A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. august 2008 Forfatter #76 Skrevet 1. august 2008 PS. Det var torsdag 24. jeg hadde pos. el-test. Haha, jeg husket det ikke helt selv, men fant det ut etter å ha "scrollet" oppover i denne tråden. Da fant jeg det gitt! :-D Vet ikke helt når jeg skal teste. Tror det blir etter planen, på fredag 8. Da reiser vi på ferie og skal ta båten fra Larvik til Hirtshals. HVIS jeg, mot alle formodninger, er gravid, så kanskje jeg skal prøve å ikke ta bilsyketabelett... Høhø, og så jeg som blir sjøsyk bare jeg SER på sjøen. Kan bli morsomt gitt! :-/ Hahahaha, folk ler av meg, men det er faktisk sant at jeg blir sjøsyk av å ligge på en luftmadrass! Tror det er noe alvårlig galt med balansenerven min... :-/ Klem
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. august 2008 #77 Skrevet 2. august 2008 Gjør som jeg, bruk windows kalender og før inn el osv i den. Da vet du akkurat når du har de forskjellige tingene i syklusen. Vi hekket i går da, på dag 2 med el-slim. Håper el er like om hjørnet nå. Kikket i min kalender og fant ut at jeg i forrige pp fikk positiv el-test på dag 2 med el-slim, men det er nok ikke tilfellet nå. Men ser at det er 3 dager med el-slim som noen har før positiv el-test. Men noe skjer der nede tror jeg, har litt småstikkinger, men på langt nær så kraftig som forrige pp. Får nå bare se hva som skjer. Sjøsyk ja. Jeg takler det meste av sånne ting; båter, husker osv, men blir ordentlig syk av hengekøyer jeg! Merkelig. Håper det går bra med ferieturen da
Gjest Skrevet 2. august 2008 #78 Skrevet 2. august 2008 Ja, var deg jeg mente;) Syk humor er mitt varemerke, så da har du syk humor også Du er å regne som førstegangs. Så dette er minst like spennende og nytt for deg. Må stikke... gubben står klar og venter..hehe. Skriver mer etterpå. Klem
Gjest Skrevet 2. august 2008 #79 Skrevet 2. august 2008 Da har du helt sikkert el i mårra blomsterpiken;) Ååååååå..gleder meg skikkelig til IKM. Da skal hele gjenger her være gravide...hehe. Så kan vi klage over kvalme, halsbrann, bekkenløsning, svimmelhet, vonde pupper, hodepine, kynnere, vann i kroppen, vond rygg, tung kropp og til slutt rier.. Enda godt at det som kommer ut er verdt alle vondtene;)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. august 2008 #80 Skrevet 2. august 2008 Heisann!! Positiv el-test her nå!!! 3 dager med el-slim ble det her også, før det slo ut på testen. Nå er gubben ute med hunden, og testen ligger på stuebordet og lyser positiv mot ham når han kommer inn igjen. Håper på hekking i kveld da ja!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #81 Skrevet 2. august 2008 hekka i dag og vi. Tok en test i dag for å sjekke om jeg fortsatt er fruktbar denne pp og den var positiv, så dette er 3. dagen med positiv test. Tester ikke mer nå, for vet at vi har truffet el hvertfall;) Kjenner el-smerter i dag. Hadde håpet å slippe det, for forrige gang jeg ble gravid uteble el-smertene helt, for første gang. Men det trenger ikke bety noe;)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #82 Skrevet 2. august 2008 Blomsterpiken: Hoho, så nå ser vi ikke mer til deg på noen dager! :-D Tina-Mari: Så du flytter hjem igjen? Jeg leste litt i tråden deres på 1. tri. Jeg visste ikke at du fortsatt hadde jobben din i Norge! Har du jobbet noe med den fra Spania? Det stemmer, hvis du er sykemeldt opparbeider du deg rett til sv. skaps penger. Jeg får fortsatt ikke pos. el-test. Jeg regner med jeg har hatt el, men tør liksom ikke å ikke teste eller ikke hekke. Så joda, vi hekker til den store gullmedaljen fortsatt! :-D Men dere, jeg har bestemt meg... I morgen skal jeg teste... Jeg har en del billigtester/strimler liggende. HVIS jeg hadde el forrige onsdag, torsdag eller fredag og det virkelig VAR festeblødning jeg hadde på tirsdag/onsdag, så kan det kanskje vises i morgen tidlig??? Kanskje... Ååååååh, jeg EIER ikke selvdisiplin! :-/ I sted sa jeg til mannen min at jeg hadde tenkt å teste i morgen tidlig. Da sa han: "Må tro jeg vet det, du tester hele dagen, hver eneste dag, etter eggløsning, bebis og you name it!" Og så lo han litt ertende. Frekking...:-D Forresten, kanskje jeg ikke skal teste allikevel... Phu, jeg tror ikke jeg tør... Eller? Beslutningsvegring kaller de det...:-D Hahahahahahahahaha, kan noen sende noen menn med hvite frakker??? :-D Jo, nå kom jeg på hvorfor jeg ville teste... HVIS jeg skulle få pos. test, så kan jeg ihvertfall SLAPPE AV LITT! jeg blir sprø av å hekke hver eneste dag, sånn bare i tilfelle.... :-D Nåja, vi får se hva jeg gjør... Kanskje, kanskje ikke... :-D Enda flere frusteklemmer til dere fra meg! :-D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #83 Skrevet 2. august 2008 Oj, meldingen til Tina-Mari skulle være i en annen tråd... Litt distree her nå....:-D
Gjest Skrevet 2. august 2008 #84 Skrevet 2. august 2008 Hahahaha...uff.. dette er ikke lett. Ta en test i morgen, men husk at det kan være for tidlig om den blir negativ. Stor mulighet for at du er gravid for det. Da er det bare å teste annenhver dag etter i morgen, slik at hcgnivået rekker å bli forhøyet;) ååååå jeg håper sånn på deg. Gleder meg til i morgen. Skal logge rett inn for å se;) Stor klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. august 2008 Forfatter #85 Skrevet 2. august 2008 Nei, men lille luri, hekker du ikke? :-D Haha, vi får se om jeg tør å teste (skulle til å skrive hekke, nå er jeg på vei til å gå i frø...:-)) i morgen. Time will show! :-D Jeg glemte å fortelle at jeg i dag har hatt litt stikninger i brystene. Eneste gangen jeg har hatt den følelsen før, var da jeg ammet sønnen vår. Litt samme følelse som da jeg holdt på å få brystbetennelse. Hahaha, merker dere at jeg LETER nå? Og så jeg som egentlig ikke har noe tro på denne pp... Jaja, tro kan flytte fjell, skjønt, jeg kan neppe TRO meg til å bli gravid, er vel omtrent like dumt som å ønske at man kan bli gravid i rompa...:-DDD (Hahahahaha, hver gang jeg begynner å le, etter sex, dvs. hver gang, så tenker jeg på det med å bli gravid i rompa...:-)) Nei, jeg skal slutte å lete etter symptomer. Man blir jo helt sprø av det.... :-D Klem til deg Lille Luri!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #86 Skrevet 3. august 2008 Lille Luri: Ja, nå har jeg testet, den var selvfølgelig negastiv... Grrrr... Jeg er *så* sint på meg selv. Det er jo skikkelig idiotisk å drive og teste på den måten der. Nå har jeg ihvertfall mistet alt mot for IKM og er, psykisk, over i neste pp. FA** helle. Skjønner ikkve hvorfor jeg er så dum! Problemet med billigtestene er at man tenker at man kan svi av en, to eller flere uten at det blir spes. mye røyk...:-D For neste pp har jeg lovet meg, og mannen min, noen ting: 1. Jeg skal ikke drive og teste etter hverken el eller graviditet. 2. Jeg skal ikke tenke på å bli gravid, det får komme når det kommer. 3. Jeg skal ikke være så mye på BIM, tror jeg. På en måte er det jo veldig kjekt her, men på en annen måte så merker jeg at jeg bli veldig utålmodig av å være her. 4. Jeg skal bestille fly til Manchester, til oktober. Da skal jeg på en messe og så skal jeg delta i en konkurranse. 5. Jeg skal begynne å øve til konkurransen, noe jeg burde gjort for lenge siden, men som jeg ikke har hatt inspirasjon til å begynne med enda pga. prøvingen. 6. Jeg skal bestille en annen tur, men vet ikke til hvor enda. Har tenkt litt på New York. Problemet med å bestille disse turene er jo selvfølgelig det at HVIS jeg blir gravid, kan jeg, antageligvis, ikke reise. Jeg vet jeg kommer til å bli sykemeldt med en gang pga. bekkenet og så frykter jeg at jeg skal bli kvalm. Haha, skal bare se at med en gang jeg har bestilt fly og hotell, så blir testen positiv... Typisk min flaks. Ellers så har jeg fortsatt denne merkelige "melkesprengen" og skikkelig ømme bryster. I tillegg har bekkenet blitt litt mer skranglete, men det er mulig det er pga. byturen i går. Så alt i alt, tror jeg nok ikke at jeg har særlig til symptomer, bare psykisk. Er det mulig, å både ha psykiske symptomer og i tillegg være psykisk over i neste pp? Personlighetsforstyrrelser? Jeg? :-D Apropos bytur. I går shoppet jeg. MYE. Hoho, det er vel det eneste som hjelper mot milde depresjoner...:-D "Retail-therapy". :-D Det var sluttinnspurten på salget og jeg har SPART en haug med penger! :-D Herre Jesus, se som jeg skriver... Skikkelig munndiaree så tidlig på morgenen.:-D Klem
scoobydo Skrevet 3. august 2008 #87 Skrevet 3. august 2008 heihei.... kan fortsatt være litt tidlig og teste då A1973, må ikkje miste heilt trua Kva slags konkurranse du skal trene til?! tenkte akkurat samme måte som du forrige pp at eg ikkje skulle teste etter EL, den mnd blei seff EL forskyve ei veke og mens kom 7 daga forseint og dermed så gikk vi glipp av heile EL perioden! Så denna mnd blei det testing igjen og pos El test i dag Så nå blir det hekking her i gården og du har ikkje EL no då sia du har ømme bryst!? kan jo og være et tegn på det.... hehe... utrulig at det å prøve å bli gravid kan messe opp psyken så innmari
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #88 Skrevet 3. august 2008 Iflg, el-testene så har jeg ikke el nå nei. Har heller ikke noe el-slim og ikke noe spes. vondt i eggstokkene. Men iflg. testene så hadde jeg jo el for 1-1,5 uker siden. Grrrrrr, dette er så stressende og irriterende at jeg ikke har ord for det. Jeg skal ihvertfall teste etter el helt til mensen kommer, da er jeg sikker på at jeg ikke går glipp av den! :-D det er nesten så jeg gleder meg til mensen kommer nå, slik at jeg kan begynne på ny pp med blanke ark... osv... :-D Joda, jeg vet at det var litt for tidlig å teste, ble bare litt nysgjerrig siden el-testene og kroppen har vært så merkelige. Ja, kroppen er en finurelig (for et latterlig ord! :-)) liten sak. :-D Hihi, jeg kan ikke si hvilken konkurranse det er, for da vil folk skjønne hvem jeg er, hvis det er noen kjente her. :-D Klem
olovis Skrevet 3. august 2008 #89 Skrevet 3. august 2008 Jeg tror jeg har ikm uke 33 eller kansje uke 32? litt forvirra ganske ny i dette her. har første pp nå. hadde el ca 30 .07 kan det stemme da med ikm?
Gjest Skrevet 3. august 2008 #90 Skrevet 3. august 2008 A1973: kom til å tenke på noe... det er jo faktisk altfor tidlig å teste etter graviditet for deg. Så klart den blir negativ. Du kan ikke teste før 14 dager etter el jo;) Så du må ikke gi opp ennå!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #91 Skrevet 3. august 2008 Olovis: Ja, det stemmer nok at du har IKM i uke 33 da ja. Rundt 13. vl jeg tro. Lille luri: Joda, jeg vet at det er lenge til min egentlige ikm, men fordet jeg trodde jeg KANSKJE hadde el før denne gangen, så lurte jeg jo litt på om testen kanskje kunne si meg noe...:-D Jeg trøster meg med at det KAN ha vært el jeg hadde da jeg hadde litt slim med blo, selv om el-testen ikke viste det. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Haha, hadde det vært opp til innsatsen vår, så hadde jeg nok vært gravid for lengst! :-D Jeg begynner å bli litt lei av å ha plikt-sex...:-D Klem
Gjest Skrevet 3. august 2008 #92 Skrevet 3. august 2008 Jeg har bytta nick folkens. Heter ikke Lille luri og meg lenger. Så vet dere det;)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #93 Skrevet 3. august 2008 Byttet nick? jeg som likte Lille luri så godt! Jaja, jeg blir vel vant til Gullklumpen...:-D Klem
Gjest Skrevet 3. august 2008 #94 Skrevet 3. august 2008 har sendt deg melding på din side;) Er du på facebook?
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 3. august 2008 #95 Skrevet 3. august 2008 Masse morsomme innlegg her....Liker humor`n deres:) Kan dere ikke forklare forkortelsene til meg? Er ganske ny her.... Begynner å bli veldig utålmodig her nå....Har prøvd siden november...Venter tanta om et par dager...Håper den ikke kommer!!! Ha en fin kveld!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #96 Skrevet 3. august 2008 Gullklumpen (ÆSJ, det er liksom ikke det samme! :-)) Har sendt deg en pm. Velkommen Zoia. IKM: ikke kommende mens TR: Tante Rød? (Kan ikke fordra det ordet, sorry.... nekter å si det...:-)) EL: eggløsning Kommer ikke på flere i farten. Det er liksom de ordene jeg har mest bruk for for tiden...:-D Humoren her er det ingenting i veien med nei! :-D Hvis du ikke vil bli gravid på vanlig måte, så kan du gå til Gullklumpen, hun har råd for hvordan du kan bli gravid i rompa....:-D Klem
Gjest Skrevet 3. august 2008 #97 Skrevet 3. august 2008 IKM= ikke kommende mens. Dvs den datoen du venter mens, men ikke vil at den skal komme. EL= eggløsning. MA/SA= abort. Det er to forskjellige typer abort, men vet ikke hva som karakteriserer dem. Det er de forkortelsene som blir brukt mest her inne. Håper du får en liten spire snart;) Jeg har IKM den 13. ausgust, så har akkurat hatt el nå;) Masse lykke til om et par dager. Du må fortsette å skrive her da;) Klem
Gjest Skrevet 4. august 2008 #98 Skrevet 4. august 2008 Måtte bytte nick igjen..hehe;) var ca 100 stk som het Gullklumpen. Nå har jeg gått fra "Lille luri og meg" og bort fra "Gullklumpen" til "Made in bed". Sorry for rotet;) åssen er det med dere alle sammen? Noen som kjenner noe ennå?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 4. august 2008 #99 Skrevet 4. august 2008 da kommer jeg inn her:) hadde EL 20juli og ikm rundt 14.august... Er på dag 24 i syklusen nå, så nå får jeg en laang syklus igjen... noe jeg ikke er vandt til, har alltid hatt regelm syklus på 28 dager, sist syklus var på 43 dager....
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. august 2008 #100 Skrevet 4. august 2008 Hehe, her var det mye forandring ja. Made in bed- den var god! Haha Flott nick! Velkommen til dere andre også, håper det klaffer for oss alle. Jeg er innom for en oppdatering: El-slim siden torsdag. Hekking på fredag. Positiv el-test lørdag, dessverre var sambo for trøtt til å hekke, så jeg krysset fingrene for at egget holdt seg der inne en stund til. Kraftigere positiv el-test på søndag, og da var jeg kvalm, og uggen i magen. DA ble det hekking! ;D Har ikke el-testet i dag, men er ikke uggen i kroppen lenger. Når tror dere egget slapp/slipper?? Hvis el-testen etterpå er negativ er det nok sluppet allerede. Krysser fingrene for at svømmerne til sambo var spreke og raske i går kveld... Og at el bare var noen timer etter hekkingen.... Vet ikke om jeg orker noe hekking selv i dag, er ordentlig sliten etter å ha vært oppe 6.30 i dag tidlig.... Første dag etter ferien med tidligvakt... :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå