om jeg greide å overbevise meg selv om at jeg var gravid dagene før mensen :-D Planen for denne perioden er å ta EL-tester og prøve å treffe EL så godt som mulig. Dessverre skal mannen min endel ut på reise denne måneden så det kan hende det ikke slår til denne ppen.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #39 Skrevet 29. september 2008 Så søte dere er... lille egg osv:D Men jeg blir litt kvalm av ordet hekking merker jeg..
Gjest Skrevet 29. september 2008 #40 Skrevet 29. september 2008 Jepp, satser på å få hekket uansett hvor trøtt og sliten jeg er =) Sjekket listen min (haha ja jeg har en liste over når vi har sex, når el er og når mensen er - Litt flaut kanskje. Og ikke si noe til samboeren, han er ikke klar over at jeg fører oversikt.. haha) Uansett, sist gang jeg ble gravid så hadde vi sex dagen før el og samme dag som el var. Altså to dager på rad, og det funket det. Tenkte at jeg skulle prøve å kjøre samme stil denne mnd. Begge gangene var det på kveldstid at vi hadde sex (nei, skriver ikke opp tidspunktet i oversikten.. haha ) så satser på kvelden nå oxo Mener å ha lest et sted at egget slippes i 16 tiden på ettermiddagen -men vet ikke om dette bare var oppsinn eller hva. For hva skjer om man er på ferie og plutselig befinner seg i en helt annen tidssone.. Ihvertfall har nedtellingen til el begynt... Regner med torsdag/fredag - hmm skal ut med jobben på fredag da... Må nok snike meg hjem litt tidligere enn de andre. Alle vet at jeg prøver på baby så de skjønner det sikkert hehehe
Gjest Skrevet 29. september 2008 #41 Skrevet 29. september 2008 hahaha ja hekking minner meg om noe dyr holder på med...
meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #42 Skrevet 29. september 2008 Du twigsy, å ha lister og skjemaer over slikt er da heeeelt normalt:) jeg koser meg med skjemaet mitt selv altså. stilig skjema som gir meg god oversikt;)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #43 Skrevet 29. september 2008 hehehhe det er godt å høre meg&lille vampyr... Jeg koser meg med skjemaet mitt jeg også - har et navneskjema også hvor jeg fører opp navn jeg liker og slike ting. Akkurat det skjemaet har jeg vist samboeren da - siden han ikke har noe imot at jeg skriver ned de navnene vi liker
meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #44 Skrevet 29. september 2008 He he, jeg kan jo kikke på magebilder fra forrige gang jeg var gravid, da blir jeg litt rastløs altså... vilvilvil!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #45 Skrevet 29. september 2008 Det er en ting jeg har planlagt når jeg blir gravid nå; å ta magebilder hver måned og så ved slutten ta bilde hver uke. Det må jo være så kos å se på senere. Samt noe man kan vise barnet når h'n er litt eldre.. Gleeeeder meg stort til å få gravidmage altså :) Er en på jobben som tok et profesjonelt magebilde, det ble kjeempestilig. Men tror ikke jeg gidder det, ikke noe jeg kommer til å henge på stueveggen tror jeg :-D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 #46 Skrevet 29. september 2008 Liste var en god idé Takk for tipset!! Det skal jeg begynne med NÅ
meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #47 Skrevet 29. september 2008 Jeg tok bare bilder av selve magen. Jeg syns jo selv den var enorm, men den var muligens ikke det. Bare det at jeg ikke er så veldig høy så det meste ser enormt ut på min korte mage, he he:) Men de er veldig koselige å se på. selv om gutten min ikke skjønner noe av de bildene enda.
Trallllle Skrevet 30. september 2008 #48 Skrevet 30. september 2008 Da hiver jeg meg og inn her.. Ikm i slutten av uke 43... Men lurte på en sak, el deres kommer den nogenlunde til "samme tid" hver gang? For jeg skulle hatt el på en søndag forrige pp og fikk ikke positivt utslag på test før tirsdagen/onsdagen uka etter... Og hvis det er tilfelle blir det ikke noe denne pp en for jeg skal reise vekk onsdagen.. ( Egentlig el søndagen før... ) . .
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 #49 Skrevet 30. september 2008 Hei tigern! Min el kom til samme tid i 4 måneder..men den siste måneden kom den 1 uke for sent.. Hender jo at denne kroppen ikke lystrer
Trallllle Skrevet 30. september 2008 #50 Skrevet 30. september 2008 Hm for håpe den lystrer denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå