KnertiMagen Skrevet 31. juli 2008 #51 Skrevet 31. juli 2008 Jeg venter:) har ikm 6 eller 7 august... det er altfor lenge til..
MB85 Skrevet 31. juli 2008 #52 Skrevet 31. juli 2008 Ja, d e altfor leng t æ å kan test! E jo enda 8 daga t!
heg75 Skrevet 31. juli 2008 #53 Skrevet 31. juli 2008 Heisann! Jeg er helt ny her,og er på "prøvern". Skal eller skal ikke ha mensen til helga,så det blir spennende å se. Har lest litt igjennom skravletråden deres her,men dere bruker da så mange forkortninger som jeg ikke forstår....
Gjest Skrevet 1. august 2008 #54 Skrevet 1. august 2008 jeg bare MÅTTE test meg jeg...i går.. men selvfølgelig var den negativ.. som dere sier det er jo lenge til, men jeg er så utroooooooolig utålmodig!!! Vil vite NÅ!!! men nå er jeg skikkelig oppblåst og puppene verker bare mer og mer... i går da jeg var hos legen lukta jeg plutselig saltvann inne på kontoret, noe jeg aldri har gjort før.. de har kontor ned mot vannet, men er et par kvartaler unna.. kjempe rart!! håper inderli det er et tegn ha en flott fredag!!
Lillypia Skrevet 1. august 2008 #55 Skrevet 1. august 2008 Tror det skal ligge en forklaringstråd her en eller annen plass:)
3Mai2010spire i magen;) Skrevet 1. august 2008 #56 Skrevet 1. august 2008 Jeg er også super utålmodig nå!!! Venter bare på at sambo skal komme med graviditetstestene, slik at jeg får testet i morgen tidlig! Blir kjempespennende å se resultatet, men gruer meg også litt! Huff, kjipt hvis den blir negativ :/ Må passe på å ikke bli altfor skuffet da, for det er jo bare å prøve igjen!! (....selv om det er lettere sagt enn gjort!) Ingen av oss har IKM ennå, så vi kan jo allikevel være gravide selv om vi får en neg test badeanna2! Så vi får trøste oss med det så lenge vi kan...helt til TR eventuelt dukker opp! Ha en fruktbar og solfylt sommerfredag alle sammen!! :-)
KnertiMagen Skrevet 1. august 2008 #57 Skrevet 1. august 2008 Jeg måtte også teste i går.. Negativ jaa..=P Men syns jeg så en svaaak strek.. mulig det bare var innbilning men. *håpe håpe*
Mor Monsen Skrevet 1. august 2008 #58 Skrevet 1. august 2008 Hehe. Så artig at flere er like utålmodig ang testinga... jeg tok en billigtest i dag morges (har ikm ca tirs/ons) og den var negativ. Det dukket opp en "skyggestrek", eller hva det nå er det blir kalt. Den var like tykk som testestreken, men nesten usynlig og grålig. Men det er vel sånn som alltid kommer til syne etter å ha testet? Brukte en strips fra billige-tester og de kan vel kanskje være litt så som så?
Vifikkiaugust Skrevet 1. august 2008 #59 Skrevet 1. august 2008 Slenger meg på denne skravletråden jeg også Er stort sett bare inne å leser litt dann og vann, er redd for å engasjere meg for masse før jeg omsider er blitt gravid. Men tiden går jo såååå sakte! Snakk om å telle dager.... Sambo er av den rolige typen som hele tiden har ment at vi ikke skal stresse med dette. Da vi gikk inn i denne perioden (4pp) var han enig i at vi skulle prøve litt mer. og så blir han selvfølgelig SYK akkurat de dagene rundt EL og orka ikke sex (stakkars type, men litt kjipt var det likevel ja..grmf). Vi hadde sex 3 dager før EL, så hååååper... men det er vel for optmistisk å tro. Tok test dag og den var negativ selvfølgelig. Nå skal eg ha tolmodighet (haha) og vente til mandag med å ta en ny (ja, sikkert mener jeg det samme på søndag haha). Mor Monsen og Øffergullet: På nettsiden til billige-tester.no står det at de testene skal være 99% sikre. Når jeg testa i dag, var min helt blendahvit og null skygge. Tror du bør teste igjen i morgen jeg;-)
Mor Monsen Skrevet 1. august 2008 #60 Skrevet 1. august 2008 Å kjære Tobarnsmamma-09! Fikk du null skygge?! Nå fikk jeg ikke lite forhåpninger da )) Trodde det var skygge på alle jeg, for det var det også på en tok i går ettermiddag også!!! Har hatt sykluskrøll, så jeg er ganske i tvil om dato for ikm!!
Vifikkiaugust Skrevet 1. august 2008 #61 Skrevet 1. august 2008 Niks og nada skygge her ja:-/ Må innrømme at jeg tok en test på onsdag også (ja, vet jo at det var aaaaltfor tidlig, men de liksom bare lå og ropte på meg...) og uansett hvor mye jeg kikka og myste i ulike vinkler var det ikke antydning til strek der heller. Så spennende da, kanskje det er noe på gang hos deg? Men dette har jeg ikke noe spesielt greie på altså, utenom egen erfaring. Redd for å gi det for store forhåpningerogså. Har hørt om disse skygestrekene jeg også, men vet ikke helt hvilke tester det dreier seg om. Hva står det i bruksanvisningen da? Det er vel ulike billigtester på markedet også vil jeg tro? Har du kjøpt dine på nett?
Mor Monsen Skrevet 1. august 2008 #62 Skrevet 1. august 2008 haha. De ligger å roper på deg ja *ler* Kjøpte på billige-tester.no eller var det .dk? Husker ikke helt. Står ikke noe om skyggestrek der, men har liksom hørt om disse misvisende skyggestrekene fra tidligere. Er jo bare i 1 pp, så jeg skal ikke forvente klaff på første forsøk, men det ble plutselig litt ekstra spennende da! Skal teste med en CB i morgen tidlig, så får jeg se... har bunkra opp med tester, så enda en fra eller til gjør vel ikke noe
Vifikkiaugust Skrevet 1. august 2008 #63 Skrevet 1. august 2008 Kjøpte mine på billige-tester.no. Ser at i bruksanvisningen står det at de anbefaler ny test om 48timer dersom teststreken er svakt farget. Da kanskje betyr det da at man kan få misvisende strek? Ønsker deg ivertfall lykke til med neste testing. Ble veldig spent selv jeg nå! Si fra hvordan det går da:-)
KnertiMagen Skrevet 1. august 2008 #64 Skrevet 1. august 2008 Ble litt nysgjerrig jeg.. hihi. Når har dere ikm?=)
Mor Monsen Skrevet 1. august 2008 #65 Skrevet 1. august 2008 Har ikm tirs el onsdag.. men syklus er litt i krøll, så er litt usikker. Skal oppdatere i morgen når jeg har tatt en cb
KnertiMagen Skrevet 1. august 2008 #67 Skrevet 1. august 2008 Aha! Spennende=) Har ikm 7 august. Etter babyverdens kalkulator. Så da får vi se:)
Mor Monsen Skrevet 1. august 2008 #68 Skrevet 1. august 2008 krysser fingrene for positive tester på alle mann over helga! blir spennende å høre hvordan det går utover i neste nervepirrende ikm-uke
Mor Monsen Skrevet 2. august 2008 #69 Skrevet 2. august 2008 Sto opp kl 06 med lillegullet mitt i dag og måtte så klart ta en test. Den viser POSITIV!!!!!! Tok en CB og der er det ingen tvil om at det er et kryss ))) Tok for moroskyld en strimmel fra billige-tester også og nå var det et tydligere strek enn i går og førdagen. Hurra, jippi og trallala!!! Bare håper på at spiren klorer seg fast nå da. Er det babystøv det heter? vær så god )))) *******************************************************************************************************************************************''
Vifikkiaugust Skrevet 2. august 2008 #70 Skrevet 2. august 2008 Åhhh GRATULERER SÅ MYE!!!! Kjempegøy da:-) Takk,- tar imot alt babystøv jeg kan få;-)
Lillypia Skrevet 2. august 2008 #71 Skrevet 2. august 2008 Så gøy da!! Gratulerer så masse. DU ble førstemann ut! Tok en test selv i dag jeg men er jo alt for tidlig så den ble negativ!
snuppene 09 og 11 Skrevet 2. august 2008 #72 Skrevet 2. august 2008 Så gøy! Gratulerer masse Mor Monsen!
fru H Skrevet 2. august 2008 #73 Skrevet 2. august 2008 Jeg slenger meg på denne tråden jeg. Har egentlig fått beskjed av gyn at jeg antagelig ikke blir gravid denne pp helle pga syster, men det er jo alltid lov å håpe..... Akkupunktøren min har bedt meg om å tempe så hun bedre kan se hvordan hun kan hjelpe meg og jaggu meg så steg tempen denne mnd og har enda ikke falt. Er ikke noen rutinert temper, men det er vel bra når den stiger, syster eller ikke? Må vel unasett bare vente til torsdag for å se, men hvis gyn har rett kan jeg i hvertfall begynne å gjøre meg klar til neste pp.
MB85 Skrevet 2. august 2008 #74 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer! Så du tok testen 3-4 dager før IKM? Har IKM neste fredag æ, og æ lure på om æ ska ta testen like over helga. E jo så spent. Står PP fer prøveperiode lr? Har itj all forkortelsan helt klar! E i tilfelle 1 PP t mæ, og sist så klaffa d m en gang. Håpe håpe!
KnertiMagen Skrevet 2. august 2008 #75 Skrevet 2. august 2008 Gratulerer Mor monsen=D Håper det snart blir resten sin tur. Samboeren var på storshopping i går og kjøpte graviditetstester til meg, så nå kan jeg snart teste litt=) Har du hatt noen spesielle symptomer eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå