Gå til innhold

dreamer, I'm just a dreamer... (hihi)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på do nå.... smertene tilltar. ganske vondt nå.... + at papiret ble lyserosa.... ikke no særlig utflod i det hele tatt... men det var lyserosa... merkelig... ta en el test til før jeg laller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende at det kom lyserosa på papiret. Det kan bety at du er ekstra fruktbar!!:) Håper at EL-testen ble positiv!

Så deilig at det ble tidlig kvelden og at ingen stussa på at du ikke drakk da. Uff, det hørtes ikke noe behagelig ut å være så kvalm. Håper du er bedre nå! Du kan ikke være gravid da? Kanskje du hadde EL rett etter du var ferdig med TR, og at du har festeblødning og festesmerter nå?? Tenk om det a!!!!:D

Hehe, så søt Anders er som blir med hver dag! Det hadde ikke jeg fått med sambo på. Bare når monitoren viser max..

I kveld har vi sett på film, og nå skal vi vel legge oss.

Sove godt!

Klæm

Skrevet

heia schnuppa...

Det var bare lyserosa den ene gangen jeg var på do... så mon tro det var ren innbildning... tok ikke no el test i går.. tar heller en i dag i kveld etter og ha feiret mini i A sin familie... 1år i dag... jiiiiiippi

jeg er nok ikke gravid nei.. kan jeg aaaaaaaldri tenke meg.... nå er jeg ikke så kvalm... litt små uggen.. men det er bare inbildning.... det vet jeg.... jeg trur ikke jeg har hatt el en gang... tempen stiger ikke en gang--- så jeg trur at mitt verste mareritt er fakta.. jeg har ikke el... =( Har mista veldig trua på denne pp... blir nok over i en 8... den skal jeg også tempe... finner jeg ikke el da heller så blir det en lege tur tenker jeg ja-...=(

Ellers gjorde vi ikke noe spennende i går,.. bare kosa oss med hundene=) koslig og ha to.......

kos deg i dag

klæm

Skrevet

Men det er jo superbra at det bare var rosa den ene gangen, er jo sånn festeblødninger pleier å være. Du burde ta en graviditetstest om en ukes tid altså!:) Kan jo hende at du har veldig lav temp til vanlig, og at den har steget, du har bare ikke sett det siden du begynte å tempe så sent. Håper så innmari for deg snuppa!! Hvis du ikke er gravid så håper jeg at du blødde litt og følte deg litt uggen fordi EL er på vei. Men finner du ikke EL, så krysser jeg fingrene for at du får EL neste pp!

Åååh så koselig med 1 års bursdag!!!:) Du får kose deg masse med mini, kanskje det setter fart på eggene;)

Kos deg i dag du og!

Klæm

Skrevet

Jeg kan som sagt aaaaaaldri tenke meg at jeg faktisk har hatt... jeg har alt for mye vondt nå... Dessuten jeg prøvde å tappe tafse litt i dag.. vet ikke helt om jeg kjente den men trur den var veldig myk... og unnskyld detaljene men jeg trur jeg fikk med meg no slim ut... kunne strekke det en del, men ikke så mye som jeg mente det burde være.. og det var litt sånn offwhite... er det el slim trur du? kanskje tempen stuper litt... fortsatt litt på og av uggen... men veeeeeeeeldig vondt

var kjempe kos i dag=)

god kveld klæm

Skrevet

Det kan være EL-slim, eller begynnelsen på det ihvertfall!!:) Klarte du å kjenne om tappen var åpen eller lukket? Blir spennende å se hvordan tempen er i morgen da! Men holder den seg sånn som nå, og du fortsetter å ha vondt og føle deg uggen, så burde du ta en test neste helg:)

Vi har bestilt peppes film deal i dag vi, med varg veum falne engler, veldig spennende! Er spent på pbl-gruppene i morgen jeg, synes alltid det er litt skummelt med nye grupper:P

God kveld klæm

Skrevet

nå var det ikke no da... så veit ikke...... er nok bare og tempe og se hva som skjer altså... er veldig spent... men jeg har en litt d¨årlig følse... er jo ikke noe som er normalt med meg i så måte.... så dah... jeje... jeg kommer nok ikke til og gidde og teste, bare event om jeg skal drikke eller noe... får vel kanskje ta det litt som det kjem tenker jeg...

Nå har jeg hatt besøk av en nabo, sittet og slarvet og drukket te.. været veldig koslig...''

,mmmmmm pizza.. vi hadde kebab.. hehe (kylling for min del...)

nattinatt... sees på forelsesning i morgen.. så aaaalt for tidlig... sukk

natti

Skrevet

Jeg tenkte kanskje at det her var interessant for deg:

http://www.fertilityfriend.com/Faqs/Ovulation-with-no-positive-OPK.html

Uff, det er vondt med sånn dårlig følelse. Håper at tempen din stiger snart! Men hvis den ikke gjør det, så er det ihvertfall bra at du begynte med temping, så du finner ut av om du har EL nå, og ikke venter til det har gått et år.

Her steg tempen tydelig i dag, så da hadde jeg EL i går. Med kos i går og på lørdag, så har vi ihvertfall truffet EL. Håper pergoen gjorde så jeg slapp mange egg, så sjansen er litt større.

mmmmm kebab hørtes heller ikke dumt ut!!;)

Nei nå får jeg bevege meg til t-banen... Aaalt for tidlig med forelesning kvart over 9. Men fra kl 15 så har vi jo fri en uke:)

Skrevet

hey ju..

Da var jeg omsider hjemme.. deeeeilig at denne dagen er over.. jeg dro nå rett på jobb da.. startet halv5, så slapp og tasse rundt i mange timer... thank god... kjøpte nye sko da... men ikke på økonomisko.. hehe... bianco.. men de kostet bare 50kr mer... og var myyyyye finere... de var rååååååå kule.. hehe

heldig du som har temp som stiger.. hehe... håper min temp stiger mer i morgen=)

jeje... nå sitter jeg bare og koser meg, også ser jeg på den dødene doktoren på tv2.. koser meg masse i soffan på rompa.. hehe....

du da? gjort noe spennende?

klæm

Skrevet

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

EN DIPP? en dipp nå????+ whyyyyyy... kan vel ikke være el? skjønner ikke noe jeg nå... gjør du?

spennende planer for dagen da?

klæm

Skrevet

Heeey!

Så bra at du fikk starte på jobb med en gang!:) Sååå kult med nye sko, gleder meg til å se dem!!! I går gikk mesteparten av kvelden med til bursdagsfeiring. Jeg var så trøtt at jeg sov fra ti til ti i natt;P Og nå skal jeg sove igjen, siden jeg skal jobbe i natt. I dag har jeg vært med en venninne, shoppa litt og sånn. Hva har du gjort i dag da?

Var den døende doktoren bra? Tenkte å se den, men sovna jo, hehe.

Så synd at tempen ikke fortsatte å stige, men den dippen ser jo lovende ut, så kanskje EL er i dag:) Svarte deg på den andre tråden og. Krysser fingrene for at tempen din stiger i morgen! Hvis du har IKM den dagen du har rød firkant på FF, så har du fortsatt noen dager på deg for å få EL:)

Klæm

Skrevet

Ja den dødende doktoren var ganske bra... men veldig trist.. men jeg er glad jeg satt og så den... følte jo at jeg fikk sett litt tv osv ikke bare skole og jobb...

nå har jeg vært på flerkulturell kvinne caf'e og laget papir... det var kjempe koslig!

Jeg svarer på den andre tråden jeg... se om flere har svart da...

Skrevet

Ja det ble mye skole og jobbing på deg i går:( Hvordan er planen for resten av uka da? Har du noe fri?

Så spennende med flerkulturell kvinnecafé! Hvordan laget dere papir?

Åååh det er så lenge til ikm *utålmodig*

Det MÅ klaffe for oss denne pp´n, vi SKAL trille sammen i mai!!!

Skrevet

Jeg har ingen planer denne uken... i morgen skal jeg tørke litt støv osv... du da har du noen planer? kanskje vi skal finne på noe en dag? Kan alle dager -fredagen.. skal jeg på duejakt... gleder meg=)

kvinne cafe var veldig koslig... vi var ikke så mange.. men det er ålreight og ha en engasjert nabo så man fr blitt med på litt i lokalmiljøet og bli kjent med andre...

svarer deg er på denne tråden nå... jeg håper så inderlig at tempen stiger i morgen... jeg vil så nderlig var sikker på at jeg har el... men testet med el-test men den var neg... =(

jaaaaaa er utolmodig... har ikke så god tru på meg selv, men jeg trur på deg... jeg er villig til og ikke bli gravid denne mnd vis det hjelper slik at du blir gravid i stede... du har jobbet så lenge for det og jeg unner det for alt her i verden!!!! Men... hadde vært supert om vi kunne trille sammen til høsten! =)

klæm

Skrevet

I morgen skal jeg sove, og på kvelden tenkte jeg å skrive PBL-oppgaven. På torsdag kveld skal jeg til mamma, og på fredag kveld skal jeg jobbe. Men kanskje vi kunne funnet på noe på dagen på torsdag? Sett Mamma Mia f.eks? Så gøy med duejakt!=)

Ja er jo supert hvis du kan bli kjent med noen i nærmiljøet! Har du forresten fått vite noe mer om hvorfor du ikke kom med i koret?

Håper så inderlig at tempen din stiger jeg og!! Håper du bare har veldig rask LH-stigning så du ikke ser det på testen. Skjønner godt at det er kjempefrustrerende for deg å ikke finne EL! Jeg krysser alt jeg har for at tempen din stiger snart!

Så utrooolig snill du er! Unner deg og å bli gravid for alt i verden!!! Og håper av hele mitt hjerte at vi kan trille sammen til høsten=) Det blir vår tur snart!!! Det må det bare;)

Klæm

Skrevet

I morgen skal jeg vaske leilighet med støvtørking og alt som hører til... litt kjipt men ok.. kanskje jeg får tid til og ta med meg Mille på lang tur i skogen om været tillater det... håper det... vi trenger og bevege oss begge to.. hehe

kanksje torsdag ja-... Kanskje Mari blir med.. hu snakket om at hu hadde lyst... vi kan jo se det ann litt nærmere i morgen kveld...

Nei har ikke fått vite det... Men nabon skal på øvelse i morgen.. så da får jeg nok vite det...

*krysse fingrene for tempestigning... hehe*

=)Vi har i hvertfall gjort det vi kan for at det skal bli spire om det faktisk er el i dag.. hehe... gubben sover med et smil om munnen.... det som er så greit de kveldene vi har oss er at han sover så rolig uten snorking etter på.. hehe

hmmm begynner og få vondt i halsen.. det skraper. ikke bra....

nå kryper jeg i seng og håper jeg får sove,,,

natti

Skrevet

Så kjedelig med vasking av leilighet da, men godt når det er gjort! Noen som har ringt ang. hybelen enda? Høres deilig ut å ta med vovven på en lang tur i skogen! Misunner deg som er så sprek og går masse turer!

Vi kan se an litt nærmere ja. Hadde vært kjempekoselig om Mari blir med! Og vi trenger jo ikke se den hvis dere vil gjøre noe annet, var bare et forslag:)

*krysse krysse krysse for tempstigning*

Hehehe, kan tenke meg at gubben er fornøyd ja;) Dere er jo flinke som står på så mye! Det står ikke på innsatsen ihvertfall!

Auuu.. ikke noe godt med sår hals. Håper det går over til i morgen.

Du får sove godt og drømme om baby!:)

Natti

Skrevet

ER DET MULIG?????????

Den ene dagen/natten jeg må sove normalt blir til et h.....

Jeg var oppe litt føre 4... så for dt første har jeg ikke hatt 3timer sammenhengende søvn... for det andre så våknet jeg kl5 av anders og tenkte nå kan jeg hvertfall ikke tempe... så jeg prøvde og sovne igjen... jeg halvsov frem til 6 (lå veldig stille så det ikke skulle bli for forstyrret) tempet.. den ble så høy at det kan ikke stemme den må ha vært for mye påvirket 36.57.... jeg våknet kl.9 igjen og tempet for morro skyld for og se i forhold til den kl 6, den var jo seff lavere igjen 36.41... for da hadde jeg jo hatt 3timer sammenhengende søvn.... Hva gjør jeg nå... bare dropper og føre det inn? Jeg veit man kan trekke fra.. men 3timer er jo alt for lenge... (hadde i så fall blitt 36.34) Hva trur du?

Skrevet

Hehe, det er typisk!!!

Uff, det der var vanskelig! Siden tempen gikk nedover fra kl 6 til klokka 9, så er nok tempen kl 6 for mye påvirket ja. Og jeg vet ikke helt om du kan stole på tempen kl 9, siden det er så mye senere enn vanlig. Du kan jo skrive inn 36,41, og skrive at du tempet kl 9 så du får en hvit prikk istedenfor blå, så du ser at den er målt for sent. Hvis den er på samme høyde i morgen, så bare lar du den være, for da har du nok hatt EL. Hvis den har blitt lav igjen, så kan du bare ta den bort. Men jeg synes det virker lovende at tempen var så høy altså *krysse fingrene*

Skrevet

ok.-.... skjønner jeg blir utolmodig eller? F****** er det mulig liksom... hehe.. men jeg håper det stemmer litt da.... kan jo ikke være aaaaalt for galt.. hehe...

Skrevet

Haha, skjønner at du blir gal!!!

Får håpe at tempen fortsetter å holde seg høyt nå da:)

Håper at du får sove ordentlig i natt.

Skrevet

håper jeg også... men om den fakisk er høy i morgen, da kan jeg annta at jeg hadde el i går sant... og siden vi hadde oss, har vi mest sansynlig truffet el... (og siden gutte svømmere er rasket... ) Er dette riktige anntagelser?

Ellers da? fått gjort det du hadde planer om? ikke jeg helt... ikke vært på lang tur og ikke ferdig med støv tørking.. det er så driiit kjipt.... spess når man føler seg ganske puslete... er helt tett og halsen har blitt verre... passer i grunn riiiimelig dårlig nå syntes jeg.. men men...

Du da? holder motet oppe og leter etter feste tegn? hehe

klæm

Skrevet

Tempen skal være høy i 3 dager før du kan være helt sikker på at du har hatt EL, men hvis den er høy i morgen hadde du nok EL i går ja. Siden dere har hatt sex nesten hver dag, så er det jo like stor sjans for jente siden svømmerne kan overleve i 5 dager;)

Jeg har ikke fått begynt på PBL nei...blææ gruer meg!! Sååå kjipt!! Mesteparten av dagen har gått med til soving, men jeg sov ganske dårlig, så nå er jeg så trøtt at jeg ikke klarer å konsentrere meg tror jeg:P Kanskje vi skal ta Mamma Mia en annen dag, siden ingen av oss har fått gjort det vi planla?;)

Så kjedelig at du begynner å bli syk. Synes du bare skal legge deg på sofaen, og bare slappe av og bli frisk!!:)

Faktisk så tenker jeg ikke så mye på det enda, har null følelse av at det blir klaff denne gangen. Håper jeg greier å holde forhåpningene så langt nede, så slipper jeg kanskje å bli skuffa. Stratosen spådde at marius kommer til å levere sædprøve i okt/nov, men da kommer jeg allerede til å være gravid uten at jeg vet det. Ellers har alle spådd rundt des/jan... Bortsett fra aurora som sa jeg blir gravid nå. Men jeg mister litt forhåpninger når de fleste er så samkjørte om at jeg ikke blir gravid før til vinteren..

Klæm

Skrevet

3DAGER??? jiiiiiizzzz det kommer den sikkert ikke til og være.... hehe... det er tross alt meg vi snakker om.. hehe.. men jeg må jo bare håpe... typisk om jeg får feber osv nå da.. da finner jeg hvertfall ikke ut av ting.... hehe... får håpe ikke det kommer... Sant nok at kjangsen for jente er ganske stor også ja.. hehe... vi har virkelig vært flinke denne pp.. hehe... men er litt deilig at el er over...for det trur jeg.. har ingen smerter i det hele tatt i dag... så jeg lurer på om el var i går faktisk... og at jeg har mest smerter i forkant av el....

ja mammamia en annen dag er bra... kanskje vente til stipendet kommer.. hehe... Er i gang med vaks da... snart ferdig med støvtørking... har vært omfattende... veit ikke om jeg orker og ta gulvet i kveld.. får se

Bra du klarer og fokusere på noe annet... jeg fokuserer nok litt for mye på dette med el nå.. burde ikke gjøre det.. men... jeg skal ikke stresse mer nå.. tar temp i morgen så trur jeg at jeg legger vekk termometeret for denne gang... om jeg klarer.. hehe...

jeg håper at det går bra denne mnd for deg! Men om ikke så er det jo ikke såååå lenge til okt nov og prøve levering... og fra det begynner det jo og skje ting=)

klæm

Skrevet

Hehe, hvis du har hatt EL, så holder den seg høy helt til TR;)

*sukk* ja det hadde vært typisk, det må du IKKE få!!!

Ja dere har vært veldig flinke denne pp´n! Utrolig at dere holder ut. Nå SKAL det bli klaff for dere!! Så bra at smertene er borte, da hadde du sikkert EL i går. Tror at tempen din blir høy i morgen jeg!

Hehe, da venter vi til stipendet kommer;)

Så flink du er som er i gang med husvask. Anders er kjempeheldig! Her er det Marius som står for støvsuging og vask for å si det sånn, haha:P

Skjønner godt at du fokuserer mye på det med EL nå, men det gjør jo ikke noe å stresse litt innemellom, tror ikke det kan skade så mye. Så flink du er hvis du klarer å legge vekk termometeret! Jeg måå ha kontroll jeg:P Men hvis jeg blir sånn at jeg ikke får sove fordi jeg er spent på tempen, så skal jeg også legge den bort fram til TR. Tusen takk, håper at det går bra for deg også denne mnd! Og du har jo alle spådamene på din side;) Neida, det er ikke så lenge til okt/nov, så får håpe at hun har rett med at han leverer da.. Leeeei av prøving!!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...