A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Tror ikke det har vært noe tråd om IKM uke 33. Noen andre? Heng dere på! :-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. juli 2008 Noen som kjenner rykninger i eggstokkene? Hmm... mulig det er litt for tidlig...
scoobydo Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 nei... alt for tidlig her:) Fikk TR søndag... så har fortsatt 12-14 dager til El
Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Hehe--- like utålmodig som meg du! Venter sånn på å få sette i gang. Skal ha sex om to dager, mensen er over i dag;) Jeg skal visstnok ha el rundt den 1.august, så da blir det hvertfall masse sengekos den uka...haha;). Skal teste(4.august), dagen før vi drar til Kreta om ikke mensen allerede er kommet.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2008 Åååh, jeg er så utrolig utålmodig. Jeg var jo ferdig med mensen allerede på fredag... Har hatt skikkelige el-smerter og slim i dag, så jeg lurer litt på om el kommer en god del for tidlig denne syklusen. Vi får se, hekkesesongen begynner ganske snart ihvertfall! :-D Klem
Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Haha..hekkesesongen;-D Den var bra!! Hoho. Hvis du har el-smerter og slim, så er det bare å sette i gang for fullt! Skal krysse fingrene for dere. Har regnet ut nå at jeg har syklus på 26 dager. Trodde det fortsatt var 28 dager, men det er det altså ikke. Så jeg skal teste den 12. august, ikke den 14. JIPPI: enda mindre ventetid!
påtjukken Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 eg har ikm denne uka:) (tror eg da) hehe.. hekkesesongen er begynt her og:) er så spent på denne pp:) i dag skal eg begynne å teste etter el:) begynne tidlig siden tr er litt på blåbærtur:p VIL HA BEBI I MAGEN MIN.. lykke til alle sammen:)
kine&engla09 Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 henger meg på her jeg. har også IKM i uke 33:D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2008 Lille luri og meg. Jeg er litt usikker på disse el-smertene og slimet. Jeg er helt sikker på at det bare er noe jeg innbilder meg, siden jeg har så lyst på el nå....:-D Jaja, el-testene viser ihvertfall at det er stigning (var blanke for to dager siden og ble rosa i forgårs og i går), så NOE skjer der nede. :-D Her er det bare en ting å gjøre: Hekke som F! :-D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2008 Nei men hei Susi, er du her også?! :-D Jeg vil også ha baby i magen... Min syklus er også litt på blåbærtur, ser ut for at de har tatt seg en tur sammen ja...:-D Klem
scoobydo Skrevet 22. juli 2008 #11 Skrevet 22. juli 2008 hehe... Bruka du billigtestane eller?! Har hamstra denna mnd...men har kjøpt cb digital og... der slepp man liksom å tolke streka gleda meg til tanta forsvinn og det er tid for EL
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. juli 2008 Jepp, jeg har brukt billigstrimlene. Har også kjøpt noen digitale, i dag. Synes det er litt vanskelig å tolke billigstrimlene siden de er rosa flere dager enn jeg har el. Forrige pp var de rosa, men ikke like sterk eller sterkere enn kontrollsteken, en del dager før el. Under el ble teststreken sterkere, noe som varte i 3 dager. Den siste dagen testet jeg også med en qr og den viste da negativ. Tenkte jeg skulle teste med billigstrimler til å begynne med og så gå over på cb-digital om noen dager. Synes uansett at det er merkelig hvis jeg har el igjen allerede nå, siden jeg hadde mensen på onsdag.... Skikkelig krøll... Hmmmm... Når jeg tenker meg om... Før jeg ble gravid, for 14 år siden, hadde jeg 3-ukers sykluser, mulig jeg er på vei dit igjen??? Jaja, er ikke annet å gjøre enn å vente... og HEKKE....:-D Klem
scoobydo Skrevet 22. juli 2008 #13 Skrevet 22. juli 2008 hehe... hekke faktisk Men er bare det man må gjøre... forrige pp fikk jeg el slim og el smerter akkurat på dag 14... men tydeligvis ingen el... for fikk el slim en uke senere også... og mensen 14 dager etter der igjen... så den El missa man gitt!... Men denne pp'en blir det iherdig innsats...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 22. juli 2008 #14 Skrevet 22. juli 2008 Her er jeg også! TROR jeg har IKM den uka, mellom den 14 og 17 tenker jeg. Men det kommer helt an på syklusen da. Fra og ha sykluser på 29-30 dager spratt den plutselig opp i 46 dager denne gangen.... Så jeg er usikker på hvor mange dager det blir neste gang. Jeg tror dette var første mnd med el, og at kroppen nå er i gang etter pilleslutt i april. Jeg begynner iallefall å teste etter el i slutten av denne uka, så får vi se. Eller er det noen som anbefaler meg å teste etter el tidligere siden syklusen plutselig ble forandret?? Hadde forresten besøk av ei venninne jeg ikke har sett på mange år, og hun hadde med seg sin 4 mnd gamle sønn. Ble ikke noe mindre babysyk av det nei!
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Ja, da er vi igang med hekkinga;) Haha!! 1 uke til el nå, så er bare å kjøre på. Lykke til alle sammen. Kos dere med mannen;)
påtjukken Skrevet 23. juli 2008 #16 Skrevet 23. juli 2008 jepp er her nok eg og... skulle ønske eg var på 1 trim., men neida.. me skal hekke som FAEN denne pp!!!! på lørdag skal me ligge på hotell uten vanessa på rommet.. ho skal ligge på rom med barnevakt:) me skal i bryllup så da må det vel vere noe i "lufta"... hehe i natt når han kommer hjem fra jobb skal han vekke meg på en behaglig måte... hehe... gleder meg:) hihi.. hekk i vei jenter:) satser på at alle er gravide i uke 33:)
blablablu Skrevet 23. juli 2008 #17 Skrevet 23. juli 2008 da var jeg på plass her også..er ganske ny her..og skal begynne å prøve for alvor denne måneden etter SA i juni..har IKM i uke 33 så skal bli spennende å se om det skjer noe med en gang, eller om det blir flere mnd prøving..gikk fort sist, 2 forsøk, men det endte jo i SA:( krysser fingrene..og håper vi har en go porsjon flaks alle sammen.. tross alt er alle gode ting 3 og vi har IKM i uke 33 det blir jo dobbel 3;) hehe..dårlig humor her i gården.. lykke til jenter:)
påtjukken Skrevet 23. juli 2008 #18 Skrevet 23. juli 2008 hehe jo sant det.. er jo dobbelt 3 tall:) hihi.. det klaffet ikkje fort hos oss sist.. da tok det rundt 10-12 mnd... håper det ikkje går så lang tid denne gangen... håper sånn på denne pp!!!! krysser fingrene for oss alle... ps... lov å ha dårlig humor så seint:p hehe
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 24. juli 2008 God morgen. Full nedtelling til helgen jenter? :-D Virker som om det er da mange satser på "blinkskudd". Jeg også... Regner med jeg har el mandag, tirsdag eller onsdag, så da er det jo litt viktig at svømmerne ligger klar til å angripe egget...:-D Phu, jeg merker at det er litt slitsomt dette her, er ikke vant til så mye hekking gitt., begynner å bli gammel....:-D Mannen er fortsatt henrykt! :-D Klem
blablablu Skrevet 24. juli 2008 #20 Skrevet 24. juli 2008 jeg venter ikke el før seint neste uke, men det blir vel litt tørrtrening nå til helgen likevel tenker jeg. hehe.. men er det ikke slitsomt å gå rundt å tenke på el og teste etter el hele tiden..??? virker som det er mange som stresser en del her..får ikke til å stresse helt ennå jeg..vi tar det mer som det kommer..ingen andre som bare tar det helt kuli og lar det skje det som skjer??? Jeg mener jeg registrerer jo når el kommer, med el slim og murringer i magen..så vi har jo sex i det tidsrommet..men stresser ikke med testing og sånn.. tror det kan være litt uheldig med for mye stress rundt det og..hvertfall for oss..
påtjukken Skrevet 24. juli 2008 #21 Skrevet 24. juli 2008 eg tester etter el og har sex så ofte som mulig for å bli gravid, men føler ikkje det er noe stress.. det er jo noe me vil sjøl... det roer seg sikkert etter kvart, men no er eg så gira at eg bare må teste etter el... eg kjenner ikkje når eg har el.. som oftest iallefall.. så greit å teste da for sikkerhetsskuld liksomt:) me tok det som det kom med vanessa, men ble leit til slutt det og, for det tok nesten 1 år... derfor gjør me det sånn no:) men bra om dåke klare å ta det så med ro:) masse lykke til ale sammen:) eg reiser i dag...
blablablu Skrevet 24. juli 2008 #22 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har ikke barn fra før, og har vel ikke noen erfaring med prøving fra før heller...jeg sluttet på pillen i mars, og ble gravid i midten av april..men mistet i juni...sluttet egentlig på pillen i god tid og tenkte at det tar vel en stund før den er ute av blodet..så ble jeg gravid med en gang nesten,..håper det samme skjer nå..uten noe stress...så tar det med ro forløpig..men tar det lang tid denne gangen så blir det vel sikkert testing for oss og:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #23 Skrevet 24. juli 2008 Hanne85: Hadde jeg vært så ung som du er, så hadde nok jeg tatt det litt mer med ro. Problemet mitt er at jeg allerede er blitt 35 år. Jeg er redd tiden skal gå litt for fort...:-/ Vi har tenkt og vurdert flere barn i flere år nå og nå har vi endelig funnet ut at vi vil prøve, så da er det bare å gå rett på målet. :-D I tillegg til st jeg føler at jeg har det travelt, så er eg veldig utålmodig...:-D Ellers så fikk jeg en veldig rød el-test i dag. Teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Dette var med en billigtest-strimmel og jeg er redd den er feil...:-/ Iflg. planen skal jeg ikke ha el før mandag, tirsdag eller onsdag. På den andre siden, det virker ikke som om ting er helt etter planen "der nede", så det er mulig den stemmer. Ikke vet jeg, jeg drog ihvertfall mannen ned i sengen...:-D (Flaks at sønnen var hos en kamerat! :-)) Jaja, jenter jeg sier bare: LET THE SHOW BEGIN!!! :-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 24. juli 2008 PS, grunnen til at jeg ikke helt stoler på den el-testen er at jeg ikke har el-slim, tror jeg. (Ikke helt lett å skille mellom ehm.. ja... det dere vet... og el-slim.) På den andre siden, jeg hadde skikkelig vondt i eggstokkene i går... Hahahaha, kanskje all den sexen har gjort at kroppen min blir helt forvirret? Må være sånn ca. 18 år siden (da vi kom sammen) vi sist hadde så hyppig sex...:-D Vedder på at eggstokkene mine er i sjokk! :-D HERREGUD, dette er helt vanvittig sykt.... HØR hvordan jeg snakker... Blir helt flau... Vanligvis snakker jeg ikke om sex-ivet mitt. Haha, jeg føler at dette ikke er om sexlivet, men om å laga baby...:-D
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #25 Skrevet 24. juli 2008 Haha;) Du er morsom. Liker deg! jeg skal jammen teste el jeg og. Skal streken være rødere enn kontrollstreken hvis jeg har el? Skal egentlig ikke ha det før om 5 dager, men vil sjekke i tilfelle. Du har bare godt av å være ærlig og å snakke om sexlivet ditt her inne...hehe;) Ingen som dømmer deg eller synes du er fjollete, vi er alle i samme båt..hehe-.rev med mannen i stad. Han sa at det ikke var romantisk nok. Kan ikke forstå hva det kommer av..kan det være kommentaren min mon tro?? Lød omtrent slik: "det er bare å bli fort ferdig, jeg trenger ikke komme, det viktigste er jo at jeg får svømmerne dine". hehe...huff;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå