Gå til innhold

IKM uke 33, skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille luri: Du er ganske så morsom du også! :-D

Jeg sa: "Oj, el-testen er positiv, kom igjen!"

Han sa: "Åh, nei, ikke nå igjen!"

Jeg: "OK, greit det!"

Han: "OK, jeg kommer!"

Han var ikke så vanskelig å be...:-D

Ikke så veldig romantisk nei. Merker at det blir litt vel mye "pust-pes-kom med svømmerne". Det oppstår jo en del komiske øyeblikk også. Etterpå, når jeg liksom skal ligge der og ikke begynne å le, da renner jo alt ut... Selvfølgelig begynner jeg å flire hver eneste gang! :-D Jaja, får håpe NOEN av svømmerne klarer seg...:-D Ååååååh, dette er så spennende at jeg nesten holder på å døøøøø! :-D

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha.. jeg lå med rompa rett opp i stad, men følte at alt rant ut og ned i rompa..hehe;) Håper bare det var skikkelig fart på skyter`n i dag, for blir ikke gravid i rompa lissom..hehe;)

Men du, skal den streken på el-testen være mørkere enn kontrollstreken?

Jeg tror nok mannfolka våre syns det er helt greit med veldig mye mer "tømming", selvom vi egentlig bryr oss mer om svømmerne, enn selve akten i seg selv noen ganger. ;)

Skrevet

hehe... ler godt av innlegga her :) Morro :)

Ingen tvil om at en er engasjerte :)

Sa akkurat det samme som deg LIlle Luri og meg... og det var ikkje noko turn on iallefall :) Men må man så må man!:.. Har ikkje EL før slutten av neste veke, IKM søndagen i veke 33... så kan slappe av ei stund til:)

Skrevet

Hihi;) Er mye morro når man prøver også. Vi ler godt i allefall.

Jeg har ikm ons 13. august- så om noen få dager har jeg el;)

Vi er mange den uka, det blir spennende..johoooo;)

Skrevet

Scoobydo: Stille før stormen!!!! :-D

Skrevet

"Gravid i rompa", den var god! :-D Men når du sier det, egentlig litt synd at det ikke går... da hadde vi hatt to muligheter! Ååååååh, jeg tror jeg har fått solstikk....

Jeg glemte å svare deg på sp.m. om el-testen. Ja, teststreken skal være like sterk som, eller sterkere, enn kontrollstreken.

Vet dere, jeg lurte meg inn på 1. tri. i sted. Hahahaha, jeg tror jeg ler meg ihjel, de savner oss!!!! :-D Sånn går det når de bare blir gravid, sånn helt uten videre.... :-D

Klem

Skrevet

Lille luri: *LITT* moro må jo vi "ugravide" også ha det! :-D

Skrevet

A1973

ja, du er en del eldre enn meg..skjønner at du føler klokken tikker..

har det ikke så travelt jeg liksom..men tenker også at visst man stresser for mye kan det ødlegge litt og..for stress kan gjøre det vanskeligere å bli gravid har jeg hørt..

en venninne av meg prøvde i 1 år uten resultat..og de prøvde hardt, tro meg..men når de til slutt roa ned og slappet mer av..og ikke stresset så mye med at det måtte skje med en gang..så skjedde det av seg selv..stress kan nok være negativt vettu..men ser jo ut som dere har det kjekt med stressingen..kanskje dere ikke føler det som stress??

vi er jo forskjellige alle mann..:)

Skrevet

Hmmm, lurer meg med her, jeg. I en perfekt verden har jeg ikm i uke 33, men hatt syklustull etter jeg fikk mensen igjen etter fødsel. Når det gjelder stress - har vel sjelden stresset mer enn de dagene rundt forventet mens forrige gang vi prøvde! Selve akten klarte vi å holde stresset unna fra, heldigvis, men var ganske på tuppa et par uker senere. Gjorde seg utslag i iiivrig testing, denne gangen har jeg vært forutseende nok til å bestille billige tester+eltester (etter tips herfra, takk:-)

Skrevet

Slenger med meg her, jeg, selv om jeg strengt talt ikke vet når jeg har IKM. Har hatt kluss med blødninger, men testet positivt på el-testene i går og i dag, så da kan jeg kanskje-kanskje håpe på positiv graviditetstest i uke 32 eller 33?!

Dessuten ser det ut for at dere har det så hyggelig – og artig – her inne at det muligens påvirker formeringsprosessen i positiv retning. Som dere ser: Prøver å være positiv… ;-)

Skrevet

God morgen jenter!

Som dere ser, av innlegget mitt om el-testene, så har testen lurt meg. Har nok ikke el enda nei! Jaja, på en måte var det jo greit, da vet jeg at syklusen min kanskje ikke er helt på jordet.

Klem

Skrevet

Goooooooood morning;)

Testet el idag, men negativ, og det er bra.. skal ikke ha positiv før om 5 dager ca, men måtte sjekke sånn at jeg vet. Har ikke lagt merke til sånne ting etter at jeg fikk mensen igjen. Ikke før nå;)

ja, denne tråden er morsom og støttende;) Liker at vi er flere i samme båt som kan følge hverandre i ukene og kanskje(gud forby) månedene som kommer.

A1973: er jo kjempebra at el ikke er kommet ennå, for da er kanskje syklusen din korrekt;) Mye bedre at kroppen oppfører seg sånn den skal.

Skrevet

Lille luri: Av en eller annen grunn tror jeg at det vil ta lang tid med oss, så hvorfor jeg er så utrolig på tuppa, skjønner jeg ikke. Jeg kan jo ikke leve sånn som dette i mange måneder! :-D

Ellers så var min mann litt skuffet for at jeg ikke hadde el allikevel. Haha, han sa: "Så det vil si at vi har hatt sex til ingen nytte?" :-D Og så lo han godt. Da sa jeg: "Hrmf... jeg er sikker på at de testene er laget av menn, lure-tester!" :-D Jammen har ikke vi det morsomt for tiden! :-D

Jaja, da sitter jeg her og teller dagene til el... Ikke lenge igjen nå....:-D

Skrevet

Haha;) morsomme dere;) Spermen kan jo leve opptil 5 døgn, så er muligheter her altså..hehe. Si det til mannen. Kan hende det ligger en liten svømmer på lur akkurat nå.. den bare venter på at egget skal komme;)

Hvorfor tror du det tar lang tid? jeg vil liksom belage meg på det verste sjøl, men jeg har så mye håp likevel. Kommer garantert til å bli skuffa om den ikke sitter raskt;)

på babyverden står det at jeg er fruktbar mellom 27juli.-1.august. Så i mårra er det en ny omgang ja;););)

Luretester ;-D haha..den var god!!

Skrevet

Lille lure: Er visst bare vi to som er på i kveld, lurer på hva de andre gjør på????????? :-D

Joda, jeg vet at svømmerne kan overleve en god stund, så det er vel ikke helt forgjeves....:-D

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg tror det vil ta lang tid. Mulig det er bare noe jeg sier til meg selv for å ikke gå helt ned i kjelleren nå mensen kommer.

Ja, vi har vel ikm omtrent samtidig, så det vil si at vi har el samtidig også, så det er vel ikke så lenge igjen nå....:-D

Klem

Skrevet

De andre driver vel på med nattlige aktiviteter,,hihi;)

Jeg og føler det er best å få meg selv til å tro at det kan ta lang tid. hater å bli lei meg og skuffa når det gjelder sånne store ting i livet. jeg blir såååå utålmodig.;);)

Nei, ikke lenge igjen. Har el ca 1.august;)

Nå må dessverre jeg komme meg i seng også. Skal soooooove, ikke hekke;) Haha. Natta til deg:)

Skrevet

Heisann! Vet heller ikke når jeg har IKM, siden tanta var så forsinket forrige gang.. Men jeg tror jeg har el nå i disse dager..?! Så her er det bare å hekke i vei, hehe..

Ser her at de mannfolkan våres kommer med artige kommentarer.. hehe.. Samboeren min sa også når tanta kom; Vi har hatt sex i hytt og pine til ingen nytte, så lo han godt! =) Tror dem liker det, mannfolkan kan jo ha seg maaange ganger om dagen, mens jeg bare tenker på de svømmerne, og kas stilling er best for at dem skal komme så langt inn som mulig? :).. hihii.. Artig tråd! =)

klem og lykke til med å gjøre gubbene fornøyde! =)

Skrevet

Hallo? Stille her i dag... Er det forberedelser til el eller er det det fine været??? :-D

Har vært på jobb i dag og nå sitter jeg og svetter som en griiiis. Det er*så* varmt nå! Jaja, ihvertfall en fordel ved å ikke være nygravid nå! :-D Da jeg var gravid med sønnen ble jeg gravid i midten av juni. Og kvalmen kom med fineværet den sommeren... Det var virkelig ikke NOE kjekt å være sengeliggende, kvalm og å føle at det å gå ut ikke var noe friskt i det hele tatt. Bare klamt og fælt. Haha, jeg prøver å finne noe positivt i det meste! :-D

Kvalmen var forresten noe som gjorde at det var umulig å skjule for folk. Vi skulle flytte til Trondheim den sommeren og alle ville ha oss med på sosiale ting... Jeg var nødt til å si at jeg var gravid for å ikke skuffe folk. Jeg klarte jo nesten ikke å stå oppreist fordi jeg var så dårlig...:-/ Huff, jeg HÅPER ikke jeg blir sånn... Jeg skal jo på *den* festen i slutten av august. Har sagt at jeg skal på den om jeg så må bruke champagnekjøleren til spybøtte! :-D

Klem

Skrevet

Henger meg på her, jeg også! IKM ventet i uke 33, rundt 16. eller 17. august!

Jeg gir fortsatt ikke opp, selv om jeg har vært uten pilla i to og et halvt år! Håper er der hver eneste mnd. Jeg har også kjøpt disse "billig-testene". Skal i gang med de i morgen... Venter ikke noe særlig resultat av det, da de CB EL- tester aldri har gitt utslag på meg. Mulig jeg ikke har EL i det hele tatt???

Vil så gjerne bli gravid snart og jeg har et håp at det snart er min tur :-)

Forøvrig har vi startet utredning, så håper det kan gi noen svar etterhvert!

Ha en fortsatt fin lørdag kveld, jenter! Lykke til med prøvingen denne mnd!

Skrevet

Heisann jenter!

Lenge siden jeg har skrevet noe, men har fulgt med på tråden.

Jeg håper for guds skyld det blir kjøligere til uken, for jeg orker ikke hekke i denne varmen jeg... Og det gjør ikke sambo heller... Men skal nå begynne å teste etter el, så får vi håpe at den dagen el-testen slår ut er litt kjøligere.... Tror el skal være rundt 1.august her også, hvis syklusen er på 30 dager igjen.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Vonna79: Velkommen! Huff, det høres lenge ut... Kjenner jeg blir litt motløs bare av å lese om det! :-/ du får ha lykke til denne pp'en da.

Haha, regner med det ikke er så mange her de kommende dagene! :)

Her på vestlandet er det også uutholdelig varmt, men "jobben" *må* gjøres, så vi får bare stå på disse dagene nå! :-D Skjønt, jeg skal være glad når lørdagen er her igjen. DA kan vi slappe av litt mer, tror jeg... Problemet er vel at da begynner symptomjakten for fullt... Phu, aldri tid til å slappe av! :-D

Klem

Skrevet

Åååååååå..... nå gleder jeg meg;) Snart er el her og så er det bare å kjenne etter. Varmen må jo ta knekken på svømmerne..hehe. De er vel så svimle at dem svømmer feil vei..haha;)

I dag skal vi ta en kjapp en før søstra mi kommer;)

Husker dere å ta Folat alle sammen??

Skrevet

Lille luri. Tanken har slått meg også, om svømmerne er litt late i varmen...:)

Huff, jeg har testet med el-tester denne uken. For en uke siden var billig-testen positiv, men ikke cb-digital. Jeg venter el i dag, tirs eller ons, men el-testene blir bare svakere og svakere for hver dag som går nå.... HEEEEEELP, jeg er så utrolig redd for at syklusen min skal være helt "fucked" (sorry jenter, ikke pent sagt, men...:-)). Forrige syklus testet jeg også med el-testene, billig-tester, og da ble den bare sterkere og sterkere jo nærmere jeg ble el. Som sagt, nå er den bare blitt svakere og svakere. Når jeg har tatt ut cb-digital har jeg jo sett at det er to strekere i "test-pinnen" og på cb-digital er den også bare blitt svakere og svakere.... ARGH, jeg blir sprøøøøø av dette! Skikkelig fruste nå. (Har heller ikke hatt noen andre tegn til at el skal komme, ikke slim eller stikninger, som jeg pleier å ha noen dager før el.)

Frusteklem

Skrevet

HAAAAALLOOOOOOOOO? Hvor er dere? Jeg føler meg litt ensom her... Det er så varmt at jeg ikke orker å sitte ute....

Jeg kjenner el-vondten, så jeg tror nok el er like rundt hjørnet her. Hva med dere andre? Hekker dere som F? :-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...