Gå til innhold

dreamer, I'm just a dreamer... (hihi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke rart at jeg blir optimistisk på dine vegne når du har så mange lovende symptomer!!;) Gleder meg veldig til du skal teste!!!:)

Skal du fortsatt vente så lenge med testingen?

Ja jeg finner jo ut av det i morgen. Skulle veldig gjerne testet i morgen, men jeg har ingen tester:P Får de forhåpentligvis i posten i morgen, så hvis tempen er høy på fredag, så tester jeg nok da. Men i kveld har jeg hatt masse murringer og stikkinger, så er rimelig sikker på at tanta kommer i morgen altså.

Så bra at du liker fargen mer og mer!:) Jeg liker også når fargen er mørk, men jeg blir også seende ut som et laken uten sminke:P Men jeg synes det er veldig gøy å sminke meg da;)

Så bra at ingen av dere er langsinte! Så Anders er i godt humør igjen da? Alt er som vanlig her;) Kommer mensen, så blir det nok en fight om sædprøven, og det gruer jeg meg veldig til. Men som du sa, så er det vel like greit å bite i det sure eplet med en gang. Ikke noe spennende som skjer her, bare strikker og strikker:P Tar laaang tid! Tenkte å begynne på pbl´en snart.. Skjer det noe spennende hos dere da?

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er så søt du. du er jo opptimistisk for meg hver mnd du.. hehe.. Nei jeg tester nok ikke før tidligst mandag tenker jeg.. men jeg trur at om ikke spira sitter så kommer tanta ganske snart tenker jeg...

jeg håper jeg håper jeg håper........

saklig føst

jeg liker også og sminke meg, kan bruke flere timer om jeg vil.. men det er liksom ikke alltid tiden stekker til liksom.. hehe... blllir som regel bare mascara.. Men i morgen starter vi sent da... så da har jeg nok tid.. hehe..

JEg satser på at du slipper diskursjonen med Marius.. Men... om du må så trur jeg det er veeeldig viktig og ikke angrip han.. Legg det frem saklig, og at det er sååå viktig for deg at han faktisk tar seg tid til og høre på deg, og vurderer saken godt før han buser ut blir sint og svarer....

Ja Anders er i godt humør igjen.. gudskje lov.. hehe

Skrevet

Hehe, ja jeg har nok en tendens til å bli veldig optimistisk på andres vegne, men denne gangen har jeg VIRKELIG en følelse av at det har klaffet for deg!;)

Hehe, kjenner meg igjen i at tiden ikke alltid strekker til. Etter at jeg slutta med pilla har jeg jo fått så mye kviser at jeg må bruke litt tid på å dekke dem:P Men ellers blir det bare å klæsje på litt øyenskygge og mascara. Men det er veldig gøy når jeg skal på fest og har god tid til å sminke meg:)

Ja håper virkelig at jeg slipper det. Det er mest derfor at det har vært så viktig for meg å bli gravid denne mnd, men det ser ikke ut som det gikk da. Men da kan jeg jo håpe at han ikke blir så vanskelig. Men mest sannsynlig blir det nok en del diskusjoner om det framover, og jeg skal prøve å legge det fram rolig og saklig, uten å angripe han. Hvis han sier nei, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Da må jeg begynne å prioritere andre ting i livet enn barn ihvertfall.

Så bra at han er i godt humør igjen!:)

Skrevet

håper følsen slår til da .. hehe Vis ikke bli det masse deilig rødvin og spekemat på jakt... så blir digg det også da. hehe

Jeg syntes det er så vaskelig og dekke kviser jeg, syntes liksom det bare blir stygt på eg selv... at all sminken heller legger seg rundt kvisen som en kant heller enn oppå og dekkende.. Men kan jo ha noe med at jeg piller masse, så da blir det jo skorpe også.. hehe

Men og sminke seg seg til fest er jo mest morro da.. hehe

Hvorfor er det så viktig for deg denne mnd? pga pergo? og for og slippe konfrontasjon?? skjønner jo det da... Gjør han seg vanskelig får du lov og lage et personlig helvete for han!!! Da har du jo pakket det så godt inn for han som du kan.. men vil han ikke ta i mot den pakken så får du fortelle han hvor landet ligger. kom igjen Silje, jeg veit du ikke trur du er "tøff" nok, men det ER du.. Det er deres fremtid det gjelder.. du har lov til og kjempe med nebb og klør... kanskje han trenger det...Men det blir ikke no prob.. du er jo gravid... =))

uuuuu, nå begynner army wifes.... jippi....

Skrevet

Nam, det hørtes godt ut. Man må jo se de positive sidene ved å få tanta og;) Jeg skal ihvertfall kose meg med rødvin i helgen hvis tanta kommer!

Jeg får ikke så mange kviser av gangen, 1-2 stykker. Men det har blitt så stygge arr av de, så det er vel mest det jeg dekker. Ser vel ikke helt naturlig ut, men jeg synes det er bedre enn å gå ut med røde flekker i kinnene:P Kjenner igjen problemet med at sminka legger seg rundt kvisen, haha. Men jeg synes at mineralpudder funker mye bedre enn foundation.

Det er så viktig for meg denne mnd for å slippe konfrotasjon, og mer utredning, fler medisiner og kanskje prøverør.. Hadde vært så deilig å få det til nå uten noe mer mas! Hehe, så snill du er som støtter meg. Jeg skal prøve å være tøff nok og kjempe med nebb og klør! Godt med litt backup fra deg!

Føler meg bare så alene om å ville det hvis jeg må tvinge han til å levere prøve liksom. Men jeg får vel bare fyre løs;) Hihi, hadde det bare vært så vel at jeg var gravid! Kjennes veldig ut som tanta er på vei ihvertfall, det finner jeg nok ut på tempen i morgen..

åå army wifes er gøy! Men her ser Marius på grease, hehe.

Skrevet

ja vi må prøve og være positive...

Ja kanskje han blir sur og føler seg tvunget, men når det er gjort er det gjort og kanskje han til og med følser seg lettet og syntes det ok... Sånn som de inne på abort forumet som har gubber som ikke vil ha barn, men når de får tid på seg gleder de seg de også... jeg trur menn er rett og slett trege.. De trenger tid og det er ikke alltid vi kan gi dem det.. noen blir aldri klare vet du.... Kansje Marius er litt sånn... Du kan jo ikke bare ta hensyn til hans følelser... du må tenke på deg selv også!

Mamma sier til meg at det ordner seg for snille jenter...og uansett hvor mørkt det ser ut har jo det faktisk stemt så langt.. Jeg sitter jo her i dag og er i gjennom alle krisene jeg truddde jeg ikke sku komme igjenom... (økonomi osv..) Men det ordner seg alltid!!! Tenk det du.. Jeg backer deg opp vet du... bare og si i fra om det skulle være noe... enything!

nå skal jeg strikke itt til slik at Anders sovner før jeg kommer meg i seng, og så skal jeg forføre han... hehe... morro... da klarer han ikke si nei.. hihi.. im so bad...

Skrevet

Ååå jeg blir sinna på kroppen min. Har hatt så vonde menssmerter i dag at jeg har måttet ta paracet, men allikevel så gidder ikke mensen å komme. Når den først skal komme så synes jeg at det er greit at den kommer med én gang jeg;)

Etter alt du sa i dag med dine symptomer så er jeg nesten helt overbevist om at du er gravid! Gleder meg veldig til du skal teste! Dagene kommer til å gå sakte framover fordi jeg er så nysgjerrig på dine vegne:P

Jeg tror nok at når han først har gjort det så synes han at det er ok ja. Men det er vel tanken på å gjøre det, og på resultatet som er veldig skremmende. Og jeg synes nesten det er litt skummelt selv, tenk om de ikke finner noen svømmere liksom:-S

Det ordner seg for snille jenter ja:) Og blir jeg ikke gravid med deg første får jeg heller kose meg med å se på babytøy til din baby, og se at magen din vokser:)

Er formen fortsatt dårlig?

Skrevet

Jeg skjønner at du vil at den skal komme igang ja.. er jo ikke noe morro og g å vente.. det vet vi jo så alt for mye om...=( Men har den ikke kommet i morgen tidlig ville jeg tatt en liten test jeg.. hehe...

Jeg er ikke overbevist.. Jeg tenke at det kun er innbildt og at det bare er ønske om baby som gjør meg kvalm... men jeg er ikke kvalm hele tiden heller.... så det er jo bra da..og jeg håper virkelig den delen er innbildt altså... for om jeg skulle være gravid så syntes jeg at den kvalmen startet vell tidlig.... Men skal jeg sette fingren på neo som er annerledes er de murringene mine, de er det liksom ikke mens murringer men heller mer ilinger fra ryggen og frem og nedover låra av og til... så det er jo positivt da.. men det er jo aldri godt og si.. =S Men som sagt tar jeg ingen ting for god fisk, jeg har lurt meg selv så mange ganger...

Men det er jo bedre og vite da... kanskje ikke de svømmer like bra, men at dere bare trenger litt hjelp til selve befruktningen... Jeg trur nok det går bra jeg.. ellers er det jo greit og finne en donor i stede da... Men da kan dere i det minste ta standpunkt til problemet sammen... det er jo det viktigste da.. og at du slipper og slite sånn hver mnd..

Ja du skal få være med og shoppe, masse!!! ingen problem, det gleder jeg meg til..og kunne gå å handle.. kommer til og ta helt av den dagen jeg vet jeg er gravid. hehe..

Formen er helt fin nå.. er bare litte grann av og til i en pitteliten bølge.. så er sikkert ikke noe i det hele tatt........ ikke legg for mye i det schnupp...

her er det dtrikking på gang... hehe

klæm

Skrevet

Hehe, skulle gjerne tatt en test i morgen, meeen testene kom ikke i posten i dag heller:( Uansett så VET jeg at tanta kommer. Hva ellers kan forklare den laaave tempen og de sinnsykt vonde menssmertene.. Skulle bare ønske at jeg kunne fått den i dag, men den tanta skal jo alltid være vanskelig:P

Nå har jeg skrevet pbl, og det ble så dårlig. Jeg er alltid den heldige utvalgte som får temaer det nesten ikke står noe om, arg!

Jeg og Marius snakket sammen i sta, og jeg sa at nå orker jeg ikke gå inn for å prøve mer fram til du leverer prøve. Men han ville veldig gjerne fortsette å prøve ordentlig. Så sa jeg at hvis du leverer prøve innen 3-4 mnd, så kan vi prøve sånn som nå fram til det. Så sa han at vi kan prøve i 3-4 mnd, så får vi finne ut hva vi gjør videre etter det. Da ble jeg litt irritert, for da kan jo jeg slite meg ihjel i de mnd, og så bestemmer han seg likevel for å ikke levere. Men så sa han neida, om 3-4 mnd må vi nesten gjøre noe. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal ta det som.. Men jeg orker ikke gå så hardt inn for det de neste mnd uansett tror jeg. Eller kanskje litt denne pp´n siden pergoen virker i 2 pp´r..

Hehe, jeg skal ikke legge så mye i det, vet at jeg blir litt vel ivrig. Men jeg håper så mye på dine vegne vettu. Og jeg blir helt overbevist når du har så mange lovende symptomer. Jeg krysser ihvertfall fingre og tær for deg!!

Hvordan går det med strikkingen?

Klæm

Skrevet

ja jeg ve at tanta kommer.. men det er jo lov og håpe så lenge hun ikke er der.. hehe..

jeg gjorde meg ferdig med pbl rett etter middag i dag jeg, så eg har stort sett hatt kvelden fri... deeeilig... mattevansker var ikke akkuratt veldig vanskelig å skrive noe om...

bra dere har pratet da... jeg regnet nesten med det siden jeg ikke hørte noe fra deg før nå.. men jeg mener at du burde stått hardere på krava... si før jul da... har ikke noe skjedd før jul må han teste seg rett etter nytt år... nytt år nye muligheter... jeg vet det ikke er lett.. en du gjør det som er best for deg....

men det er det som er saken, man kan ikke at de "symptomene" mine faktisk er symptomer.. jeg vil ikke legge for mye i ting hverfall........ jeg har veeeldig lyst at det skal funke denne pp... men hehe det vil vi jo alle..

Strikkingen er bra snart ferdig med første remsen... weee.. starte på ny.. hehe..... du da? komemt langt?

klæm

Skrevet

Hehe, ja det er jo lov å håpe. Drømmen er jo selvfølgelig at tempen har steget igjen i morgen, og at menssmertene egentlig er festesmerter. Men det er jo bare ønsketenkning, for jeg vet jo at dumme tanta kommer i morgen:(

Så flink du er som gjorde deg så fort ferdig med pbl´en! Var nok en del å skrive om matematikkvansker ja, og veldig relevant i forhold til pensum:) Jeg skrev jo hvordan væske i mellomøre/periodvis hørselstap i førskolealder kan påvirke språkutviklingen. Ganske spennende, men det sto jo nesten ingen ting om det.

Jeg burde nok stått hardere på krava, men jeg synes det er litt dumt å presse for hardt på det. For babylaging skal jo være noe vi begge vil, og kanskje jeg ødelegger litt av lysta hans hvis jeg presser for hardt. Og egentlig så synes jeg at det er deilig å bare leve livet noen mnd, før det braker løs med mer utredning. Men det blir en prat i desember/januar ja, og da kommer jeg til å stå hardere på krava!

Du har kommet langt! Synes ditt ble så utrolig fint jeg! Når jeg er ferdig med mitt, skal jeg strikke et sånn som ditt;) Jeg er straks ferdig med et garnøste. Men hva gjør jeg når jeg skal begynne på et nytt?

Klæm

Skrevet

¨Jeg skjønner du ikke vil presse sånn på, å ja det skal være hyggelig og lage baby.. Og hvem vet, kanskje spira sitter de mnd dere ikke prøver så hardt=) at det som skal til er at du tar det veldig med ro i fht baby making.. og får hans del også, kanskje svømmerne svømmer bedre når de ikke føler stess... hehe

å bytte nøste er ikke s vanskelig... jeg pleier og surre enden på det nye garnet litt rundt lille fingeren, så begynner du bare og strikke med ny tråd...Du slipper bare trden rundt lille fingeren når du syntes det passe seg.. Det du må passe på er å stramme de to trådene litt, for de første to maskene blir veldig store og løse, men det er jo bare og dra litt i trådene.. Om du vil kan du knyte de løse endene sammen også, men ikke hardt, du trenger dem når du skal feste alle trådene når du er helt ferdig med teppet.. skjønte du det? Ellers får vi ta det på web cam.. hehe...

Ja ble veldig fornøyd med utseende så langt... gleder meg til og få noe flere remser så jeg kan legge dem sammen å se... hehe

klæm

Skrevet

Hehe, kanskje det er det som skal til ja;P

Selv om jeg tror nok at vi trenger hjelp. Men da har jeg noen mnd på å "lade meg opp" fram til det ihvertfall;)

Skal det være igjen mye snor fra det andre nøstet da? Bra at du har peiling, hvis ikke hadde det gått rett vest her;) Skjønner ihvertfall ikke hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig med teppet, men det er en stund til;)

Hehe, ellers så får vi ta det på web cam ja! Skal få Marius til å legge inn windows på den lille snart, så har jeg litt mer peil på hva jeg driver med på den;)

Ja det blir gøy å se hvordan teppet ditt blir når du får satt det sammen! Mitt blir nok rimelig kjedelig, men det var veldig greit som "førstegangsprosjekt"!

Nå får jeg finne senga. Selv om jeg ikke skal på forelesning, så skal jeg prøve å komme meg opp i ok tid, så jeg får lest litt.

Sov godt, og drøm søtt om spira di;)

Klæm

Skrevet

trur nok du har godt av en "pause" js, du kan fokusere på alt annet, skole og venner og party party.. hehe

Det skal ikke være så mye igjen nei, si kanskje 5cm eller noe... men det er greit om du bytter tråd sånn at du får alle trådene på samme side.. skjønner? det lønner seg, blir penest til slutt...

skal hjelpe deg med og sy fast endende osv senere jeg.. hehe no problem

ellers da? gjort noe spennende i dag? jeg har sovet leeenge, nå driver jeg og pakker litttil jakta samtidig som jeg har dratt ut alt av klesskapet og rydder.. så ut som en tornado hadde tatt turen innom..hehe...

Ellers er formen min vekslene i dag egenlig.. Må nesten begynne og lure litt... er små svimmel av og til og pittelitt kvalm.. jeg vet det er veldig tegn og at man kanskje kan håpe det er noe... samtidig er jeg jo kjempe forkjølet da, så kan jo være noe annet også... + at kjangsen for at jeg rett og slett er innbildt ABSOLUTT er en mulighet.. hehe... så jeg legger ikke for mye i det enda... jeg skal bli ganske mye mer kvalm og svimmel før jeg tenker det har forbildelse med spire... i dag er jeg 10dpo i dag.. 4 dager igjen.. spennende.. hehe

klæm

Skrevet

Jepp, hehe, det blir deilig! Også synes jeg at det er litt herlig at det er Marius som presser på med prøvingen nå, han er så opptatt av å treffe de riktige dagene og sånt:P Så det er morro å vite at han virkelig vil og.

Skjønner!!:) Da skal jeg prøve på det!

Tusen takk for at du kan hjelpe meg å sy fast endene osv. Du må ikke ha for store forhåpninger til hvordan det ser ut da:P

Ellers har jeg ikke gjort noe spennende. Flytta inn hos pappa for en uke, for han dro til Malaysia i dag, og jeg skal passe hunden til mamma, som ikke kan bo hos oss fordi hun blir gal på kaninene;) Hvis du skjønte noe av det. Og nå er jeg på jobb, og gleder meg veldig til å komme "hjem" og ta meg et glass rødvin;)

Hehe, kjenner til fenomenet med klær utover hele rommet:P Hva slags planer har du for kvelden da?

Jeg vet jeg ikke skal legge for mye i det, men du ER gravid du!!!!!;) 4 dager igjen til testing, så utrolig spennende! Hva slags test skal du teste med?

Klæm

Skrevet

Ja så morro og vite at han virkelig vil ha spire han også.. det er jo supert.... deilig og legge ansvaret fra seg litt..

jeg trur teppet ditt blir kjempe fint jeg.. en gang må jo være den første=)

Litt deilig og bo hos pappa også da.. Malaysia? my god jeg og vil... kos og passe vovv da... Skal Marius bo der også da eller`??

Nå har jeg fått besøk av min lille søster som har som hobby og komme til nittedal så ofte hun kan... Men hun er 14, så at hun er her passer meg kjempe godt, for da vet jeg at hun ikke er og drikker og styrer med gutter et annet sted.. hehe... Ellers sitter vi og spiser litt nå, griller mmm.... blir bare tv og bim på meg i kveld..

ikke forhåpninger også ER jeg gravid? ha, du kan spøke du.. men uvellheten er her fortsatt hele tiden.. så jeg undres litt etter hvert.... Jeg kjøpte 3liter vin i dag, for vi skal ha mddags gjester på søndag, fikk yst på et glass i kveld, men tør ikke helt... hva hadde du gjort? Pappa, Gunn, stebror Joakim og farfar kommer på middag på søndag.. da skal vi ha reinsdyr gryte.. mmm gleder meg...

klæm

Skrevet

Hehe, blir nok ikke kjempefint:P Men ikke så verst i forhold til det jeg hadde sett for meg;) Men ditt blir jo bare helt nydelig da!!

Ja deilig å bo der. Stort fint hus, og jeg kan se på film og høre på musikk på full guffe om jeg vil, hihi. Marius skal bo der litt innimellom. Han skal på fest i dag, men han kommer nok i morgen og blir der til søndag. Men han var ikke så interessert i å sove der på hverdager. Skjønner ikke hvorfor egentlig, er kortere til høyskolen fra pappa enn fra oss.. Men men, er egentlig bare deilig å være litt fra han synes jeg;) Da blir det koseligere når jeg kommer hjem igjen!

Så koselig at du har fått besøk av lillesøster da! Vet hun at dere prøver?

Hehe, ja er bedre at hun er hos dere enn at un drikker seg full og styrer med gutter;) Grillmat, nam!!! Heldiggris!!

Hehe, ja litt selvmotsigende;P Men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at du ER gravid;) Selv om kroppen ikke alltid er helt til å stole på.. Har du en CB digital? Hvis du ikke har tisset på en stund, så kunne du jo tatt den selv om det er veldig tidlig. Og er den neg kan du jo ta et glass vin:) Jeg synes at man skal leve så og si normalt fram til positiv test jeg.. Trenger ikke gå på hardfylla, men litt tror jeg ikke har noe å si:)

Så koselig med familiebesøk. Nam, reinsdyrgryte hørtes kjempegodt ut!! Du som lager det?

Klæm

Skrevet

Ja blir ganske førnøyd... liker hvertfall fargene. men jeg er veldig glad i brunt da.. hehe

Deilig og være bare for seg selv også da... ikke tenke på noen andre.. jeg er veldig glad når anders skal bort en kveld eller to... kan man se de filmene som bare jenter liker og se + lage mat med maaaaaasse hvitløk... mmmmm

Nei hun vet ikke, men jeg trur kanskje hun misstenker det.. men det er greit nok... jeg sier bare at jeg tar pillene for og ordne opp i syklusen, og at det er derfor jeg sitter her inne litt og prater, for og lære. hehe...

Nei jeg har ikke cb jeg har en qr.. men jeg kommer ikke til og brenne av den enda nei... venter til mandag eller tirsdag.. jeg trur jeg tar et glass jeg.. kan jo bli det siste på veldig lenge da... hehe...

Ja kos med familie besøk, spess siden farfar ikke har vært her før, og han vokste opp i gatene her, så han gleder seg som en unge...

Skal lage maten selv ja.. elsker og lage ordentlig mat til familie og venner.. er liksom noe annerledes og lage ordentlig mat enn taco liksom.. et glass rødvin i ene håda og putrende kjeler på ovnen... ''

Nå blir det rødvin på meg tjoooo ho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...