Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg også på her.. :) Rimelig fersk på bim. Har hatt en sa, så håper veldig det skal klaffe snart og gå bra.. :)

Tror jeg hadde el i går, men tester ikke. Har prøvd å helgardere uka ;) Blir spennende å se etter hvert. Kommer sikkert til å inbille meg alle mulige symptomer uansett om de er der eller ikke... Huff, ikke lett å være utålmodig i slike situasjoner.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har kjent noen symptomer enda??

- jeg har stikkinger nede v lysken, inn mot magen hver kveld...

- så har jeg masse luft i magen...

- fått vondt i ryggen og nedover i rompa (slet med bekkenløsning sist)

- små vondt i hodet i noen sek. og så forsvinner det igjen..

noen som kjenner seg igjen, el er det bare jeg som går rundt å håper på at det er gravid symptomer???

:)

Skrevet

Da har jeg hatt el i dag eller i går, positiv test+slim!:) Så nå blir det to spennende uker!

Skrevet

Jaa.. kanskje.. ikke helt sikker. Men har det du har skrevet opp, pluss at jeg har sykt vondt i kroppen. Akkurat som voksesmerter. Og er såå utrolig oppblåst. Har den kulemagen! hehe!

Aner ikke om det er psyken eller hva det kan være. Men håper på bebis:)

Skrevet

nå er det 6 dager igjen til IKM, og jeg blir mer om mer sikker på at jeg er gravid...

sånn i 17-18 tia i går kveld ble jeg sånn småkvalm og det fortsatte hele kvelden... + at jeg har jo fått de puppene :) i går kveld begynte jeg også å få skikkelig vokse smerter ned over i bena...

i tilegg eier jeg ikke energi..kan jo være varmen og det da :)

mensmurringene har vært her i over en uke nå....

skikkelig masse symptomer, så om jeg ikke er gravid så vet ikke jeg....

blir spennede å se til mandag!!

hvilken dag har du IKM- Serenade_1pp=D

Skrevet

Akkurat det samme skjer med meg om dagen og. Men tør ikke håpe for mye. Har utrolig vondt i brystvortene, pluss voksesmerter i bena. Pluss en følelse av å få mensen...mensenvondt..:P

Har ikm 6 eller 7 august.. så da får vi se:)

Skrevet

sånn har det vært her også,fem dager igjen til IKM og har så vondt i underlivet og korsryggen.det verker i beina og det stikker litt i magen inneimellom. men det er vel negativ test denne gangen også vel. orker ikke å tro for mye,for jeg blir bare skuffet gang på gang :(

Skrevet

da har jeg også.. men tror jeg sjekker til mandag.. orker ikke vente lenger :) blir spennende å følge deg!! :)

vi får krysse fingrene og bare vente :)

lykke til Serenade_1pp=D

(er forresten i 1pp jeg også)!

Skrevet

huff da.. det må være slitsomt å ha prøvd så lenge... synes synd på deg jentaaa 1987 13pp

men har du hatt de symptomene flere ganger??

Skrevet

badeanna2: Mhm, får vel prøve å teste litt i neste uke. Blir litt veldig spent:) Vi får holde følge med hverandre! Spennende når begge er i 1pp.

*krysse fingre og tær*

Lykke til til deg og badeanna2=)

Skrevet

Hei på dere, nå drar jeg snart til sydeligere breddegrader. Skal prøve å ikke teste før jeg kommer hjem, to dager etter IKM, hvis ikke jeg har uflaks og får TR der nede! Det ville jo vært kjempetypisk (har med bestemortruser for sikkerhets skyld..) Har bare hatt sex en gang i løpet av uken jeg hadde eggløsning, så tviler på at dette er klaff. Kjennes ut som om mensen er på vei.. Brystene verker, magen murrer osv..

Skrevet

Det kan jo være graviditetstegn:) Har har mensen lignende smerter i 2 uker nå jeg, og det er fortsatt 1 uke til ikm:p.. Så gudene veit hva det betyr. Vi får krysse fingrene på at vi blir/er gravide:)

God tur til syden da:) Ta med finværet tilbake hit! hehe.

Skrevet

tror det er mensen som er på vei.. :) Jeg har det alltid sånn før mensen, i minst ti dager før den kommer.. da jeg var gravid med førstemann fikk jeg hverken stikkinger /smerter eller ømme bryster.. og da skjønte jeg ingen ting.. tok en test, og vips, så var jeg gravid! Drar i morgen, så må pakkes kofferten (legger ved en test likevel hehe)

Skrevet

har begynt å bli redd jeg bare innbiller meg jeg også.. selv om det ikke er til å ta feil av symptomene.. .men er så redd jeg blir skikkelig skuffa neste uke :(

merka nemlig ingen ting med førstemann jeg heller... da trodde jeg at jeg absolutt IKKE var gravid, for jeg følte meg plutselig i så sinnsykt bra form like før mensen... så begynner å tenke at det kan jo ikke være mulig at det klaffa bare etter 3 forsøk i EL helgen... men men.. får bare vente å se..

GOD TUR jeremia79!!!

Skrevet

Uff, tror jeg kommer til å bli innmari skuffa hvis det ikke funka denne mnd.. spesielt samboeren min. Men da er det bare å prøve igjen. Tror jaggu jeg skal bestille noen tester på nett nå..:) Og i dag har jeg kjøpt meg stasjonsvogn, henter den i morgen=D Da er vi klare. 2 stasjonsvogner holder vel=) hihi

Skrevet

Hei. Har IKM dn 8 august æ, og æ klare nesten itj å vent m å ta ein graviditetstest. E sååå spent! Sist gang så klaffa d m ein gang, og d e jo d æ håpe på no å.

Mulig æ prøve å ta ein test 3-4 daga før forventa mens, e itj helt sekker.

Trasig å gå å vent sånn, syns plutselig dagan går så sakte!:(

Skrevet

uff og huff :(

fikk telefon fra legen i dag ang blodprøvene etter min første pergo-kur,og resultatet ble ingen el:( så da blir det dobbel denne pp'en og IKM uke 35 for meg.

masse lykke til jenter,håper på mange spirer denne IKM'n :)

Skrevet

*aaaaaaaaarrrrgh* dagene går såååå sakte! Har to uker igjen av ferien og for første gang i mitt liv ønsker jeg at den skal fly av sted!!! Har ikm onsdag 6. aug og dagene bare sniler seg av sted...

Ja, det var litt frustrasjon som bare måtte ut... Regner med det er flere som teller dager i disse tider!

Skrevet

Teller dagene jeg oxo..men føles ut som om jeg teller timene...huff!! Her går dagene treigt ja!!;-) Jeg venter TR i begynnelsen av neste uke, og detter er vår 2pp. Har ingen barn fra før. Jeg har hatt ømme pupper i ca en uke nå, men kun merket litt strekk nederst i magen på venstre side et par ganger. Ingen andre symptomer! Jeg er på ferie hos foreldrene mine, og samboer kommer hit til lørd. Jeg har bedt ham strengt om å ta med 3stk av billigtestene mine som ligger i nattbordskuffen! ;) Han sa at jeg kun trengte 1stk, men da måtte jeg jo forklare at "det kan jo hende at den første bare viser en svak strek, og da må jeg jo ta én til. Og hvis den viser negativt, så må jeg i alle fall ha en tredje til å støtte opp svaret til én av de to første!!" ;) Han bare rister på hodet av meg gitt!! Tror ikke gutta helt skjønner seg på oss babyklare jenter i denne perioden! ;-) Han sier at jeg bør roe meg ned og ta det som det kommer, så slipper jeg å bli så skuffet hvis det ikke lykkes. Jeg forstår hva han mener, men det er ikke så enkelt å kontrollere disse følelsene gitt! Jeg fikk nettopp vite at to av mine kusiner nettopp har blitt gravide...og det gjør ikke saken noe bedre...huff, det er slitsomt å være verpesyk!!

Men, men..vi kan ikke gi opp håpet! Lykke til alle sammen, vi satser på at det spirer hos oss alle neste uke!! :-)

Skrevet

Kjenne igjen d der ja! Har IKM den 8 august æ, og dagan går sååå sakte!!

Skrevet

Ja, det er spesielt stressende når noen man kjenner er blitt gravid også! Har så lyst til å bli gravid denne pp, for da blir det bare 1 mnd mellom min og samboeren min sin brors baby! De blir da søskenbarn og blir i tillegg nærmeste naboer! Fint for oss mammaene å gå hjemme og ha permisjon sammen, trille tur og skravle... *drømme og håpe*

Bare 4-5 dager igjen til testing!!!

Skrevet

javell.... neste uke er det våre uke jenter =)=)

noen som har begynt å teste?? jeg er så spent.... har hatt mensmurringer og kvalme i en og en halv uke nå.... men vet ikke om jeg tørr teste enda.... er redd det bare er innbilninger.... =/ andre som syns den her prøvinger er litt slitsom???

jaja, en dag sitter nok spiren... (den har jo satt seg en gang) hehe...

Skrevet

Ikke lenge igjen nå nei=) Så da får vi se.. Jeg føler meg veldig rar om dagen.. Eier ikke matlyst, har bare lyst på sjokolade:p Er kjempe tørst, kvalm og utrolig svimmel. Pluss at jeg har skikkelig menslignende smerter.. eggstokkene står i brann. Hehe. Har skikkelig lyst til å teste, men er sikkert litt for tidlig... Men kaaan jo hende:)

Skrevet

Har du hatt IKM lr venter du? Har lyst t å test æ, men det e altfor tidlig. Må vent t over helga, veit itj om æ tørs å test nå leng før IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...