A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. september 2008 #126 Skrevet 9. september 2008 Her kommer det jeg skrev om den innv. ul'en min et annet sted...:-D Da har jeg vært på ny innvendig ul. Først, gynekologen er en merkelig skrue... Jeg ville trodd at han skummet gjennom journalen fra forrige gang jeg var der, men han hadde ingen aning, han husket meg så vidt igjen! Kanskje jeg er bortskjemt med en fastlege som alltid følger opp forrige time..? Den innvendige ul'en ble tatt og han konstaterte 3 muskelknuter. Den største på 4 cm. i diameter. Han sa at det ikke var så stort, men jeg synes det høres stort ut... Heldigvis trodde han ikke at muskelknutene ville være i veien for en graviditet, men som han sa: "Muskelknuter kan føre til barnløshet." Huff, jeg følte at han snakket litt for generelt og litt for lite om hva som gjaldt meg. Han ba meg følge opp muskelknutene en gang i året, for å passe på at de ikke vokser. Videre så han på egglederne, som han gjorde sist. Han sa: "Der har du en liten eggløsning." Da jeg spurte om han kunne se en ev. eggløsning sa han: "Nei, apparatet mitt er ikke så bra!" Merkelig... Han så at det var noe væske i en eller annen hule, så da jeg sa at jeg trodde jeg hadde el i går/natt/dag, sa han at det hørtes sansynlig ut. Da vi snakket om hvorfor jeg hadde så små mensenblødninger mente han at det skyldtes svak eggløsning. Og så jeg som har så SINNSYKE smerter under el!!! Skjønner ikke dette helt... Sist sa han at smertene var et godt tegn... Jaja., da har jeg mistet HELT troen på denne pp. La bare disse to ukene frem til ikm gå fort, slik at jeg kan begynne på ny.... dritt... Klem
gravidmednummer2 Skrevet 9. september 2008 #127 Skrevet 9. september 2008 Nei, dere må ikke miste troen jenter! Jeg har masse tro på dere! I dag er jeg på dag 29 av syklusen, og har bestemt meg for å teste i morgen. Noen mnd har jeg 28 dagers syklus, og andre dager har de drøyet over 30. Men siden el kom på dag 17 regner jeg med at ikm er til fredag. Men klarer som sagt ikke å vente lenger, så må teste meg i morra. Jeg krysser fingre og tær!!! Lykke til med el begge to. Stå på som best dere kan, nå legges gullegget!!!
påtjukken Skrevet 9. september 2008 Forfatter #128 Skrevet 9. september 2008 A1973: hørtes litt merkelig ut han der.. hadde og trodd han skulle gått gjennom sist time.. da hadde han kjent "saken" din når du kom. kan dei ikkje få vekk dei knutene? syns og den hørtes stor ut, men er jo gynekologen så vet best:) du treng ikkje miste troa av den grunn:) det kommer nok ei spire snart:) Babyklar: å så spent eg ble no.. hehe.. må gi beskjed da hva testen sier:) krysser fingrer og tær for at du får en positiv test:) masse lykke til i morgen da:) lykke til til A1973 og:)
påtjukken Skrevet 9. september 2008 Forfatter #129 Skrevet 9. september 2008 hmm.. tenkte på en ting... er ikkje alle i 4 pp no? kanskje me skulle laget ny tråd??
baby09...:) Skrevet 10. september 2008 #131 Skrevet 10. september 2008 Hmmm, 4 pp alt, tia flyg jo bare avgårde da:) I dag har eg vært ute å gått lang tur, e sånt et fint høstvær her oppe no. Ikke nåkka særli varmt da, 9 grader, men i sola kjennes d jo litt bedre ut. Så har eg begynt me trening av bekken, bekkenbunn, mage, rygg og skuldre for gravide. Enkle øvelsa som gjøres på stuegulve ca 1/2 time kvær dag. Skal visst gjøre fødselen lettere også, d vil jo tia vise d da:) Synes no eg hadde fin fødsel sist også, så håpe bare d ikke blir værre. Nervøse meg skal innom jordmor å høre etter hjertelyd i måra:) Må bare være helt sikker før storebror få ta del i d hele, og resten av familien da. Føle ikke så stort behov for å dele d no mer, va værre i begynnelsen. Krysse alt eg har for at dåkker snart følge etter meg. E kjempespent kvær gang noen nærme seg ikm:)
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #132 Skrevet 10. september 2008 hei hei... ja 4 pp:( håper det er siste for oss alle!!! hehe her har det vært surt høst vær i dag:( ikkje noe kjekt... spennende å få høre hjertelyden da.. skal dåke vite kjønnet på ul? me fikk jordmora til å gjette kjønnet ut i fra hjertelyden:) har dåke ikkje sagt det til noen enda? dåke er flink som klarer å holde dåke:) ja spente me her og.. hehe... håper me slipper fler pp`er!!! hehe kjekt å høre fra deg forresten:) oglykke til i morgen:)
baby09...:) Skrevet 10. september 2008 #133 Skrevet 10. september 2008 trur bare eg skal følge magefølelsen den her gangen:) Sist følte eg gutt, og ul bekrefta d. Den her gangen føle eg jente, men trur ikke eg vil vite på forhånd. E så nysgjerri av meg så spørs kor lenge eg klare å holde meg:) Va vanskeli å holde d hemmeli helt i begynnelsen. Men no har eg jo visst d så lenge sjøl at d e ikke like spennende mer, på en måte:) E fast bestemt på at storebror skal få vite d først, og vil ikke si nåkka til han før d e mer sikkert at alt går bra.
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #134 Skrevet 10. september 2008 ja, eg og følte jente sist og det stemte jo:) sa det fra dag 1!! jo skal prøve å holde det hemmelig ei stund me og, men tviler på eg klarer det så lenge... hehe men sikkert litt spenning med det... hehe... vår lille hemmelighet liksom:)
gravidmednummer2 Skrevet 10. september 2008 #135 Skrevet 10. september 2008 Jeg testet i dag til morraen, og testen var helt blendahvit!!! Kjedelig!! Men har likevel ikke mistet all troen. Jeg får vente til fredag med å teste igjen, da har jeg jo ikm. SIkkert lurt å lage ny tråd nå ja, begynner å bli langt å bla nedover nå... Baby09: Du er god som ikke har fortalt det til noen enda ja. Lurer på hvor lenge jeg klarer det. Folk spør jo rundt meg hele tiden, og jeg bare spiller dum og sier at vi vil vente en stund med det. Men, men... Vil jo gjerne vente 12 uker, men får se om vi klarer det! I dag har jeg vært og seila med jobben. Det pøsregna, så det var veldig vått og kaldt!!! Nå kom jeg akkurat inn døra, og jeg prioriterte bim før dusjen! TEnkte jeg måtte avgi resultatet på gr.testen. Jaja, jeg lever i håpet!!
påtjukken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #136 Skrevet 10. september 2008 hehe.. godt du kommer inn med resultatet til oss:) dumt testen ble negativ da, men som du sa, du har jo ikkje ikm enda... bra du ikkje har mista troen helt da:) tviler på at eg klarer å holde det hemmelig til uke 12, men skal prøve... men da lager eg en ny tråd om oss i 4 pp eg da:) snakkes der da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå