Gå til innhold

Dere med IKM uke 43 - slagplan for denne pp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kuuult!!! Da er vi flere som er i rute denne pp'en =)

Da er det bare å krysse fingre for at vi alle får to streker om to uker.. hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes!! Håååååper det........

Skrevet

Jeg er på dag 15 nå og skal ikke ha el før mandag eller tirsdag.

Men du pfeew, jeg har drukket salviete i 7 måneder nå... før jeg begynte var syklusen min i vill uorden, med en på 42, en på 28, 38, 29 osv. Men nå er de på 31 hver gang.

:) Tror du har hatt en uheldig måned. Ikke nødvendigvis salvien sin skyld.

Skrevet

Men, det kan hende at man ikke bør drikke den hvis man har stabile sykluser fra før av? Mine var jo helt stabile..jeg bare drakk den fordi jeg hadde hørt om så mange som ble gravide etter å ha drukket teen og juicen...

Skrevet
:) he he, kan hende. Uansett tror jeg at om noe skjer kun en syklus så kan det være en tilfeldighet. Men om ting skjer på nytt og på nytt er det større sjanse for at det ikke er en tifeldighet;)
Skrevet

Ja.. Jeg er uansett lykkelig for at el kommer til tiden denne gangen :D

Skrevet

:) DEt skjønner jeg veldig godt. :)

Skrevet

Det stikker og stikker i min venstre eggstokk i kveld! Deeiiiiliiiig =D

Skrevet

Usj, jeg har hatt denne stikkingen siden torsdag nå! Har ikke pleid å ha el-smerter i mer enn en dag før... Skjønner ikke noe, men satser på at det er et godt tegn! :-D

Klem

Skrevet

Merkelig... Jeg har vondt på begge sider...

Skrevet

hm, trodde jeg var ferdig med mensen( hvertfall ferdig nok etter noen glass rødvin...), og vi tjuvstartet herjingen i går kveld...

men etterpå blødde jeg litt igjen..fikk mensen fre. 26, og pleier å ha den en uke...men siste gang blødde jeg også 9 dager( regnet med at det var pga SA'en)...håper hvertfall ikke dette er en ny rytme for meg;-(

Skrevet

Du da, din lille massochist (stavemåten på norsk?).

Du bare elsker å pine deg selv med el-smertene, eller hva? He he.

Neida, men er litt morsomt at man syns smertene er fine:)

Skrevet

Hmmm, ja, men kan jo bare være litt spotting i etterkant Diamanda. :)

Jeg har vanligvis 8 dager. Og når jeg da spotter først 5 dager før og så 4 dager etter ble det mange dager med blod altså:( Teite tullekropp.

Skrevet

Deilige el-smerter ;-) Men, nå har de dabbet av, så jeg tror egget slapp i natt... Glad vi ikke skulle ha sex i går kveld, for da stakk det så innmari ved leggetid at jeg ikke kunne le eller hoste! =D Så vi måtte ta en liten runde med herjing i dag tidlig for å sende inn noen flere tropper..just in case.. ;-) I'm happy!!!

Skrevet

Er det meg du kaller masso-ett-eller-annet (jeg vet helle ikke eksakt stavemåte, er liksom ikke et ord jeg pleier å bruke/skrive! :-))?

Huff, jeg har hatt vondt i magen i natt og i dag også. Skjønner ikke dette. Det er vekselvist på høyre og venstre side eller bare midt på (livmoren? Vet ikke hvordan smerter i livmoren kjennes ut). I tillegg begynte bekkenet å krangle igjen i natt. Haha, i går tenkte jeg: "Utrolig deilig, ingen voldsomme bekkensmerter denne pp'en!" Pleier jo å få det noen dager før el. I natt våknet jeg av at jeg ikke klarte å bevege meg. Tror jeg brukte en halv time på å snu meg rundt i sengen og da var H løs. Har ikke sovet siden og hadde virkelig problemer med å sittte ved frokostbordet. Dette gjør meg litt bekymret igjen... ARGH, noe dritt! Jaja, bra jeg har sofa'en, PC'en, TV'en og en mann som har fri! :-D Hvor er kaffen??? :-D

Klem

Skrevet

He he, dere altså.

Jeg har hatt mageproblemer (magekattaren) 6 dager på rad nå. Passer dårlig, men vi bedriver litt forsiktig herjing allikevel. Kan ikke la være bare pga vonde smerter;)

Skrevet

Dumme bekkenet som skal krangle sånn! Godt mannen din har fri og kan varte deg opp litt :)

Skrevet

Lille vampyr - vil man ha barn så må man jo bare trosse smertene.. ;-) Men, jeg "slapp" heldigvis i går siden vi hadde sex på fredag. Og vi skulle ikke mer enn annenhver dag denne pp'n :-)

Skrevet

He he:) Vi skal egentlig hver dag denne gangen. Fo å se om det hjelper:)

Men blir mer sån 2 dager med, 1 uten. :)

Skrevet

Greit med en dags pause innimellom ja..så svømmerne får ladet opp kruttet litt og dere ikke blir skikkelig lei av sex :-P

Skrevet

Jeg blir ikke lei. Jeg får jo så vond i magen at jeg ikke kan nyte det uansett. :(

Gleder meg mest til jeg blir bedre i magen (om noen gang) jeg da.

Men mannen han kan jo bli lei kanskje:)

Skrevet

Har du sjekket magen din eller? Kjedelig at du har så vondt...

Skrevet

Ja ja jenter, da var det over for noen av oss for denne gang. Håper svømmerne når målet denne gang og har en hyrdestund med egget =)

Tittet på terminkalkulatoren og det kan hende at jeg får Juni baby hvis alt har klaffet...Hadde vært fint med en sommerbaby :)

Skrevet

Får håpe svømmerne finner kjemien med egget denne gangen slik at vi får søte sommerbabyer! Det hadde vært så deilig! Slippe å måtte lete nedi vogna etter babyen som er tullet inn i klær, tepper og voksipose midtvinters... :-)

Skrevet

Ååååå jeg gleder meg allerede jeg :) hihihihi tar kanskje gledene på forskudd, men søren heller - har jo holdt på som kaniner denne mnd så noe må jo skje ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...