Gå til innhold

dreamer, I'm just a dreamer... (hihi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er støv tøking unna gjort.. så nå er det støvsuging og gulvvasking igjen.. det får vente..

Resten av dagen skal jeg prøve og ikke tenke så mye på el og stuff....

Nå skal jeg slappe av og glede meg til middag... vi skal ha nachos i dag.. mmmm... gleder meg og jeg er død-sulten... har ikke rukket og spise enda heller... og nå er det jo ikke no vits siden det nærmer seg middag.. sukk...

kos deg i kveld da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å være ferdig med støvtørking:)

Er nok bra å prøve og ikke tenke så mye på det, det er jo ikke noe man får gjort fra eller til uansett.

Nam!!! Nachos er sååå godt!!! Jeg har akkurat satt middagen i ovnen, bakt indrefilet av svin og fløtegratinerte poteter, gleder meg!!

Kos deg i kveld du og:)

Skrevet

oooo, middagen din hørtes døds god ut.. mmmm...

Nachos var godt det også!!! Nå er jeg mett og god.. hjalp litt på humøret.. nå har jeg tenkt og dra og kjøpe smågodt... ikke bra og ikke sundt... men jeg gjør det fordi om... kose meg med army wifes i kveld=)

jeje

Skrevet

hmm får opp jente og store sjangser for graviditet mnd her ja.

Ganske sikker på at du blir gravid før oktober mnd.

''

Dette sier 0406 i kveld.... uuuuu er såååå spent hehe

Skrevet

Åååh så spennende!! Er nesten helt sikker på at du blir gravid denne mnd!!:D Hvis ikke så er jeg sikker på at du blir det neste pp!

Det var enda en som spådde meg gravid i november/desember, så ser ikke lyst ut her:P

Nam nam nam, smågodt!!

Det hørtes koselig ut! Jeg har skeiet ut med et par pils og potetgull i dag jeg;) Og jeg har også sett på army wifes.. Men såå mye snakk om graviditet da, åååå!!!

Blir deilig med fri i morgen, skal sove leeenge;)

Klæm

Skrevet

hei hei du som skal sove leeeeeeeenge ligger vel og sove enda du,,,

At det skal være så vanskelig og få en korrelt måling når det gjelder da... pøkk ass.. hehe.. jeg var opp kl 3på do.. så tretimern sku akkuratt holde.. men Anders kom og ga meg nattanuss, jeg regestrerte så vidt at han dro så sovnet jeg igjen og våknet til vekkeklokken 6... Men det betyr jo at jeg faktisk har vært voken og ikke hatt den 3timers sammenhengende søvnen som jeg burde hatt,, men.... jeg målte jo 36,60 er ikke det veldig høyt? men sett at jeg burde trekke fra litt da, så er den fortsatt ganske høy... Eller kan jeg ikke regne med den heller? ka du tru?

klæm

Skrevet

Heei:)

Ble vekket kl halv 10 av vaktmestern som absolutt skulle klippe gresset foran soveromsvinduet mitt...grrrrrr!! Men etter en stund sovnet jeg igjen da, så jeg fikk sove lenge allikevel;)

For en super temp!! Det med nattasusset til Anders er jeg heelt sikker på at ikke gjør noe! Og jeg tror ikke at doturen gjør så mye heller. Så er nesten sikker på at du hadde EL i forigårs!!!:D Synes du skal tempe i morgen og, for å være helt på den sikre siden. Hvis den blir høy, så får du de strekene på ff, så du ser at du har hatt EL:)

Klæm

Skrevet

aaa så kjipt å bli vekt når man har bestemt seg for og sove lenge... TYPISK

Så det er ikke for høyt? syntes liksom det var litt drastisk.. hehe... skal nok tempe i morgen også ja=) så deilig og få tegn på at jeg faktisk har el... håper den holder seg høy i morgen også!!! weee... '

Ellers da? begynt på pbl? ikke jeg... får vel begynne tenker jeg.. *sukk* hva skal du skrive om? jeg skal skrive om hukommelse og arb.minnet... så da... frem med woolfolk tenker jeg=)

klæm

Skrevet

Neida, det er ikke for høyt! Det er jo helt vanlig at den stiger mellom 0,2 og 0,5 grader. Er nesten helt sikker på at den holder seg høy i morgen og, så fikk jeg en SKIKKELIG følelse av at du kommer til å bli gravid denne pp´n!!:D

Nei har ikke begynt på pbl, må begynne nå. Skal skrive hvordan spesifikke språkvansker påvirker faglige læringsprosesser:-S Kjempemorro!!

Hukommelse og arb.minnet er spennende, det ville jeg skrive om, men en knabba det rett før jeg rakk å si at jeg ville ha det:( Så jeg endte opp med den ingen ville ha, yey...

Klæm

Skrevet

hurra, jeg håper du har rett.... at det klaffer... Det fine da er at om det ikke skulle klaffe for deg denne pp (noe det seff gjør...) så kan du være med meg og shoppe først til min baby, så tar vi din når den sitter... =) Men jeg trur det kommer til og klaffe for deg og jeg schnuppa... Jeg ønsker inderlig at det skal det.... Og vis Marius nekter og teste trur jeg at jeg skal komme alle mine hormoner (vis den sitter) og fortelle han en sannhetens ord om hvor barnslig han er... Og at når han har en så fantastisk kjæreste som er villig til og ofre sååå mye for hans unge er det minste han kan gjøre er og ha seg i en kopp... da tenker jeg at han ikke tør og la være jeg...

Men jeg satser seff på at den sitter for deg også.. tenk da har vi ca samme termin... uuu... du litt før meg... det er jo mye lettere når man er to, og finne ut av ting i fht praksis osv... Nei vi MÅ være gravide begge to!!!!

Det som er litt festlig var at jeg lot alle de andre velge hva de ville skrive om også tok jeg bare det som ble igjen.. hehe... hørtes jo spennende ut det du sku skrive om også da.. men kanskje litt omfattende? stort emne...

klæm

Skrevet

Ja det er et stort emne, men jeg finner søren meg ikke noe om det!! Bladd gjennom språkbøkene fra i fjord, og jeg har sett i "spesialpedagogikk" og "hjerne og atferd" og det står nesten ingen ting! Står bare om det sosiale og emosjonelle, men det er den en annen på gruppa som har om... Grrrr!!

Jeg håper jeg har rett jeg og;) Hadde vært såå gøy om du var gravid!! Kjempekoselig at jeg kan være med deg og shoppe til din baby fram til min sitter. Hehe, det er bra at du skal bruke alle graviditetshormonene dine, så vi får fortalt han hvor barnslig han er:P Da kommer han ikke til å tørre noe annet enn å levere prøve, haha! Men det hadde vært ekstra koselig hvis vi ble gravide nå begge to ja!!:)

Klæm

Skrevet

hmmmm jeg trur kanskje du må se på hvert av emnene og sette dem litt opp mot hverandre... kanskje det er veien og gå`? Ikke lett når man ikke vet hvor man skal lese altså.. hmmm

Når trur du jeg kan regne ikm nå da? begynnelsen av uke 37`? Nå hadde jeg jo el 1uke etter jeg trudde jeg sku ha... hadde el ganske nøyaktig 2uker etter mens... så må jeg regne to uker frem i tid da? midt på fjellet er jeg da faktisk.. hehe...

Nå skal jeg ut og tusle med vovven... blir kos=)

Skrevet

Nei det er ikke så lett! Også er jeg ganske motstander av å bruke lang tid på pbl-oppgavene når de går utafor årets pensum, vil heller jobbe med det som er pensum nå;) Får bare titte litt i bøkene og sette de opp mot hverandre ja.. Blir det skikkelig dårlig, så er det vel ikke noe krise..

Hvor lang syklus pleier du å ha da? Det er jo vanligst å ha lutealfase på 14 dager, så da blir ikm rundt 9-10 september. Men det kan hende at du er sånn som meg som har en lutealfase på 10-11 dager, og da er ikm 6-7 september;) Hehe, midt på fjellet når du har ikm ja, da får du ta med deg en easycup;P

Kos deg på tur med vovven, hørtes deilig ut!

Skrevet

Enig, litt dumt og bruke tid på andre ting.. men men,,,

Jeg pleier og ha 4uker mellom menstrasjoene... men lutealfasen veit oss ikkje, siden jeg aldri har hatt bevis på el.. liksom.. så hehe... Men jeg kommer nok ikke til og teste før jeg event skal på tur... da pleier det jo og bli en del vin osv.. så har ikke mens kommet før det så sjekker jeg før vi drar på tirsdagen.... *spennende*

ja var deilig på tur... gått i skogen... ikke så lenge da.. men nok til at man føler at man får tatt seg en tur....

klæm

Skrevet

Da kan det godt hende at du har ikm som du pleier:)

Åååh det blir såå spennende når du skal teste! Du må gi meg beskjed hvis du tester positivt da;)

Så deilig med en liten tur, man blir litt freshere i hodet da!

Nå er jeg endelig ferdig med pbl!! Ble ikke så innmari bra akkurat, men bra nok sier vi;P Så nå skal jeg hoppe i dusjen, så håper jeg at Marius kommer hjem snart, så det blir noe mat. Hva skal dere spise til middag? Her blir det sommerkoteletter tror jeg:)

Klæm

Skrevet

Jeg skal sende mld med en gang jeg vet noe.. om det er tr eller pos test=) Men det må jommen meg du gjøre også=)

Har vel ikke begynt med pbl enda jeg... burde jo virkelig gjre det... men har skikkelig vondt i vilja!!

Her ble det kylling filet,ris og salat til middag... var super godt!! koteletter er jo kjempe godt det også!!!

uff det hodet mitt altså, er så utrolig tett og det gjør vondt.... uff ikke noe morro.. men men... nesespray for alle penga...

klæm

Skrevet

By the way.... den 15nov blir det jente kveld med voksen leker og drinker(med eller uten alkohol....) starter halv6-6 regner jeg med... spiser vi mat og koser oss.. så kommer dama kl.7. varer i ca 3timer.. så koser vi oss etter på... hva som skal has med kan vi jo snakke om senere.... jupp... gleder meg... blir morro!

Skrevet

Nå har jeg akkurat vært hos mamma og sett PS. I love you... Den er sååå fin!!! Sett den enda?

Så bra at du sender mld med en gang du vet noe, selvfølgelig skal jeg også gjøre det!!:)

Ferdig med pbl enda?

Nam!! Middagen deres hørtes kjempegod ut!

Stakkars deg som er så tett, kanskje du får bihulebetennelse:( Håper du blir bedre snart ihvertfall! Har følt meg så sliten og tung i kroppen i hele dag, så mistenker at jeg brygger på noe og..

Åååå så gøy med jentekveld! Gleder meg allerede:D

Håper det blir drinker uten alkohol på oss;)

Klæm

Skrevet

ja har sett p.s Ilove u... my go.. jeg har aldri grått eller ledd så mye i en film.. den er sykt bra!!!

Er ikke noe særlig dette altså.. ikke blitt noe bedre heller.. usj... trur ikke det blir no duejakt på meg i dag... blir nok bare BIM... hehe... du da? skal jobbe i dag?

Nå ha el stekene kommet hos meg på ff=) jeg har el..... JIPPI... velger og stole på det.... så nå trur jeg at jeg skal legge bort tempingen og ta den frem event når tr er ferdig og herie igjen .. hehe

ja gleder meg masse til jente kveld=) blier kjempe kos!!! med eller uten alkohol gjennstår og se.. hehe

klæm

Skrevet

Yeeeey du har EL!! Og om 10-11 dager tester du sikkert positivt:D

Arrgggh, i dag ble jeg vekket av en flue kl 7 som fløy inn i neseboret mitt! Den har plaget vettet av meg siden i går, og nå svirrer den rundt meg igjen!! Grrrr!!

Ps. I love you er heeelt nydelig!! Gleder meg til å se den igjen allerede;) Synes at venninnene hennes er så slemme som forventer at hun skal være glad på deres vegne når hun ene er gravid og hun andre skal gifte seg!

Uff, så dumt at det ikke har blitt noe bedre:(

Her blir det nok BIM fram til jeg skal på jobb kl 4;) Og så komme jeg vel på igjen i 7-8 tiden, når jeg har lagt henne. Skal prøve å lese de kapitlene som jeg synes er spennende i hjerne og atferd. I natt kl.4 skal jeg kjøre mamma og stefar til gardermoen, det blir slitsomt;)

Jaaa, jentekveld kommer til å bli kjempegøy!!!

Klæm

Skrevet

såååååååååååååå irriterende... døøøø flue døøøø... hehe....

ja kanskje jeg tester pos.. hehe... blir spennende... nå vet jeg hvertfall at jeg har el og at den er senere en jeg trudde... at jeg har el-smerter i forkant av el og ikke under.. er jo greit og vite... For smertee ble var jo borte den dagen jeg faktisk hadde el...=)

gleder meg jeg også.... vet ikke helt om jeg syntes at det var så galt og forvente det av henne jeg.. hadde jo gått lang tid og ting begynte og roe seg, trur heller det var veldig overraskende så det var derfor hun virket så rar.. jeg tenke at siden det ikke blir jakt på meg i dag blir det kanskje stolthet og fordom bbc versjonen.. hehe.. kose meg alene jeg.. sammen huepinen min.. hehe

ja kjjipt og ikke være bedre... og jeg som skal jobbe i morgen. KAN ikke ringe syk heller.. ingen som kan jobbe for meg... så må bare ha nesespray og paracett tigjengelig.... håpe at jeg er bedre i morgen... me får sjå''

men nå skal jeg hoppe i bilen og dra og handle litt middag før anders kjem heim og skal ha bilen=) prekas snart

Skrevet

Hahahaha!!! Døøøøø!!!!

Jaa, tenk om du tester pos! Jeg tror du kommer til det jeg:D

Blir noen lange dager framover!

Ja er veldig praktisk å vite når man har EL, og i forhold til EL-smerter og sånt:) Har du plener om å tempe neste pp og? Hvis du ikke blir gravid da;)

Ja kanskje det var derfor hun virket så rar.. Men allikevel, tror at jeg hadde vært veldig forsiktig med å forvente noe glede fra henne. Men det er vel viktig at hun kommer seg videre og:)

Koselig å ligge og glane på film:) Synes bare at den dumme hodepinen din kan dø sammen med flua mi!

Hvis du er dårlig så kan du jo ikke jobbe! Da må de jo bare ordne det for deg på et eller annet vis!

God handletur;)

Skrevet

Ja kommer garantert til og tempe neste mnd!!! helt klart... jeg mener det skulle være for godt til og være sant om det klaffet første mnd jeg vst når el var liksom.. men er veldig mye mer opptimistisk ang og få det til og klaffe nå enn tidligere.. men det er jo kanskje ikke så merkelig,, hehe

En av grunnene til at jeg syntes ps ilove u var så sykt trist var jo fordi jeg så godt kunne sette meg i hennes situsasjon.. Jeg vet ikke hvordan jeg sku klare og gå videre om anders gikk bort.. Jeg trur jeg ville ønsket og følge han... kunne virkelig ikke tenke meg et liv uten han..

godt og ligge og se moooovie når man ikke er helt i form.. meg og pc`n liksom. hehe... døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

Jeg skal jobbe i barnetøys foretningen.. det er jo bare jeg som jobber ekstra der nå... så har ikke så mye valg.. Sjur broren til Anders har fotballkamp i morgen vøtt (jobber i Vålerenga).... Svigers kan ikke ha barna denne helgen....så jeg må jo bare få det til og fungere.. men det skal nok gå bra skal du se.. hehe ikke like enkelt når det er s famliært..

Da var jeg ferdig med dagens handling... hjemmelaget pizza for oss i dag.. mmmmm... gleder meg. hehe

klæm

Skrevet

Hei:)

Sorry for sent svar!

Tusen takk for tipset, men jeg har lest så mye dårlig om hvor upålitelig den testen er, så jeg tror jeg prøver å få han til å gjøre det "skikkelig". Også så vi kan få mer hjelp og sånn.

Så spennende at du skal tempe neste mnd og!!:) Jeg har betalt for VIP medlemskap i 3 mnd til jeg, så jeg må nesten bare fortsette:P

Ja det hadde jo nesten vært for godt til å være sant, men allikevel så tror jeg at det kommer til å bli full klaff:)

Jeg veeet, samme her. Jeg blir så takknemlig for hva jeg har når jeg ser den filmen. Hadde ikke taklet om det skulle skjedd med Marius:(

Hvordan er formen nå?

Aaah, skjønner at det ikke er like enkelt når det er familiært.

Nam, det hørtes såååå godt ut!!!:) Blir bare rundstykker til middag på meg i dag tror jeg:(

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...