Gå til innhold

ny tråd for oss i 4 pp no:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen tilbake drømmejenta!!! Godt å høre at alt er bra med deg:) Vi er den harde kjerne igjen som det snart klikker for:) Hehe:) Vi er iherdige prøvere ihvertfall!! Vi får bare krysse fingrene!

SUSI: GRATULERER SÅ UTROLIG MYE MED DAGEN I DAG!!!! Håper dagen blir helt knall!! Synes du sa for en stund siden at du skulle teste på bursdagen din, har du gjort det- eller klarer du å vente til ikm? Jeg har troa på dere begge denne mnd, virker jo som om dere har masse symptomer. Hadde jo vært veldig moro!! Jeg blir nok værende alene igjen her uansett jeg:) Hehe:)

Jeg er nå i 4. pp for den som lurte. Har hatt så innmari lange sykluser, så jeg ligger litt etter dere. Til tross for at vi begynte med likt utgangspunkt.

Jeg tror det skal klaffe denne mnd med el likevel, så jeg må bare hekke i vei!!!

I dag fikk jeg et LASS av el og gr. tester fra lavpris tester. Så jeg er klar for at tr reiser og jeg kan teste som en gal! KOmmer jo aldri på deres nivå, da Susi og A1973. Dere er vel testoholikere?? Hehe:)

Ha en fantastisk flott bursdag Susi!!! Dere andre må han en fin helt-vanlig-dag!!!

Jeg har forresten blitt syk, og synes veldig synd på meg selv!!! Bare litt forkjølet, men det er ille nok det!! Tror nok jeg blir hjemme fra jobb i morra ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen tilbake drømmejenta:) kjekt å høre fra deg igjen, og godt du trives i jobben din.. her prøves det enda ja:) (må ikkje røpe meg på facebook:))

babyklar: takker for det du:) dagen har vært flott den.. tross vannkopper og en litt slakk unge.. men har no kost oss:)

ja eg tenkte eg skulle teste i dag, men har ingen tro på at eg er gravid så venter til lørdag, ikm på søndag:) eg tester mye etter el, men gr.-testene er eg mer forsiktig med:) men er nok for eg tror eg kommer til å vite det når eg er gravid!!?? :)

håper det klaffer snart for oss alle:)

uff.. stakkars deg.. ikkje noe kjekt å vere syk:( masse god bedring..:)

ha en fortsatt flott kveld jenter:)

klemmer

Skrevet

Hei igjen alle sammen:)

Denne runden har vi klart å hekke rikelig både før og etter EL :D Nå må det bare klaffe ellers skjønner jeg ingenting!! Krysser alt som er... for oss alle:) Hadde faktisk EL på søndag og ventet den egentlig ikke før tirsdag.. Ble litt overrasket over at den kom før tiden. Håper det er et godt tegn! Heldigvis begynte vi å hoppe i høyet tidlig forrige uke.

Leser flere steder her inne at de anbefaler å ha sex annenhver dag..men har det noe å si hvis man har det daglig i tiden rundt EL? Hva er isåfall grunnen til å la det gå en dag imellom?

Håper alt står bra til med dere alle. Ha en god natt*

Klemmer

Skrevet

Hei drømmejenta, så koseli å høre fra deg igjen:) Di andre "egosentriske tøtten" her glømte å si at eg også e blitt gravid da, e i 14. uke alt:)

Gratulere me overstått dag susi, har søster her på besøk så da kan eg ikke være så mye her inne:)

Fredag kommer gubben hjem, så blir å fortelle d fredagskveld eller lørdag. Kjenne at eg har egentli ikke nåkka løst, like å være go å holde hemmeligheta:)

Lykke til me all testinga framover da alle sammen, eg krysse som alltid alt for dåkker:)

Skrevet

Baby09: Sorry, sorry, sorry.... Håper du kan tilgi. Vi, eller jeg ihvertfall, er litt vel på tur for tiden...:-D

Susi: Ja, jeg glemte å gratulere deg med dagen ja! Din feil, for du sa du skulle teste på geursdagen din, så da satt jeg bare og ventet...:-D GRATULERER med overstått!

Her er det samme ulla... Negative tester og bekkenvondt så det holder. Har fortsatt pos. el-tester.... :-D Hadde det ikke vært for de pos. el-testene (to dager å rad nå) hadde jeg nok mistet alt håp for denne pp. Føler meg ikke gravid og tror egentlig heller ikke at jeg er det... På den andre siden, går det virkelig an å føle seg gravid så tidlig??? Jeg følte ingenting før jeg testet sist, kanskje fordi jeg ikke lette??? :-D Etter å ha testet følte jeg jo selvfølgelig alt...:-D

Klem

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei på dere jenter!!

Det er lenge siden sist nå!!

Her sitter jeg på jobben og tyvskriver midt i jobbtiden!

Jeg har unngått forumet her bevist for å ikke bli hekta som sist...

Hvordan går det? Har noen blitt gravide??

Ja jeg ble kaldt tønna på jobben i går...(!!!)... Morro... Men det blir nok flere sånne komentarter når jeg blir enda større...

Jeg er ganske så stor blitt ja....14 uker i dag :)

Kommer kun inn i mamma bukser med stretch i livet. Bruker sånt magebelte allerede for ikke å skulle sprekke i huden.. Smører meg med mandelnøtt olje hver kveld, tran, vitaminer og sanasol hver dag...

Matlysten er på topp igjen:) Og mannen min kommer til norge neste mandag!!! Da flytter vi også inn i vårt nye hus på Grua:)

Hvordan går det med dere da? Er eggløsninger funnet? Sykluser stabile?? Hva skjer!?

Håper det sitter for dere snart... Lei av å vente på dere... Skulle ikke vi føde sammen da??? Trille treff landet over...

Mange veldig fruktbare tvilling klemmer fra meg!

Skrevet

heisann:)

takk for det jenter:) jo planen var å teste, men ble ikkje noe av... sorry.. hehe.. skal teste på lørdag da:)

bare hekk så mye dåke orker krøza:)

sorry baby09:( ego babyprøvere her.. hehe

Tina-mari: bare å nyte kommentarene:) har jo jobba for å få den.. hehe..

skjønner du er stor sider du må bruke mammabukser allerede:) eg begynte å bruke mammaklær når eg var 35 uker på vei, da sa magen min pang, og ble plutselig kjempe stor... hehe..

skal du vite kjønn? får du vite om det er eneggede?

godt å høre alt går bra:)

tror syklusen min begynner å bli ganske stabil no:) men tror ikkje eg er gravid enda:( håpet jo me skulle klare det i 1 pp alle sammen her, men alt går nok ikkje til planen:(

min forlovede vil visst plutselig ha 2 tette no, så han vil at når eg har født neste gang så skal me prøve igjen.. hehe..

her måtte eg mase lnge før han sa ja denne gangen, og no vil han ha 2 rett etter kvarandre.. hmm... han gikk plutselig rett forbi meg.. haha..

klemmer

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei:)

Vi vil vite kjønnet ja:) Det er kun en morkake de har funnet hittil, så ja de er eneggede:) Morro morro!!

2 tette... ja det blir like mye jobb på deg som på meg da:)

Lykke til!

Skrevet

Hehe... ja susi, da er det bare å kjøre på da:)) Er litt usikker på om vi skal prøve på to tette med det samme vi òg.. hadde jo vært koselig det. Sikkert veeeeldig hektisk også. wæææ.....

Tina Mari.. åh gratulerer så masse med tvillingspirer!Det er jo bare helt fantastisk:D Gleder meg virkelig på deres vegne.. Er det mange tvillingpar i familien deres? Hvordan var det der igjen?? 2. el 3. generasjon som er størst "utsatt" for å få tvillinger?? Masse lykke til med voksende tønne:P

Baby09.. Er du 14 uker allerede?? :) tiden går jammen fort. Vet ikke mannen at du er gravid enda?? Jeg har ikke vært innom med store mellomrom så har ikke fått med meg alle news..åh så spennende:)) Jeg blir så glad når jeg hører om de som får det til.. Hadde det bare skjedd med oss andre her også snart..

A1973.. Pos EL test er jo gledelig..selv om den har vart i 2 dager:) Jeg vet ikke om jeg har spurt noen av dere før om dette, men er det sånn at man kan få pos EL test men at egget ikke løsner?? Sånn at man på en måte blir "lurt" til å tro at man faktisk har EL? Finner man sånt ut på blodpr og ul???

Maaange spørsmål å bryne seg på nå jenter:)

*Tvi-tvi* denne pp alle sammen. Klemmer

Er det IKM i uke 39 på noen andre her inne?

Skrevet

hehe.. eg vet ikkje om eg vil kjøre på rett etter eg har født, for eg vil kun ha 3 barn, og da blir eg jo ferdig med ungene før eg er 25-26 år.. hehe..

eg sa me fikk snakke om det når den tid kommer:)

Tina-mari: ååå.. eneggede altså, så kjekt da...:)

Eg vet ikkje helt om eg stoler på el-testene eg:(

etter det eg har hørt så er det 5.generasjon det er størst sjangs for tvillinger...

eg har ikm siste dag i uke 38 og tror A1973 har ikm første dag i uke 39:) når har du ikm krøZa?

Skrevet

slenger meg med, er fortsatt i 4pp..ingen ikm og ingen positiv test..køpe test senere i dag...GRUER MEG!!!! blir like skrudd hver gang jeg skal teste..!

Skrevet

hei:)

masse lykke til når du skal teste da:) håper den blir positiv!!

Skrevet

takk, ja er lov å håper er det ikke:D

Skrevet

ja, alltid lov å håpe:) hehe...

Skrevet

Hei igjen!!

Velkommen til deg som var ny!! Sleng deg på denne gale gjengen:)

Så gøy at vi plutselig var så mange her!!

Veldig moro å høre fra deg Tina Mari! Godt at alt er bra! Gratulerer så masse med huskjøp! Tenker det blir veldig bra å få mannen hjem nå. Sikkert veldig godt å ha han tilstede når man er gravid. SÅ vanvittig gøy med tvillinger ja! Hadde blitt helt i skyene jeg da!! Som de andre lurte på, har du tvilling gener i familien eller er det tilfeldig?

A1973: Jeg har troa på deg. Når er ikm? El testene kan jo påvise graviditet lenge før en gr. test. Når på døgnet tester du med el testene nå? TEster du de også på kvelden?

Kjipt at Vansessa har vannkopper da Susi. Sikkert litt å henge fingrene i hjemme da. To tette ja. Skal si!! Har en vennepar som har to unger med 11 mnd imellom. Tror de syntes det har vært ekstremt hektisk! Men det er jo forskjell på folk. Kan jo være greit å få det overstått også? Ikke vet jeg... Tror ikke jeg orker å ha to tette ihvertfall, men vil heller ikke ha for langt imellom de. 2-3 år tenker jeg er passe. Men det må vi jo se når den tid kommer. Først må jeg klare å bli gravid til en!! Nå har tanta reist, så nå er det bare å hekke som gal frem til etter el er ferdig. VIL ha baby i magen nå!!!!!

Ha en fin dag alle sammen:)

Stor klem

Skrevet

Hei, hei dere,

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal tro. En del av meg tror faktisk at jeg er gravid, mens den fornuftige delen sier at jeg ikke er det, får jo bare negative tester! :-D Men jeg er vel dum, som driver og tester etter alt mulig lenge før jeg skal... :) El-testen var suuuuuper positiv i dag, nå kl. 1430. Og da klarte jeg ikke å la være å svi av en gravi-test heller, til og med en dyyyyyyr cb-digital. Negativ den og...

Fornuften sier meg at jeg kanskje faktisk har el nå, jeg ble jo lurt på den måten sist gang, ved at jeg hadde mange lh-stigninger iløpet av syklusen, men på den andre siden.... Jeg har ikke hatt el-slim, noe jeg hadde da jeg var ganske sikker på at jeg hadde el. I tillegg sa jo gynekologen at jeg hadde hatt el mandagen for 1,5 uker siden, og det stemmer med el-testene, el-slimet, magevondten og kvalmen. MEN jeg er kvalm i dag... og har litt vondt i magen.... og da begynner jeg jo å lure... kanskje jeg har el i dag allikvel? Grrrrr.... er jammen ikke lett å bli klok på denne kroppen min.... Og vi som ikke har hekket på flere dager... Jaja, vi får vel gjøre et tappert forsøk i kveld da! :-D

Tina-Mari: Så godt å høre at alt har ordnet seg! hva har skjedd med hunden deres forresten? Eneggede tvillinger... så spennende!

Babyklar: Stemmer det virkelig at el-testene slår ut FØR gravi-testene ved graviditet??????

Jeg har IKM på mandag ja.

Klem

Skrevet

hallaien jenter:)

A1973: eg og tror du er gravid!! og ja stemmer at el-testene finner graviditet før graviditetstestene... var sånn søstera mi fant ut at ho var gravid:) syns det høres ut så du er gravid iallefall.. så masse lykke til!!

er sååå spent på dine vegne:) hihi

klemmer

Skrevet

Jeg er også kjempespent på dine vegne!!! Tror også du er gravid!!! Jeg har ihvertfall lest det mange steder her inne, men kan ikke si noe helt sikkert. JEg håper ihvertfall veldig at det blir full klaff på deg (og dere andre) denne mnd!!!

Skrevet

Heisann jenter!

Jeg ble også glemt i den lille oppramsingen lenger oppe på siden, men jeg skal ikke ta det ille opp, ser jo at dere alle er i "eggløsningståka"..;) Følger med dere selv om jeg ikke skriver noe særlig, er spennende å se hvordan det går med dere, og når virker det jo som om opptil flere av dere kan ha noe på gang denne måneden!

Selv er jeg 16+3 nå, tiden går så fort.. hverken ser eller kjenner noe særlig ennå, men var hos jordmor i går og da fikk jeg høre på hjertelyden, det var stort!! Begynte nesten å grine jeg..:)

Lykke til til dere alle, og sørg for å holde oss oppdatert!

Skrevet

Hei Notie:)) Sorry at jeg ikke nevnte deg lenger oppe.. er jo helt på bærtur når det kommer til EL o.l at jeg ikke legger merke til annet rundt.. lei for det!! 16+3... så moro:) Det er rundt denne tiden at man begynner å merke bevegelser er det ikke?!! Det må være helt fantastisk å høre barnets hjertelyd..ååååååååhhhh som jeg gleder meg til det er vår tur***

Tina-Mari: Eneggede.. jøss så moro da. Hvordan finner de ut at de er eneggede??teknologien er super. Hva er det man ikke finner ut i dag:)

Susi: Ja jeg og blir helt surrete av dette med EL.. Man kan jo bli riktig så lurt av den. Håper iallefall at jeg har EL da.. og at det ikke bare er kroppen som spiller meg et puss. Tenkte å ta en tur til legen for å sjekke hormonnivået mitt. Der finner dem vel ut om man faktisk har EL håper jeg:)) Er litt optimistisk denne mnd. faktisk!!! Vet ikke hvorfor. Har IKM ca 28 tror jeg. Målte EL på søndag som var positiv, men målte ikke før så aner ikke om den var positiv i flere dager. Har ikke opplevd det tidligere. Hadde i grunn IKKE tenkt til å måle noe som helst denne mnd. Men merket at libidoen tok helt av og at jeg så litt EL slim... og da klarte jeg ikke å holde meg unna tester`n..hehe. Men den var positiv den:) Heldigvis hadde vi klart å hekke noen dager før og fortsatte noen dager etter. Så nå MÅ vi vel ha truffet blink*. *krysser fingrene*

A1973... Åh jeg er superspent på deg nå!! Klarer du å holde deg til mandag før du tester???? Jeg SKAL klare å vente til IKM eller etter. Masse masse lykkeønskninger for at den sitter som den skal nå:)))

Klemmer

Skrevet

Nå gidder jeg ikke mer! DRITTKROPP! Jeg er *så* lei av hele opplegget nå.... I natt har jeg ikke sover fordi jeg har hatt så innih. vondt i bekkenet. Gravi-testen er fortsatt negativ, og nå lurer jeg litt på om el-testen også er negativ., den er ihvertfall svakere enn den var i går. Så da gikk denne pp i dass, da har jeg antageligvis hatt el nå da???? Jeg skjønner ikke hvordan dette kan gå an jeg! Har ikke hatt noen symtomer på el i det hele tatt, bortsett fra de testene.... Jaja, da er det bare å vente på mensen, om 2 uker igjen... ARGH, jeg blir så sint, jeg vil ikke ha sykluser på 6 uker!

Jaja, i går fikk jeg henvisning til ny gynekolog, men skal ikke dit før 10. okt. Håper tiden går fort.... Nå vil jeg bare skrike HØYT!

Beklager utbruddet mitt, er bare så utrolig lei av kroppen min for tiden. Lurekropp... Tror jeg må skifte nick til Lurekropp...:-D

Klem

Skrevet

A1973 her... Da har jeg skiftet nick! :-D

Skrevet

Tok d ikke så ille opp at dåkker hadde glømt meg da, e bare positivt at dåkker e fokusert på dåkker sjøl:)

Krøza: joda gubben vet eg e gravid, va vel i 6. uke når eg måtte si d.Han fant ut vi skulle stelle i stand stor-fest, så for å ungå masse krangling måtte eg jo bare si d:)

Men e bare vi 2 som vet d da.

E i 14. uke, ikke 14 uke på vei. Dvs. eg e 13 uke og 2 daga i dag. Går så fort atte:) Får gubben hjem i måra så da blir d vel offentliggjort i løpet av kort tid.

Skrevet

ååå.. eg har sååå lyst å bli gravid no, men kjennes ikkje ut så eg er det på kroppen... føler på meg at det kommer til å bli MANGE pp`er på meg....

uff.. i dag er eg skikkelig deppa for at eg ikkje er gravid.. sjøl om eg ikkje har testa eller noe, men kjenner på kroppen at tr kommer snart!!!

skulle aldri tatt den jævla p-sprøyta!!! aldri mer...

eg savner sånn en voksende mage med masse liv i:(

nei no må eg slutte.. kan ikkje gå å deppe sånn.. mange så har prøvd lenger!!

A1973(eller lurekropp): håper den syklusen din kommer seg snart.. eg tror egentlig ikkje eg hadde trodd helt på dei el-testene..

du kan få en wy av meg.. helt uåpnet:) hehe

og sorry til alle gravide som ble glemt.. ikkje så lett alltid.. hehe:)

klem

Skrevet

Jeg lurer på om jeg holder på å få mensen jeg??? Hadde litt brunlig utflod i morges, og litt rosa nå isted, men ikke mye, ingenting i trusa. Lurer da på hvorfor jeg hadde pos. el-test i forgårs, i går og ganske kraftig strek i dag? Har faktisk tatt el-test på beg. av mens før, og da har de vært nesten helt blanke. Lurekropp.... Æsj, har skikkelig hodepine og er kvalm og, men tror det kommer av at jeg har sovet så lite i natt. Nå tror jeg faktisk at jeg skal stikke hjem (ferdig tidlig i dag).

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...