Mor Monsen Skrevet 2. august 2008 #76 Skrevet 2. august 2008 Takk! Tok testen 3-4 dager før ja. På Clear Bluen står det at det er 74% av alle tester viser positiv tre dager før ikm, dersom man er gravid. pp står for prøveperiode ja. Tror det skal være en liste her inne på bli gravid over alle de sykt mange forkortelsene ) Typen min tror det er et slags røverspråk eller noe... hehe. Du må ha lykke til med testinga! Anbefaler Clear Blue altså, med den går det liksom ikke an å bli forvirra Serenade_1pp=D: Min symptomer er: oppblåst med murringer og luft i magen *rødme*, stikker i lysken på venstre side (noe jeg husker jeg hadde under sist svangerskap også, men ikke så tidlig som nå). Og ikke minst humørsvingninger!! stakkars sambo!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. august 2008 #77 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer så mye Mor monsen!!! Håper det blir mange positive tester utrover i uka. Er en ukes tid til jeg kan teste *sukk*. Tiden går så sakte når man venter!!
Snoopy :o) Skrevet 2. august 2008 #78 Skrevet 2. august 2008 ÅÅååååå, nei............. Har ikm på tirsdag og i dag tidlig klarte jeg ikke å styre meg lenger. Tok cb eggløsningstest ( vet jo at den sladrer hvis noe er på gang), men NNNEEEEIIIII ingen ting på gang denne pp heller. Så kommer alle de dumme tankene " er det noe galt med meg?" " virker ikke kroppen min lenger???" Er 31 år og hver mnd syns jeg liksom at jeg har mer og mer vondt i egglederne? Stikkinger på siden så det er helt vondt å gå. Både før, under og etter el og helt frem til tr. Noen som har det på samme måte?? Lykke til jenter. Håper spirene sitter hos dere denne pp.
MB85 Skrevet 2. august 2008 #79 Skrevet 2. august 2008 Ok. Ska prøv å hold mæ t tirsdagen, d bli vel dag 3 t mæ. Takk fer d. Håpe spira sitt no! Ja, har kjøpt to clear blue graviditetstesta. Kjennes ut som om æ har stikkinga i korsryggen å, veit itj ka d kjæm tå æ da. Kan itj husk kors og om æ hadd nå symptoma så tidlig sist gang æ va gravid.
MB85 Skrevet 3. august 2008 #80 Skrevet 3. august 2008 Uff, tok ein graviditetstest i natt æ. Mn den va negativ, e væl litt tidlig da. Har itj IKM før på Fredagen. Mn no mista æ håpet litt da, vil jo at alt ska skje med en gang. Så bli æ så skuffa da! Trasig å gå å vent sånn ja!
Gjest Skrevet 3. august 2008 #81 Skrevet 3. august 2008 tok en nå til mårran jeg... og min var og negativ.. har IKM til torsdag... vil så gjerne vite det nå mista litt håpet jeg også.. skjønner akkurat hvordan du har det MB85
KnertiMagen Skrevet 3. august 2008 #82 Skrevet 3. august 2008 Uff, jeg tok også en test idag tidlig. Negativ negativ! Har ikke ikm før på torsdag men.. er lov å håpe bittelitt da... Men nå tror jeg at jeg har mista alt håp..
MB85 Skrevet 3. august 2008 #83 Skrevet 3. august 2008 Uff, mista håpet ja! Trur æ ska prøv å vent t Fredagen æ no, mn den vise vel negativ da å. Æ som syns at æ har hatt litt stikkinga i magen og bak i korsryggen! Huff, trasig. Bli jo så innmari skuffa. Mn æ trøste mæ m d at d kanskje va litt vel tidlig å teste i natt da. D e vel egentlig d da.
snuppene 09 og 11 Skrevet 3. august 2008 #84 Skrevet 3. august 2008 Tror ikke jeg ville lagt noe vekt på den testen du tok MB85, må jo være alt for tidlig, Så tror du har like stor sansynlighet for å teste positivt til fredag som om du ikke hadde testet. Er vel maks fire dager før man kan teste, slik har jeg forstått det. og det gjelder vel ikke med alle tester, Tror di jeg har annbefaler kun ett par dager før, men at man helst venter til ikm. Har ikm til fredag jeg også., Så få vel svar da. Du må ha lykke til. og som sagt, tror ikke du skal være så skuffet pga neg test så tidlig. Tror ikke det har noe å si.
MB85 Skrevet 3. august 2008 #85 Skrevet 3. august 2008 Nei, d va jo kun ei uke etter EL. Så æ får håp på positiv test på Torsdag lr Fredag, må væl klar å styr mæ t Fredagen. Da e den vel mest sikker. Vi får håp d klaffe den mnd her! Ja, d står d på clear blue digital at man kan test opptil fire daga før IKM, mn æ trur itj æ tar nå ny test før t helga æ! Lykke til t dæ å.
Shauri Skrevet 3. august 2008 #86 Skrevet 3. august 2008 Ååååå, jeg hater å måtte vente så lenge før jeg kan teste! Er nesten 100% sikker på at jeg er gravid nå.. men jeg har jo hatt sånn følelse før og da har det ikke stemt, så synes det er regelrett tortur å måtte vente. Har IKM på lørdag. Er sikker på at vi traff EL, pluss at jeg har en rar følelse i brystene flere ganger i løpet av dagene og er så sykt trøtt flere ganger til dagen. Litt vondt i ryggen, men usikker på om det er tegn eller ikke. Synes veldig godt at det kunne blitt påvist graviditet med en gang vi har hatt sex jeg... Drømmer om et sånt fancy toalett som analyserer tisset hver gang en går på do og rapporterer forandringer - som f.eks. at en er blitt gravid osv Masse rart i hodet mitt ja!
KnertiMagen Skrevet 3. august 2008 #87 Skrevet 3. august 2008 Ja, dagene går utrooolig sakte. Skikkelig tortur. Hehe, det hadde jo vært en bra oppfinnelse det da;) Du får bli med på Skaperen eller noe med den idèen. Har noe av de samme symptomene jeg og, men egentlig så tviler jeg på at det har klaffet allerede. Men er så UTROLIG trøtt om dagen. Natt til i går sov jeg i 14 timer=O Og enda så hadde jeg lyst til å sove mer. Og nå er jeg kjempetrøtt, selv om jeg sov lenge i dag og...
MB85 Skrevet 3. august 2008 #88 Skrevet 3. august 2008 Ja, d hadd itj vært så dumt d nei! Hehe. Tia går så sakte ailtså, tørs itj å test før d nærme sæ IKM æ no. Har enkelte symptoma æ å, mn æ tørs itj å håp fer my heiller. Tenke no litt sånn at d må no ha klaffa å da! Hehe.
KnertiMagen Skrevet 4. august 2008 #89 Skrevet 4. august 2008 Uff,, litt dårlig i natt, så da tenkte jeg at jeg skulle stikke innom her og se om det var noe liv:) Hehe. Skal egentlig på jobb om 4 timer, men tror jeg må bli hjemme. Ikke i form.. Men men.
Shauri Skrevet 4. august 2008 #90 Skrevet 4. august 2008 Håper du ikke er dårlig fortsatt Serenade? Jeg er så sykt trøtt... er så uvanlig til å være meg, så det er derfor jeg blir mer og mer sikker på at vi har klart å bli gravide denne gangen. Venter spent på at det skal bli lørdag og dags for å teste. Sitter på jobb nå og gjesper som bare juling. Prøver å distrahere meg selv slik at jeg ikke tar koffeinoverdose... er jo ikke bra å få i meg for mye koffein om det viser seg at jeg er gravid...
fru H Skrevet 4. august 2008 #91 Skrevet 4. august 2008 Er i sjokk! Testet i dag med CB digital (har IkM på torsdag) Der stod det gravid etter bare noen øyeblikk. Jeg som har hatt så mye tull med tre uker lange mens, og stadig syster. Er lykkelig nå, håper bare spiren sitter:-) Babystøv************************************
MB85 Skrevet 4. august 2008 #92 Skrevet 4. august 2008 Gratulerer til mamma_ønsker_igjen! Har IKM på fredagen æ, lure på om æ ska prøv å ta ein test i morra. E litt redd fer at d ska stå ikke gravid. Har du hatt noen symptomer til nå da?
Putzie Skrevet 4. august 2008 #93 Skrevet 4. august 2008 Jeg er med denne uken Håper vi klarte å treffe EL denne gangen Koset oss veldig i syden i hvertfall så håper på det beste Er 4 pp, og vil ikke inn i 5 pp Samtidig vet jeg at det kan ta tid etter p-plaster/p-pille slutt, men lov å håpe vel Bare det at jeg blir så skuffa hver gang mensen kommer... men men Håper det klaffer for mange denne gangen Aller helst for alle *krysser fingre, tær og det som er for oss alle sammen*
fru H Skrevet 4. august 2008 #94 Skrevet 4. august 2008 MB85: Har ikke hatt andre symptomer enn at brystene har vært litt tunge på en måte, må liksom finne den rette stillingen hvis jeg skal ligge på magen. Forige mnd hadde jeg mange, men ingen spire.... Sist graviditet var brystene så vonde at jeg trodde jeg skulle eksplodere, men det er vel kanskje litt mer plass der nå etter å ha ammet et barn:-) Gikk fra en b-cup til en DD-cup på det værste!!
gullemitt09 Skrevet 4. august 2008 #95 Skrevet 4. august 2008 uff og uff..... testet i dag 4 dager før ikm, og den var negativ =( da er vell alt håp ute denne pp også?!?! =( er slitsomme dager for tiden.... vill så gjerne at spiren skal sitte.... andre som har det på samme måte?!?! =S
Putzie Skrevet 4. august 2008 #96 Skrevet 4. august 2008 jeg skal visst nok ha IKM i morgen, men ingen sympt enda. Så får se, trodde jeg hadde IKM 9 men vet ikke hvor jeg har fått det fra egentlig så nå at det er 6 Må bare teste meg etterpå klarer kke vente til i morgen og se
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. august 2008 #97 Skrevet 4. august 2008 ønskersåsterkt1ma-2pp: Håpet er ikke ute!! Det er ikke mange som får positiv test så tidlig, kanskje den blir positiv om et par dager!! Krysser fingrene for det! Loppa: Masse lykke til, krysser fingrene for deg. Håper du får en positiv test:) Du må holde oss oppdatert da;) Har du noen symptomer?
Putzie Skrevet 4. august 2008 #98 Skrevet 4. august 2008 Takk Nei, har vel egentlig ikke noen symptomer... Litt sliten men det er nok fordi det har vært kaos på jobb,men får se hva testen vil vise Skal nok holde dere oppdatert ja
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. august 2008 #99 Skrevet 4. august 2008 Så spennende, håper den blir positiv!!!
gullemitt09 Skrevet 4. august 2008 #100 Skrevet 4. august 2008 Takk for det *dreamer*21pp............... Er så sikker denne mnd, har så masse symptomer.... Men er også redd at det er psyken som spiller meg et puss.... Men nå skal jeg vente til over IKM, så får vi se hva som skjer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå