A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #26 Skrevet 12. september 2008 Hei, hei Dulosten! Velkommen til oss. Vi er bare *litt* sprø (jeg snakker for alle her, selv om jeg tror jeg er den sprøeste...:-)) Har du barn fra før? Jeg har en sønn på 13,5 år og er 35 år. (Gammel kjerrring med andre ord. :-)) Klem
påtjukken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #27 Skrevet 12. september 2008 velkommen dulosten:) en smule sprø her ja.. hehe.. eg har ei datter på nett 2 år og er 21 år (blir det 16.09).. skal nok klare å vente til neste lørdag med å teste.. håper eg klarer det iallefall:) har tro på den denne pp og eg A1973... har faktisk følt meg litt rar i kroppen i dag eg og, men tør ikkje håpe på noe:( men krysser fingrene for oss alle.. klemmer
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 13. september 2008 #28 Skrevet 13. september 2008 Hei hei! Jeg er fortsatt i 4pp jeg og, og nærmer meg EL om jeg ikke tar helt feil.. Har tenkt å droppe testingen for EL og se om det hjelper??!! Begynner å bli ganske så utålmodig da det ikke skjer noe.. men er godt at man er flere om det så man kan dele frustrasjonen littegranne. Jeg har vel IKM om et par uker så da blir det vel i slutten av denne eller begynnelsen av neste mnd:) spennende...
gravidmednummer2 Skrevet 13. september 2008 #29 Skrevet 13. september 2008 Hei KrøZa82! Godt å høre fra deg! Er alt bra? Lenge siden sist nå! Susi, visste ikke at du var så ung. Jeg vet ikke hvorfor, men har innbilt meg at du er rundt 30. Trodde jeg var den yngste i denne gruppa jeg! Moro!! Jeg trodde jeg ikke tok SÅ veldig tungt på dette. Men det gjør jeg jommen. Var superdeppa i hele går og begynte å grine for alle ting. Så skjønner at den negative testen betydde mer for meg enn jeg hadde trodd. Men er på mye bedre humør i dag. Tr har kommet nå, så det er jo bare å vente til den takker for seg og prøve som en gal denne mnd. Nå vil jeg blir gravid denne pp!!! Jeg vil, jeg vil!!! ha en fortsatt god helg:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 13. september 2008 #30 Skrevet 13. september 2008 Hei KraZa. Godt å høre at du fortsatt henger med her! Babyklar: Skjønner godt at du ble lei deg jeg. Denne gangen tror jeg at jeg må ned i kjelleren når jeg får neg. test. Haha, jeg sa "når"...:-/ Har hatt mange rare symptomer allerede. det sterkeste er vel at bekkenet er virkelig, virkelig dårlig. Det pleier å bli bedre etter el, men denne gangen har det bare blitt verre og verre. I tillegg har jeg hatt MYE utflod siden torsdag. I dag har det vært så mye at jeg har måttet bruke truseinnlegg (æsj, jeg vet, ekkelt...:-)). Vondt i puppene og stikninger i underlivet har jeg også. Innbilt gravid? Ja, tror nok det...:-/ :-D Klem
gravidmednummer2 Skrevet 13. september 2008 #31 Skrevet 13. september 2008 Det er jo uansett veldig spennende når man merker symptoner da!! Vi får bare krysse fingrene og håpe på det aller beste for dere!!! Kan jo være du og susi får termin samtidig??
gravidmednummer2 Skrevet 13. september 2008 #32 Skrevet 13. september 2008 Å NEI!!!! Nå blei jeg vanvittig superdeppa igjen!! Fant akkurat ut at jeg har el når det er høstferie. Og da skal jeg på ferie alene. Er det mulig??? Det kunne jo ikke klaffet verre!!!! Nå har jeg bare lyst å drite i hele ferien, selv om flybilettene er beltalt. Nå er ihvertfall kvelden min totalt ødelagt!!! Jeg får se om jeg kan få til å ordne dette på et vis... Kan jo være syklusen min er normal igjen, og bare varer i 28 dager. Det pleier jo å være annenhver... Kan jo være jeg rekker det... Jaja, beklager at jeg måtte sutre litt til dere!!
påtjukken Skrevet 14. september 2008 Forfatter #33 Skrevet 14. september 2008 hehe.. jo da, eg er nok bare (snart) 21:) ung mamma her.. men men.. eg elsker å vere mamma og kan nesten ikkje vente til nr 2 kommer... skjønner veldig godt at du er lei deg for en negativ test... eg kjenner eg kommer til å bli super deppa når eg får tr eller neg. test... dumt el kommer når det ikkje passer, men ha mye sex før du reiser så kan det jo fortsatt hende viss ikkje du har el lenge etter du reiser da:)lov å sutre til oss vet du:) er det dumt å bli gravid med vannkoppene i hus???? eg har hatt vannkoppene altså, men vanessa har visst fått vannkoppene...:s
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. september 2008 #34 Skrevet 14. september 2008 Babyklar: Åååååh, jeg vet akkurat hvordan du har det, med el når mannen ikke er tilgjengelig. Jeg hadde det jo sånn i sommer, noe dritt. Jeg var så deppa som jeg aldri har vært før (det var da jeg lå med skjortene hans i sengen, husker dere det? :-)) Gjør som Susi sa, hekk i vei før, og håp på det beste! Susi: Nei, tror ikke det gjør noe, så lenge du har hatt vannkoppene. Ellers så har jeg fortsatt masse symptomer. Bekkenet er virkelig ille. I natt har jeg våknet flere ganger fordi jeg har hatt så vondt. Hihi, våknet også av at mannen lå og strøk meg over magen, i søvne, kan det være et godt tegn? :-D Klarte ikke å la være og teste i morges, selvfølgelig negativ... Er jo over en uke til IKM, så hvorfor er jeg så dum? Idiot...:-D Klem
påtjukken Skrevet 14. september 2008 Forfatter #35 Skrevet 14. september 2008 Hei hehe, ja husker faktisk når du lå med mannen din sine skjorter:) spennende da med symptomer:) kanskje en pos test til ikm:) ta en test 20.09 du og da.. da skal eg ta:) har ikkje noe symptomer uten om at eg hadde vondt noen dager etter el.. håper jo så klart dei betydde noe da:) kanskje det er ett godt tegn at mannen din strøk på magen din... husker tina-mari skrev at ho hadde gjort det med sin egen mage ubevisst.. kan jo hende.. hehe..
gravidmednummer2 Skrevet 14. september 2008 #36 Skrevet 14. september 2008 Tror jeg har kommet meg litt opp fra dalen nå. Jeg fant ut en måte og omorganisere ferien på slik at det skal klaffe med el og da ble jeg i bedre humør. Men merker jeg er veldig følsom om dagen. Mannen vet ikke hvor kan skal gjøre av seg, for det skal så lite til at jeg begynner å gråte. Huff, og huff! Hvordan skal det bli den dagen jeg faktisk er gravid?? Veldig moro at du har symptomer da!! Det gjelder jo for dere begge! Så gøy! Tenk om dere begge er gravide!!! Synes jo snart det er våres tur nå!! Så ønsker dere masse lykke til, og jeg krysser fingrene for dere. Jeg håper på det aller beste for dere begge to!!! I går viste jeg et stellebord til mannen min på internett som bare er det nydeligste i verden! Han har egentlig vært veldig negativ til å kjøpe ting på forhånd (siden jeg bare blir mer klar for baby, og desto mer skuffet hver måned), men dette synes han også var veldig fint - så vi kjøpte det! Det var veldig moro! Gøy når han også blir giret!! Selv om det er fullstendig IDIOTISK å begynne å kjøpe noe før jeg i det hele tatt er gravid, kan jo være jeg ikke kan bli det. Men det orker jeg ikke tenke på engang, så derfor klarer jeg ikke la være å kjøpe inn noen småting. FØler meg til tider helt GAL i hodet, når jeg sitter og ser på masse babydill på internett. Blir jo helt syk i hodet av den tenkinga, så prøver å holde meg selv i tømmene. Nå var helga over allerede. Merkelig hvor fort den skal gå!! Hva jobber dere med? Stor klem:)
gullemitt09 Skrevet 14. september 2008 #37 Skrevet 14. september 2008 Hei... Slenger meg også med her =) Er i 4pp nå, og kjenner humøret svinger veldig.... Vill så gjerne bli gravid NÅ!! Men vi får vell bare holde ut jenter.... Hehe.... Har begynt å få akupunktur nå, har hørt om flere det har hjulpet på =) X fingre og tær for full klaff denne pp =) *Klem*
påtjukken Skrevet 14. september 2008 Forfatter #38 Skrevet 14. september 2008 eg har desverre liten tro på denne pp og sjøl om me hekket når el-testen viste pos... har mye med at det tok lang tid med vanessa.. eg er og veldig følsom om dagen... skal veldig lite til før eg sitter å sipper.. har dåke sett den på youtube.com om en baby i magen?? søker på creation... den satt eg å såg på og tårene trillet som bare det.. eg sitter og å ser på babyting på nettet.. hihi.. er så kjekt.. har jo det meste etter vanessa, men noe må eg jo kjøpe nytt:) har bestemt mg for hva vogn eg skal kjøpe.. gleder meg til det:) eg jobber ikkje noe særlig.. eg er vikar i barnehage.. har vært dagmamma for ikkje så lenge siden.. ville vere hjemme med vanessa til ho var 2 år så da va eg det:) no søker eg på deltidsjobber.. håper eg finner noe snart:) klar for å komme meg ut i jobb igjen no.. fint om eg hadde funnet noe før eg ble gravid liksomt.. klem
påtjukken Skrevet 14. september 2008 Forfatter #39 Skrevet 14. september 2008 hei og velkommen i gjengen:) her må du nok bare slenge deg inn i det:) hehe ja har hørt det funker bra, og har tenkt på å prøve det, men tror ikkje eg prøver det før eg har prøvd i over 6 mnd... håper det virker da.. da må du gi beskjed så eg vet om det virker:) hehe X fingrene ja:)
gullemitt09 Skrevet 14. september 2008 #40 Skrevet 14. september 2008 Har en kamerat som nettopp er ferdig utdannet innen slik, og han ville virkeli "prøve" ut dette på meg.... Derfor jeg begynte så tidlig med det... Blir spennende å se om det kan ha noe innvirk... Hehe!! Skal selvsagt holde dere alle oppdatert =) Nå er det pizza og film her hjemme, så du/dere får ha en fortsatt fin kveld =)
påtjukken Skrevet 14. september 2008 Forfatter #41 Skrevet 14. september 2008 heldig du da så har en kamerat som treng en prøvekanin.. det hadde eg med glede sagt ja til:) vet at akupuktur funker, for eg brukte det under fødselen.. funket som bare det!! men vet jo ikkje om det funker på alt da:) ha en fortsatt fin kveld du og:)
påtjukken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #42 Skrevet 15. september 2008 hei hei.. i dag har eg hatt masse stikking nederst i magen.. men vet ikkje om eg tør å ta det som ett symptom for eg hadde det sist mnd og... men ett lite håp har eg jo:) er så lenge til eg skal teste!!! begynner å bli sååå utålmodig.. men men... i morgen skal eg en tur til byn.. skal møte mamma og søstera mi der så skal me en plass å spise litt og bare kose oss.. skal feire bursdagen min:) hehe.. blir sikkert koselig det:) Klem
påtjukken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #43 Skrevet 15. september 2008 noen av dåke som forresten har facebook og/eller nettby og som vil snakkes der og?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. september 2008 #44 Skrevet 15. september 2008 Hei, hei, Jeg fikk akupunktur mot bekkenplagene da jeg var gravid, men det hjalp, dessverre, ikke. Når vi snakker om bekkenplager. FY SØREN så vondt jeg har i dag også! Begynner virkelig å tro at det er noe denne pp... I dag har jeg også hatt vondt i magen og tappen har forandret seg! Har drevet og tafset i 6 uker nå. Har ikke kjent noe forandring hverken under el eller mensen (rar jeg...:-)), den har kjentes helt lik ut uansett når i syklusen jeg har tafset. Bortsett fra i går kveld og i dag morges! Den virker mer lukket, den har snudd seg litt og den virker større (mulig det er dette de kaller at den er flatere?). Hmmmm.... litt for mange symptomer her. Jeg kan bare tenke meg hvor stor neduren blir den dagen mensen kommer (og hvor pinlig det blir...:-)). I dag er jeg ferdig på jobb klokken 1730. Da skal vi handle mat fordi vi får besøk i morgen. Skal lage tapas og ostekake til dessert. Gleder meg! Godt å ha noe annet å tenke på! :-D Kos deg på byen i dag da Susi! Klem
påtjukken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #45 Skrevet 15. september 2008 hellu.. høres jo lovendes ut dette her A1973:) håper kroppen din ikkje lurer deg da og at du får en pos test når du skal teste:) krysser fingrene for deg..xxxxxxxxxxxxxxxx kose dåke med besøk da:) tapas og ostekake er godt det:) ja, skal kose meg i byn:) klemmer
gravidmednummer2 Skrevet 15. september 2008 #46 Skrevet 15. september 2008 Velkommen til du som er ny:) Baby09-4pp var det kanskje?? Koselig med flere folk ihvertfall! Så gøy A1973!! Vi får inderlig håpe at ikke kroppen din tuller med deg! Håper testen har to streker eller et kryss!!! Det er godt du er realist Susi, i forhold til at det tok lang tid sist. Vi må jo håpe på det beste, men som du sier så tar det jo som regel litt tid. Jeg kan gjerne snakkes på facebook, men ingen vet at vi prøver så du må ikke røpe meg med noe. Du kan søke på [email protected] Kos deg med besøk A1973. Jeg prøver å slanke meg om dagen, men jeg er så sinnsykt svak!!! Jeg har lyst på alt mulig, og klarer absolutt ikke å stå imot usunne ting. Huff og huff!! "jeg kan motså alt annet enn fristelser" Hehe:) Gleder meg til tr reiser, og vi kan begynne prøvinga for fullt!! KLEM
påtjukken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #47 Skrevet 15. september 2008 nei ikkje lett å stå imot fristelsen.. la deg til på facebook eg da:) skal ikkje røpe deg nei:) må ikkje røpe meg heller:) hehe.. ja er nok realist her.. hehe.. ikkje ofte det men... hahaha.. går du inn i 4 pp eller 5 pp no? klem
påtjukken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #48 Skrevet 15. september 2008 viss fler vil så finnr dåke meg på [email protected]
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 16. september 2008 #49 Skrevet 16. september 2008 Hei jenter:) nå er det lenge siden sist:) har tenkt mye på dere,men fant ut at jeg måtte ta meg et lite avbrekk herfra..har nå fått meg leilighet og startet i nyjobben som advokatsekretær...stortrives med det,men tanken om å få et lite nurk forlater meg aldri:( er sååå klar... hvordan står det til med dere? siste jeg fikk med meg var at tina-mari var gravid...ellers så har jeg lest gjennom innleggene deres,og ser at de fleste fortsatt prøver? måtte bare komme innom her igjen,har jo savnet dere:) klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. september 2008 #50 Skrevet 16. september 2008 Hei Drømmejenta! SÅÅÅÅ koselig å se deg her igjen og så bra at du trives i den nye jobben din! Tina-Mari har jeg ikke sett på en stund, men det jeg vet er at hun skal ha tvillinger (!) og har flyttet tilbake til Norge. Ellers er blomsterpiken også blitt gravid. Sikkert noen jeg har glemt... Husker ikke helt, litt vel egosentrisk for tiden...:-D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå