påtjukken Skrevet 18. september 2008 Forfatter #76 Skrevet 18. september 2008 hellu hmm.. festeblødning A1973:)?kan jo hende.. hehe.. håper det iallefall... ville tatt en test om noen dager viss ikkje du får tr, men får du det vil det jo si at den kommer ca når den skal:) så da er det jo håp om at det har komt seg da.... men tror fortsatt du er gravid eg:) kjennes ut som tr er på vei her og.. håper jo den holder seg unna og at eg er gravid, men liten tro på det... men kommer den no snart så har iallefall syklusen begynt å stabilisere seg:) klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 #77 Skrevet 19. september 2008 GOOOOOD morgen, Av en eller annen grunn, så tror jeg bare at mensen kommer nå. Sitter bare og venter på det. Antageligvis for å ikke bli så skuffet når den kommer, men jeg vet jo at jeg blir det uansett. Man har alltid et lite håp helt til den kommer... Men forrige gang jeg fikk mensen spottet jeg i ca. tre dager før den endelig kom, så jeg tror nok det er mensen. Det eneste håpet jeg har er at jeg fortsatt har veldig vondt i bekkenet. Haha, var nesten litt skuffet i går kveld, da jeg var litt bedre. Sikkert fordi jeg hadde ligget på sofa'en i hele går! :-D I morges, da jeg stod opp, var det myyyyyyye verre igjen og jeg kan ikke si jeg gleder meg til å gå på jobb....:-/ Apropos... Nå må jeg stikke på jobb! :-D Klemmer i bøtter og spann
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 19. september 2008 #78 Skrevet 19. september 2008 Hei hei jenter! Tvillingene kom ikke som et sjokk da vi har tvillinger i familien. Men at det blir eneggede tvillinger sjokkerte noe vanvittig! Det er kun 2 eggede tvillinger som er arvelig. Eneggede tvillinger er kun en "delings feil" egentlig. Min farmor er 2 egget tvilling. Hennes tvillingbror har 2 barn: gutt og jente. Dattra hans fikk 2 eggede jenter, og har vært gravid med 2 eggede før det...men mistet en..., og sønnen fikk en av hver (men med prøverør). Det er egentlig hvert 2 ledd/generasjon som jeg har fått høre...men her har det gått i hvert ledd i min danske familie i 3 eller 4 generasjoner. Jeg blir får det jo i 2. ledd/generasjon, men jeg tells jo egentlig ikke. Det eneste det betyr er at hvis vi skal ha flere unger etter dette, så er jeg enda nærmere 30...noe som resulterer at man oftere slipper flere egg...og jeg er fremdeles i "rett" ledd/generasjon. Så det skulle ikke forundre meg om jeg får tvillinger igjen en gang. Hunden vår, Elvis skal bo hos et norsk eldre par til midten av November. Det er da vi håper på å kunne innføre han til Norge. Guri malla jeg savner han!! Ellers ikke mye nytt... Jeg flytter inn i huset i morgen.. Vaske vaske!! Klemmer fra meg:)
påtjukken Skrevet 19. september 2008 Forfatter #79 Skrevet 19. september 2008 hei på dåke:) hmm visste ikkje at det kun var 2 eggede tvillinger som var arvelig:) så spennende med 2 små på en gang da iallefall:) så bra dåke fikk noen til å ha hunden da:) skjønner du savner han.. lykke til med flyttingen da:) blir nok godt å komme eg i hus:) i morgen skal eg teste:) føler det er lite vits, men har så mange tester at eg må jo bruke dei en gang.. hehe.. har funnet ut at eg har testa veldig lite denne pp.. kun brukt 2-3 el tester og i morgen ryker en gr.-test visst ikkje tr kommer da.. i går følte eg at tr skulle komme kortid som helst, men i dag kjenner eg ingenting.. hmm.. håper den kommer når den skal (viss ikkje testen blir pos da) men i dag har eg INGEN symptomer på verken graviditet eller tr.. hmm.. jaja, merker no det i morgen.. klemmer
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 19. september 2008 #80 Skrevet 19. september 2008 Så spennende da susi.. Jeg har absolutt ingen symptomer enda (kanskje litt oppblåst).. Tør ikke å tenke noe som helst, orker ikke å bli skuffet nok en gang. Siden jeg har flyttet nå så har jeg ikke noen fastlege før 1.10 så jeg får ikke bestilt time til en samtale om dette med barn og muligens infertilitet.. Tenkte jeg skulle starte prosessen med blodpøvetakning og u.l. sånn for å være på den sikre siden. Ikke spesielt optimistisk kanskje... men men. Frustrerende at jeg må vente så lenge på å bestille time:((( blæ. Typisk nå når jeg har bestemt meg for å ta kontakt med lege. hehe... Lykke til med testene jenter.. jeg skal vente til den 28 sept. skal skal skal skal:P hehe
påtjukken Skrevet 19. september 2008 Forfatter #81 Skrevet 19. september 2008 god kveld.. ingen symptomer her heller, men har en avtale med en venninne om å teste i morgen så da gjør eg det:) litt spent og sjøl om eg ikkje tror den blir pos. har lagt alt klart til i morgen tidlig no så g er klar.. hihi.. Dumt du må vente så lenge med å bestille legetime da KrøZa.. Skal du teste i morgen A1973? klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 #82 Skrevet 19. september 2008 Driter bjørnen i skogen? (Sorry...) :-D Klart jeg skal teste...:-D Hvilken test skal du bruke Susi? Jeg har skapet fullt av billigstrimler, men lurer litt på om jeg skal svi av en vanlig cb i morgen... 2 dager før IKM..... Ja, det tror jeg... Litt teit egentlig, for jeg begynner å miste helt troen på denne pp. Venter liksom bare på at mensen skal komme. Spotter litt på papiret, ikke i trusa, av og til og synes det er litt snålt. Forrige pp begynte sånn, men da hadde jeg mye mensenvondt i tillegg. Hadde litt murringer før i dag, men har ikke kjent det siden. Får vel bare vente til mensen kommer.... grrrrr.... Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 #83 Skrevet 19. september 2008 PS. Lykke til Susi! Du må oppdatere MED EN GANG!
påtjukken Skrevet 19. september 2008 Forfatter #84 Skrevet 19. september 2008 hei.. eg bruker bare en billigstrimmel.. har bare det, og en billig stav i huset no, men har så liten tro på denne pp så tror ikkje eg hadde brukt noe annet likevel.. hatt litt murring i magen i kveld, men tror det er tr som vil komme:( så klart skal eg oppdatere med en gang:) du og!! hihi masse lykke til.. krysser fingrer og tær for oss.. lykke-til-klem
påtjukken Skrevet 20. september 2008 Forfatter #85 Skrevet 20. september 2008 hei... den var nok negativ:( visste jo egentlig at den kom til å bli negativ, men litt lei meg for det.. men men.. da håper eg tr kommer i morgen så vet eg syklusen stabiliserer seg:) A1973: testa??? klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #86 Skrevet 20. september 2008 Hei der! Huff, så kjedelig da Susi, jeg som hadde håpet sånn for deg! Jeg har også testet i dag... Negativ... MEN jeg lurer litt på om kaaaaanskje ikm'en min kan være litt senere enn jeg trodde... Jeg har jo gått ut ifra el, men er jo ikke 100% sikker på når jeg hadde el. Ut ifra mensen skulle jeg ikke hatt ikm før på onsdag.... Hahahahahaha, jeg klmarer meg til det siste halmstrået....:-D Merkelignok så har spottingen min gitt seg i dag! Har hatt en del utflod i dag, men ikke farge siden i morges! ???? Blir helt fullstendig tullete av den derre lurekroppen min... drittkropp... :-/ :-D Klem
gullemitt09 Skrevet 20. september 2008 #87 Skrevet 20. september 2008 Skal si dere damer skravler i vei her inne =) hehe... detter litt ut, er liksom ikke så mye inne... Men skal prøve å bli flinkere, er jo oså kjekt å snakke med noen i samme situasjone.... =) (syns sambo tar så lett på det) hehe.... En liten oppdatering herifra: fikk positiv el test i går, så nå blir det bånn gass i helga =) hehe.... Passa i grunnen greit at den ble positiv en fredag =) Får jo akupunktur også denne pp, så håper spiren sitter snart =) Trist med dere som har fått negative tester, men håper ikke dere gir opp =) Spiren sitter nok snart =) Helgeklem fra meg =)
påtjukken Skrevet 20. september 2008 Forfatter #88 Skrevet 20. september 2008 halloen.. var kjipt med negativ test ja, men er klar over at det kan ta tid så må nok bare smøre meg med tålmodighet:p var kjipt du og fikk negativ test A1973, men kan jo hende du får en pos test viss du har ikm seinere:) lykke til:) så kjekt med el i helgen da.. stå på 4pp-baby09?? bare å hekke i vei:p skravler her vettu:) må jo ha noe å gjøre på sånn at tiden går fortere:) hehe.. må nok bare slenge deg i skravlingen vår:) håper akupunkturen funker, da vil eg og prøve det:) klemmer
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #89 Skrevet 20. september 2008 Jeg skarvler når jeg er nervøs...:-D Hahaha, da jeg kjørte opp var jeg så nervøs at jeg skravlet hele tiden. Jeg betstod, men fikk beskjed av sensor om å ikke mase så mye....:-D Her er det fortsatt ikke mer farget utflod. Nå er den blank/hvit. Så nå begynner jeg jo å lure igjen... Snåle greier... Jaja, blir vel å svi av en test i morgen også.... Blir nok billigtester...:-D Klem
påtjukken Skrevet 20. september 2008 Forfatter #90 Skrevet 20. september 2008 håper tr kommer i morgen, eller helst at testen tok feil da såklart, men tviler på det:( ikkje kjekt når kroppen lurer oss.. håper dette var en festeblødning da A1973.. (lov å håpe:>) lykke til
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #91 Skrevet 20. september 2008 Så lenge mensen ikke er kommet, er det enda håp Susi! :-D Klem
Allegra -med gullspira- Skrevet 20. september 2008 #93 Skrevet 20. september 2008 Uff...testen ble negativ i forigårs..men fortsatt ingen tr..og jeg føler meg så rar!! Går å er så spent hele tiden..skal prøve å la vær å teste til litt uti neste uke igjen om det ikke skjer noe før den tid da...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #94 Skrevet 21. september 2008 BLENDAHVIT test her i dag også. Nå gidder jeg ikke mer. Går ut ifra at jeg ikke er gravid og at mensen kommer. DRITTKROPP! Hadde litt rosa utflod da jeg sjekket tappen og tok testen kl. 06.00 (altså, ikke noe i trusa) , men ellers helt hvit kremaktig senere i dag. Det samme skjedde i går. Frusteklem
påtjukken Skrevet 21. september 2008 Forfatter #95 Skrevet 21. september 2008 her føles det så tr er på vei, men har ikkje fått den enda... enten får den komme i dag, eller så kan den la ver og det kan vere en spire der:p hehe.. lov å drømme:) kjipt med negativ test da dåke:( no må me vel klare det snart vel???!!!! trøste-klem
Allegra -med gullspira- Skrevet 21. september 2008 #96 Skrevet 21. september 2008 æsj så kjedelig, hva sjekker du etter når du sjekker tappen? leste om alle som drev med det sist gang jeg var her men hva skal man sjekke etter da?
gravidmednummer2 Skrevet 21. september 2008 #97 Skrevet 21. september 2008 Å! Så kjipt med de negative testene!! Vet hvor deprimert man blir av dem. Håper fortsatt på dere, så lenge tr ikke kommer er det jo håp:) Jeg heier på dere ihvertfall!! Her er det lite nytt som skjer. EL kommer vel omtrent til helga for meg også, så det er jo bare en ting å gjøre!! Lykke til med videre testing jenter!! Stor klem:)
baby09...:) Skrevet 21. september 2008 #98 Skrevet 21. september 2008 Må bare sende en lite trøsteklem til dåkker alle, håpe noen følge etter meg snart. Trur d e vikti å holde humøre oppe, eller prøve ¨på d i alle fall. Skjønne jo at d ikke e lett. Dåkker e no heldi som har kværandre å klage til i alle fall:) Trøsteklem
påtjukken Skrevet 22. september 2008 Forfatter #99 Skrevet 22. september 2008 hei.. svidde av en test i dag og eg.. hehe.. men negativ:( tr er ikkje kommet enda.. håper det er en spire inni der sjøl om eg tviler... har jo håpet så lene tr ikkje er kommet:p ligger på sofaen med noe voldsomt stikking i magen, så derfor testa eg.. men neida:( blir jo så deppa sjøl om eg "visste" den ble neg. men men ¨ fått tr du da A1973? eller testet fler ganger? takk for trøsteklem baby09:) ja veldig godt me kan klage til kvarandre:) håper me alle kommer etter snart:) klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #100 Skrevet 22. september 2008 Jepp, mensen kom i morges! Utrolignok er jeg ikke skuffet eller lei. Jeg er bare glad for at syklusen min nå er på 26 dager, slik den var før jeg begynte på pillen. Så nå ser jeg mye lysere på neste pp. Senere i dag skal jeg også bestille tannlegetime, noe jeg lovet meg selv å gjøre når mensen kom. :-D Så da er det bare å kjøre på til neste pp! :-D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå