Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 30. september 2008 #126 Skrevet 30. september 2008 Takk for det Susi!! Er godt å komme og lufte litt frustrasjon.. WÆÆÆÆÆ!!!! hehe Ja..hehe min kjære vet mer enn meg. Komisk! Han er skikkelig klar for å bli pappa nå så han holder seg oppdatert:) Skulle ønske at jeg kunne gi han den gaven snart. Har hele tiden vært ganske avslappet når det kommer til prøvingen, men denne mnd har det vært helt forferdelig:((( Lett irritabel og kjempe lei meg.. gråter og krangler.. huff, vil ikke være sånn.. Men klarer liksom ikke alltid å styre det. Noen som kjenner seg igjen? Siden ingen andre vet at vi prøver så får jeg liksom ikke delt alle frustrasjonene mine med venner.. hodet sprekker snart:P Noen gode råd på veien? klemmer
gravidmednummer2 Skrevet 30. september 2008 #127 Skrevet 30. september 2008 Godt å høre fra deg KrøZa82! Skjønner godt at du blir deprimert av all denne prøvingen ja! Det er ikke akkurat oppmuntrende hver gang tr kommer. Kjenner det tar bare mer og mer på etterhvert som tida går. Nå vil jeg bli gravid!! Orker ikke vente lenger. Gleder meg så innmari til å kjenne det lever inni meg! Misunner deg masse baby09! Tenker det blir morsomt å fortelle det til folk ja! Du må fortelle oss hvordan det gikk!! Reaksjoner osv... Nå har jeg høstferie! Det er nydelig å kunne sove lenge om dagen. Har ikke blitt sene kvelder enda da, for jeg må jo legge meg samtidig som gubben så jeg kan få svømmerne hans og ikke røre på meg etterpå. Ha en fin dag ihvertfall! Jeg må gå å brette et LASS med tøy:P
gravidmednummer2 Skrevet 30. september 2008 #128 Skrevet 30. september 2008 Nå var vi plutselig på hele gjengen her nesten! Kjenner meg veldig godt igjen krøza! Veldig sårbar om dagen, gråter for alt og krangler lett!! Jeg kan heller ikke få utløp for all frustrasjonen andre steder! Når folk snakker om babyer, må vi alltid forklare at "jeg vil jobbe en stund først" "vi er ikke helt klare for det enda" osv osv. Men i virkeligheten skriker det inni meg at jeg vil ha aby nå!!!!
påtjukken Skrevet 30. september 2008 Forfatter #129 Skrevet 30. september 2008 uff, har det ganske likt her og.. humørsvinginger til tusen!!! håper virkelig den spira sitter snart, ellers blir eg GAL!!! hehe.. skjønner veldig godt kordan du har det ja... savnet blir jo bare større og større.. sliter virkelig å se gravide altså.. uff, dumt det der.. er jo self glad for dei som er gravide, men vil så gjerne vere gravid sjøl og!! uff.. håper det skjer snart.. krysser fingrene for oss på denne tråden!!!!! klemmer
gravidmednummer2 Skrevet 30. september 2008 #130 Skrevet 30. september 2008 Nå begynner denne tråden å bli veldig lang, gjør den ikke? Susi?
påtjukken Skrevet 30. september 2008 Forfatter #131 Skrevet 30. september 2008 jo den gjør vel det:) skal lage en ny eg.. 4/5 pp tråd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå