monkri mamma til 4 Skrevet 30. september 2008 #51 Skrevet 30. september 2008 hei. kan j melde meg inn her? vet ikke om ikm er i 43 el 44. har ikke fått mens enda og testene er negative. grrrrrrr...... forrige uke begynte j med litt brundt utflod og fredag blødde j bitte litte grann. søndag ikm og brundt utflod. i dag litt rødt og borte nå. bare brundt. skjønner ingenting j. har ikke opplevd dette før. kan d være en slags mens tror dere?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 #52 Skrevet 30. september 2008 Bare å melde seg inn Kan være en rar mens... Jeg opplevde at min mens ble helt annerledes denne gangen, så trodde jo at jeg kanskje var gravid fordi jeg i tillegg hadde kvalme og masse murringer. Men, den gang ei... Men, jeg ville tatt en test igjen om et par dager bare for å dobbeltsjekke
monkri mamma til 4 Skrevet 30. september 2008 #53 Skrevet 30. september 2008 ja tror j må gjøre d. da j ble gravid med han siste, så tok d rundt en måned før d vistes på noen test. tror ikke j hadde så rar mens da. da d ikke vistes på noen test før rundt en måned så ble terminen feil regna. så jo d da han ble født. han var ganske tørr og skrukkete.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 #54 Skrevet 30. september 2008 Oi..produserte du hcg veldig sent da?? Så de ikke på UL hvor langt du var på vei?
meg & to små vampyrer Skrevet 30. september 2008 Forfatter #55 Skrevet 30. september 2008 Æsj, jenter jeg bare spotter... Er på dag 11 i dag. spotta siden mensen slutta + 5 dager før mensen:(
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 #56 Skrevet 30. september 2008 Disse kroppene våre er ikke greie mot oss synes jeg lille vampyr! Til gjengjeld synes jeg kroppen kan gi oss en spire...hehe...da er kroppen tilgitt med en gang
monkri mamma til 4 Skrevet 30. september 2008 #57 Skrevet 30. september 2008 nei dem så visst ikke d. j tenkte ikke over d heller. trodde jo j var 1 mnd mindre på vei enn d j var. får vente litt å ta en ny test.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 #58 Skrevet 30. september 2008 Ja, gjør det monkri!! Lykke til
Gjest Skrevet 30. september 2008 #59 Skrevet 30. september 2008 goood kveld alle sammen Koselig med nye 'fjes' her inne.. Nettopp kommet hjem fra jobb jeg da. Samboeren sa at han skulle vente på meg med tente lys og det som var, men kom hjem en time før forventet så nå venter han bare på at jeg skal tenne lysene og starte med forføringen min.. hehehhee DA tror jeg han må vente litt for jeg ville jo titte innom her først. Bruker fertilitetsmonitoren til clearblue og den viser enda lav fertitlitet .SUKK.. Nå er jeg på dag 11 av syklusen og hadde hvertfall håpet på middels fertilitet. Husker ikke hvordan det var sist, om det bare var en dag eller to før el at jeg fikk middels fertilitet. Nei får nok bare hoppe til sengs uansett hva som står på displayet hehe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 #60 Skrevet 30. september 2008 Hehe, søt sambo du har da Jeg er på dag 10 i dag og skal prøve å forføre sambo litt i dag. Han er ikke helt bra i magen, så det spørs om han orker. Ellers får jeg bare være tålmodig og vente til i morgen Skal i hvert fall ikke ha sex mer enn annenhver dag..hehe.. Må ha litt kvalitet på svømmerne!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #61 Skrevet 30. september 2008 Dag 10 og 11 i syklusen er jo ikke så ille da - man har liksom enda tid på seg til å treffe jackpotten Har egentlig lurt litt på dette med kvaliteten på svømmerne.. Er det bare en myte med å ha sex annenhver dag, eller er det virkelig noe i det? Sist gang jeg var gravid så hadde vi sex dagen før el og samme dag som e - og det ble to streker ut av det Umm jeg tror jeg må undersøke dette litt nærmere.. hehehe Vil jo ha best mulig sjanse til å få fulltreffer
Gjest Skrevet 30. september 2008 #62 Skrevet 30. september 2008 når man snakker om svømmere... http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article251484.ece
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 #63 Skrevet 30. september 2008 Haha, så bra Sex annenhver dag her nå!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. september 2008 Forfatter #64 Skrevet 30. september 2008 He he, ja da er alt tilgitt vet du;)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #65 Skrevet 1. oktober 2008 Nå er jeg på dag 12 i syklusen min. Blodspor hver dag nå Ikke bra. Har lave forventinger til denne perioden med prøving nå. Drikker teen min, den er i rute. Holder oversikt på skjemaet. Hvordan går det med dere andre?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. oktober 2008 #66 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, hei, jeg er på dag 9 og har allerede hatt el-slim siden i går. I dag har jeg hatt masse (sorry...:-)) og kjenner at el nærmer seg. Så jeg regner med at jeg får ikm allerede i uke 42! Jeg hadde lovet meg selv å ikke teste etter el, men tror kanskje jeg må allikevel... Sånn bare for å finnet ut når ikm blir....:-D Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #67 Skrevet 1. oktober 2008 Åååå,jeg vil også ha slim... Ikke noe slim her, selv om ting endrer seg. Skjønner bare ikke all spottinga jeg da. Jeg har ingen el-tester så det kan jeg droppe da:) Det er egentlig litt deilig å ikke ha muligheten.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. oktober 2008 #68 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har skapet fullt, av el-tester altså.... Må vel bruke de når jeg først har kjøpt de? :-D Jeg satser alt på denne pp, så da må jeg jo bruke de opp nå....:-D Nei, den der spottingen skjønner ikke jeg heller. Jeg har aldri spottet FØR mens, men de siste to pp'ene har jeg spottet 3-4 dager før...:-/ Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #69 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, svi av alle el-testene;) Spotting er så ekkelt. Hadde nå 5 dager før mensen, så mensen i 8 dager og nå spotting i 4 dager.. blæ Verdens beste prevensjon å føle seg så ekkelt.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. oktober 2008 #70 Skrevet 1. oktober 2008 nå er jeg LEI av mensen, men er heldigvis ferdig til fredag, tenker jeg... har fått 10 g-tester i posten, som jeg verker etter bruke... er det for tidlig??????? he he
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. oktober 2008 #71 Skrevet 1. oktober 2008 Vi er godt i gang med kosingen nå, og satser på å gjøre det annenhver dag nå til jeg er sikker på at el er overstått! Men, ingen el her enda.. Dag 11 i syklusen i dag..
mami78 Skrevet 1. oktober 2008 #72 Skrevet 1. oktober 2008 Dag 8 her...Er i gang, vet jo aldri...Starter med EL-tester i helga tror jeg. Også skal jeg på akupunktur.Noen andre som har prøvd det?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #73 Skrevet 1. oktober 2008 Dag 12 for meg, og ingen el enda Satser på at fredag er dagen det skjer Fant ut idag at samboeren reiser bort neste pp - begynte å grine mens jeg satt på jobb når jeg fant ut av det. haha snakk om å være hormonell før man er gravid da =) Sambo slapper helt av da og tror at jeg blir gravid denne pp'en. Skulle ønske jeg var like optimistisk som han... Lurer litt på om jeg skal teste før IKM eller om jeg skal vente til IKM dagen og se om den kommer (nå er jeg litt usikker på ikm så jeg kommer til å vente et par dager ekstra isåfall) Hva har dere andre planer om å gjøre?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #74 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syns du bør vente til ikm. Man blir nemlig så frustrert om man tester før ikm, får negativt og ikke får mensen umiddelbart. Jeg venter til ikm eller over.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #75 Skrevet 1. oktober 2008 Godt poeng! Da tror jeg at jeg slår følge med deg og venter til IKM dagen Skal la være å kjøpe tester, for har jeg de i huset så bruker jeg de opp med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå