monca*84*j12 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 heia skjer a? Nå har jeg vært hos min mor i bærum noen dager... ganske kos, men det holder med 2dager i strekk kjenner jeg... veldig godt og komme hjem til gubben... du da? noe nytt og spennende? status: mens fri.... jippi.... 2 hele dager uten noe!!! jeeee.... du da? Vi blir vel og følge hverandre ganske tett denne mnd vi? cool.... Skal du på blindern på mandag? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 haha, så kul overskrift!!;P Nei her skjer det ikke stort egentlig. Har vært i byen og møtt en venninne, ellers så har jeg sovet hele dagen siden jeg jobbet i natt;) Kan tenke meg det var deilig å komme hjem til gubben igjen. Skjønner at det er nok med to dager i strekk! Har du noen planer for helgen da? Såå bra at du er mensfri!!! Ja da kommer vi til å følge hverandre ganske tett ja:) Håper at det blir maibabyer på oss begge!!! Jepp det skal jeg, må jo nesten få med meg infomøtet. Kjedelig at det er så tidlig da! Skal du dit? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 ikke sant... jeg var veeldig fornøyd selv... hehe Deilig og bare ta det litt med ro da... flink du som jobber... jeg har ikke jobbet denne uken... Men skal jobbe lørdagen da... så det er jo greit=) Ellers har jeg ingen planer for helgen, kanskje gå en tur og nyte livet... eller fortsette og pusse opp hybel... sukk... Jaaa, det er så deilig.... ikke tenke på den h**** tanta... men det som er så rart er at selv om den varer grusomme 3uker er den stabil... for de siste 3-pp'ene har den var i ganske nøyaktig tre uker også.... Så jeg skal vel kanskje ikke klage, mange som sliter med langt verre ting, som og ikke få tanta i det hele tatt.... Ja tenkte jeg sku ta turen... kjøpe litt pensum osv.... Ikke det at de info møtene pleier og være spess spennende... men kanskje det blir annerledes i år... hehe... + at det er jo hyggelig og treffe folk igjen da... nei nå får jeg vel hoppe i dusjen, har akkuratt stått opp og må ut med dyret... hehe... kos deg i dag =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Så heldig du er som bare har hatt fri denne uka:) Jeg har jo hatt mange dager fri jeg og, så skal ikke klage;) Nå er det under to timer igjen på jobb, så er det helg!! Hvordan går det med oppussingen? Mye igjen? Så bra at TR er stabil ihvertfall. Kommer den omtrent til samme tid hver gang og? Da er det jo ganske enkelt å regne ut sånn ca. når du har EL i såfall. Begynt med temping? I dag tok jeg den siste pergotabletten, så da har jeg EL om 5-10 dager. Nå SKAL det klaffe altså;P Hehe, nei de pleier ikke være så spennende de møtene;) Men det hender jo at de sier noe info som er greit å ha med seg. Tenkte å kjøpe litt pensum jeg og. Håper at det er mye spennende i år! Har du lest caset enda? Det så ganske interessant ut, men litt vanskelig;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 ja har vært deilig..... en del oppussing igjen ja... tapitsere/male kjøkken + lister og alt det elektriske.. sukk... men det går fremover i det minste... blir veldig fint! Har ikke startet med temping nei... er så treig asså... men om jeg starter på mandag, trur du det blir for sent da? Vet ikke helt hva samb. sier om jeg starter med det... han kommer jo til og våkne når vekkeklokken ringer, og ikke få sove igjen... hmmm... så spenende, håper pergon gjør susen.... vis ikke så må du leie samb i øra til legen... om han syntes det er pinlig kan du jo lever prøven for han???? fks.... jeg trur det blir veldig spenende i år, men mye!!! Lyst og være med på og være flink og sitte på lesesal i år? kanskje lettere om man er flere sammen.,, Nei har ikke sett på caset eller grupper eller noe jeg... hehe.. kanskje jeg må gjøre det løpet av kvelden... hmmm jeje, nå baker jeg da... horn med ost og skinke... mmm.... greit og ha... gubben skal jobbe natt i morgen, så da tenkte jeg han sku få no godt og tygge på da vøtt... hehe... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Sukk, ja da har dere jo en del igjen. Men det er jo bra at det blir veldig fint! Jeg tror det burde gå fint å begynne på mandag. Jeg tror FF må ha minst 6 temperaturer før EL, for å registrere EL når tempen stiger.. Men om du får EL tidligere enn det, så ser du jo tempstigningen selv:) Uff, våkner samboern din av vekkeklokka og ikke får sove igjen? Det problemet har heldigvis ikke jeg, sambo er umulig å vekke;P Håper at gubben din synes det er greit da, du gjør det jo for dere begge;) Ja jeg har sagt til han at jeg kan levere den for han. Tror nok han kommer til å gjøre det, men gruer meg til å snakke med han om det igjen.. Men jeg har jo sagt flere ganger at hvis jeg ikke blir gravid nå, så må han levere prøve for at det skal skje noe mer... Og det virker som han synes det er ok... *Håpehåpe* Jeg har veldig lyst til å være med på lesesalen:) Jeg synes ihvertfall at det er veldig deilig at vi ikke må lese til en eksamen, men til oppgavene. Da føler ihvertfall jeg meg mer motivert:) Åååh horn med ost og skinke hørtes kjempegodt ut! Så heldig gubben din er! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2008 en del igjen, men vi er jo 4stk om det da.... så burde gå ganske fort... det er bra... for i uke dagene er samb oppe før meg vøtt... så da vekker jeg han ikke.. hehe.. desuten har jeg bare planer om og finne el... jeg skal ikke teste hele veien.. jeg vil ha spenningen med og leve i uvisshet etter på.. hehe Det er bra han "varmer" opp for tanken... du har jo gjort alt du kan gjøre... håper han har friske svømmere, hadde jo vært synd og gå igjennom sååå mye bekymring når det er hos han problemet ligger... trur jeg ville blitt ganske sur på Anders da, at jeg sku gått igjennom alt det for han er for stolt.... tullebukker! Det er bra! da har vi lesesal daiter i år.... måtte de bli velsignet med mye interesant stoff og kvalme... hehe...Syntes eksamen er ok jeg da.. men jeg er jo kanskje litt rar sånn.. hehe nå spiser jeg horn... mmmm... skal på jobb... blææææ ha en fin dag.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 I alle dager... Jeg er på syklusdag 8, har vanligvis EL på dag 15-16, men i dag så ble monitoren høy:-S (Monitoren kan være lav, høy og max). Da ser det jo ut til at EL er på vei allerede. Håper den holder seg høy noen dager til og at jeg har EL på torsdag, det hadde passet veldig fint i forhold til å få hoppa i høyet på de riktige dagene:P Hvis du bare skal finne EL, så kan du jo bare teste på hverdagene ja:) Men får håpe du har EL før neste helg da;) Ja, det kommer nok til å være ganske frustrerende hvis svømmerne hans er dårlige, og jeg har gått gjennom så mye slit for ingenting... Mens på den andre siden, hvis de ikke er helt på topp, så hadde det faktisk nesten vært en lettelse å få prøverør, for da hadde jeg visst at jeg mest sannsynlig snart ble gravid ihvertfall:) Yes, det har vi!! Håper virkelig på masse spennende stoff, og kvalme!! Haha;) Så heldig du er som synes eksamen er ok, blir heeelt nervevrak jeg! Men når jeg først kommer i gang er det egentlig helt ok.. Mmmm...jeg vil og ha horn!!! Så flink du er som jobber, håper du får en fin dag fordet:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2008 hmmmm.... snodig... men det betyr vel kanskje at pergon jobber det da... så spennende... kanskje det faktisk klaffer denne mnd for deg da... og jeg håper inderlig det altså! stå på, dra gubben til sengs.... iiiiiihaaaaa jeg har nok el ca neste uke trur jeg.... på tirsdag er det jo en uke siden tr dro.. så trur det skal klaffe ganske bra=) skjønner jo at du syntes det er nesten en lettelse om han har litt dårlige svømmere.... for det første er det jo da ikke deg det er no galt med, + at da er jo prøverør neste... men det er jo ganske dyrt er det ikke`?? by the way, går du på grysoms kur? jeg er jo nervøs før eksamen, men jeg kommer meg fort over det da... kan ta med horn til deg neste gang jeg baker.. hehe klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Åååh så snill du er, gleder meg!!!! Ja snodige greier, men er tydeligvis pergoen som jobber ja! Og det er jo bra. Men jeg skal gå inn for grysom 100% denne mnd, så da må jeg vente til jeg får max fertilitet + dagen etter. Da håper jeg at sambo har supersvømmere:P Jeg tar grysom sin kur ja. Og sambo har tydeligvis begynt å ta både multivitaminer og e-vitaminer i tillegg til sinken sin, så det er jo ikke dumt;P Du går også på grysom sin kur? Blir spennende å se når du ha EL:) Du kan jo tempe i helgene når du våkner og. Da må du bare trekke fra 0,05 grader pr halvtime eller noe sånt.. Står på pernille.info;) Jeg er nesten sikker på at det ikke er noe galt med meg. Det så ihvertfall helt fint ut på ul og blodprøvene. Men det kan jo hende at det er noe med sambo, eller så er det bare uflaks. For 3 prøverørs-forsøk blir det max 19500 tror jeg. Men jeg tror man må legge ut masse for medisiner, men man får igjen alt over 15000. Men da går bare alt studielånet til prøverør;) Dette ble langt gitt;) Sitter med sambo og en kompis og drikker vin jeg, koselig:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2008 Må jo være godt og vite at pergon jobber ja... at man ikke tar for morro skyld liksom.... Ja jeg går fortsatt på grysom sin kur ja.... håper den har noe effekt... det trur jeg.... om det er tilfeldig vet jeg ikke, men denne pp'n er jo kortet ned med 1.5 uke liksom... så da velger jeg og tru det er kuren sin skyld.. hehe... Ja blir spennende... og se om jeg har el i det hele tatt liksom...en vet jo ikke... jeg trur det,men har ikke fått fastsatt den enda.. så... jeg kan jo rett og slett vært drit uheldig og bommet hver pp.... og bare jeg finner den så klaffer det... en må jo håpe.... Jeg føler det på meg, August er en god mnd for oss..... Godt og vite det ikke er no galt da... jeg vet jo at det er noe galt... godt og vite det og egentlig.. det holder jo forventningene nede litt.. men har det ikke skjedd noe innen året er gått må jeg nok ty til drastiske tiltak.. som miste en del kg og skjekke meg ut... vet jo at det kan være et hinder... men jeg velger og leve i håpet en så lenge=) dyrt med prøverør da... men heldigvis ikke uoverkommelig=) men håper jo seff dere slipper det... har akkuratt sendt samb på jobb jeg da... de skal ha no strøm utkobling i byn, det starter 02.... dakal... men men... blir jo en del ekstra kr i kassa da... så digg med vin da... elsker vin jeg!! blir noe av det kjipeste og gi opp, men OH so verdt det!!!! hehe klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 *sukk* dette ble en laaang dag! Har vært mange timer i familieselskap fordi sambo har bursdag.. Er jo koselig, men ikke det morsomste jeg vet;) Ja det er godt å vite at pergon jobber. Siden syklusen din har blitt kortet ned med 1,5 uke, så virker det jo som at det funker! Blir spennende å se om det blir full klaff for oss nå! Tenk at grysom har født, det er jo helt fantastisk! Ja det blir spennende når du skal tempe. Tror nok at du har EL, men det blir spennende å se når i syklusen du har det. Skjønner at det på en måte er godt å vite at det er noe galt og, og ikke leve i uvisshet. Men det som er bra er jo at du kan slippe masse egg, og da er du jo superfruktbar! Håååper og tror at du kommer til å bli gravid innen året er omme! Jeg har også en følelse av at august er en god mnd for oss! Ja prøverør er dyrt! Men det er overkommelig ja. Jeg har planer om å sette inn så mye som mulig av lånet og stipendet på en sparekonto i år. Så hvis det blir prøverør, så kan jeg bruke noe av det... Stakkars samboern din som måtte jobbe i natt da:( Men det er alltid greit med ekstra kr;) Da er det vel på tide å finne køya, opp TIDLIG i morgen! Så sinnsyyykt mye pensum! Men det er for hele år da... Klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Vil bare si at det var kjempekoselig å være sammen deg i dag!!
monca*84*j12 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2008 så bra!!!! koste meg masse i dag jeg også... så deilig og prate med en som faktisk forstår deg liksom.... En ting jeg lurte på, når tempen stiger, er det før el eller under el? Det er ikke forsent og ha seg når den har steget liksom? i morgen er det jo en uke siden tr dro.. bli så spennende og følge med altså.. hehe... håper jeg får den andre målern snart.... uff nå skal jeg opp og male hybel... driiiitt.. men må gjøres.. jupp=) kos deg i kveld... (det stemmer at vi starter 12 i morgen?)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Det stemmer! Ja det var kjempedeilig å snakke med en som forstår meg! Tempen stiger dagen etter EL, så da er det mest sannsynlig for sent ha ha seg. Skal det være noe håp må man ha seg på morningen ihvertfall;) Derfor lønner det seg å tempe noen mnd, så man ser når man pleier å ha EL. Blir spennende å følge med på tempen din! Meldt deg inn i ff? Håper du får den andre målern snart ja, den burde jo komme i morgen eller onsdag. Uff, kjedelig å male hybel. Men det er sikkert mange som vil flytte inn når den er nyoppussa;) Kos deg i kveld du og!
monca*84*j12 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. august 2008 ble akkuratt spådd av missmoi... hun som mange andre sier august med gutt.... ganske spennende dette... spurte aurora igjen også.. venter spent på svar.. hehe.... syntes det er morro.... (ikke det at jeg tar det alt for seriøst da... hehe)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. august 2008 #17 Skrevet 18. august 2008 Så utrolig spennende!!! Håper de har rett!! Man må ta det med en klype salt ja, men det gir jo litt håp da. Spesielt når alle sier det samme:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. august 2008 #18 Skrevet 20. august 2008 Heeei, hvordan gikk det!!?? *Krysse krysse*
monca*84*j12 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 20. august 2008 hei hei, nå sitter jeg med min nye eepc... hvit... JIPPI syngingen er over... får svar i morgen, det betyr at av en eller fler av oss tre som prøvde ikke kom med... så jeg er veldig spent=) men jeg skal la deg få vite med en gang... håper jeg kommer med, men likevel... kommer jeg ikke inn så kommer jeg ikke inn... sånn er det jo bare... Men værst og ikke vite liksom.... sukk ellers er det mye murringer, men ingen positive utslag.. så dah... ingen el enda.. er så spent å om jeg finner den!!! men tempratur måleren og el testene kom i dag... så i morgen tidlig blir det temping med to desimaler...=) kos deg på jobb da klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. august 2008 #20 Skrevet 20. august 2008 uuuh, så kult!!! Gleder meg til å se den;) Så utrolig spennende!! Krysser fingre og tær for at du får være med!! Følte du at det gikk bra da? Nei det er ikke noe gøy å ikke vite, var dumt at de ikke kunne si det med en gang. Blir spennende å høre i morgen! Murringer er ihvertfall et godt tegn på at noe er på gang! Da får dere bare hoppe i høyet, så blir forhåpentligvis EL-testen positiv i løpet av uka:) Blir gøy å se hvordan tempen din blir på den nye måleren. Si ifra hvis du skjønner ff, så kan jeg få adressen så jeg kan hjelpe deg å tolke etterhvert:) Hvis du vil! Min adresse er http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5 hvis du vil titte;) Snakket med sambo i sta om hva vi gjør hvis det ikke klaffer denne gangen. Han ville ikke levere prøve:( Men han ville gjerne ha baby og fortsette prøvingen.. Han fatter ikke hvor frustrerende det er for meg og prøve og prøve uten at det skjer noe!!!! MANNFOLK *Grrrrr* Kos deg i kveld, hvis du ikke sover allerede da;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 21. august 2008 ja den er peeeeeeeeeeeeen.... nice kom ikke med på koret da, de hadde nok alter sa de... det er kjipt, men det er helt geit altså.... men det jeg kanskje kunne tenke meg og vite er om det faktisk er grunnen, eller at jeg bare kanskje ikke er flink nok... hadde jo vært ok og vite liksom.... wow, det var mye streker og grafer.... hehe... virkelig organisert deg du.. hehe... får vel kanskje prøve og sette meg inn i ff snart ja.. hehe... Ellers er krampene godt på plass i dag også, ganske mye faktisk.. kjennes nesten ut som det er mer denne mnd enn de andre, det kan jo være et godt tegn det!! Jeg kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne i grunn... Jeg trur ikke jeg hadde godtatt et nei fra anders... han hadde nok ikke hatt no valg-... kanskje du skal gi han et lite ultimatum av et slag, ikke sikker p hva det sku være, men noe som får han til og tenke seg om... MANNFOLK du ligger vel og drømmer dine søteste baby drømmer nå du,,, hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. august 2008 #22 Skrevet 21. august 2008 Neei så dumt at du ikke kom med!!!! Skjønner at du vil vite om det er det som er grunnen eller ikke, men jeg tviler på at de ville sagt det hvis det ikke var sant. Men det var unødvendig å holde deg på pinebenken en dag, når de hadde nok alter fra før. Kanskje du var så flink at de ville vurdere å ha deg med uansett:) Hehe, det ser nok mye mer avansert ut enn det er;P Den øverste med alle strekene og grafene er bare en oversikt over de 5 siste syklusene, så jeg lettere kan sammenlikne dem med hverandre. Og nedover på siden finner du grafene fra hver mnd. Jeg bare skriver inn temperaturen jeg, så kommer grafene og strekene opp av seg selv;) Den loddrette streken viser EL, og den vannrette streken er coverline...dvs. at etter EL så skal helst temperaturene ligge over den. Så bra at du kjenner mye murringer og kramper! Tatt EL test i dag? Hvordan var tempen? Ja jeg blir utrooolig irritert! Spesielt siden han har gitt meg forhåpninger i det siste, men trekker det tilbake nå som det nærmer seg. Føler meg litt slem som skal tvinge han til noe sånt. Men vurderer å si at enten så leverer du den prøven, eller så begynner jeg på pilla. Men jeg er så redd for at han da velger pilla, for det har jeg jo ikke noe lyst til.. Uff... Men kanskje det er like greit. At jeg legger bort temping og testing og bare tar alt som det kommer. Enten er jeg heldig og blir gravid, eller så er jeg kanskje ferdig med studiene når det blir aktuelt med prøverør. Men men, får se hva som skjer framover. Synes det er vanskelig å være blid mot han ihvertfall... Klæm
monca*84*j12 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 21. august 2008 ja var jo litt kjipt... men sånn kan det gå... er stolt over at jeg faktisk gjenomførte prøvingen,,, Men jeg tenkte jeg sku høre med nabon om ikke hun kunne spørre dirigenten for meg, og be om et helt ærlig svar!! trur nok jeg hadde fått det=) jeg hat lekt meg litt inn på ff i dag, og føler jeg begynner og skjønne litt mer, men jeg trur ikke de helt skjønner at jeg har mens så lenge... så ble no kluss.... tenkte jeg sku slette alt og legge inn på nytt og se om jeg får det til... men er jo litt spennende og følge med sånn da,,, murringer i dag også, men jeg har ikke testet i dag... skal gjøre det neste gang jeg må på do tenkte jeg,,,, tempen ligger på 36.27 så den er fin=) ikke skjedd noe uten at jeg har fått det med meg i hvertfall... det er bara, noe som er normalt i hverfall....hehe Men det er ikke no slim enda da... så vet ikke helt... teite teite gubbe... skjønner at du er lei deg og ikke klarer og være blid på han,,, Jeg spurte akkuratt Anders om han hadde vært villig til og ta en test om spm kom... han sa seg tilslutt villig til og gjøre det... men han kunne skjønne Marius, det gikk vist på stolthet.... tosker hele gjengen.. Jeg trur kanskje jeg ville truet med og ikke legge mer innsats i det.. men jeg trur ikke Anders hadde biti på, han ville bare sagt "ja vel"... då synd... jeg fatter ikke at man kan bli så sta som han altså.... jeje.. du driver med da? slapper av? jeg leker med det nye leketøyet mitt jeg.. hehe... Anders ser på reprise av håndballen... noe jeg har sett alt i dag,,, jeje klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. august 2008 #24 Skrevet 21. august 2008 Hehe, du er fornøyd med pc´n? Du har all grunn til å være stolt av deg selv, det var veldig tøft gjort! Tror ikke at jeg hadde turt det. Det var en god idé å høre med naboen, så du får et helt ærlig svar. Hvis det er noe man kan jobbe med så er det jo bra å vite det. Men det kan jo absolutt hende at det var sant det de sa. Så bra at du begynner å skjønne litt mer av ff. Dumt at den ikke skjønte helt av du hadde mensen så lenge, men håper det ordner seg når du legger det inn på nytt. Eller så kan du jo bare skrive at du har hatt mensen en uke. Tempen din er jo veldig stabil da:) Så bra med murringer! Jeg har også fått det nå.. Vi venter på EL-slim begge to vi da;) Jeg pleier å ha EL-slim mange dager før EL, så synes det er rart at jeg ikke har fått det enda. Håper at det dukker opp snart! Så bra at du og Anders snakket om det, og at han sa seg villig til å levere prøve hvis det blir aktuelt. Men mannfolk og stoltheten deres altså!!! Kjenner at jeg er så irritert på Marius nå!!! Han kommer nok ikke til å bite på at jeg ikke gjør noen innsats lenger nei, men for min egen skyld kommer jeg ihvertfall til å gjøre det. Jeg spør han igjen hvis mensen kommer, og hvis han sier nei igjen så blir det nok en stor krangel, og så får jeg vel bare vente tålmodig etter det:P Jeg sitter og slapper av og ser på tv, venter på hotel cæsar:P Aner ikke når Marius kommer hjem, han har jo blitt student og denne uka er det fadderuke.. Så ser ikke mye til han om dagen for å si det sånn:P Klæm
monca*84*j12 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #25 Skrevet 21. august 2008 ja, det kan jo hende at det stemmer, men er egentlig ikke så viktig.. hehe Nå har jeg lagt inn alt på nytt, og trur jeg fikk det til... det er jo litt spennende og kunne følge med på alt da,... kunne gå tilbake og titte... Nå har jeg testet etter el, den var blenda hvit som allways... det er ikke tegn til noe slim, syntes også det er litt merkelig.. jeg er itt bekymret for at murringene bare er der men at jeg ikke har el... tenk om tempen holder seg helt til jeg får mensen liksom... det kan vel skje det? da fr jeg gjøre det samme neste mnd, og er det ikke no el der da så får jeg vel manne meg opp til en lege tur.. uff...håper jeg slipper.. Men er det ikke el kramper jeg har så vet ikke jeg hva det er.. hehe jeg håper det ordner seg for deg... satser vel egentlig på at det ikke blir nødvendig med krangel og testinger... for det klaffer for deg denne mnd.. jeg har det veldig på følsen.... og intuisjonen min er som regel veldig god.. hehe.... jeg trur faktisk at det klaffer for oss begge... siden vi har brukt så mye tid på og prate sammen de siste mnd og treffes nå den siste uka er det jo ikke usannsynlig at kroppene våres samkjøres... kan jo håpe.. hehe kjipt og være alene da... men så lenge han gjør jobben sin npr han kommer hjem er vel kanskje det det viktigste nå... kanskje litt godt og ha han på avstand når du alikavel er sur på han... Jeg sendte gubben på lofte for og male jeg da... så ser jeg på tv... hehe... hotell cæsar?? fyyyyssssj klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå