gravidmednummer2 Skrevet 19. august 2008 #51 Skrevet 19. august 2008 Hei alle sammen!! Da var jeg endelig tilbake etter en mnd opphold på prøvinga. Har vært inne og lest her av og til, men har egentlig prøvd å holde meg litt unna her for å ikke bli helt gal. Nå er turen overstått og alt fokus ligger i prøvinga. Syklusen min klaffet veldig bra, TR var ferdig på fredag før turen. Så EL burde komme i slutten av denne eller starten av neste uke. Så det blir det masse sex fremover og håp om full klaff!!! A1973, så spennende! Er sikker på at du er gravid jeg!! Høres jo sånn ut! Jeg har troa på deg!! Det går sikkert bra, bare prøv og hold ut!! Selv om jeg skjønner jo at det er veldig vanskelig. Kjedelig at det drøyer så lenge før du får vite noe da. Susi, så kjipt med innbruddet. Utrolig irriterende. Hadde blitt skikkelig sinna om det skjedde meg. Får håpe at det ikke blir altfor dyrt å fikse det da. Ha en fin kveld!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. august 2008 #52 Skrevet 19. august 2008 Velkommen tilbake Babyklar! Pul i vei! :-D ARGH, sitter her fortsatt jeg. Ingen mens og ingen pos. gravitest. Haha, jeg har ikke en gang giddet å teste i dag... (Nå har det bikket helt over for meg...:-)). Har mye vondt i mage, som om mensen er like om hjørnet, men ingen mens. Lurer på hvor lenge jeg må vente . Klem
påtjukken Skrevet 19. august 2008 Forfatter #53 Skrevet 19. august 2008 ja, velkommen tilbake babyklar:) uff, skjønner du blir gal A1973!! tror det hadde klikka for meg iallefall!! eg er så lei av at dagene mellom el og tr går seint.. er sååå mange dager no siden el kom så tidlig!! så venter og venter... kommer tr eller er det en spire der.. sånn er mine dager iallefall.. er jo sikkert lettere mine dager enn A1973 sine så skal ikkje klage for mye.. hehe i morgen er første dagen til vanessa i bgh.. blir spennende:) håper det går bra.. sikkert grett no når eg er med, men lurer sånn på hvordan det går når ho skal aleine.. ho er jo kjempe mammadalt.. hehe..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. august 2008 #54 Skrevet 20. august 2008 Haha, nå er jeg ikke gal lenger, nå har jeg bare resignert.... Testet, selvfølgelig, negativt i morges, så jeg tror jeg slår meg til ro med at jeg ikke er gravid og at mensen kommer en eller annen gang... Akkurat nå tenker jeg at det er like greit at jeg ikke ble gravid denne pp. Reiser jo til Oslo på neste fredag og vil ikke være kvalm og guffen da... Eneste kjipe er hvis mensen kommer den helgen. Med min flaks skulle det ikke forundre meg...:-/ :-D I tillegg har vi begynt å se på tur til Thailiand. Har sett en tur som går den 23. september... Mulig vi bare bestiller den. Blir jeg gravid og kjempedårlig, får vi bare avbestille, vi har da reiseforsikring! :-D Jeg gidder rett og slett ikke å slutte og planlegge fremover bare fordi jeg KANSKJE blir gravid. Jeg har innsett at prosjektet kan ta maaaaaange måneder. Haha, jeg må le av meg selv, akkurat nå, i dette minnuttet, er jeg kald og rolig... mulig ting forandrer seg ja...:-D Men enn så lenge skal jeg nyte følelsen av å IKKE være på tuppa, for det er jammen deilig! :-D Klem
påtjukken Skrevet 20. august 2008 Forfatter #55 Skrevet 20. august 2008 så bra du ikkje er gal lenger da:) hehe.. jo, du får nåte det:) ja har skjønt at dette kan ta mange mnd eg og, så har kun som mål å bli gravid i år.. og det må vel gå hehe.. så deilig det høres ut med den turen da:) kan nok ikkje slutte å leve som normalt bare for me KAN bli gravid.. eg lever som normalt til eg blir gravid.. i dag var første dagen til vanessa i bhgen:) det gikk kjempe bra:) eg var jo der hele tiden i dag da, men prøvde å snike meg litt unna og da merka ho det ikkje så tror ikkje det er noe problem:)
påtjukken Skrevet 20. august 2008 Forfatter #56 Skrevet 20. august 2008 dytter igjen:) må jo holde denne tråden på side 1:)
påtjukken Skrevet 21. august 2008 Forfatter #57 Skrevet 21. august 2008 FAEN!!!! eg tror eg får tr no... har menssmerter og i stad fikk eg litt spotting:( pleier ikkje ha det før mensen, men ingenting annet i kroppen er normalt så.... så da går nok eg inn i 4 pp... håper kroppen min kan stabilisere seg snart... blir gal av dette!! like deppa kvar gang tr kommer :`( men men.. ikkje noe eg kan gjøre med desverre:(
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. august 2008 #58 Skrevet 21. august 2008 Susi: Tror du det er noe med Vestlandet??? :-D Er du forresten sikker på at det er mensen? Når hadde du el? Det KAN jo være bare litt spotting? Joda, så lenge mensen ikke er kommet skikkelig, så er det spotting... Kanskje det er denne berømte festeblødningen? Jaja, det er godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter med rare sykluser. Jeg har fortsatt ikke fått mensen og har fortsatt bare negative tester. Hahahahahaha, i går kom et lass med billigtester, så nå blir det testing hver dag frem til mensen kommer. Med den syke syklusen som jeg har, kan dette bli dyrt, selv med billigtester... Trøsteklm
påtjukken Skrevet 21. august 2008 Forfatter #59 Skrevet 21. august 2008 er 14 dager siden el... tror ikkje det er noe festeblødning med mindre det kan gjøre like vondt som menssmerter.... hadde ikkje festeblødning med vanessa, men tviler på at en får menssmerter når en har det:( uff ja tror det må være noe med vestlandet.. hehe... blir gal av denne syklus greia... hehe.. ja kan bli dyrt, men eg fant nett noe billig:) nett kjøpt 10 graviditetstester og 21 el-tester... til kun 189 kr.. syns det var kjempe billig eg. hehe.. finner dei her......: http://www.lavpris-tester.com/ProductDetails.aspx?productID=449
gravidmednummer2 Skrevet 21. august 2008 #60 Skrevet 21. august 2008 Huff, det er så kjipt med sånne rare sykluser... Forrige pp gikk jeg langt over IKM, men hadde bare negative tester. På dag 38 i syklusen fikk jeg mensen. Holdt på å bli sprø!! (Det var kanskje ikke det mest positive jeg kunne si akkurat nå?? Sorry...) Jeg har uansett troa på dere to!! Jeg krysser fingre og tær for dere, det er jo på tide at det er deres tur nå!! Selv skal jeg stå på som en gal hele helga og neste uke for å være sikker på å treffe EL. Skal ha den på man/tir om syklusen er normal denne mnd. Begynner å el teste i kveld. Det hadde passet så perfekt om jeg ble gravid denne måneden, eller senest neste. Jeg jobber som lærer i årsvikariat, så da passer det å gå ut i permisjon litt før sommerferien og ha litt over et år hjemme med ungen og så begynne i jobb igjen høsten etterpå. Det er jo mye lettere å få jobb på høsten, så det er bare å stå på. Passer også greit med bhg plasser. Må innrømme at jeg kommer til å bli veldig skuffet hvis mensen kommer denne mnd. JEG VIL HA BABY I MAGEN MIN!!!! Lykke til med testinga dere to. Meld ifra så fort noe spennende skjer!!
påtjukken Skrevet 21. august 2008 Forfatter #61 Skrevet 21. august 2008 ja eg hadde virkelig håpt på denne mnd, men no gikk jo ikkje det desverre så har slått meg til ro med at no er målet bli gravid i 2008!! takk for at du krysser fingrene for oss:) tr komt hos deg A1973? min er no komt skikkelig i gang:( så er snart i 4 pp her.. ja stå på babyklar.. håper på denne mnd for deg da:) krysser fingrene for deg og resten av oss og såklart:) lykke til du og babyklar:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. august 2008 #62 Skrevet 21. august 2008 Hahahahaha, er du vittig? Jeg mensen? Nope... Nå har jeg faktisk sluttet å tro noe som helst. Kommer til å få mega-sjokk når mensen kommer...:-D Krysser fingrene for alle, men har ingen tro på meg selv. Da jeg hadde den siste positive el-testen ble det litt mindre hekking, så regner med sjansene er små ja... GRRRR og så vi som har hekket i tide og utide i FIRE uker FØR....:-) Klem
påtjukken Skrevet 21. august 2008 Forfatter #63 Skrevet 21. august 2008 hehe... tr kommer nok snart... (prøvetrøst) hehe... min kommer visst nett når det passer den.. ingen system på den.. hehe.. eg har alltid fått mensen 30 i kvar mnd... viss den har tulla seg til så har den alltid komt tilbake til 30.... så har alltid hatt det lett der.. så håper den fikser seg opp igjen snart, og så kan eg bli gravid, eller eg kan bare bli gravid før det og.. men var sånn det var da eg ble gravid med vanessa.. da fiksa mensen seg til 30, og så ble eg gravid 2 mnd etter:) EG VIIIIL HA BABY I MAGEN NOOOOOO!!!! og det er eg ikkje aleine om:) vil og at dåke skal ha baby i magen dåkas!!! heier på oss eg:) hehe...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. august 2008 #64 Skrevet 22. august 2008 Håper syklusen din skjerper seg snart da! Huff, etter at jeg kom hjem fra jobben har jeg hatt mensenvondt. Da jeg var på do var det ørlite blod på papiret, tror jeg. Hihi, det var så lite at jeg er litt usikker, men jeg tror det var litt ja. Regner med at mensen kommer nå da, selv om jeg egentlig hadde trodd den skulle komme i neste uke en gang (iflg. de he*** el-testene)... Men, men, ting er ikke som normalt for tiden, så jeg hilser mensen velkommen slik at jeg kan begynne på ny periode. Håper bare det er mensen nå da... grrrr.... drittmens... drittkropp... Klem
påtjukken Skrevet 23. august 2008 Forfatter #65 Skrevet 23. august 2008 håper din syklus og skjerper seg snart:) hm.. håper det er mensen som kommer da sånn at du kan gå videre i prøvingen:) typisk at den ikkje kommer når en vil, og kommer når en ikkje vil!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. august 2008 #66 Skrevet 23. august 2008 VRÆÆÆÆL, ingen mens her nei!!! Får vel bare bente og se...:-/
gravidmednummer2 Skrevet 23. august 2008 #67 Skrevet 23. august 2008 Huff, så kjipt det er A1973. Så merkelig at kroppen skal tukle seg så vanvittig til bare fordi man psykisk stiller seg inn på å bli gravid. Merkelige greier!! Jeg har et litt teit spørsmål... Hvordan får man spermen til å bli der inne? Selv om jeg lå med pute under rompa og beina i været i 20 min i dag, følte jeg at alt rant ut med en gang jeg reiste meg igjen. Noen tips? Og er det sånn at man må ligge med beina i været for at spermen skal komme helt inn, eller kan man bli gravid selv om man bare har sex på vanlig måte og vasker spermen vekk etterpå?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. august 2008 #68 Skrevet 23. august 2008 Jeg *tror* ikke det er noe forskning som sier at det er lettere å bli gravid om man ligger med spermen inni seg lenge etterpå... Mener å ha lest at dette egentlig er et gammel kjerringråd! Da jeg ble gravid sist, reiste jeg meg opp med en gang etterpå... Men joda, jeg prøver å ligge litt etterpå nå, det skader ihvertfall ikke! :-D Kroppen min er helt på bærtur ja. I går og i dag har jeg hatt så vondt i bekkenet at jeg har holdt på å gå på veggene. Klarer nesten ikke å gå opp trappene... Hahaha, jeg sa til mannen at enten er jeg gravid eller så er mensen rett rundt hjørnet. Da bare lo han og sa: "Ja, det pleier vel å være enten eller!" Og det er jo for så vidt sant.... Har uansett testet negativt i dag også og mensen er ikke kommet. Ingen tegn heller lenger! Grrrr... Klem
påtjukken Skrevet 24. august 2008 Forfatter #69 Skrevet 24. august 2008 hei:) det er jo ikkje alt spermen som klarer seg inni deg da, men noe av det kommer seg jo lenger opp når du ligger med rompa på ei pute.. har lest at du skal ligge med rumpa opp i 30 min til en time.. og at viss du ligger med rompa for mye opp så kan spermen "gå forbi" egget.. men det beste er jo å ligge over natta med spermen inni seg da.. men når eg ble gravid med vanessa så lå ikkje eg opp meg rompa så fullt mulig å bli gravid uansett:) uff ja ikkje noe kjekt når kroppen tuller seg til:( kan du ikkje gå til legen å få pergo eller noe sånt? hvor lenge sider er det siden du skulle hatt mensen?
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. august 2008 #70 Skrevet 24. august 2008 Hei jenter! Lenge siden sist:) Hvordan går det med dere? Jeg lå med rompa opp i 30 min etter hver sexrunde gjennom hele prøveperioden. Hadde en pute under stompen, sovnet og hadde klokka på ringing..hehe. Jeg er ikke her inne så mye mer fordi jeg får litt panikk av det...inbiller meg så mye dritt. Men det går fint. Flytter til Norge 3.September...står enda uten noe sted å bo...kjipt, men det må løse seg. Nå er jeg 11+4 på vei. Hadde vi giftet oss i Norge som planlagt så hadde vi giftet oss i går, og i går døde min manns mormor.. Så like greit at vi ikke giftet oss hjemme! Så vi har mye glede og mye tårer nå for tiden.. 2.September skal jeg på ultralyd...spennende... Håper alt er bra med dere, og at det sitter kjapt! Jeg er i bedre form og får i meg mer og mer sund mat for hve dag som går! Men nå i dag har jeg spist en pose poppkorn aleine... Jaja..sånnt skjer.. Ciao
gravidmednummer2 Skrevet 24. august 2008 #71 Skrevet 24. august 2008 Moro å høre fra deg Tina Mari. Godt å høre at formen er bedre nå! Tida flyr, du er jo snart i 2. trimester. Wips så er ungen ute! Så gøy med ultralyd da! Skal du vite kjønnet? Hmm... så spermen kan også ligge for lenge der inne. Så da er det altså ikke ideelt å sovne med den inni seg? Skikkelig kjipt med deg A1973 og syklusen din. Så merkelig at alt har klabbet seg så veldig til, spesielt siden du alltid hadde hatt så regelmessige sykluser før. Kan jo være et legebesøk er lurt etterhvert da? Ikke vet jeg... men skjønner godt at du blit helt "tullat". Får håpe det stabiliserer seg for deg snart.
påtjukken Skrevet 25. august 2008 Forfatter #72 Skrevet 25. august 2008 det gjør ikkje noe å sove over natta med spermen i seg.. det gjør eg ofta.. leste at det er den beste metoden og:) men en skal ikkje ligge for mye opp med rompa, da går spermen "forbi" egget.. kjekt å høre fra deg tina-mari.. du er jo komt langt på vei du.. bra alt står bra til, og håper du finner ett sted å bo i norge:) og trist dette med mormoren til mannen din:( kondolerer.. lykke til på ul:) skal dåke vite kjønnet? lkke til videre iallefall:) no reiser snart tanta her så gleder meg til det.. har jo kjøpt en hau med gr.-tester og el.-tester:) så skal begynne å teste etter el om noen dager siden den var tidlig sist:) så no skal hekkingen begynne:) hihi.. A1973: håper du får mensen snart så du komer deg videre, men håper du vil ta deg ett legebesøk viss den ikkje kommer snart.. der kan du jo få hjelp til å fikse syklusen din.. viss ikkje så har eg wild yam liggende her så du kan få.. hehe.. eg har ikkje rørt den engang.. klemmer:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 25. august 2008 #73 Skrevet 25. august 2008 Hei og hå (hahaha, jeg prøver febrilskt og høres lystig ut)! :-D Nope, fortsatt slimete utflod med bittelitt blod i her... Lukket, myk og lav livmortapp, men jeg blir uansett ikke klok på denne tappetafsingen, så lar meg ikke vippe av pinnen av den grunn... Etter en prat med mamma har jeg nå bestilt en time hos legen. Fikk ikke time før neste fredag, men legesekretæren mente det var greit nok. Jaja, er vel ikke så mye legen kan gjøre fra eller til... Får vel bare sitte her og vente og vente og vente, helt til jeg blir enda mer gaaaaal...:-D Tina-Mari: Så fort tiden har gått! Spennende med ultralyd, og som alle andre har spurt... Vil dere vite kjønnet? Klem
påtjukken Skrevet 26. august 2008 Forfatter #74 Skrevet 26. august 2008 hei på dåke:) så bra du har bestillt legetime no da:) da håper eg dei kan hjelpe deg:) lurte på om eg skulle prøve litt tappetafsing eg og, men er veldig usikker.. hehe.. er det samme kortid på dagen, bare det er samme tid kvar dag? håper el-testene mine kommer i posten i dag:) da skal det testes om noen dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå