Gå til innhold

IKM uke 33, skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har vært fraværende nå de siste dagene..har hatt så gyslig tann verk..dere aner ikke hvor vondt jeg har hatt..har vært hos tannlegen i dag og fjernet roten til alt vondt..måtte trekke en visdomstann i underkjeven..synd bedøvelsen ikke varer lenger..hehe--

det var noen deilige timer med bedøvelse;)

pokker altså..nå som EL nærmer seg og alt...håper ikke det ødelegger for prøvingen..tar paracet for smertene nå..men det hjelper ikke så godt..kunne tenkt meg å ta litt ibux også i tillegg..MEN så leste jeg her hin dagen at det kunne være uheldig i forhold til fruktbarheten???

huff syns veldig synd på meg sjøl i dag:(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppene;)

Vi har pult(hehe) annenhver dag siden mensen. Her el nå tror jeg. Hatt el-slim i 3 dager. Det har vært litt rosa i slimet. Pleier å være helt gjennomsiktig. Hva betyr det?

Forrige gang jeg ble gravid kjente jeg ikke el-smertene som jeg alltid har ellers, og jeg har ikke kjent dem denne gangen heller. Håååååper det betyr noe. Jeg har sterke el-smerter hver eneste måned nemlig.

Ellers skal vi hoppe i senga i dag også, siden dette er siste dag med el-slim om syklusen er som den pleier;)

Etter det er det bare å vente. Skal ha sex et par ganger uka før IKM også, i tilfelle;)

Ellers sliter jeg syyyyykt i varmen i dag. Det er for varmt rett og slett.

Håper alle sammen blir gravide denne pp;) Venter spent på uka som kommer, om det er noen tegn osv;)

Klem

Skrevet

hei hei jenter... får vel melde meg inn her jeg også med ikm i uke 33. Har vel IKM rundt 11-12 august. akkurat når jeg begynner feirien min=) blir herlig... håper virkelig at det klaffer denne perioden... selv om jeg bare er i 2pp=) driver med el testing og hele pakken.. folat tilskudd er også på plass! så er godt forberet.. håper jeg! Hekke..hekke...hekke... er ikke mye annet som står oppe i hodene på oss nå for tiden=)

Selv har jeg prøvd å holde meg litt vekke fra dette forumet denne perioden og kommer også til å fortsette med det litt frem til IKM.... følte jeg fikk litt for masse forventninger til det hele sist pp, og at tiden på en måte gikk alt for treigt ved at jeg hele tiden tenkte på å bli gravid! så denne pp tar jeg det heller rolig, koser meg i fineværet og med all hekkingen.. så får heller tiden vise hva resultatet blir-

Håper det sitter for oss alle denne perioden. så får dere ha lykke til videre jenter. popper vel innom igjen her når det begynner å nerme seg IKM!

Kiss Kiss!:D

Skrevet

ARGH, ARGH, ARGH, jeg blir sprøøøøøø! El-testen er fortsatt negativ, men i går og i dag har jeg blødd ørlite granne (sånn type striper på papiret). Jeg har ikke hatt så mye el-smerter, men litt småvondt i magen. Tror heller ikke jeg har hatt noe særlig el-slim. Så da er spørsmålet. hva i H*** skjer med kroppen min??????

Haha, jeg vet ikke om jeg TØR å nevne min latterlige teori... men lurer litt på om jeg kanskje virkelig hadde el forrige uke og at dette kan være det de kaller festeblødning? Hahahahaha, in my dreams... Skulle F ikke forundre meg om jeg får mensen istedetfor el.... Men jeg gir ikke opp, det blir nok tvangs-hekking i kveld også! :-D

Jaja, en ting er sikkert. I neste periode tror jeg at jeg skal gjøre som deg Kine, holde meg litt vekke fra bim. Kanskje kroppen min vil slutte å være så idiotisk da? :) Jaja, vi får se, merker jeg er blitt litt avhengig...:-D

Klem

Skrevet

Hehe. Håååååååper sånn at det er festeblødning;););) Skal heie på deg. Rart om el skal være så tidlig ute?? Og at det er mensen du får nå?

Nei, det stemmer ikke tror jeg. Jeg har heller ikke hatt positiv el-test, men el har jeg hatt. Så el-slimet. Men hadde ingen smerter slik som jeg alltid har. Den eneste gangen jeg har sluppet unna smertene før, var sist jeg ble gravid...har et ørlite håp om at det kan være det samme nå.. Helt tåpelig av meg men..hehe;)

Skrevet

Heisann jenter.

Fortsatt ikke positive el-tester her, men i dag morges tror jeg at jeg hadde el-slim. Ikke mye, men dyppet fingrene i vann, og da ble det klumper som sank til bunns i glasset. Det er vel el-slim??? Ikke har jeg hatt noen smerter heller sånn som sist.

Jeg får kaste meg over sambo til kvelden for sikkerhets skyld!

Lykke til jenter!

Skrevet

krysser fingrene for deg lille luri:)

og for alle andre:) venter el på lørdag, så her hekkes helgen inn;) hehe

Skrevet

Haha;) Den var morsom...hekker helgen inn...hohoho;);) Krysser selvfølgelig fingrene for deg og alle andre jeg og;)

Kællen må på jobb kl 4.30 i natt, så nå skal vi hekke før han sovner. Må bare vaske kråka først...hehe. Greit at den er skinnende ren under akten.

A1973: blødd mer??

Hvordan er det med alle dere andre? El snart?

Skrevet

Hekke helgen inn, den var bra ja! :-D

Nei, jeg har ikke blødd, og jeg kan ikke kalle det jeg hadde for blødning heller. Hadde altså litt brun utflod en gang og striper av blod en annen gang, that's it. Enten var det festeblødning (noe jeg egentlig ikke tror) eller så var det el (noe jeg tror). Selv om el-testene ikke har vist positiv i det hele tatt.... jaja, time will show. Nå er det vel bare å vente... Hahahahahaha, jeg tror virkelig jeg kommer til å bli gaaaaal. Det er 13 dager til IKM og jeg føler meg litt sånn syk i hodet allerede...:-D

Forresten, jeg tror ikke jeg tør å la være å hekke enda... Phu, dette er mer slitsomt enn jeg hadde trodd! :-D

Klem

Skrevet

heihei....

I dag er det el slim her... men ingen pos el test... så er vel håp om at det er EL på søndag :) Så må vel hekke helga inn her og hehe :) Her har det vært stille før stormen så har hatt det veldig avslappande i fh til baby laging... digg! Men no må man vel sette inn støtet skal det være håp for denne pp'en :)

Skrevet

Hmmm.... Tok nettopp el-test og den var selvfølgelig negativ som bare det. Så da tror jeg at løpet er kjørt for denne perioden.... :-/ Enten har jeg hatt el eller så kommer den bare ikke. Har en skikkelig negativ følelse... Grrrrrr.... Synes forresten hele syklusen har vært merkelig. Først rar mens, som bare varte i 2 dager. Så pos. el-test på dag 6 og så den merkelige utfloden på dag 13 og 14. Kan det være at jeg rett og slett ikke hadde mensen, da jeg trodde jeg hadde mensen og at jeg fikk el veldig tidlig pga. det? Ai, ai, ai, nå skjer det igjen... Rare teorier... På tide å gi seg nå før mennene med hvite frakker kommer og henter meg...:-D

Klem

Skrevet

Haha;) Det høres jo ut som om du har hatt el veeeldig tidlig denne pp. Hadde dere sex da testen ble positiv? Om dere hadde det, så er jo sjansen der like mye!!

Skrevet

SEX? Selvfølgelig, føler jeg ikke har gjort annet enn å PU** de siste ukene! :-D Jeg syntes jo det var litt snålt at jeg hadde el så tidlig, men hev meg rundt og la mannen i bakken osv....:-D Stakker, til og med HAN er litt lei nå....:-D

Det som er litt kjipt er jo at sønnen vår, på 13,5 har soverom vegg i vegg med oss. Nå om sommeren har han lagt seg samtidig med oss. Dvs at vi har måttet vente til vi har TRODD at han har sovnet..... Blir mye lesing på sengen her i huset! :-D Hahahaha, i går vurderte jeg å legge meg til å sove, og sa til mannen: "Hvis jeg legger meg, med rompa mot deg, kan du ikke bare ta meg mens jeg sover da?" :-D Utrolig spennende sexliv for tiden.... :-/ :-D Og nei, jeg har fortsatt ikke klart å ikke le etterpå. :-D

Klem

Skrevet

Hahahahaha;) Jammen om dere har pult(som det jo heter på godt norsk) haha..så er det ikke noeå være redd for. Om el fant sted og svømmerne var der samtidig, da er det jo den eneste oppskriften på graviditet;) Detta går veien skal du se.

Må le av deg når du beskrive deg og mannen din. Vi er så like der;) I stad hadde vi oss på sofaen mens Tv`n sto på.. jeg så på et program og måtte bare få med meg slutten. Mannen var nødt til å legge seg, så vi satt i gang mens jeg så på tv like godt..haha:)

Før han putter`n inn merker jeg at han titter på kråka mi og jeg spør hvorfor han titter sånn. Han svarer så: den blir jo ikke akkurat stiv av ditt engasjement når du ser på tv, og kan ikke putte`n inn når den er slapp, Jeg må jo få inspirasjon fra et sted og da ble det kråka di! Hahaha.. måtte le litt.

Ikke lett for dere med tenåringen ved siden av!! Huff... kjedelig om han hører noe lissom...hehe.

Skrevet

Hahahaha, kråka, nå har jeg hørt det også! :-D

Bare for å få sagt det, jeg sovnet ikke altså, jeg bare vurderte det! :-D

Problemet mitt er.. Jeg VET jo ikke om jeg virkelig hadde el, så jeg tør ikke la være å hekke heller! GJEEESP, du skal bare se at vi må hekke helt frem til IKM, bare fordi jeg er red for at el plutselig skal dukke opp... For å være helt ærlig, det blir litt vel mye for meg dette her... :-D

Forresten, når man puler lager man lyder, når man lager barn er det ganske så stille.....:-D Hahahaha, jeg kunne ikke dy meg! :-D I kveld er jeg morsom gitt... Føler på meg at mennene med hvite frakker snart kommer for å hente meg! :-D

Klem

Skrevet

Dem testene er så sikre at du kan stole på at du hadde el altså;)Hvis du hadde el, når er IKM da?

Skrevet

A1973 eller 74..hehe..lenge leve dårlig hukommelse..

tenk om det var feste blødning du hadde da du blødde litt i to dager???

har hørt om el tester som kan bli pos av graviditet..eller var det omvendt?? det var den hukomelsen..hehe

men uansett om du hadde el den dagen testen var positiv så kan det jo være det ikke er så lenge til en graviditetstest kan være positiv da vettu..se lyst på det:):):)

jaja.skal på seinvakt i dag, så gubben tar sikkert med seg pilsene i kjøleskapet og går til en kompis i kveld..så blir vel dårlig med hekking i dag..:( men vi hekka i går og i forgårs, så håper det holder frem til lørdag kveld..hehe

Skrevet

Hehe, mange morsomme innlegg i denne tråden nå gitt!

Jeg har også kluss med el-testene denne mnd tror jeg. Jeg må iallefall spørre dere her:

1: I hvor mange dager har man som regel el-slim før en el-test blir positiv? Har hatt tydelig el-slim i to dager nå, men negative el-tester.

2: Noen som har prøvd salviete? Jeg har drukket salviete i 4 dager nå, og jeg har mer el-slim nå enn før. Hvor lenge skal man drikke det?

Ellers håper jeg at alle koser seg i varmen, er på grensen til at vi orker å hekke..... Får håpe på litt hekking i kveld! :)

Skrevet

Hei;)

jeg hadde el-slim i 3 dager denne pp før det slo ut på testen;) Trodde det var noe galt, men det var det ikke..hehe!

Skrevet

Da er det fortsatt håp da!

Men jeg har tenkt som så at det er bedre å stole på kroppens signaler enn en test. Regner med at el er rundt hjørnet da :)

Da er det bare å forføre sambo i kveld.... ;)

Skrevet

Haha;) Ja, det er bare å sette inn støtet!!! Eller kanskje sambo som skal sette inne støtet...hahahhaa!

De testene skal være bra altså. Men kroppens signaler stoler jeg mest på uansett;)

Skrevet

Jeg hadde også el-slim i ca tre dager før pos. test forrige periode. Denne perioden har jeg hatt så mye merkelig og jeg tror ikke jeg har hatt så mye el-slim heller...:-/ Jeg tester fortsatt etter el, men får ikke pos. tester og det føles ikke som om jeg kommer til å få el heller. Så mulig jeg faktisk hadde el da jeg fikk pos. test altfor tidlig ja. I går og i dag har jeg vært skikkelig uggen. Vondt i magen, som mensen, men ikke *så* vondt og kvalm innimellom. Men jeg tror nok bare det er innbildning...:)

I dag skjedde det også noe merkelig... Har, som sagt ikke hatt noe el-slim, som jeg har merket ihvertfall, litt vanskelig å si siden vi har hatt så mye sex og det er vanskelig å skille mellom el-slim og ... eh... annet slim. De siste dagene har jeg ihvertfall vært tørr som en ... ett eller annet... tørr ihvertfall. Bortsett fra tirsdag og onsdag, da jeg hadde litt slim med litt blod i to ganger. I dag fant jeg også en "slimklatt" med bittelitt blod i, men ikke noe mer enn det og tørr, tørr, tørr ellers. Merkelig... føler at ting der nede ikke er helt som det skal være. Grrrrrr....

Nei, jeg vet sannelig ikke om når jeg kan begynne å teste... Ikke enda ihvertfall. Uansett har jeg en dåååårlig følelse for denne pp....:-/ Huff, jeg føler meg litt sånn... forvirret...? Ja, forvirret... :-D

Forvirret klem

Skrevet

Du er så søt;) Liker deg!!

Annet slim..hahaha. Vet akkurat hva du mener. Sædslimet er ekkelt! 12 timer side nsex, men renner fortsatt fra kråka...USJ;)

Når hadde du det du tror var el igjen? Ikke lenge til du kan teste da vel? Noen få dager igjen. Og jeg kan ikke forstå annet enn at du har hatt festeblødning? Hva ellers kan det ha vært midt i syklusen lissom?

Forstår godt at du er forvirret. Nå er det ca 24 timer siden el her, så om 4 dager begynner jeg å lete etter tegn..hehe. Føler meg heeeelt teit. Men å bli gravid er så stort og det er så gledelig, fantastisk, skummelt osv osv på en gang. Ikke rart vi har mye forventninger og leter etter både det ene og det andre.

Gleder meg til neste uke er over.. da bør jeg ha en anelse...

Skrevet

Lille luri: Er det meg som er søt? Hihi, jeg liker deg også, tror vi har samme syke humor...:-D

Huff, jeg tør ikke å håpe på noe som helst denne pp. Har dårlig følelse, men når kroppen plutselig begynner å oppføre seg rart, så begynner man jo å lure! :-D Hihi, mannen min er *så* søt. I natt hadde jeg veldig vondt i bekkenet, har det innemellom, så jeg tror ikke det er noe tegn akkurat. MEN da jeg fortalte til mannen min at jeg hadde våknet klokken 04.30 og ikke fått sove igjen fordi jeg hadde så vondt sa han: "Kanskje det er et lite frø i magen din?" :-D Egentlig liker jeg ikke å fortelle slikt, liker liksom å ha det for meg selv, men syntes det var så søtt. :-D

Og ja, det er mye forventninger til dette å bli gravid. Selv jom jeg har vært gravid før, så er det så HIMLA lenge siden at jeg ikke husker så mye. Det var forresten en som sa til meg at hvis det går mer enn seks år mellom sistemann og ny graviditet, så regnes man for å være førstegangsfødende mht. "kroppslige ting" Sist jeg var gravid visste jeg det jo ikke før pos. gravi. test på IKM, så jeg hadde ikke akkurat lett etter symptomer. Men det er klart, jeg fikk jo mange "symptomer" den dagen jeg fikk pos. test... Idiot....:-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...