HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. august 2008 #126 Skrevet 6. august 2008 hei snuppiser! Har ikm 13.august og både gruer og gleder meg... Gleder meg til å teste, men er redd for resultatet. Hvor lenge har dere prøvd da? Kjenner ingenting på kroppen, så tør ikke tro noe.. så redd for å bli skuffet igjen... hatt masse sex denne pp da.. og tror på riktig tid:/ om mensen kommer, har jeg nettopp kjøpt meg fertilitetsmonitor, så da får jeg prøvd den.. så det er jo en positiv ting:) Lykke til hele bønsjen!!!
Gjest Skrevet 6. august 2008 #127 Skrevet 6. august 2008 Jeg tenker som deg. Kjenner ingenting og tør derfor ikke å håpe. Dette er 1.pp;) Og jeg husker sist..var mest utålmodig i 1.pp og tok det rolig den neste mnd. Ser at du har prøvd i ett år.. Så håper du blir gravid før meg;) Masse lykke til.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 6. august 2008 Forfatter #128 Skrevet 6. august 2008 Hahahahaha, iom at jeg tror jeg har hatt el to ganger har vi hekket som kaniner hele perioden. Jeg begynner å bli litt lei.... Nå er det ikke sex lenger, nå er det KUN lage barn! :-D Og joda, symptomer har jeg hatt helt siden jeg TENKTE på å begynne og lage barn...:-) Mannen min ler av meg og vi kaller magen min for Skybert...:-D Jeg håper bare at vi snart kan bytte ut Skybert snart, begynner å bli litt lei av Skybert nå....:-D Nå har jeg bare ETT symptom, og det er ille, ille... Bekkenet har slått seg helt vrangt. Men det kan jo selvfølgelig være pga. el også. Det begynte på søndag og er bare blitt verre og verre. Blit skikkelig bekymret for at det skal bli mye verre når jeg blir gravid.... Merker at jeg blir litt deppa når jeg har så mye vondt og jeg er ikke en gang gravid... :-/ Syteklem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. august 2008 #129 Skrevet 6. august 2008 vi får satse på å bli gravid denne pp begge to tenker jeg;) Noen pp knuller vi bare for barn, og er drittlei hele greia.. noen pp tar vi det med ro og har oss når vi føler for det.. det rare er at det er som regel disse mnd vi har mest og best sex:) denne mnd er en av de.. samtidig vet jeg at vi skal i teorien ha truffet veldig bra.. Det rare er også at jeg var mere lei meg i 4pp, da jeg fikk mensen... Nå er det mere, "jaja, en mnd fra eller til spiller ingen rolle".. men såklart.. er skikkelig deppa noen ganger. denne pp blir jeg nok det.. huff og fysj:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. august 2008 #130 Skrevet 6. august 2008 hehe... selv om jeg ikke kjenner noe nå, skal jeg love at jeg greier å grave opp ett symptom eller ti før onsdagen kommer:)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #131 Skrevet 6. august 2008 Ja, jeg og;) Haha... sitter her nå med både mensenmurringer og vonde pupper....høh! Sykt hvor mye en finner...hehe,
blablablu Skrevet 6. august 2008 #132 Skrevet 6. august 2008 Håper ikke jeg er gravid like vel.. har hatt en kjempe krangel med sambo i dag..og han tror han ikke vil være i forholdet mer:(:(han har visst tenkt på å kjøpe meg ut av huset.. sier han ikke har vært lykkelig i det siste..huff.. jeg er helt knust jenter:( hva skal jeg gjøre?? er bare noen mnd siden vi ble enig om å få barn sammen og nå vil han kanskje ut av forholdet??skjønner ikke noe..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. august 2008 #133 Skrevet 6. august 2008 oi... bare av å lese her inne, kjenner jeg det stikker litt i puppene:)
Gjest Skrevet 6. august 2008 #134 Skrevet 6. august 2008 Nei gud!!Så utrolig vondt dette må være for deg!!! Grusomt. Bare sånn plutselig? Vet du, dette skal du klare. Du skal komme deg gjennom dette. Vær sterk nå. For din egen skyld. Snakk masse, ikke gå med masse spm i hjertet ditt. Føler så mye med deg. Stor klem
blablablu Skrevet 6. august 2008 #135 Skrevet 6. august 2008 made in bed: bare sånn plutselig ja..nesten da..han har vært rar i nesten to mnd. men har hele tiden sagt at jeg ikke må bekymre meg, ikke noe er galt.. yee, right... skjønner jo nå at jeg aldri tar feil når magefølelsen sier noe.. pokker at vi hadde sex i nærheten av el da..2 dager før.. håper han kommer på bedre tanker...og at han skjønner hvor idiot han har vært!! vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre jeg om jeg er gravid og han bestemmer seg for at han ikke vil være sammen med meg lengre.. trodde han var the one jeg.. hjerte mitt er knust...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 7. august 2008 #136 Skrevet 7. august 2008 hanne85: Så trist da, men som noen andre sa; dette klarer du! Klem Her er alt som før. Småstikkinger i magen, men ikke mer slim med rødt i. Ikke noen andre tegn heller, men det er jo tidlig da, 10 dager til IKM..... Prøver å være litt pessimist....
Gjest Skrevet 7. august 2008 #137 Skrevet 7. august 2008 Har masse murringer i magen, og har ikke ikm før 16.aug. enda leeenge til... hmmm... merkelig...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. august 2008 Forfatter #138 Skrevet 7. august 2008 Hallo dere! Pessimistisk ja, det er liksom det tryggeste, så slipper man de største nedturene når mensen kommer... I dag snakket jeg med en jordmor. Hun jobber ikke som jordmor lenger, men underviser på høgskolen (kommende jordmødre). Hun sa at det faktisk kan hende at jeg har hatt to el'er siden jeg nettopp har sluttet på pillen! Kroppen kan være litt ustabil da. Hihi, vi hadde en del å snakke om i dag ja! Jeg har bestemt meg for å teste i morgen og så ikke før på onsdag igjen, med mindre mensen er kommet da. I morgen drar jeg på ferie. Deilig... :-D Jordmoren sa at jeg fint kan ta en Postafen reisesyketab. selv om jeg kanskje er gravid. Dette er de samme tabelettene som gravide får mot sv. skapskvalme. Så da gjør jeg det, kanskje jeg overlever fergeturen da... Er glad det bare er 4 timer! Jeg skal ha med meg PC'en, så dere får nok høre fra meg! :-D Ferieklem
Gjest Skrevet 8. august 2008 #139 Skrevet 8. august 2008 Hei og hopp. ja, nå har jeg mange symptomer her, men om de er reelle vet jeg ikke. Har hatt mensenmurringer fra i går kveld og veldig masse stikkinger på høyre side. Stikkingene har gitt seg nå, de var ikke gode. mensenmurringene er der ennå. Skal ikke teste mer før til mandag. Har kjøpt 10 nye strimler fra billigtester...hehe. Gleder meg til å få det avklart, for egentlig er det for godt til å være sant at det kan treffe på 1.pp. Hva med dere andre?? Kjenner dere noe? Masse god tur til deg A1973. Kos deg skikkelig.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. august 2008 #140 Skrevet 8. august 2008 Heisann! Ikke noen spes symptomer her tror jeg, er jo tidlig enda..... Jeg lurte litt på det slimet med rød-rosa sporet jeg hadde på onsdag, men det var jo ekstremt tidlig til å være noen festeblødning, så det var sikkert bare noe annet. Tenkte også på el, men den hadde jo akkurat vært, og testen var negativ igjen tirsdag, så jeg tenker at det sikkert er umulig det også. Kan det ha vært pga at jeg tar WY-kapsler tro?? Men har stikkinger nederst i magen i perioder, kjennes ut som jeg er sulten hele tiden, men ikke sulten i magen liksom.. ;/ I går reagerte jeg ordentlig på ei brødskive jeg syntes luktet noe veldig med mugg! Men ingen av de andre på jobben syntes det var noe spesielt med den... Og så kjenner jeg at det stikker litt i puppene i dag, men det behøver jo ikke være noe spes med det liksom.... Må bare se hva tiden viser... Hadde vært fint om det klaffet da!! Er i grunn 1pp her også, har prøvd på ordentlig denne mnd.
MilleMamma84 Skrevet 8. august 2008 #141 Skrevet 8. august 2008 Oi oi oi! Har ikke vært så aktiv her inne denne pp fordi jeg har hatt dårlig tro på at noe som helst skulle klaffe. Venta bare på tanta som skal komme mandag. Hadde en CB og en billigstrimmel igjen idag og tenkte å spare CBen til mandag, dersom tanta ikke kom. Tok derfor en billigstrimmel ikveld. Testen virka først helt negativ, helt til en nydelig skyggestrek kom opp!!! Er dette mulig? Er det virkelig min tur allerede? Hadde innstilt meg på at dette kom til å ta sin tid nå. . . Men jeg har fulgt med her inne, og ledd så tårene har trillet av noen av dere=) Sambo reiser på jobb og blir borte ei uke fra søndag. Skal ta CBen i morgen tidlig, og er det et kryss der, blir det en super frokost på han. Tørr ikke si noe om skyggestreken jeg... Er så spent nå!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. august 2008 #142 Skrevet 9. august 2008 Gratulerer!!! Kos deg med magen!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #143 Skrevet 9. august 2008 Gratulerer så masse til deg;) Så utrolig flott at du er blitt gravid. Klem
Gjest Skrevet 9. august 2008 #144 Skrevet 9. august 2008 Hanne!! Hvordan går det med deg?? A1973 hilser så mye. Hun har ikke fått skrevet til deg, men ville at jeg skulle gi deg beskjed om at hun tenker på deg. Flott med litt sympati og støtte;) Selv har jeg en haug med symptomer nå Tiden får vise. Klem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. august 2008 #145 Skrevet 9. august 2008 Jeg har ingen symptomer what so ever:) eller så prøver jeg å ikke leite for en gangs skyld... Har kjøpt 20 tester bra billigetester, så kan jeg teste så mye jeg vil uten å betale 100 kr testen... har ikm tirsdag/onsdag.. men greier ikke vente.. tror jeg.. Jo jeg mååååååååååååå! Shit.... what to dooooooo???!! Kjenner seiøst at ikm nærmer seg.. skulle likasom ikke ha trua.. men nå har jeg det litt likevel. Snakk om shizofren! haha! Ler av meg selv..
kokkos Skrevet 9. august 2008 #146 Skrevet 9. august 2008 Jeg har IKM onsdag i uke 33... Dette er 6 pp, og nå vil jeg bli gravid snart! Har brukt el-test i flere måneder til ingen nytte.Blir litt sprø av det hele. Like nedtur hver gang mensen dukker opp. Tok en test i morges, men den var veldig negativ:o( Men det er jo tidlig å teste, da.. Hadde passet perfekt å bli gravid nå, for jeg har jobbkontrakt fram til mars. (med tanke på perm...) Håper det klaffer for mange av oss!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #147 Skrevet 9. august 2008 Hallo dere! Ja, Hanne, hvordan går det med deg? I går, da jeg satt i bilen, kom jeg til å tenke på deg. Ble skikkelig lei meg fordi jeg glemte å si noe til deg da du skrev om at kjæresten din hadde fått kalde føtter. Tror du forresten at det er det, at det blir litt mye med babylaging? Håper du har det bra! Jeg skjønner fortsatt ikke så mye av den syklusen min. I går hadde jeg en del el-slim og også i morges, men har ingen andre tegn på el. Har ikke giddet å ta noe test siden jeg er på ferie. Det som skjer, skjer, tenker jeg... Skal jo ha mensen på onsdag, men nå lurer jeg litt på når den egentlig har tenkt å dukke opp. Virker som om det meste er snudd på hodet. Har absolutt ingen tro på denne pp, selv om vi har hekket som F hele perioden... Nå vil jeg egentlig bare ha mensen og komme meg over i neste pp. Bekkenvondten er blitt bedre og jeg har absolutt ingen symptomer. Ferieklem
MilleMamma84 Skrevet 9. august 2008 #148 Skrevet 9. august 2008 Tusen takk=) Lykke til alle dere andre. Håper dere kommer løpende etter snart. Føler på meg at ferien har fixet mange tilskudd til befolkningen=) Stå på alle, plutselig skjer det når dere minst venter det!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. august 2008 #149 Skrevet 9. august 2008 Om ei uke ca er det IKM her, og jeg er spent innerst inne, selv om jeg prøver å ikke tenke for mye på det. Har hatt en slags "propp" i halsen i hele dag som jeg ikke får svelget unna liksom, er ekkelt, + at jeg føler jeg har en del luft i magen som må "rapes" opp liksom. Strammer også litt under navlen hvis jeg hoster eller nyser.... Jaja, den som venter får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå