Gå til innhold

dreamer, I'm just a dreamer... (hihi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi snakker om sent svar.... kom ikke inn på bim i hele går kveld jeg *grrrrrrr* et ønske hadde jeg får i går kveld, sitte og surfe på bim.. men neeeei...

Formen er kanskje hakket bedre nå... og det er enda godt.. skal på jobb om 20min.. he.... gleder meg ikke veldig.. men vi har fått masse nytt tøy.. så det blir spennende og se da.. Så med paracet i den ene hånden og nesespray i den andre skal jeg nok komme meg igjenom de 7lange timene som venter... Trur ikke jeg gidder og ta med pc'n denne gangen... eller kanskje.. hehe...

det var ganske godt trur jeg.. men jeg er så forkjølet at jeg har mistet smaks sansen min... grrrr inmari irriterende.. håper den kjem tilbake løpet av dagen....

syt og klag fra meg i dag.. sukk... sånn kan det gå... Jupp jupp.. nå skal jeg dra og se på nye baby klær fra 0-2år.... *sukk*

ha en fiiiin dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så kjedelig at du ikke kom inn på BIM i går kveld:( Det er så irriterende det!!

Så bra at formen er hakket bedre! Håper dagen på jobb går bra. Paraceten og nesesprayen gjør sikkert susen vettu;) Så heldig du er som får se på nye babyklær!!!

Jeg har sovet mesteparten av dagen siden jeg kjørte mamma og stefar til gardermoen midt på natta. Og i kveld skal vi se witch witch med pappa, mannen hans (ja pappa er homo, hehe), og noen venner av dem. Så blir det vel et par pils på homsepub etter det;) Gleder meg, det er faktisk kjempegøy!

Ha en fiiiin dag du og!!:)

Skrevet

Ja nå sitter jeg her og sikler på alle de nye barneklærene... jiiiizzzz det er så utroooolig mye fint... sku virkelig ønske at jeg hadde noen og kjøpe til.. mitt hjerte verker... sammen med rygg og eggstokker,,, Murringer har tiltatt i løpet av dagen... men jeg pleier og ha en del av det mellom el og mens... så tar det ikke som no tegn i det hele tatt-.. alt for tidlig for no action enda like vel... er jo bare 4dpo... du da? merker du noe? ikm neste uke sant? Er det ikke sånn ca 6-7dpo egget event fester seg?

Deilig og sove lenge da.. jeg var oppe halv 8 jeg... aalt for tidlig... men ha gjør man ikke for pengene?

witchwitch? sååååå gøy.. jeg var blandt de som frøs av seg rompene i holmenkollen for ørten år siden... jeg elsket det!!! Så pappan din er homofil? I did not know...... men det er vel kanskj eikke sånt man går rundt og lurer på... hehe.... homsebar høres morro ut,, hehe..... det har jeg faktisk ikke vært på før=)

hihi ble lang denne.... lite og gjøre vøtt... så da sitter skravla løst.. hehe

klæm

Skrevet

Ja det kan jeg tenke meg! Nå er det nok ikke lenge til du kan kjøpe til din egen baby!!!:) Så spennende at du har murringer! Hvis du pleier å ha det så skjønner jeg at du ikke tar det som noe tegn, men det kan være et tegn fordet!!;) Kanskje det er en spire som gjør det denne gangen!!:) Spira fester seg vanligvis mellom 6 og 10 dpo, men det kan skje både før og senere. Jeg er 6 dpo. Hadde veldig vondt på venstre side i natt, nesten som EL-smerter, bare mer murrende. Og jeg har fått masse kviser, noe jeg ikke pleier å få mellom EL og IKM. Meeen det er nok bare tilfeldig, eller fordi jeg har gått på pergo, så prøver alt jeg kan å ikke ta det som noen tegn. Jeg blir lurt av kroppen min hver gang:P

*Sukk* klokka 8 på en lørdag høres helt grusomt ut!!:( Men man må jo ha penger!

Sååå bra at du elsket det!! Selv om du frøys av deg rompa;) Jeg gleder meg veldig, men det er på det norske teateret, så synes at det er litt unødvendig at det går på nynorsk da. Jepp det er han!:P Det er alltid litt skummelt å si det til folk, så det er vel derfor jeg ikke har nevnt det. Men det er jo ikke sånn man pleier å snakke om uansett, hehe. Han var sammen mamma til jeg var 6, og så fant han seg en mann. Han innrømmet ikke at de var kjærester før jeg var 14 da. Men jeg hadde jo skjønt det, de hadde bodd sammen lenge. Så nå har de vært åpne om det en stund, og for et par år siden giftet de seg. Homsebar er veldig gøy! Man slipper å bli sjekka opp av slitsomme fulle menn, så er alle utrooolig hyggelige, også er det ofte en del sang og dans, og innimellom menn i rare kostymer;) Veldig underholdende!

Hva skal du i kveld da?

Denne ble ihvertfall lang!!:P

Klæm

Skrevet

så utrolig mye søte klær!!!!:)

Skrevet

Hehe... jeg må jo si at selv om vi prøver og unngå og ta ting som tegn og kjenne og føle litt ekstra er det jo veeeldig spennende denne pp for oss begge... + at vi følger hverandre så tett i tid... enten blir vi lykkelige sammen, ellers kan vi spise masse is sammen.. hehe...

Ja elsket det.. jeg var vel kanskje bare sånn 8-9år til og med... hehe men jeg syntes det var så vakkert.... de sier jo at det er veldig bra det de har satt opp nå også... trur du kommer til og like det=)

jeg skjønner jo at du syntes det er litt skummelt og fortelle det til andre man ikke kjenner så godt.. Det er jo veldig forskjellig hva folk mener om den saken liksom... Mitt syn er vel at jeg ikke helt kan forstå det, etter som jeg er veeeldig hetro, men det går jo begge veier.. hehe.. en som er homofil vil jo tenke det samme om en som er hetro.... Ellers mener jeg at ingen har rett til og dømme folk.. hva man gjør på soverommet er en privat sak... Man ER jo ikke sin legning, det er jo bare en del av deg... Så lenge man er lykkelige så er jo det det viktigste... jah... (hørtes jo veeeldig flott ut da. .. hehe)

Hva syntes du om saken da? jeg regner jo med at det er veldig greit nå, men var jo sikkert ikke like greit i starten? Bare lurer jeg.. hehe

kos deg masse masse i kveld da.. og nyt en klåfingret fri kveld... hihi

klæm

Skrevet

Ja det er veeeeeldig spennende for oss begge denne pp´n! Jeg håååper at vi blir lykkelige sammen! Merket noen symptomer i dag da? Jeg merker ingen ting egentlig..

Jeg skulle sååå ønske at jeg så den i holmenkollen!! Men det var veldig bra det i går og, men det var i følge de andre veldig annerledes enn orginaloppsetningen.

Så bra at du har en så fin holdning til det:) Jeg er også enig om at det viktigste er at man er lykkelig! I begynnelsen tok jeg det dårlig. Jeg var kjempeflau og redd for at andre skulle få vite om det, samtidig som jeg var sinna for at pappa hadde holdt det hemmelig så lenge. Spesielt at han sa nei alle de gangene jeg spurte om han og ivar var kjærester. Men på videregående, da jeg begynte å fortelle folk om det, så var jo reaksjonene helt fantastiske. Alle syntes det var såå kult!;) Nå er jeg bare kjempestolt av pappa, og jeg digger at han er homo egentlig. Vi tok til og med tatovering sammen for litt siden;) Også jeg liker ivar veldig godt da, kunne ikke fått en bedre stefar! Det må sies at de er ikke femi på noen som helst måte altså, du kan ikke se på dem at de er homo. Så jeg har ikke en sånn fjolle-pappa;) Alle får jo helt sjokk når de møter han fordi han ikke oppfører seg som yngve freiholt:P

Hva er planen din for i dag da? Jeg skal bare slappe av noen timer, så skal jeg, Marius, lillebror og kjæresten hans på middag til pappa..

Klæm

Skrevet

hmmmm smptomer? å jo da.. de sniker seg på.. hehe.. nei ikke så veldig.. har en merklig fornemmelse i underlivet, det trykker litt liksom, litt som svak stølhet... men det kan like så godt være mens tegn som noe annet... Men håpet er jo der.. hehe.. Men uansett ser jeg positivt på de neste pp'ene, for nå vet jeg at jeg har el og hvordan jeg skal finne den... Det er jo en fordel... samt at jeg vet jeg har bommet på alle andre el om det har vært sånn tidligere som denne gangen... Så det betyr at jeg nesten starter på 1pp igjen føler jeg.. opptimismen er til stede...

Ja kan tenke meg at det var veldig annerledes... men så bra det var bra da...........

Jeg skjønner du ble sur og sint... Det ville jeg nok også blitt... Det er jo liksom ikke noe man forventer eller i utgangspunktet ønsker skal skje... Men det er rart hvordan tiden leger alle sår liksom. Og at ting som regel utvikler seg til det beste... Jeg husker når mamma og pappa gikk fra hverandre (1året på vgs), jeg var heeelt knust og tok det kjempe tungt! I dag kunne jeg ikke tenke meg at de ble sammen igjen.. de har det best på hver sin kant..

=) Lykke kommer i så mange forskjellige pakninger og former..

som for oss kommer lykken med storken... hihi

jeg skal ikke noe i dag jeg... gubben er oppe på hybelen og ordner lys og stæsj.. jeg ser på tv.. deilig.... Formen er bedre i dag i det minste... det er deilig altså... Blir kanskje en kopp te eller en smoothie med naboen senere.,, jah

Skrevet

Så spennende at du føler at det tryker litt i underlivet. håper at det er en spire som fester seg!! Det er jo supert at du har blitt optimistisk igjen! Er kjempedeilig når man føler det som 1pp igjen! Men håper (og tror) at du er gravid!:) Her har jeg veeeldig ømme pupper, men de pleier jeg jo alltid å få før mens. Får bare håpe at de holder seg ømme, ved mensen pleier de å forsvinne en dag eller to før. Også har jeg ømme brystvorter, det tar jeg som et godt tegn;)

Ja det er rart hvordan ting stort sett forandrer seg til det beste. Ting forandrer seg vel stort sett fordi det ikke er bra nok. Uff, det må ha vært tøft at de skilte seg når du var så stor. Jeg var bare seks år jeg, men syntes det var helt forferdelig fordet. Men det er bra at du synes de har det best på hver sin kant nå da! Ja for oss kommer lykken med storken, og jeg håper at den kommer snart;)

Deilig å slappe av på søndager:) Nam, smoothie hørtes kjempegodt ut!! *Jeg vil og ha*;)

Skrevet

uuuu.. du har faktiske tegn... det er spennnende... håper så inderlig at spirene sitter denne pp.. jeg satt og tenkte på at det er jo den perfekte julegaven til foreldre og svigers... ul bilde eller noe.. åååå jeg ønsker det så strekt... Det gjør nesten vondt.... så pfeew sku strikke baby teppe... tenkte jeg sku gjøre det jeg også.... liker og strikke... ikke så alt for avanserte ting, det har mang jo svigermor til.. hehe

jeg kjenner nok at jeg kommer til og bli litt skuffet om det ikke blir spire denne mnd.. men jeg vet det er dumt også.. for kjangsene er jo ikke akkuratt store heller...

Jeg trur nok det er lettere at foreldre går fra hverandre når man er yngre ja.. søsteren min tok det veldig mye bedre.. hu var vel ca 5-6... men samtidig gikk det nok over fortere for meg.. jeg aksepterte det fortere... Men det er jo ikke enkelt uansett hvordan og når foreldre går hver sin vei ...

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå Siljeeeeeee...... jeg viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Skrevet

spennende med tegn ja, men jeg pleier jo alltid å ha tegn da:P Åååh det hadde vært såå nydelig med UL-bilde i julegave! Pappa har bursdag 28. oktober, og hvis jeg er gravid nå så hadde det vært såå kult å ta tidlig ul og gi til han å bursdagen! Da kommer jeg jo til å nærme meg 12 uker. Jeg vil jeg vil!!! Ja det gjør nesten vondt å ha så lyst, håper bare at det er våres tur nå! Så koselig å strikke babyteppe, det vil jeg og! Men jeg kan ikke strikke da:P Det er jo rundt 25% sjans for å bli gravid hver mnd, og siden du har hatt EL og dere har kost dere masse, så er det jo en god sjans for at det har klaffet:) Det er ikke dumt å bli skuffa! Blir skuffa hver mnd jeg. Holder forhåpningene helt nede denne pp´n da, vet ikke om jeg tør å kjøpe test en gang.

nei det er nok ikke enkelt uansett, men jeg tror det er verst i tenåringsperioden der man har nok å tenke på fra før.

åååååååååååååååååå jeg vil oooooooooooooooooooooog!!!!!!!

Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke blitt skuffet tidligere mnd... ja bortsett fra kanskje litt i mai.. da ville jeg virkelig at det sku klaffe.. siden jeg altid har hatt lyst på jan/feb unge.. men neh.. skuffelsen var jo kortvarig da... Men nå..... jeg kjenner på at det begynner og bli tungt og gå og vente... jeg har jo holdt på i 8mnd selv om jeg bare er i 7pp... startet 1jan... Det er jo nå det liksom bør klaffe vis ikke det er no galt.. Menmen.. tiden vil vise..

sukk kjenner skikkelig på savnet i dag altså.. hehe

Skrevet

Det er jo bra at du klarer å ikke bli skuffa. Jeg pleier ikke bli sånn kjempelei meg, men skuffa blir jeg. 8 mnd er mer enn nok, husker at jeg var ganske lei på den tiden. Men siden de fleste blir gravid innen et år, så er det jo stor sjans for at du blir gravid innen 4 mnd;)

Det er slitsomt med sånne dager hvor man tenker skikkelig på savnet. Prøver å ikke tenke på det jeg, jeg var helt utslitt forrige pp fordi jeg savnet en liten baby såå mye:(

Skrevet

slitsomt å bli lei seg hver mnd.... men veldig forståelig da.. hvetfall når hvert fiber i kroppen hyyyler etter og få tilfredstilt behovet om barn.. Eggstokkene rooooper og morsfølelsen presser på.. Nei det er ikke lett dette greiene.. men vi kan jo ikke gjøre annnet enn og ta en mnd om gangen og håpe like mye hver gang... ja får håpe statistikken gjelder meg også da...

bra du ikke er like sliten etter denne pp da.. er jo kke no ålreight og at det går på helsa løs heller,,... Men det verste er vel og ikke vite... at man må gå å vente så lenge... Det er det som er så deilig når tr banker på døra, for da VET man jo liksom...

Skrevet

Ååååå, jeg fikk akkurat vite at en jeg var god venninne med før skal ha baby i januar/februar! Kjenner jeg blir såååå uvel bare av tanken:( Jeg blir sånn "nå MÅ jeg og bli gravid", så vet jeg at jeg ikke blir det før om leeenge uansett:( *Sukk....lei meg...*

Nei vi kan ikke gjøre annet en å ta det mnd for mnd, men jeg er sååå lei av å vente!! Ja får håpe at statistikken gjelder for deg og, og det gjør den nok!!:D

Ja det er deilig å vite, dagene før ikm er helt grusomme!:(

Skulle ønske man kunne teste mye tidligere!

Hva har du gjort i kveld da?

Skrevet

Tidenes kjipeste forelesning, ååå!!! Måtte gå til pausen jeg:P

Hvordan gikk det hos tannlegen?

Strikkingen går helt supert;)

Skrevet

hei hei schnupp...

jeg skjønner at det er tungt når nære venninner får baby nr man har prøvd så lenge.. men er jo lliksom ikke så mye vi får gjort med det..Vi må jo bare prøve og være opptimistiske.. men det er ikke alltid lett.. sukk

så bra jeg ikke gikk glipp av for mye da=)

tannlegen var interesant.. bedøvelsen ville ikke virke... så jeg enedte opp med 2.5 dose i 4 stikk... godt jeg ikke har tannlegeskrekk sier jeg bare,,, men når bedøvelsen kikka inn var jeg ferdig på 20min da... hehe

Jeg sa jeg mulig var gravid, så da tok de hennsyn til hvilken fylling osv jeg måtte ha... Er litt glad for det i grunn... for skulle jeg være så heldig har jeg hvertfall ikke driti på draget.. hehe

hvodan går det med deg? har du no feeling på hvordan du ligger ann? Jeg hadde kraftige murringer og ilinger i går, men det har gått over i dag.. det er uansett vanlig før tr... så da....

Er på jobb jg da... sitter og drømmer om barneklær som jeg vil kjøpe.. hehe var filmen bra i går? skal du no spennende i dag?

klæm=)

Skrevet

heia... kjeder meg... hva gjør du? Hvor er du`? Har du virkelig et liv uten om bim`? Det har ikke jeg.. sukk....

By the way.. så bra du får til strikkingen... jeg er godt i gang jeg også... 5lapper... hehe.... tar litt tid med tynt garn og tynne pinner ja.. hehe..

Jeg har farget håret.. med sånn glansvask ting.. var i opp til 6uker.. morro..... er spendt på resultatet.. har vått hår, så vet jo ikke helt hvordan det blir enda... ganske rødt trur jeg.. hehe... ups... kanskje jeg må ut og kjøpe ny farge i morgen.. hehe... den tid den sorg. '

nå skal jeg se unge mødre.. gleder meg masse!!!! og strikke da seff. hehe

klæm

Skrevet

Unnskyld at jeg svarer så sent;) Satt og strikka og skravla med Marius et par timer, og etter det så har jeg sovet, og nå er jeg på jobb. Prøver å holde meg litt unna BIM akkurat rundt ikm, så jeg ikke får noen falske symptomer eller forhåpninger:P

Ååå stakkars deg som måtte ha så mye bedøvelse!!:( Det har jeg og måttet ha før, og det er helt forferdelig:( Er ikke deilig den nåla akkurat! Så tøff du er som turte å si ifra at du kanskje var gravid. Da slipper du å tenke på det hvis du tester pos:)

Så spennende at du hadde kraftige murringer i går. Kanskje det var festesmerter! Får mer og mer på følelsen at dette er din mnd jeg!!:D Jeg har absolutt ingenting på følelsen. Tror kanskje at TR er på vei, for det har murret litt i kveld og humøret er på bånn... Typisk PMS:P

Mamma Mia var superbra!!!!:D Hvis du liker ABBA-musikken, så MÅ du se den;)

Så gøy at du har farget håret! Hvilken farge da? Ble det fint?

Strikkingen min tar også veldig lang tid, siden jeg ikke er så god på det enda:P Men blir vel ferdig en vakker dag;)

Ååå jeg glemte å ta opp unge mødre:(

Klæm

Skrevet

skjønner at du holder deg litt unna... jeg gidder ikke prøve en gang jeg... for det går ikke uansett... dessuten er jeg blandt dem som tviler på at det går ann og ha så mye symptomer rundt ikm.. det er jo de ferreste som faktisk kjenner noe... så greier og holde beina på bakken... Må le litt når jeg leser at samtlige av de jeg har ikm samtidig har maaaasse symptomer... jeg har ikke noe jeg, bortsett fra murringer... de kommer så fort jeg setter meg ned.. så lenge jeg er i gang går det greit..

jeg trur ikke det er feste smerter... godt du er så opptimistisk på mine veegne da... for det er ikke jeg.. trur i grunn ikke at det har klaffet, men det går bra... da hopper jeg inn i ny pp og prøver iigjen... kan jo ikke gjøre så mye annet..

nei var ikke så morro hos tannlegen, men bedre med 4sprøyter er vondt mens de borrer... fikk kjenne hva det kunne være når de prøvde for og se om bedøvelsen satt.. og jeg kan fortelle deg at det IKKE er veldig behagelig.. hehe Var litt godt og si det til henne og jeg ble tatt seriøst med en gang.. så da...

så på charten din..blir spennende om du får en dipp eller ikke da.. når er det du har ikm? ser jo veldig bra ut foreløpig....

håret ble bra... ganske mye mørkere og mye rødere.. du får jo se det på torsdag=) ble ganske fornøyd=)

Nå blir det natti for meg... trøøøøtt.... men karer ikke helt og legge fra meg strikkingen. hehe

nattinatt drøm søtt om spakebukser og baby gulp

Skrevet

Hehe, pleier ikke klare å holde meg unna jeg heller. Men de siste sagene har jeg bare ikke orka å sitte så mye innpå her. Sikkert fordi jeg innerst inne vet at det ikke er noe håp.. De murringene dine er jo kjempelovende!! Er jo helt utrolig at du greier å holde beina på jorda;) Når har du ikm igjen? I forhold til hvordan syklusene dine har vært før.

Ja det er nok mye bedre med 4 sprøyter enn å borre uten bedøvelse:( Hørtes IKKE noe godt ut når bedøvelsen ikke funka! Det var jo kjempebra at hun tok deg seriøst med en gang:)

Jeg har ikm torsdag eller fredag. Foreløpig ser det ganske lovende ut, siden tempen var så høy i dag. Irriterende at jeg jobber i natt, så jeg ikke får tempet i morgen! Men på torsdag får jeg nok en idé om hvordan jeg ligger an. Håper at tempen holder seg høy!

Gleder meg til å se håret ditt, hørtes veldig fint ut!!:)

Natti natt, sove godt!

Angrer på at jeg ikke tok med meg strikkingen på jobb..

Skrevet

i forhold til tidligere sykluser var ikm i går... men da har jeg bare gått ut i fra at det er 4uker siden mens og ikke etter el.. så det har jo ikke stemt hver mnd.. men forigje mnd var det i går.. uansett regner jeg med ikm på man/tir... da er det jo 2uker siden el... I dag kjennes murringene ut som mens murringer... så har mistet håpet litt.. for sovet greit nok... Men jeg har myyye luft i magen om dagen, men igjen det kn være tr sin skyld..

så synd du ikke får tempet da.. jeg følger med vet du.. er jo velldig spennende... for den burde jo kanskje ha fallt i går så det ut som? Det er ikke over før tanta banker på døra pleier jeg og tenke.. Men det er jo like greit og ikke være for opptimistisk da, for da blir du ikke like skuffet kan man si...åååå du har ikm i morgen, jeg er såååå spent.. krysser alt jeg har for deg av fingrer og tær. jeg ønsker så på dine vegne at spira sitter...

hehe håret ble litt mrkt da, men det er det alltid i begynnelsen, blir jo lysere etter hvert.. hehe

jeje.. kose deg i dag da, når du har stått opp,..

klæm

Skrevet

Så spennende at ikm var i går i forhold til tidligere sykluser da! Men er nok greit å regne ikm 2 uker etter EL ja. Synes at de murringene dine er så spennende!! Pleier du å ha det sånn? Håper at det er en spire som gjør det! Og oppblåsthet er jo også et veldig godt tegn! Krysser alt jeg har for deg!!:)

Hvis den hadde falt i går så hadde nok håpet vært ute, så det er bra at den var så høy i går:) Synd jeg ikke fikk tempet i dag, for hadde den blitt lav, så hadde jeg ihvertfall sluppet falske forhåpninger. Men men, jeg finner jo ut av det i morgen uansett. Men er ganske sikker på at jeg ikke er gravid! Det kan jo hende at ikm er på fredag, så det trenger fortsatt ikke bety noe hvis tempen er høy i morgen. Ååå blir gal rundt ikm, og jeg hater å bli skuffa hver gang!:(

Ja håret blir alltid litt mørkt i begynnelsen, men synes det er fint jeg. Er så irriterende at fargen blir lysere så fort!

Hvordan går det med deg og Anders da?

Klæm

Skrevet

jo jeg pleier og ha murringer fra el og til ikm... men jeg syntes egentlig det er litt annerledes denne gangen, men sikkert bare fordi jeg ønsker det.. hehe.. og luft kan like greit være tr.. Men... i dag når jeg satt og strikket s tullet jeg det til, jeg måtte konsentrere meg skikkelig og ble små uvell og svimmel.. men.. det kan bare ha vært en tilfeldighet... så legger ikke så mye i det.. varte bare to sek.... jeg vet ikke om jeg har liike mye trua på meg selv som du har.. hehe

Dumt du ikke fikk tempet i dag ja..men som du sier, du finner jo ut av det i morgen.. du kan jo ta en test i morgen tidlig da... bare for og sjekke.. vis tempen er høy i morgen ville jeg hvertall testet litt... jeg skjønner du blir skuffet, skulle ønske det var enklere for deg, men når det går så lang tid blir det jo vanskeligere og vanskeligere. jeg ser den liksom...

jeg liker i grunn at det er mørkt jeg også.. liker fargen mer og mer..=) Men jeg må sminke meg litt mer osv da, ellers ser jeg ut som et laken.. hehe

Alt bra mellom oss vet du.. vi ble ferdige samme natten.. ingen av oss er lang sinte.. heldig vis!!! Dere da? alt bra? noe spennende som skjer i dag da?

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...