påtjukken Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 da lagte eg ny tråd:) har jo vært i 4 pp ei stund no da men.. hehe...
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 nettopp hoppa over i 4 pp nå jeg ...
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 håper det blir siste pp da:) for oss alle:) hehe... har du unge fra før?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Titt-tei, her er jeg! Er midt i min 4. pp. Hadde el på mandag. Har lyst til å teste snart... Kommer til å være litt psykisk ustabil de neste to ukene...:-D
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2008 er midt i min 4 pp eg og.. akkurat no er eg veldig forvirra.. eg hadde positiv el test i helga, men i dag fikk eg vanvittig vondt nede i magen, og tenkte eg kunne no teste etter el sånn tilfelle, og den ble positiv... IGJEN..... How??? har iallefall gitt beskjed til min kjære:) han jobber natt denne uken så han må vekke meg når han kommer hjem:p hehe...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Heia Susi! Jeg regner med du har tenkt det selv, at det kan være festesmerter og at du faktisk allerede er gravid... Jeg vlle tenkt det, helt umiddelbart, om det ikke hadde vært for at jeg opplevde det samme i forrige pp. Da hadde jeg pos. el-test hele tre ganger! Så HOPP i høyet med en gang, det kan være både det ene og det andre. Da jeg fikk den siste pos. el-testen min trodde jeg det liksom ikke, så jeg slappet av og vi hadde oss ikke så mye som vi kanskje burde. Men du, hvilke tester bruker du? Jeg bruker billigtester og jeg tror kanskje at de er litt vanskelig å lese av, synes jeg ihvertfall... Husk at teststreken skal være like sterk, eller sterkere enn, kontrollstreken! (Regner med du vet det, men sier det for sikkerhets skyld.) Klem
baby09...:) Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 susi og A1973 burde snart få testeforbud:) Dåkker e jo helt hekta jo:) kom akkurat fra jm, fikk seff ingen klar hjertelyd. Men akkurat i d ho satte dopplern på magen hørte vi den. Lillingen sprang sikkert bare å gjømte seg:) Livmora va no der ho skulle være no i alle fall, og hard og fin, så ho mente alt va i orden:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Baby09: Hahaha, vet det, er helt sprø. Føler meg, til tider, sinnsyk i gjerningsøyeblikket (når jeg tester)! :-D Så bra at alt er i orden da! Hørt noe fra Tina-Mari? Lurer på hvordan det går med henne! Klem
påtjukken Skrevet 11. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2008 A1973: ja eg tenkte på festesmerter osv, men så tenkte eg at det sikkert er for tidlig for det??? vet ikkje kor tidlig en kan få det, så eg ga opp den tanken.. hehe.. jo vet at teststreken skal vere like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.. og den var sterkere, både i helga og i går.. men hadde eg el i går så må eg rekne med at ikm er i uke 39 og ikkje 38 da.. hmm.. merker no det:) hehe.. eg bruker lavpris-tester no, brukte billigetester før.. dei funker på samme måte, bare lavpris-testene er litt billigere:p hehe hadde eg fått forbud mot å teste så hadde eg nok bare fått mer lyst... hehehe.. klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Hehe, tør du ta en gravi-test Susi???????? :-D
påtjukken Skrevet 11. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2008 hehe.. nei det er jo alt for tidlig:) hehe... eg skal ta test 20 sept og ikkje før... eller kan jo kanskje prøve på bursdagen min, men kun for at det hadde vært en kjekk bursdagsgave... hehe
baby09...:) Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Har ikke hørt nåkka som helst etter at ho kom hjem til Norge igjen. E nok sikkert uten nett:) Dem hadde kjøpt seg hus i alle fall, så dem får plass til to onga.
påtjukken Skrevet 11. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. september 2008 godt å høre dei fikk ett sted å bo da.. ja treng jo litt plass til 2 små kjekt for dei at dei fikk seg kjøpt hus da:)
gravidmednummer2 Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 Min 4. pp begynner forhåpentligvis ikke for meg i morra. Hehe:) Jeg er optimist frem til mensen kommer, selv om det sikkert ikke klaffer så fort. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå når vi har gjort alt rett!!! Tenk på alle som ikke planlegger graviditiet! Vi tester og har sex som gale, det burde jo gjøre susen! Vet det er naivt å tenke sånn, jeg får bare vente til i morra å sjekke! I morra kommer gubben hjem også, så det hadde vært en koselig nyhet til han. Så bra at TIna Mari har fått kjøpt seg hus da!! Håper de får seg internett snart! Jeg tester i morra tidlig før jeg går på jobb, og gir dere svar når jeg er hjemme i fire tida eller noe. Dersom testen skulle være gravid må jeg nok snike meg inn på jobb for å fortelle det, ellers kommer det nok til å drøye litt mer. Huff, jeg må ikke innbille meg at jeg er gravid. Jeg er jo sikkert ikke det. Må like godt bare innse det!!! klemklem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Babyklar: SÅÅÅÅ godt å høre at det er noen som er positive her! Jeg tør aldri være positiv... MEN av en eller annen grunn har jeg nå en god følelse for denne pp. Jeg hadde skikkelig dårlig følelse etter at jeg var hos han derre idiot gynekologen, men nå merker jeg at jeg begynner å bli litt optimistisk. Haha, kan muligens ha noe med mine sinnsykt ømme pupper å gjøre... Vet et er bare 3 dpo, så det er nok bare pga el, men det gir meg uansett litt håp. Som du sier, ALLE andre klarer det, så hvorfor ikke vi? Haha, jeg ble jo gravid på første uhell med førstemann.... Kjenner at det er både godt og slitsomt å tenke på... :-D Ja, du må komme deg inn på nettet i morgen hvis du tester positivt! Jeg har fri fra jobben i morgen, men har en del ting jeg må ordne, men kommer nok til å være mye her ja... Hahaha, som om ikke jeg har annet å gjøre enn å gå rundt å tenke på graviditet hele dagen...:-D Klem
påtjukken Skrevet 11. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2008 ja best du oppdatere oss... hehe... masse lykke til i morgen iallefall:) ja helt enig med deg... dumt at me stresser som bare det for å bli gravid, mens enkelte har ett uhell på fylla for eks.... urettferdig!!! men me kan nok bare fortsette å prøve:)
gravidmednummer2 Skrevet 12. september 2008 #17 Skrevet 12. september 2008 Testen var selvfølgelig negativ!!! Ble ganske skuffet, men kan jo ikke gjør noe med det nå. Tr har ikke kommet enda, men kommer vel i løpet av dagen. Jaja, da er jeg straks med i 4 pp klubben!!! Det er bare å prøve igjen!!
påtjukken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2008 uff så leit da:( når er ikm da? får håpe tr ikkje dukker opp og at du får en positiv test om noen dager..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #19 Skrevet 12. september 2008 Babyklar: Æsj, så kjedelig... Jaja, er vel fint lite å gjøre med det... bortsett fra å prøve igjen neste pp! :-D Jeg har fått masse seig utflod igjen... Merkelig... Er jo ganske så sikker på at jeg har hatt el, men jeg tror jeg skal teste etter el senere i dag, for sikkerhets skyld. har fortsatt vondt i puppene. Har vært ubeskrivelig trøtt i dag, men det KAN skyldes at jeg la meg halv ett og stod opp halv syv... Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #20 Skrevet 12. september 2008 PS. Med ubeskrivelig trøtt mener jeg at jeg har nesten følt meg litt syk. Tung i hodet og sliten.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #21 Skrevet 12. september 2008 PS, igjen... Susi: Vi har nesten lik IKM. Jeg har 22! Krysser fingrene for oss! :-D
påtjukken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 12. september 2008 kanskje du er gravid A1973:) ååå neeeeiii... eg har begynt å få lyst å teste om eg er gravid... hehe... aldri vært så utålmodig før:( kommer til å bli testoman eg og no.. er jo det når det gjelder el, men graviditetstesting har eg vært forsiktig med... hehe... men tviler på at eg klarer å holde meg så lenge denne mnd:( uff
påtjukken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. september 2008 A1973: ja nesten lik da:) håper det blir siste på oss begge da:) hihi
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #24 Skrevet 12. september 2008 Huff, jeg tror ikke jeg tør å tenke tanken en gang. :-D Men har vært sånn rar i kroppen i hele dag. Eller ikke i hele dag, tror det kom sånn i 11-tiden. Jaja, kan vel ikke gjøre annet enn å veeeeenteeee leeeeenge... Tror jeg er nødt til å teste på fredag i neste uke, hvis jeg klarer å holde meg så lenge....:-D Klem
Gulosten™ Skrevet 12. september 2008 #25 Skrevet 12. september 2008 Hei! I 4. pp, og er fortsatt ved godt mot! Deilig å kjenne at jeg takler dette, og blir sutrete selv om det tar litt tid. IKM her er mellom 28. september og 2. oktober, har ustabil syklus på mellom 28 og 32 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå