Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd


A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

Hehe, nei jobber i barnehage..

 

Ja, jeg synes du skal kose deg og leve normalt! Bare ikke drikke deg "sanseløs"... ;) Men, jeg synes absolutt man skal unne seg noen øl, drinker eller en vin... Bare klarer ikke helt det selv...enda...kommer nok når jeg er skikkelig drittlei... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en meget slank person så jeg blåste opp magen til det ble litt ubehagelig:) Så at hun damen på butikken kikket på magen så jeg tror jeg lurte henne..haha!

 

Det var en tetutonia vogn, med litt sånn retro-mønster! Jeg er en sucker for sånt:D

 

Dere smarte damer, hva er det de sier om utflod mellom EL og IKM, hvordan skal den være hvis man er gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge pernille.info skal utfloden fra EL til IKM være tørr, og 1 uke før IKM er den litt mer lotion/melkeakig, men kun bare en dag, så over til å bli tørr igjen til TR melder sin ankomst....

 

Du kan jo se selv her: http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

 

Ps: Tror du lurte hu dama max:) *funny*

Har du bilde av vognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.teutonia.de/index.php?id=847 (det er en slik type, men ikke den fargen) se fargene under:) Fant ikke et bilde av akkurat "MIN" vogn;)

 

http://www.teutonia.de/index.php?id=1340 , nederst til høyre.

 

eller

 

http://www.teutonia.de/index.php?id=1339 , nederst til høyre.

 

Skal sjekke ut pernille, takker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da tror j el er over for denne gang.

har hatt kjempe vondt i to dager og nå er d borte.

håper j bare traff nå da.

dere ser på barnevogner ser j.

har en etter han minste,men har lyst til å kjøpe en annen. da klikker vel gubben.he he.

er så kos å kjøpe ting til babyen.

har nesten alt j,så lenge j har 3 unger, så burde j ha ganske mye.

er kjedelig å ikke kjøpe noe da.

må nok kjøpe noe, men må jo bli gravid først.

håper vi har blitt gravide nå da.

spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooooooooooo hoooooooooooooooo sier jeg oxo :)

Har jo nesten alle tegna selv her jeg sitter.....bortsett fra blødning, har ikke hatt en eneste dråpe blod....å det er vel ikke alle som har det heller?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på prisen, tror det var 6000 uten bag...djisus...ikke billig nei! Satser på bidrag fra mor og far siden det blir deres første barnebarn;)

 

Jeg hadde en blødning EL dagen og spottet litt noen dager etter men tror det er for tidlig for en evt festeblødning! Men det er det jo absolutt ikke alle som får;) Så her lever håpet i vide strømmer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu.....da satser vi på at jeg er en av de 80-90% som ikke har festeblødning....:)

*lever videre i håpet*

 

Frister å prøve en av de testene jeg knabba på jobb i dag....men må vente litt til.....arghhhhhhhhhhhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too... 1 uke og 1 dag siden el nå..og ingen festesmerte eller festeblødning.. :-S Håper på spire likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå,

 

Da var tapasen og ostekaken fortært og besøket er gått hjem. Haha, har spist så mye at jeg nesten føler meg gravid...:-D

 

Hahahahahaha, og jeg trodde at JEG var nuts, hva med dere som driver og blåser opp magen? :-D

 

Når vi er inne på å være nuts... Jeg tok en ny el-test i kveld (NOE må jeg jo teste etter...:-)) og guess what? Test-streken ble sterkere enn kontroll-streken og den var like tykk i dag! Jeg DÅÅÅÅÅÅNER hvis jeg egentlig har el nå, men jeg tror ikke det. Gynekologen mente jo at jeg hadde hatt el forrige mandag og jeg hadde alle tegnene (el-slim og vanvittig vondt i magen og kvalm), så jeg satser stort på det. Hvis ikke har jeg et problem, for det er helt umulig å ha sex med det vonde bekkenet mitt... Hmmm... lurer på om jeg skal tørre å ikke hekke nå? Nei, jeg stoler på el-testene, gynekologene og tegnene jeg hadde for en uke siden... Så da får jeg kanskje svar på spørsmålet jeg har lurt på lenge, om el-testene slår ut før gravi-testene... Hehe... :-D Dette er nesten litt for spennende... Det er nesten så jeg hører trommevirvelen inni hodet mitt... Plagsomt hvis jeg må høre den helt til mandag gitt! :-D

 

Jeg har forresten også hatt mye, lotionaktig utflod. Var litt mindre i går, men mer igjen i dag. Jeg hadde ikke noe festeblødning sist, tror jeg... Mulig jeg hadde, men at jeg ikke tenkte over det, jeg hadde ikke akkurat planlagt å bli gravid sist, så lette ikke etter tegn...:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, blåser opp magen jeg også..men alene i prøverommet for å se om klærne kan passe når jeg blir gravid også.. :-P

 

Er du fornøyd med kvelden?

 

Nå får jeg også lyst til å ta en el-test!!! Men, jeg tror jeg må vente til i morgen tidlig slik at jeg får mest mulig oppspart urin.... Har bare én igjen vettu... ÅÅÅ, vil nå!!!

 

Du er sikkert gravid du berta!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ble så påvirka nå at jeg tok den siste el-testen...så negativ den kan bli... Jaja... Tanta kommer nok den... :)

 

Natta her nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var meg du spurte, så ja, var veldig koselig besøk. Er en kollega av mannen min som kommer fra Nederland. Så har snakket engelsk i hele kveld. Hehe, er glad jeg er vant til det, hvis ikke hadde det nok blitt litt kjedelig ja...:)

 

Haha, jeg tror at berta tror at hun er gravid, det kalles innbilt svangerskap og er veldig utbredt blant enkelte her....:.D Jeg er tøff i trynet her, men jeg skal love deg at inni meg tenker jeg hele tiden at jeg ikke er gravid. Har ikke særlig med symptomer heller. Puppene er normale, det var de forresten forrige gang også. Var først da jeg begynte å amme at jeg plutselig ble Samantha Fox! Opp to bh-størrelser på en dag. Heavy saker... Ble en del strekkmerker der ja! :-( Har heller ikke noe særlig vondter annet enn det idiotiske bekkenet mitt, og det er jeg vant til å ha innimellom... Eneste tegnet jeg har, er vel disse el-testene. Hahaha, sliter BIG TIME hvis jeg egentlig har el nå... :-/

 

Nei, nå skal jeg legge meg. (Blir vel å svi av en gravi-test i morgen også, vil jeg tro...:-))

 

Nattaklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... da jeg var å kjøpte klær her om dagen drev jeg også å blåste opp magen:D Sporte sambo om han ikke trodde jeg ble fin i den og den når jeg ble gravid, må bare le... de gærne har det godt;)

 

Go natt da jenter, er fremdeles litt kvalm etter omgangssyken så skal hoppe til sengs!

 

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM om en uke her jenter!!!!!!!!!! men har så JÆ... ømme brystvorter...samboer får ikke lov å nærme seg de engang...haha...også er det så mye stikkninger og rare ting som skjer ved høyre lyske.....blir snart gaaaaaaaaal...jeg har også veldig hvit/kremaktig utflod om dagen,og EL var jo på fredag...au,nå stikker det til inni høyre side av magen igjen...merkelig,ALDRI vært sånn før....please, la meg være gravid!!! er ihvertfall innbilt...har planlagt sommeren i hodet mitt allerede jeg...siden vi skal i bryllup i Dannmark,og da tenker jeg på å ha med lillesøster til sambo som barnevakt,for kan jo ikke reise fra babyen min...hihi....er ikke helt normal jeg heller jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror endelig jeg har fått litt syr på syklusen min etter SA! I følge babyverden er IKM om en uke, den 24. Har hatt ømme bryster siden SA`en, men de var ekstra ømme noen dager forrige uke. Litt usikker på om jeg hadde EL, pleier alltid å kjenne den, men ikke etter SA. Dersom El var der når den skulle, hadde vi i hvertfall sex til riktid tid, har hatt sex hver dag siste to ukene, pga ferie, så det skal i hvertfall ikke stå på det:P Men forrige gang "visste" jeg det, og "kjente" det med en gang, kjenner ikke en dritt nå, bortsett fra mine ømme pupper, så må nok inn i 3 pp etter SA jeg hadde.. Krysser fingrene for alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er d riktig at j skal få så mye utflod etter el?

kan jo bruke 2 truseinnlegg i døgnet.

i dag tidlig våkna j med smerter i magan og ryggen på høyre side.

var veldig smertefult. klarte nesten ikke å gå.

etter noen timer ble d plutselig borte.

merkelig.

skal til gyn undersøkelse hos legen på mandag.

gruer meg.

skal se om d er noe feil, så lenge j har vondt.

noen andre som har opplevd d samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monkri: jeg hadde myyyye utflod mellom EL og IKM når jeg var gravid, men ikke så sterke smerter som du beskriver..håper alt er bra med deg;-)

 

 

jeg skal på jobbfest på fredag og det er da 1 uke til IKM..hvis jeg ikke drikker skjønner alle hvorfor!!

en test kan vel umulig være positiv så tidlig..hm..

noen glass vin skader vel ikke uansett, men dersom det skjer noe( har nettopp hatt en SA) vil jeg få dårlig samvittighet...

 

HJELP!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et suuuupert tips her inne før i dag som jeg tenker å bruke på div festlige anledninger vi snart skal på: er på antibiotika kur for uvi og kan dermed ikke drikke=) Enkelt og greit!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...