meg & to små vampyrer Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Min slagplan er som før: -ha sex annenhver dag fra første mulige fruktbare dag -drikke salviete frem til el -kanskje litt grapefruktjuice under el.... ?
meg & to små vampyrer Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. september 2008 Ja også da å ikke løpe på do med en gang etter sex, viktig å få med.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Hallo lille vampyr! Er litt usikker på om ikm blir i uke 42 eller 43.... Min slagplan VAR: Mindre bim'ing, mindre testing, og mindre tenking på baby. Dette var planen min på mandag.... Så lenge var Adam i Paradiset (eller noe sånt) :-D Jeg tror jeg skal klare å bim'e litt mindre. Har for mye å gjøre på jobben denne pp, så da begrenser det seg selv. Tror også at mindre bim'ing vil føre til litt mindre tenking på baby. Men testingen... vet ikke helt... Kroppen min er tydeligvis ikke helt stabil for tiden. Spottet fra onsdag kveld. Fikk mensen på mandag og blødde mandag, tirsdag og halve onsdag. Heldigvis hadde jeg både vondt i magen og blødde kraftigere enn jeg har gjort de andre gangene den siste tiden. Jeg har derfor vært utrolig lettet fordi jeg trodde kroppen min var normal. Nå ser de tut for at kroppen min fortsatt er i ulage. I dag fikk jeg el-slim og el-vondt. Skjønner ikke dette... Derfor tror jeg at jeg må teste etter el i kveld, bare for å sjekke hva som skjer der nede... Får vel bestille noen nye el-teser også...:-D Klem
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 hehe. Jeg skal ikke bli så ivrig enda jeg da, men skal ta det med ro, prøve å ikke tenke for mye baby, og bare ha sex annenhver dag fra mensen er ferdig frem til ikm ( gubben blir glad for det ja ) Og ellers leve som vanlig
meg & to små vampyrer Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 Ja, det med begrenset BiMing (eller DiBing for min del da) er lurt. Det begrenser seg gnske bra her gså pga mye jobb og mye å gjøre med studiene.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Her er min slagplan: - spare opp litt av kruttet til sambo til 2 dager før el, for så å ha sex til el er over - ligge flatt i senga etter sex, ikke løpe på do - gå til akupunktøren - nyte livet!!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 Bra vi har en plan hvertfall! Det er jo alltid en god ting.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. september 2008 #8 Skrevet 26. september 2008 En plan er godt å ha Og utenom det får vi prøve å leve slik vi pleier
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 med nr 1 ble jeg gravid i andre pp, så jeg håper på det nå også;-) jeg har lovet sambo at jeg ikke skal tenke på EL( tror han føler seg litt brukt, stakkar;.), og vi skal ha sex annenhver dag fra mensen er over til ikm;-) jeg skal komme igang med trening etter altfor laaaaang sommer ferie... tenke minst mulig på baby... jeg må nok lese dette innlegget om et par uker for å minne meg selv på dette;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Lykke til med prøvingen
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2008 Hi hi, ja, jeg dytter litt så du ikke glemmer det Diamanda;) Vi er nå på dag 9 og skal i kveld sette i gang:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Tvi tvi lille vampyr
Gjest Skrevet 28. september 2008 #13 Skrevet 28. september 2008 hey, kan jeg bli med her også eller? Har ikm i uke slutten av uke42/begynnelsen av uke43 (er ikke helt sikker om syklusen er tilbake til normalen etter MA i august Her er min plan: -ha sex annenhver dag frem til el er over... -Starte på trening igjen -Nyte live og min herlige kjæreste -være et positivt menneske som ser et halvfullt glass og ikke et halvtomt ett. -ikke være testoman. Skjer det så skjer det (men må sikkert teste et par ganger før ikm fordet..) =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #14 Skrevet 28. september 2008 Hei twigsy! Bare å henge her med oss.. Jeg er også usikker på om jeg havner i uke 42 eller 43..men sannsynligvis uke 43.. Du har en bra plan twigsy! Noe av det samme jeg skal prøve på Skal på trening om en time Og så skal jeg forføre sambo i dag..nå starter hekkingen fram til el Vi må selvfølgelig ha sex etter el også..ellers blir sambo snurt og sier at jeg bare vil ha sex pga baby.. :-P Jeg har bestilt fem gravidtester, så de blir nok brukt opp..hehe..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 hehehe ja snurte samboere tror jeg at jeg har sett noen av... hvertfall hjemme hos meg =) Var litt lazy med å ha sex etter el og frem til ikm en periode før sommeren - så han ble skikkelig snurt og syns at jeg fokuserte for mye på babylaging, han sa at han ikke visste om jeg var verdig superspermen hans... Hahaha må le litt av disse mannfolkene altså - de er jo så søte hihi jeg har kjøpt inn masse stearinlys og alt jeg da, skal "pynte" soverommet en kveld i uken med levende lys og skikkelig forføre han... Får bare håpe at ikke noe tar fyr - ikke romantisk med brannvesenet som banker på døra akkurat. (selv om menn i uniform kan tenne meg så er det ikke sikkert samboeren er helt enig... hihi) Har enn så lenge ikke kjøpt inn noen tester. Hver gang jeg er i butikken så tar jeg lange omveier utenom der de har testene liggende. Sist måned brukte jeg 5 tester på en helg *rødme* - skal ikke gjøre det denne gangen altså (sier jeg nå hvertfall, men bare vent.. skikkelig testoman jeg altså..) Nei, nå skal jeg ut en tur og nyte det nydelige været!!! Ha en superduper søndag - jeg titter nok innom litt senere idag
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. september 2008 #16 Skrevet 28. september 2008 ah..dere er heldige som er ferdige med mensen..jeg er vel ferdig før helgen, og da er det full rulle framover... sambo blir også snurt hvis det er stopp etter EL, så jeg får tenke at jeg er fruktbar hver eneste dag fram til ikm;-) skal bestille 10 tester nå, er jo så dyrt med disse fra apoteket...så jeg blir nok testoman når det nærmer seg..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #17 Skrevet 28. september 2008 Hva er det med mannfolk og furting hvis det er littegranne sextørke i en ukes tid når han har fått sex nesten hver dag i over en uke før det..hehe.. Kanskje vi kan komme med gode forslag til hverandre her som kan bidra til å muntre opp sambo, og/eller gode måter å forføre på? Nå er jeg ferdig med dagens treningsøkt! Deilig! Nå venter en varm dusj, og så må jeg kose meg med en deilig dobbel latte Helmelk skal jo være bra for fruktbarheten har jeg hørt..
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. september 2008 Ja, jeg også er sånn 42/43 da. Litt avhengig av hva syklusen min vil:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 28. september 2008 Furte for slike ting er da bare teit. De burde jo kysse våre føtter istedet;) he he he:) Salvietedelen av planen min er hvertfall igangsatt. Og sexdelen også egentlig. Trening er en luksus jeg ikke har tid til i dag, må lese jeg. Så lenge jeg har barnefri (han har overnatta hos sin mormor).
Gjest Skrevet 28. september 2008 #20 Skrevet 28. september 2008 hehehe så sant så sant!! Hva er det salviete hjelper mot forresten? Kanskje jeg også burde starte med å drikke det?? Sexdelen er igangsatt her oxo.. hehehe her skal det forføres hvertfall annen hver dag
meg & to små vampyrer Skrevet 28. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 28. september 2008 Jeg drikker salvieteen fordi syklusen min har vært litt ustabil og den skal visst hjelpe på det. Den har hvertfall vært stabil de siste 5 månedene og da har jeg drukket salvie de 10-12 første dagene av hver syklus i de 5 månedene:)
Gjest Skrevet 28. september 2008 #22 Skrevet 28. september 2008 ah ok, så siden syklusen min er stabil så trenger jeg ikke salviete da egentlig... Så fint at det har hjulpet deg å få stabil syklus - jeg skal ha salviete i bakhodet dersom det viser seg at jeg får ustabil syklus noengang. hmm - skulle ønske det fantes en te som gjorde at man ble gravid.. tiihiihi den hadde jeg drukket myye av =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #23 Skrevet 28. september 2008 Jeg hadde stabil syklus på 26-28 dager helt til den siste perioden..da ble syklusen på 34 dager.. Jeg drakk salviete og grapefruktjuicen før el da.. Men, tror nok det bare er tilfeldig at syklusen ble lenger siden det er vanlig å få sykluskrøll når virkningene fra p-pilla begynner å takke for seg.. Men, jeg tør ikke drikke teen mer nå..ikke enda i hvert fall..skal først se hvordan syklusene blir fremover..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #24 Skrevet 28. september 2008 Ja, jeg må nok se an hvordan syklusene mine blir fremover. Har jo bare hatt min første mens etter MA så aner jo egentlig ikke hva som skjer mtp sykluser og slikt. Jeg bare regner med at den er stabil siden jeg har hatt stabile sykluser før. Skal se an en 5-6 mnd før jeg eventuelt begynner å drikke teen Jeg er forresten kjempestolt av meg selv nå Var på butikken istad og på vei til kassa gikk jeg forbi rekka der de hadde graviditetstestene.. Holdt nesten på å plukke med meg en pakke... Men, jeg klarte å la være!! Hadde aldri trodd at jeg skulle klare å gå forbi altså, men jeg syns jeg var kjempeflink som gjorde det!! Blir nok verre å gå forbi dem om en ukes tid, kanskje jeg bare burde unngå å dra i butikken i det hele tatt og sende samboeren for å handle.. hehehe men jeg vet at jeg kommer til å skrive ned graviditetstest på handlelisten og han er sikkert 'dum' nok til å kjøpe det til meg selv om han vet at jeg har et testproblem =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 28. september 2008 #25 Skrevet 28. september 2008 Ja, greit å se an syklusene først.. Trist med ma da.. Men, nå vet du at dere kan bli gravide, og som jeg har sett her inne så er det en del som raskt blir gravide igjen etter å ha mistet.. Håper det skjer med dere også Ser du er fra London. Moro! Bor du der nå eller bor du i Norge nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå