*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. august 2008 #26 Skrevet 21. august 2008 Haha, I know! Men jeg klarer ikke slutte å se på det;P Supert at du tror at du fikk det til! Hvis du ser på menyen til venste, og så holder pila over sharing og går inn på home page setup så får du opp adressen som du skal bruke hvis andre skal se på charten din. Kanskje jeg kan få adressen, så kan jeg følge litt med? Så dumt at testen var blendahvit! Det kan jo ikke være noe annet enn EL-smerter. Det har hendt at EL-smertene mine har begynt en uke før EL, så forhåpentligvis blir EL-testen din positiv om noen dager:) Men det er ihvertfall bra at du temper så du finner ut om du har EL eller ikke. Jeg tror du har EL av deg selv jeg:) Krysser fingrene for at du slipper legen! Så gøy at du har så god følelse på oss dennne mnd! Håper du har rett:) Jeg har egentlig en ganske dårlig følelse på meg, men det kan jo endre seg etter EL. Men jeg har en følelse av at du blir gravid denne mnd! Hihi, hadde jo vært supert om kroppene våres samkjøres og at vi blir gravide begge to:) Kjedelig å være alene ja, men det er kanskje like greit. Han får gjøre jobben sin når han kommer hjem ja, og i helgen skal han nok få jobbe hardt:P Nesten litt slitsomt å måtte ha sex når jeg er litt sur på han, hehe. Så flink gubben din er som maler da. Er han i bedre humør nå? Deilig å slappe av foran tv´n! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #27 Skrevet 21. august 2008 kopierer jeg bare linken da eller? er denne riktig? http://www.fertilityfriend.com/ttc/homepage_module.php eller er det bare jeg som ikke skjønner hva du mente... hehe.... kan jo absolutt tenktë seg,,, hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. august 2008 #28 Skrevet 21. august 2008 Hehe;) Når du går inn på home page setup så står det under "Your Charting Home Page Web Address". Det er fertilityfriend.com/home/også mange tall;)
monca*84*j12 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #29 Skrevet 21. august 2008 jeg finner ikke det jeg leter etter, så jeg semder deg en pm med navn og kode så kan du gå inn og finne den selv.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. august 2008 #30 Skrevet 21. august 2008 Hmmm... det var merkelig, adressen sto jo ikke der. Rare greier.... Men er jo ikke så viktig da;)
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 22. august 2008 men jeg har ikke noe og skjule der inne, ikke no vi ikke diskuterer her hverfall... så bare behold kode og passord så kan du titte så mye du vi der inne... hvordan ligger tempen ann i dag? min sank i dag til 36.10... er det nok til og si at el er her og at gubben må jobbe i kveld? hehe.... jeg elsker og følge med på temp og ha kontroll.. hehe... sku starta med dette tidligere... og jeg kommer IKKE til og gi meg fordi det er helg... hehe Aurora spådde meg i dag igjen... sept... gutt... det er det samme hu sa aller første gang hu spådde meg... begynner og tru og håpe det kanskje skal klaffe denne gangen... Men jeg kommer ikke til og teste eller lete etter sympt, så sant det lar seg gjøre.. hehe... du skal i dag da`? jeg driver og fikser meg til jobb jeg nå da.. starter ti og jobber til 6... det er leeeenge alene i en butikk... håper jeg får litt kunder... men tenkte jeg sku ta med litt pensum... så da kos deg masse i dag, så prekast vi sikkert i kveld... klæm
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #32 Skrevet 22. august 2008 weeeee noen har ulåst nettverk!!!!!!!! jeg har internett............. hurrrrrrrrraaaaaa... dumme folk.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #33 Skrevet 22. august 2008 juhuuu, så bra at du har nett!!! Den dippen så lovende ut ja! Man kan få sånne tempdipper uten at det er EL, men jeg synes ihvertfall at du må få gubben til å jobbe i kveld! Så bra at du liker tempingen! Jeg synes også at det er kjempedeilig å ha kontroll. I dag har jeg helt syyykt vonde EL smerter, klarer nesten ikke reise meg opp og sette meg ned:P Sånn var det sist jeg gikk på pergo og, og jeg vet det bare blir verre, hehe. Fikk høy på monitoren i dag og, men når jeg så på testpinnen var begge strekene like sterke. Så jeg er nesten helt sikker på at jeg får max fertilitet i morgen og søndag, og at EL er på søndag. Så gubben skal få kjørt seg i helga her og;) Så spennende at Aurora spådde graviditet på deg i sept med en gutt. Jeg tror du kommer til å bli gravid nå jeg!! Krysser fingrene! Aurora spådde meg for noen dager siden, og hun sa at hun var veldig redd for å spå meg siden jeg hadde prøvd så lenge, men hun så at en graviditet var rett i nærheten:) Håååper det blir spire på oss begge 2 denne mnd!!! Så flink du er som ikke skal teste eller lete etter symptomer. Jeg vet at jeg ikke klarer å gjøre det, men skal prøve da, hihi. Nå skal jeg bare slappe av noen timer, og så skal jeg jobbe fra fire til ti. Og når jeg kommer hjem er det vel full fæst her, for sambo skal feire bursdagen sin. Ti til seks alene i en butikk hørtes utrooolig lenge ut ja! Håper det skjer mye så tiden går fort da! Jobber du på kremmerhuset eller i babybutikken? Kos deg masse i dag du og! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #34 Skrevet 22. august 2008 dipp ja.... hehe... men det som er litt merkelig er at el smærtene er nesten bort... hmmm skjønner ikke helt det... er så vanskelig og vite sikkert.... for ikke tester jeg pos med tester og ikke no slim min vei heller... så jeg trur liksom at jeg ikke har el heller... finner jeg jo ikke før jeg ser tempen stiger... men om tempen stiger, da er det heeeelt sikkert at jeg har hatt el sant?' kjipt og ha så vondt da, jeg hadde det i går jeg.. kjempe vondt.... lurer på hvor vondtene har blitt av... sukk (er så redd for at jeg ikke har el i det hele tatt) Når hun sier sept så blir det jo denne pp.... får jo ikke pos test event før sept er i gang,, med mine laaange sykluser blir det jo ikke mer testing før langt inn i okt... så da.. veit jo ikke om jeg klarer og la vær og lete da... kommer helt sikkert til og sprekke.. hehe... dagen laina opp du da... morro med fest da... gleder meg til og komme hjem jeg... skal passe vovvov og søster i helgen, blir kos.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #35 Skrevet 22. august 2008 Hmm... så rart at smertene nesten er borte. På pernille.info står det: "Noen har smerter mens eggmodningen i forkant av eggløsningen foregår, fordi de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken." Så kanskje du har hatt eggløsning i dag og at det ikke gjør vondt lenger fordi at eggposene har krympet.. Men det finner du jo ut i morgen:) Kanskje du skal ta en EL-test i kveld? Som du sa så kan det jo hende at EL-stigningen din er for kort til at du får positiv EL-test. Hvis tempen stiger så er det helt sikkert at du har EL ja:) Skjønner at du er redd for å ikke ha EL. Men jeg tror at du har det altså. Du har jo regelmessige sykluser + at du har EL-smerter. Men hvis du ikke har det, så er det jo veldig enkelt å ordne opp i det. Da får du jo bare pergo:) Jepp det blir denne pp´n hvis hun sier sep ja! Så krysser alt jeg har for at hun har rett!! Jepp, denne dagen er helt laina opp. Morro med fest ja:) Skal prøve å ikke drikke så mye, er redd for at det skal ødelegge for eggløsningen på et vis:-S Høres ut som du får en kjempekoselig helg da:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #36 Skrevet 22. august 2008 smertene har kommet litt mer nå.... men jaja, finner jo fort nok ut om det er no eller ikke liksom.... skal nok teste i kveld ja... må jo nesten det... and ill keep temping... hehe Jeg har som sagt ikke lyst og dra til lege.. men ok.. må man så må man.. så da... glemte og si hvor jeg jobbet i dag... barnetøy denne helgen.... det er så mye barn innom og forbi i alle aldre... +++ hauevis av gravide....kjenner litt på det att eggstokkene hyyyyyler etter befrukting....hehe kose deg masse på jobb i dag du også da.... jeee.... nå er det bare 2.5timer igjen.... deilig... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #37 Skrevet 22. august 2008 Det er jo bra at smertene kom tilbake igjen da. Det betyr ihvertfall at det jobbes hardt der nede;) Krysser fingrene for at du får positiv EL-test i kveld! Skjønner at du ikke vil til legen:( Men hvis du må det, så kan det jo hende at det går mye bedre enn du tror. Men får håpe at du har EL og at du slipper legen. Det må være så koselig å jobbe i barnetøysbutikk. Passer jo veldig bra at du jobber der rundt EL, kanskje det popper ut egg når du ser alle de gravide og de nydelige barna;) Så heldig du er som har 2,5 timer igjen! Har 6 lange timer foran meg nå jeg *sukk* Jaja, man må jo ha penger;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #38 Skrevet 22. august 2008 må man så må man.... jeg gjør alt for at spira skal bli til!!!! elsmertene er veldig opp og ned i dag egentlig, men ikke i nærheten av hva det var i går... blir spennende med test i kveld ja, men jeg regner med blenda hvit test.... mest spent på tempen i morgen... om den har steget og kanskje el er over alt,.... at det var i dag... men vi hadde oss i går og han slipper ikke unna i kveld.. så da har vi i hvertfall gjort vårt!!! Er vel kanskje ikke akkuratt vanskelig... men man kjenner jo litt på savnet kan man si.. hehe,, 1.5timer igjen.... wuhu,,, åååå de er så lange disse timene, enda det har vært litt og gjøre i dag.. sukk... kos deg på jobb..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #39 Skrevet 22. august 2008 Nå har du vel endelig kommet deg hjem;) Nå har jeg 2,5 time igjen.. Nå ligger hun bare og sover, så jeg gjør jo ikke annet enn å sitte på pc´n, så håper at tiden går fort! Har du tatt EL-test nå? Krysser fingrene for at den ble positiv! Blir spennende å se tempen din i morgen. Dere har ihvertfall gjort alt for at det skal klaffe ja;) Hva driver du med da?
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #40 Skrevet 22. august 2008 heia.. den var negativ den, men ikke blenda hvit i dag da... den var skygge strek... vet det ikke har no og si, men føler at den er da litt mer positiv.... hehe... men el smertene er igjen kommet for fullt... så det er jo bra da=) ja nå har jeg endelig kommet hjem og spist middag og kosa meg litt.... deilig... nå er det ikke lenge til du slutter på jobb heller... hjem og party party.. hehe... Nå sitter jeg og ser på tv og slapper av... deeeeiilig.. ser på ol oppsummering... men mest fordi anders ser på.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #41 Skrevet 22. august 2008 Skyggestrek er jo et godt tegn, kanskje det er noe på gang ihvertfall! Pleier du å få blendahvit test? Jeg pleier alltid å få to streker jeg (den ene svakere enn den andre). Supert at EL-smertene har kommet tilbake for fullt! Tror at du har EL snart jeg:) Så heldig du er som er hjemme og slapper av;) Hva spiste du til middag da? Tror jeg bare skal hive i meg noe rester fra i går, ikke noe særlig å styre med middag når vi har huset fullt av folk.. Skjedd noe spesielt i OL? Vet du når kampen er i morgen tidlig? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #43 Skrevet 22. august 2008 ja, de pleier og være helt hvite.. så dah.... jeg har ikke helt truä på at jeg får positiv test jeg... men men... vi grillet i dag.. indrefilèt og potetsalat.. var veldig godt=) Vi kjøpte oss ny gassgrill tidligere i sommer.. den bruker vi flittig... hehe trenger ikke fortelle meg hvolken kamp du tenker på altså.. hehe... skal ha med meg pc på jobb i morgen og se.. kl10 på nrk... sendingen starter kvart på10... jupp \
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #44 Skrevet 22. august 2008 Hehe, var det noe som datt ut av det du skrev, eller skulle du bare ha så langt mellomrom?;P Kan jo hende at positiv EL-test hos deg rett og slett er når du får to streker da? Selv om de ikke er like sterke. Men hvis du ikke får positiv EL-test, så kan det jo godt hende at du har EL fordet:) Nammm, det hørtes kjempegodt ut!! Så heldige dere er som har gassgrill. Vi får ikke ha det vi siden vi bor i blokk.. Men hver gang foreldrene våres drar bort, så drar vi til dem og griller;) Hehe, man må jo nesten bare se den kampen! Uff, skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg opp når jeg skal party party i kveld, men jeg mååå prøve å komme meg opp!!
monca*84*j12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #45 Skrevet 22. august 2008 ehhhhm, det var vel kanskje ikke helt meningen vel,,,, hehe ja, kanskje... men det står jo at den må være like sterk eller sterkere da.. så vet ikke... jeg satser bare på at jeg har det i løpet av helgen og setter inn ekstra giret på soverommet... så får jeg følge med på tempen de neste dagene.. den kommer til og gi meg rett svar uten og måtte tolke i hvertfall... hehe... ja deilig med plass og mulighet til og grill... når vi bodde på stovner hadde vi sånn bitteliten elektrisk grill... den var helt suveren... koster ikke så alt for mye heller.... jaaaa... du på se den!!!!!!!!!!!!!!! jeg skal se den på nett tv... JEG SKAL SE DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klæm
monca*84*j12 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #46 Skrevet 23. august 2008 fyyyyyyy søren så utrolig bra finale.... det var jo bare heeelt rått... morro! jaja... her var tempen steget til det normale igjen i dag... 36.16...så fortsatt har jeg ikke hatt el... jeg vil så gjerne få et tegn på at den har vært og at jeg har el.. vi har jo hatt oss hverdag siden el smærtene startet nesten... i går var de ganske inntense... og vi kommer til og hoppe i høyet til tempen stiger og el er over... bare håper det skjer... Kan man ha el uten pos el test og slim? det er vel mulig og ha det selv om man ikke får noen dysiske tegn? bortsett fra el smerter i mange dager... hmmm.... *krysser fingrene for at tempen stiger i morgen eller på søndag...* Ellers? Noen planer for dagen`? jeg skal jobbe til 4, så skal jeg på byn og spise med kremmerhus jentene... sommer fest ting.. blir jo ik tenker jeg... får se... blir nok ikke sent... trur jeg holde meg borte fra alkohol... bare for og prøve det en pp... de andre pp-ene har jeg ikke tatt hennsyn... jeje klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. august 2008 #47 Skrevet 23. august 2008 Ååå jeg fikk ikke sett den. Drakk 4 halvlitere i går (jeg pleier å drikke mer på fest, men ville ta det litt rolig pga EL), men var så fyllesjuk klokka 10 at jeg ikke orka å stå opp, haha! Men det var suuupert av de vant!!!! Jippi!!!!!! I dag fikk jeg endelig max fertilitet på monitoren. Så sterk strek har jeg aldri fått før, teststreken var sikkert 4 ganger sterkere enn kontrollstreken! Kanskje derfor jeg følte meg så dårlig i dag tidlig. En blanding av fyllesjuke og en enorm LH-stigning:P Sambo vekket meg i dag tidlig for å hoppe i høyet, så det passet jo perfekt:P Så får vi ta en runde i morgen og, og evt på mandag hvis tempen ikke har steget;) Så kjedelig at tempen steg til det normale i dag da. Hadde håpet at den skulle ha steget masse i dag jeg. Kanskje den stiger på mandag hos oss begge:) Skjønner godt at du vil ha et tegn på at du har EL, og forhåpentligvis får du det veldig snart! Man kan ha EL uten positiv EL-test og slim ja. *krysser fingrene for at den stiger jeg og* Jeg har heller ikke EL-slim, synes det er så rart, jeg pleier alltid å ha det! Jeg har ingen planer for dagen, har vært en liten tur hos pappa bare. Ellers skal vi bare spise god mat, se på film, og kose oss:) Så koselig at du skal spise med kremmerhusjentene! Hva kommer de til å si om du ikke drikker da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #48 Skrevet 23. august 2008 4? syntes jo ikke det var spess mye da.... så bli bakfull??? ikke dårlig... slipper billig unna der jeg... blir stort sett ikke dårlig...=) DU er så heldig for at du får klart tegn på at du har el... uff.... har el smerter i dag også jeg....men ikke no slim... håper tempen stuper i morgen eller noe.. Men for sikker helts skyld blir det senge kos de nærmeste dagene tenker jeg... det må jo til jeje... nå skal jeg straks ned til stovner, så videre til byn.. weee... jah. egentlig kunne jeg tenke meg og være hjemme, men må jo nesten ta meg en tur ja.. kose deg i kveld du da... så prekas vi=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. august 2008 #49 Skrevet 23. august 2008 Hahaha, nei det var ikke mye i det hele tatt! Skjønner ikke hvordan jeg fikk det til. Men formen er heldigvis helt fin igjen nå Så heldig du er som ikke pleier å bli dårlig! Jeg blir ganske ofte dårlig når jeg har drukket, men da er det snakk om en del mer enn 4 øl da;P Ja akkurat der er jeg ganske heldig, men det har ikke blitt noe klaff fordet:P Det er ihvertfall et godt tegn at du har EL-smerter da. Krysser fingrene for at tempen stuper i morgen. Er nok lurt å fortsette å hoppe i høyet ja, men hvis du synes det blir slitsomt, så holder det i massevis med annenhver dag:) Du får kose deg masse i kveld! Håper du får en fin bytur:)
monca*84*j12 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #50 Skrevet 23. august 2008 hei hei... nå er jeg hjemme igjen.. ble tidlig kveld... kjempe deilig!! jeg var heldigvis ikke den eneste som ikke drakk eller sku på byn... så ingen som stusset på det... men jeg er ganske kvalm i kveld... var små kvalm tidligere men det ga seg, så spiste jeg 5skjeer skjokoladekake til dessert og siden har jeg vært grise kvalm... Ellers er smertene og krampene høyst tilstedeværende i kveld... var sikkelig slitsomt og sitte på en tre-benk i hele kveld... det jobber virkelig der nede i kveld... tidligere i uken har det vært venstre sden som har vært verst, men i kveld er høyre siden skikkelig bad... rart hvor mye mer vondt det er etter jeg sluttet på pilla... Jeg syntes ikke det er slitsomt med sengevals,,, jeg er veldig fornøyd med den slags aktiviteter.. men anders syntes det blir slitsomt hver dag,,, men han gjør det fordii om... sku nesten tru han har lyst å bli pappa.. hehe du gjør i kveld da? klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå