*Lykkeliten* Skrevet 8. august 2008 #126 Skrevet 8. august 2008 Det står jo på pakken at man ikke kan begynne å teste før etter ikm.. Nokka sånt.. Skal teste med dem imårn tidlig(hvis ikke tr dukker opp da)..Hun kan pelle seg laaangt bort fra meg!! he he
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 8. august 2008 #128 Skrevet 8. august 2008 Hei *Lykkeliten*, jeg sniker meg inn her fra IKM uke 33. Jeg testa med strips fra Billigtesten 11 dager etter DPO og fikk positiv test :-) Tok en test i dag også 12 daget etter DPO ( siden jeg ikke stoler helt på billigtestene ) og fikk litt sterkere utslag på testen , så det går nok an og teste noen dager før IKM . Jeg har IKM ca .12 august Lykke til
Shauri Skrevet 8. august 2008 #129 Skrevet 8. august 2008 Blir egentlig mer og mer forvirret jeg. Hatt litt blødninger i dag også, men ikke "nok" i forhold til hva jeg mener jeg burde ha for å ha vanlig mens. Men det kommer sikkert i morgen. Har følt meg så gravid i en uke nå... hele kroppen har vært så sliten og trøtt. Rare greier.
Putzie Skrevet 9. august 2008 #130 Skrevet 9. august 2008 Jeg er nå 4 dager over... Neg tester med billigstrimler.. Vurderer å kjøpe på apoteket... Sluttet på p-plaster i april og syklusen har vært normal, bortsett fra en gang etter dette , da kom mensen etter 3 dager...
snuppene 09 og 11 Skrevet 9. august 2008 #131 Skrevet 9. august 2008 her kom tanta i går, på ikm. så nå blir det 3.pp. det positive er at syklusene mine er nesten på timen nøyaktig 28 dager. Slik var det før jeg begynte på p-piller\plaster. men siden det er ni år siden, så var jeg litt spent på om jeg fortsatt hadde slike regelmessige sykluser. jeg har ett spørsmål ang sykluser. Er det slik at el er akkurat 14 dager før ikm? eller kan det variere?
Lillypia Skrevet 10. august 2008 #132 Skrevet 10. august 2008 Da blir jeg dessverre ikke med dere inn i ikm uke 36;)
*Lykkeliten* Skrevet 10. august 2008 #133 Skrevet 10. august 2008 Det sies at el finner sted 14 dager før ikm.. Når du har så regelmessig mens så er det ikke vanskelig å treffe el.. Lykke til!
Kickie Skrevet 10. august 2008 #134 Skrevet 10. august 2008 Disse 14 dagene er bare et gjennomsnitt. Jeg har el 18 dager før mens. Det tok meg 3 måneder å finne ut av dette. Så traff el for første gang denne pp.
snuppene 09 og 11 Skrevet 10. august 2008 #135 Skrevet 10. august 2008 takk for svar:-) har jeg hatt el 14 dager før, har vi truffet el begge pp, (men ikke noe resultat) Tenker jeg skal prøve noen sykluser til før jeg tester etter el. mange her som har brukt el tester denne pp` en eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå