påtjukken Skrevet 22. september 2008 Forfatter #101 Skrevet 22. september 2008 skjønner du er glad for at den kom når den skulle!! hadde håpet på det eg og... lykke til hos tannlegen da:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #102 Skrevet 22. september 2008 Takk, takk, har bestilt time, fikk ikke time før neste uke. Greit nok det, for meg...:-D Ellers så blir jeg totalt SPRØØØØ nå. Har nesten ikke blødd siden i morges... Hvor F blir det av den derre mensen da??? GI MEG DEN GODE, GAMLE, VONDE, BØTTER OG SPANN MENSEN TILBAKE! Føler ikke at kroppen min er normal for tiden... Lurekropp... Luremensen... Pføy, for noe dritt... Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #103 Skrevet 22. september 2008 Hallo Susi, Haha, da jeg så at du hadde skrevet deg på en ikm-liste trodde jeg at du var blitt gravid! LYKKE TIL! Og ikke glem å oppdatere... Klem
påtjukken Skrevet 22. september 2008 Forfatter #104 Skrevet 22. september 2008 hadde selfølgelig skrevet det her først om eg var gravid:) hehe.. hadde det bare vært så vel:) HÅÅÅÅÅPER.. hmm.. merklig den mensen din.. håper den kommer seg snart da!!! klem
påtjukken Skrevet 23. september 2008 Forfatter #105 Skrevet 23. september 2008 ÅÅÅÅ NEEEI.... ser ut så tr er på vei.. håpet jo den skulle holde seg unna no eg.. hehe.. så da ser det ut som eg må i 5 pp her og... klem
påtjukken Skrevet 23. september 2008 Forfatter #106 Skrevet 23. september 2008 halloen... da kom tr for fullt.. trodde nesten eg hadde fått lurekropp eg og.. kom litt i dag tidlig, og så ingenting frem til no.. HATER TR OG MENSSMERTER!!!! en smule deppa no men.. jaja, da er den inn i 5 pp på meg snart.. en pp nermere baby i magen:) prøver å se lyst på ting.. hehe... noen som nermer seg ikm og skal teste snart da?? klem
gravidmednummer2 Skrevet 24. september 2008 #108 Skrevet 24. september 2008 Hei dere! SÅÅÅ kjedelig med negativ test og TR. Føler med dere der!! Nå har jeg begynt å teste etter el, men fortsatt negativ. Regner ikke med den kommer før i slutten av helga uansett. Trøsteklem:)
påtjukken Skrevet 24. september 2008 Forfatter #109 Skrevet 24. september 2008 hei.. håper du finner el snart da babyklar:) krysser fingrene for at det klaffer for deg denne pp:) uff så utålmodig eg er no... sitter allerede å tenker på at no må tr reise snar.. hehe.. klar for en hekkemnd:p enda mer sex enn me har hatt til no.. hehe.. går det ikkje denne mnd da så blir eg GAAAAL!!!! hehe.. lurer på om eg ikkje skal teste etter el denne pp.. men lover ingenting... haha... klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. september 2008 #110 Skrevet 25. september 2008 Hei, hei, jenter! Jeg er her fortsatt, bare litt stille av meg for tiden...:-D Lykke til Babyklar! Og Susi, jeg hadde jo lovet meg selv å ta det litt mer med ro denne pp. Problemet er at kroppen min fortsatt er skrullete. I dag fikk jeg el-slim og el-vondt!!! Må nok sjekke med en el-test i kveld, bare for å se...:-D Ble ferdig med mensen i går morges, så skjønner ikke dette her...:-/ Klem
påtjukken Skrevet 25. september 2008 Forfatter #111 Skrevet 25. september 2008 halloen:) hmm, merklig A1973.. høres jo ut så el, så stol på kroppen du og hekk i vei:) kanskje dåke bare skal ta å hekke i dag, og videre annen kvar dag fremover? det skal me gjøre når mensen gir seg!!! har ikkje blitt annen kvar dag til no, men no skal det bli det:) ikkje lett å ta det med ro i denne prøvingen, eg føler jo eg blir mer og mer utålmodig.. hehe.. klem
gravidmednummer2 Skrevet 25. september 2008 #112 Skrevet 25. september 2008 A1973, du har virkelig en lurekropp ja. merkelig hvordan alt klusser seg til når man trenger at det er stabilt. Håper du kan få orden på sakene snart!! Vi får satse alt på denne pp nå. Jeg begynner også å bli veldig utålmodig nå. Vil ha spire denne mnd!!! I helga skal jeg til Stavanger i vår nevøs fire års dag. Det blir koselig:) Vi må nok leke stilleleken da! Må ha sex hver kveld nå som el nærmer seg ihvertfall. Håper dere får en fin helg:) Klem
påtjukken Skrevet 25. september 2008 Forfatter #113 Skrevet 25. september 2008 halloen babyklar: blir nok koselig i 4 årsdag:) klarer nok alltid å hekke når det trengs.. hehe.. du får kose deg i stavanger da:) ha en fin helg viss me ikkje ser noe til deg før:) skjønner godt alle her som begynner å bli utålmodig no ja.. begynner å bli lenge siden me begynte no.. føles iallefall sånn!! hekk i vei dåke som har el:) god kveld.. klem
påtjukken Skrevet 26. september 2008 Forfatter #114 Skrevet 26. september 2008 dytter:) noe liv i dåke?
påtjukken Skrevet 27. september 2008 Forfatter #115 Skrevet 27. september 2008 god lørdagskveld jenter:) hmm.. eg skjønner ikkje denne syklusen lenger eg.. har kun blødd skikkelig (mer enn vanlig) i 3 dager, og no er den over.. eller kommer bitte litt farge på papiret når eg er på do.. pleier å blø i 4-5 dager, så ferdig... men men.. da kan no iallefall hekkingen begynne i morgen, og så håpe på denne pp!! klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 28. september 2008 #116 Skrevet 28. september 2008 Hei, hei jenter. Jeg har faktisk klart å holde meg! Jeg har ikke bim'et på mange dager, bare vært innom så vidt, og faktisk, så er det veldig deilig. Tenkte bare jeg skulle innom å si at jeg fortsatt er her, men at jeg trenger en pause fra baby-tenking, testing, grubling og luring. Nå tar jeg det som det kommer. Hekker annenhver dag, lar være å teste og koser meg med livet og den familien jeg allerede har. Det som skjer, skjer, og hvis det ikke skjer, så er ikke det noe krise det heller! Lykke til alle sammen! Jeg stikker nok innom i ny og ne... Hehe, klarer ikke å la være og sjekke hvordan det går med dere...:-D Mange klemmer
påtjukken Skrevet 28. september 2008 Forfatter #117 Skrevet 28. september 2008 halloen.. A1973: her skal det gjøres det samme, ingen testing og hekke annen kvar dag, men kommer nok ikkje til å vere noe særlig mindre her.. det klarer eg ikkje enda.. hehe.. bra for deg at du tenker sånn iallefall:) håper det funker da,men må komme inn å oppdatere oss da sånn av og til:) masse lykke til:) klemmer
gravidmednummer2 Skrevet 29. september 2008 #118 Skrevet 29. september 2008 Du høres veldig fornuftig ut A1973!! HVis man klarer å tenke mindre på det så kan det hende den sitter med engang! Jeg hadde det kjempekoselig i Stavanger ja! Alltid gøy å treffe nevøene mine igjen!! Positiv el test på lørdag og søndag. Har hatt sex torsdag, fredag, lørdag, søndag. Har planer om i dag, tirsdag og onsdag. Så reiser jeg fra gubben. Men det burde jo dekkes opp da! Har jo noen dager før el, under el og etter el. Vil ha full klaff denne måneden!!! I går kveld sa min kjære: jeg håper det klaffer snart, for nå orker jeg snart ikke flere el!! Hehe:) Gutten begynner å bli helt utslitt av all sexen! morsomt!! Håper du finner ut av syklusen din da Susi!! Jeg heier på deg!! Kjør på!! Stor klem
påtjukken Skrevet 29. september 2008 Forfatter #119 Skrevet 29. september 2008 hei.. Babyklar: høres jo lovendes ut dette da:) krysser alt for deg:) hehe.. morsomt at mannen din begynner å bli utslitt... hehehe.. håper det klaffer denne gangen da:) ja håper virkelig den syklusen kan komme seg snart.. vil jo bli gravid!!! klarer snart ikkje vente mer.. blir jo så fort deppa av dette!! men prøver så godt eg kan å vere positiv!! men lykke til alle sammen, håper ingen av oss får fler besøk av tr på ei stund no!!! klem
Bonanza Skrevet 29. september 2008 #120 Skrevet 29. september 2008 Heisa, var innom en annen tråd akkurat, men ser at jeg hører hjemme her også ;-)) Ikm uke 41. Har hatt litt uregelmessige sykluser etter fjerning av hormonspiral (20-28 dager), så er ikke sikker på først eller sist i uka. Trodde jeg skulle bli gravid med en gang jeg he he, men der tok jeg FEIL. Har ei jente født i -05, og hun "satt" to uker etter at jeg sluttet med p-pillen.. Jadda, så har hatt innbilt svangerskap hver mnd siden spiralen ble fjernet. Hadde vel bare griseflaks dengang da.. :-)
påtjukken Skrevet 29. september 2008 Forfatter #121 Skrevet 29. september 2008 hei og velkommen til deg lousiana:) syklus klyss her og etter p-sprøyta.. ikkje noe kjekt.. ja hadde ikkje gjort noe om spira satt med en gang.. tok ca 1 år sist og håper ikkje det tar like lang tid denne gangen!!! spira sitter nok snart skal du se:) masse lykke til.. masse klemmer
baby09...:) Skrevet 30. september 2008 #122 Skrevet 30. september 2008 Hei, måtte innom å se kor d går me dåkker. I motsettning til dåkker synes eg tia går fort, så følge me på el og ikm på dåkker alle sammen:) Vært på første jm kontroll i dag, fikk høre d lille hjerte som slo kjempefort:) Så i dag skal verden få vite at eg har baby i magen:) E 15 fullgåtte no, så e på tide:) Lykke til me ny pp no, mi oppskrift va sex kvær kveld fra tanta dro og til testen va positiv. Når "varen" va levert la eg meg på sia og sov. Så ingenting kom ut før dagen etter eg sto opp. Ikke så hygiensik, men d funka jo:)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 30. september 2008 #123 Skrevet 30. september 2008 Heisann jenter!!! Er her enda jeg også, bare blir så deppa over dette prøvingsstyret innimellom:((( Så prøver å holde meg litt unna. Trodde jeg hadde IKM på søndag, så testet da.. negativ selvfølgelig. Hadde liksom en litt annerledes følelse denne pp, men ble lurt der ja. huffameg..... TR kom bare det ista;( Samboeren min sa til meg at jeg stort sett alltid får TR siste dag i mnd. Sjekket i almanakken min og jammen har jeg alltid fått den siste dagen.. selv om det er 30 og 31 dager. Rart! Åh baby 09... du er så heldig:) gleder meg på dine vegne.. håper så inderlig at det kan bli min tur snart. Imorgen skal jeg bestille meg legetime for å sjekke hormonbalansen og om jeg faktisk har EL.. Nå skal alt prøves..hahaha.. Blir gaaaaaaal snart. Klemmer:)
påtjukken Skrevet 30. september 2008 Forfatter #124 Skrevet 30. september 2008 heihei.. så koselig du tok turen da:) hmm, heldig du som syns tiden går fort, her går den seinere og seinere:( så koselig å høre hjertelyden da.. hva slo den? oi kjempe kjekt å fortelle folk du er gravid:) gleder meg på dine vegne:) hehe.. har lyst å kunna gjøre det eg og!!!! hehe.. ja her skal me ha sex annen kvar dag, og eg og bare legger meg til å sove etterpå.. hygienisk kan eg ver når eg er blitt gravid.. hehehe... var sånn me gjorde det sist og.. kose deg mye med å rope ut at du er gravid da:)
påtjukken Skrevet 30. september 2008 Forfatter #125 Skrevet 30. september 2008 hei krøza:) kjekt å se deg her igjen og:) hehe, morsomt at mannen din vet best når tr kommer da... hehe... eg har alltid fått tr 30 kvar mnd før, uansett kor mange dager den mnd.. (utenom februar da såklart:p) dumt du ble lurt denne pp da:( NO ER DET VIRKELIG VÅR TUR SOM ER HER INNE!!!! hehe.. blir veldig fort deppa av prøvingen eg og.. ikkje kjekt i det hele tatt.. gleder meg til eg har en baby i magen så slipper eg å bli så ofte deppa:( masse lykke til hos legen da krøza:) klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå